abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50692852
Ja toevallig was ik net bij de fysio en dat staat nu ook op de planning om het te gaan proberen. Het is een spierspanningsprobleem en een kapotte zenuw die te diep zit om te operen helaas.

Zwanger zijn prima maar bevallen niet en ja dat is best lastig zullen we maar zeggen hihi!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:06:06 #52
108648 cattie
lieve moeder
pi_50692975
Ik duim voor je dat de acupunctuur helpt!
Tja, bevallen is wel vrij essentieel ja als je zwanger bent.
pi_50693185
Ikzelf duim ook voor mezelf

Tja anders wordt het zo'n lange dracht he. Worden we straks aangezien als een olifant ofzo...
pi_50693488
Vivi, het is al gezegd. Bespreek de wederzijdse verwachtingen, zodat de samenwerking beter gaat verlopen. Ik zou een gesprek met hem aanvragen, zodat hij weet dat je of het 1 en ander wilt praten. Zo krijgt het een serieus karakter, laat maar zeggen.

Trouwens niet meer dan normaal hoor, dat je ervan baalt. Schiet niet echt op.

Mibos...schijnt wel dat bevallen erbij hoort, joh...bevallen doe je toch ff...

Deze nieuwe moeder is een beetje moe.....
pi_50693938
Vivia lastige situatie. Het lijkt erop dat die man alleen maar rekening met zichzelf houdt.
Is dat diezelfde man die tijdens je zwangerschap ook al zo lastig deed?

Mibos vervelend allemaal. Ik vind het wel knap van je dat je aan een tweede kan denken terwijl de bevalling zoveel problemen met zich heeft meegebracht. Ik hoop voor je dat acupunctuur werkt.

K_P kom je wel een beetje aan slapen toe?
pi_50694004
slapen is een concept dat ik ken uit het verleden
pi_50694031
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Succes ermee.
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:55:27 #58
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50694978
Vivi, rot zo zeg, met je baas. Ik zou naar iets leuks op zoek gaan in de buurt en dan misschien stoppen met dat werk, want zo te zien beleef je er afgezien van het geld weinig plezier aan.

Macka, gefeliciteerd met je baan, superleuk!

Memmel, het is ook even een wereldschok he, moeder worden. Ik heb er ook erg moeite mee (gehad) hoor, vooral met het idee naast moeder nog zoveel meer te (moeten) zijn.
Met de tijd wordt het wat rustiger, ik hoop voor jou ook. Geef het de tijd, het is ook nog maar zo kort allemaal!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:56:20 #59
94046 PM-girl
pi_50695015
Mibos, jeetje, wat heftig allemaal zeg. Ik hoop voor je dat acupunctuur zal werken.

KP, kan het me helemaal voorstellen.
*
pi_50695168
Ik hoop het ook hoor eerlijk waar!!!

KP wel een beetje aan jezelf denken ook hoor. Hoe weinig tijd je ook hebt. Probeer anders in de middag met je twee flensjes mee te slapen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:28:19 #61
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50696014
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
herkenbaar...

Sterkte hoor!!! We zullen maar zeggen dat dit de tropenjaren zijn, over een jaar of vier is het weer wat rustiger ...

Mibos, veel sterkte. Acupunctuur, ik vind het knap dat je daaraan begint! het idee alleen al geeft me kriebels...brrr! Maar dat komt ook misschien door vooroordelen hoor.

Vivi, wat een lastige situatie. En jouw baas moet gewoon leren meer punctueel te zijn bij jou, wil hij ook zo min mogelijk last hebben van jouw moeder-zijn... dat ben je nou eenmaal en hij moet blij zijn dat je nog wat werk voor 'm kan doen toch? Maar ja, dat kan ik makkelijk zeggen, misschien kun je dat wel met hem bespreken, succes in ieder geval.
pi_50696692
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef owlet het volgende:

[..]

ik ook , maar dan de voltijdsopleiding gepropt in twee dagen per week. Ik ben juist expres NU gaan studeren omdat het makkelijker is om een dreumes twee dagen naar een kinderdagverblijf te brengen dan een leerplichtige kleuter een hele dag onder te zien brengen.
Tegen de tijd dat Ronja naar school gaat ben ik afgestudeerd en kan ik hopelijk parttime gaan werken.

Macka! Wat rot zeg, nog een operatie. Wel ontzettend gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Dat was mijn gedachte ook, ik ben weer gaan studeren toen de kleine meid een jaar was. Ik doe wel deeltijd(avond) maar ook versneld. Ik werk ook 24 uur per week. Maar mijn idee was ook om af te studeren voor zij naar school gaat. Hoewel ik alweer een nieuwe studie heb gezien die ik er graag achteraan zou plakken . En wie weet willen we in die tijd ook nog wel voor een tweede gaan, nou ja... We zien wel hoe het loopt allemaal, het bevalt heel goed tot nu toe in ieder geval.

Ik heb het alleen nu heel druk omdat ik over twee weken mijn propedeuse hoop te halen en nog heeeeel veel moet doen daarvoor. Veel tentamens en verslagen nog te maken en in te leveren.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_50699359
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef Mibos het volgende:

KP wel een beetje aan jezelf denken ook hoor. Hoe weinig tijd je ook hebt. Probeer anders in de middag met je twee flensjes mee te slapen.
Dat probeer ik ook, maar vandaag hadden ze afgesproken om om de beurt te gaan huilen. Wel eten, niet eten, wel huilen, niet huilen, wel in bed, niet in bed etc etc. Dus dat slapen ging vandaag absoluut niet werken. Het is 18.20 en je kunt me echt opvegen.

Maar goed....morgen weer een dag.
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:19:52 #64
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50702984
Ja KP'tje, met twee flensjes zal er niet veel slaaptijd voor je overblijven voorlopig...

Vief, ik zou helemaal kriegel worden van zo'n baas.
Succes hoor, ik hoop dat je snel iets anders vindt!

Mibos, hoezo ben je 'het gevoel rechts kwijt'? Alles???

Memmel, die roze wolk is heus wel eens grijs hoor...
Speaking of which, Slaapmevrouw, hoe gaat het met jou inmiddels? Combi moederschap met nieuwe baan?

Ik ben vandaag gaan kennismaken met mijn nieuwe groepje voor vlg schooljaar. Was mijn eerste activiteit in de klas weer sinds mijn ziekteverlof. Pff, de hectiek viel wel even tegen zeg. Ik merk dat ik er toch best wel tegenop zie. Maar er zit nog 7 weken tussen nu en de start van het nwe schooljaar, plus ik begin op therapeutische basis. Dus laat ik maar gewoon vertrouwen hebben...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:45:29 #65
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50706298
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef owlet het volgende:

[..]

ik ook , maar dan de voltijdsopleiding gepropt in twee dagen per week. Ik ben juist expres NU gaan studeren omdat het makkelijker is om een dreumes twee dagen naar een kinderdagverblijf te brengen dan een leerplichtige kleuter een hele dag onder te zien brengen.
Tegen de tijd dat Ronja naar school gaat ben ik afgestudeerd en kan ik hopelijk parttime gaan werken.
mijn moeder is door de week vrij en ze heeft me laten weten dat ze het niet vol zou houden om max een paar hele dagen op te vangen, omdat ze het zo vreselijk zwaar vindt.
Naar kinderopvang denk ik niet eens over klinkt misschien kortzichtig, maar ik vind het gewoon veel te duur voor wat ze nou eigenlijk doen. en heb er slechte ervaringen mee dus.

Maar mams zou het dus wel ok vinden om m van school te halen en de laatste uurtjes van de dag te doen. Dat houdt ze zegmaar wel vol
en mocht dat echt nog niet gaan, dan is er altijd BSO... of mijn eigen oma. maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_50707592
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Moonah het volgende:

Ik ben vandaag gaan kennismaken met mijn nieuwe groepje voor vlg schooljaar. Was mijn eerste activiteit in de klas weer sinds mijn ziekteverlof. Pff, de hectiek viel wel even tegen zeg. Ik merk dat ik er toch best wel tegenop zie. Maar er zit nog 7 weken tussen nu en de start van het nwe schooljaar, plus ik begin op therapeutische basis. Dus laat ik maar gewoon vertrouwen hebben...
Heftig lijkt me dat. Dat is echt zo rete irritant van het onderwijs. Het is gewoon nooit ff rustig beginnen. Je moet altijd meteen aan de bak. Niet alleen de kinderen (dat lukt meestal wel), maar die ouders (pffff...voor iedereen die dit leest..haha) en alle toestand en zorg eromheen is altijd pittig. Spannend om weer te beginnen, hoe ziet plan van aanpak eruit ??
pi_50708310
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:45 schreef pinquit het volgende:

[..]

mijn moeder is door de week vrij en ze heeft me laten weten dat ze het niet vol zou houden om max een paar hele dagen op te vangen, omdat ze het zo vreselijk zwaar vindt.
Naar kinderopvang denk ik niet eens over klinkt misschien kortzichtig, maar ik vind het gewoon veel te duur voor wat ze nou eigenlijk doen. en heb er slechte ervaringen mee dus.

Maar mams zou het dus wel ok vinden om m van school te halen en de laatste uurtjes van de dag te doen. Dat houdt ze zegmaar wel vol
en mocht dat echt nog niet gaan, dan is er altijd BSO... of mijn eigen oma. maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
Logisch! Alleen voor het geld hoef je het niet te laten, al je andere argumenten kan ik begrijpen maar kinderopvang kost echt weinig tot niets door alle toeslagen
Ach, drie jaar de tijd om te bedenken wat je wilt gaan doen en je alvast voor te bereiden is niet verkeerd, toch? Spannend hoor!
pi_50708521
Wij betalen uiteindelijk ook minder dan 100 euro per maand voor 5 dagdelen per week. Is niet veel hoor. Wel spannend allemaal die nieuwe opleidingen. Ik zelf ben bij de LOI opnieuw begonnen met de studie HBO Accountancy, vond/vind dat ik veel te lang uit ben en de vrijstellingen niet aangevraagd. Heerlijk eigenlijk om te kunnen studeren. Hoop begin 2010 klaar te zijn.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 23:30:05 #69
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_50711091
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:34 schreef Moonah het volgende:
Macka, wat jammer dat die operaties niet het gewenste resultaat hebben zeg.
Spannend, 13 juli.
En van harte met je nieuwe baan!
Driemaal is scheepsrecht, vast!
En jij en alle anderen bedankt voor de bemoedigende woorden en de felicitaties
Ik denk dat ik het heel leuk ga vinden om (weer) werkende moeder te zijn. En ik heb goede voorbeelden in Oud. Als een aantal moeders hier werk en zorg kunnen combineren moet het mij toch ook wel lukken.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_50720063
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Moonah het volgende:

Mibos, hoezo ben je 'het gevoel rechts kwijt'? Alles???
Even een plastisch antwoord vanaf mijn navel tot aan mijn knie ben ik het huidgevoel/reactie in en uitwendig rechts kwijt. Dus ik weet dat ik op mijn rechterbil zit maar ik voel het niet. De neuroloog deed ook testjes en links zie je dan je spieren reageren en rechts komt er geen reactie of bijna geen reactie.

Ze strijken met een naaldje over je buik van je zij naar je navel zeg maar en dan links kietelt dat en zie je je huid/spieren reageren en rechts reageert niets meer hierop of af en toe heel licht maar dat is dan wel niet voelbaar.

Dit komt dus door het met de ruggenprik verkeerd prikken en het is afwachten of het nog gaat verbeteren. Nu een jaar bij de neuroloog wegblijven met therapie het verlichten en volgend jaar nog een keer door een scan en beoordelen of er veranderingen in het jaar zijn gekomen.

Hoe gaat het eigenlijk met jou?
pi_50722599
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Driemaal is scheepsrecht, vast!
En jij en alle anderen bedankt voor de bemoedigende woorden en de felicitaties
Ik denk dat ik het heel leuk ga vinden om (weer) werkende moeder te zijn. En ik heb goede voorbeelden in Oud. Als een aantal moeders hier werk en zorg kunnen combineren moet het mij toch ook wel lukken.
Heb je daar twijfels over? Zoals ik jou inschat twijfel ik er helemaal niet aan of het je zal lukken of niet.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:29:34 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50724741
Macka, sterkte met weer een operatie! En je baan klinkt hartstikke leuk, man! Super, veel succes ook daarmee alvast.

Mibos, sterkte met je gezondheid.

Fluf, wat heb je je uitgesloofd!
Het gaat hier echt wonderbaarlijk goed. Met mijzelf (ik kan relativeren, heb goeie dagen achter elkaar...), met de kindjes (slapen rustig door 's nachts, wel nog vroeg op, maar dat geeft niet) en met de lat laag houden ook nog steeds.
De vriendinnen die woensdag en donderdagavond zouden komen eten en een beetje helpen, heb ik afgezegd, want het gaat gewoon lekker. En Maria zou gisteren gaan logeren, maar ik heb haar hier gehouden, veel te fijn bij mij thuis. Ik ben echt blíj!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50725142
Sugar ik word helemaal happy van jou positieve berichtgeving van je gezinnetje. Tijd geleden dat je zo klonk. Knuffel voor jou...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:00:43 #74
94046 PM-girl
pi_50725748
Super Sugar!! (misschien een stomme vraag maar kan S ook genieten van zijn vakantie?)

Moonah, ik vroeg het me al af, hoe het verder ging met jou en je werk. Zie je het wel zitten, om in augustus weer te beginnen?
*
pi_50726534
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef pinquit het volgende:

[..]

zit me nu al lekker te lezen op doktersass. of apothekersass. lijkt me zo tof
Oeps...even offtopic hoor. Maar doktersassistente is echt heel leuk! Ik heb zelf net de opleiding afgerond. Dus als je nog iets wil weten, vraag maar raak!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:33:15 #76
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50726876
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef PM-girl het volgende:
Super Sugar!! (misschien een stomme vraag maar kan S ook genieten van zijn vakantie?)
Nou, dat vind ik eigenlijk geen stomme vraag. Maar wat zal het voor hem ook een opluchting zijn Sugar dat jij je beter voelt.
quote:
Moonah, ik vroeg het me al af, hoe het verder ging met jou en je werk. Zie je het wel zitten, om in augustus weer te beginnen?
Jawel, ik heb ook echt wel zin om te beginnen. Maar het is bij ons op school organisatorisch een enorme puinhoop. Het is net wat KP al zei, de kindjes zijn leuk, dat gaat allemaal wel goed, maar het gedoe er omheen. Maar ik doe het rustig aan, de Arbo-arts is ook erg voorzichtig met me (die vindt dat ik structureel te veel hooi op mijn vork wil nemen).

Mibos, het blijft maar heftig, jouw verhaal.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:36:38 #77
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_50727021
Wow Sugar, dat klinkt erg goed

Macka, alweer een operatie Het zit je niet mee zeg. Sterkte

Moonah, fijn dat je de arbo-arts aan 'jouw kant' hebt staan. Hopelijk valt het allemaal mee en is er gedurende je afwezigheid een hoop veranderd/verbeterd (maar de ervaring leert dat dat vaak flink tegenvalt )
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:40:10 #78
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50727119
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:36 schreef m@x het volgende:
Moonah, fijn dat je de arbo-arts aan 'jouw kant' hebt staan. Hopelijk valt het allemaal mee en is er gedurende je afwezigheid een hoop veranderd/verbeterd (maar de ervaring leert dat dat vaak flink tegenvalt )
Dat laatste dus!
Editje: even wat al te traceerbare details weggehaald..
Maar da's verder offtopic. Ik probeer zo veel mogelijk langs me heen te laten gaan, maar bepaalde dingen (en vooral de sfeer, onrust in het team) daar kom ik niet onderuit.
Maar eerst, vakantie!
Ben al bijna een jaar aan een stuk thuis... met een onderbrekinkje van 3 weken...

[ Bericht 8% gewijzigd door Moonah op 22-06-2007 14:11:56 ]
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:46:22 #79
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50727367
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:23 schreef L-E-A het volgende:

[..]

Oeps...even offtopic hoor. Maar doktersassistente is echt heel leuk! Ik heb zelf net de opleiding afgerond. Dus als je nog iets wil weten, vraag maar raak!
thnx!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_50728486
Moonah ik hou de moed er gewoon in en ik ga over een maandje als het goed is weer twee ochtendjes proberen te werken en dan afwisselen met lopen en dergelijke kijken hoe het gaat. Moet eerlijk zeggen dat ik daar zo onderhand ook wel een beetje behoefte aan krijg. Ik ben accountant en ik doe altijd de financiele afhandeling van faillisementen intern bij de bedrijven totdat ze echt sluiten en dat is een hectisch baan met alleen maar cijfertjes. En ik voel me af en toe dom doordat ik mijn hersens niet meer gebruik op dat gebied. Gebruik mijn hoofd wel maar niet zo intensief dus ik mis iets lijkt het wel. Ik ben op een paar weekjes na ook al een jaar thuis...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:42:12 #81
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_50735546
Mibos, sterkte. Het klinkt echt erg. Bah.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:48:59 #82
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_50741756
Lieve Sugar... Ik ben blij!!!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:00:07 #83
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50742088
Fijn dat het allemaal meevalt Sugar
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:07:22 #84
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50742302
PM-girl, ik vind het ook geen stomme vraag, hoor!
Hij geniet er heel erg van, is echt zeer zware bergwandeltochten aan het maken in Slowakije. Elke dag tot het uiterste en al 3 keer gestorven, smste hij. Dat is voor hem dus echt genieten. Zondag is ie weer terug.

Ha, jullie reacties zijn lief! Dank.

Moonah, lijkt me ook pittig hoor, in het onderwijs terugkomen na ziekte. Succes jij.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:15:57 #85
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50742571
Dat moet toch ook wel een goed gevoel geven Sugar, dat je het in je eentje kunt rooien, of niet?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:55:54 #86
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50755388
Hier even een update van mij. Gisteren (samen met djeez) afspraak met de psychiater gehad.
Over hoe het nu verder gaat. De spv-er kriijg ik nu niet meer, omdat die alleen bij het crisis team zit.
Het was nogal een gedoe om een psycholoog oid te vinden voor verdere gesprekken.
Maar uiteindelijk toch gelukt. En dan 1 die in opleiding is. Die zie ik maandag voor het eerst.

Dan ergens in september begint de assertiviteitscursus. Ik ga dan ook voor een rondleiding naar plan support. Om te kijken of dat geschikt is voor mij.
“Plan-Support is een arbeidsrehabilitatiecentrum en biedt trainingsplekken aan voor mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt.
Het is met name bedoeld voor mensen die door psychische of psychosociale belemmeringen hun arbeidsrol zijn kwijtgeraakt en deze graag weer in willen nemen. Je doet dit door te werken op één van de praktijkplekken. Het zijn trainingsplekken waar je kunt werken met behoud van uitkering. Plan-Support is een onderdeel van DAAT-Drenthe.” ( http://www.plan-support.nl/ )

En de medicatie mag ik nu 1x per dag nemen, 75mg. En dan vanaf januari waarschijnlijk langzaam afbouwen.

Het gaat dus de goede kant op! En nu snel boodschappen doen en dan mislukte schuurtje slopen! Woensdag komt er iemand helpen met de fundering enzo en dan kunnen we de metalen berging in elkaar zetten en is de tuin klaar!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:14:03 #87
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50757006
klinkt positief ingrid!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 25 juni 2007 @ 19:55:22 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50831919
Klinkt goed Ingrid, zet je tanden erin he!

Ik heb ook weer wat heur

Wij gaan morgen naar Texel voor onze eerste mini-vakantie met mini-me en nu komt er bij Den Helder dus windkracht 8 en windstoten van 100 km enzo.. Tralallaaa.....

Nu heb ik dus helegaar geen zin om met die sloep te gaan overvaren, y'all...wat zouden jullie doen?
  Jubileum moderator maandag 25 juni 2007 @ 19:57:11 #89
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50831971
Viev, ik kan je geen ongelijk geven maar mijn man zegt dan altijd: "als het niet veilig zou zijn zouden ze die boten echt wel uit de vaart halen hoor" en dan zou ik toch meemoeten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 25 juni 2007 @ 19:58:55 #90
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50832031
Ja maahaar! Ze gaan ook een weeralarm afgeven las ik op de FP..en daarbij moeten we ook nog van Zeist naar Den Helder rijden in die T%**&&(*storm....Pffff......we gaan ook eens wat doen hoor
pi_50832236
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:55 schreef Vivi het volgende:

Nu heb ik dus helegaar geen zin om met die sloep te gaan overvaren, y'all...wat zouden jullie doen?
hahahahaha...

Ik zeg: "bij twijfel niet oversteken". Tenzij je Piet Veerman heet.
pi_50832279
Vivi! Mietje!
Storm is leuk!

Zei ik hier met de vorige storm ook, tot er glas rond begon te vliegen en een lek in ons dak maakte...
  maandag 25 juni 2007 @ 20:26:21 #93
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50833120
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Storm is leuk!
  maandag 25 juni 2007 @ 20:26:33 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50833127
Daarom, en het gaat nu natuurlijk niet alleen om mij en mijn aanhangsel..:{

Maar goed, jullie zouden gaan, gewoon?
  maandag 25 juni 2007 @ 20:31:25 #95
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50833328
Tnx Evenstar en Vivi.

Vivi, pfff lastige keuze zeg! Ik zou het voor de zekerheid niet doen. Stel dat er wel wat gebeurd.
pi_50833338
Ik zou niet gaan
  Jubileum moderator maandag 25 juni 2007 @ 20:33:34 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50833424
Ik zou het weer even bekijken morgenochtend Viev, misschien valt die storm alles mee.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_50834768
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:26 schreef Sugar het volgende:

[..]

Hehe.
  maandag 25 juni 2007 @ 21:08:25 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50834797
Ja we hebben al besloten dat we gewoon gaan en daar wel even zien hoe erg het is
  maandag 25 juni 2007 @ 21:13:16 #100
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50835019
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef Vivi het volgende:
Ja we hebben al besloten dat we gewoon gaan en daar wel even zien hoe erg het is
Ik zou het morgenochtend even aankijken hoor...

Ingrid, succes met de plannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')