abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:47:43 #1
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50503956
Ik sloot het vorige topic met dit bericht:
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef pinquit het volgende:
oh wat heb ik mezelf een heerlijk verwenavondje gegeven
lekker 2 uurtjes in de badkamer doorgebracht met maskertje, douchegelletje, shampootje

voel me als herboren, heerlijk na 2 weken van klussen en te laat naar bed gaan/te vroeg weer op!!
En verder ging het over overtollig vel én overtollig vet.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_50504630
Laten we het er niet meer over hebben. Maar wel goed dat je het zegt, ik moet nog oefeningen doen.

Lekker hoor, zo'n verwenavondje!
Eva en Maria
  vrijdag 15 juni 2007 @ 23:54:44 #3
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50506400
Lekker he Pinquit!

Hier ook zwaarder dan voor de zwangerschap. Soms zit ik er erg mee, soms totaal niet.
Ik haat sporten, heb er erg slechte ervaringen mee. Heb wel zo'n buikspierapparaatje, maar krijg nog steeds last van mijn nek.
Maar wel vanaaf een broek gekocht in maat 42, ipv 44/46. En die broek viel groot uit.
En klinkt vast heel stom, maar heb me nu al druk gemaakt over de meeting. Of jullie niet zullen denken, pfff wat een dikzak. Of wat een sloom/stop kapsel. (ik laat mn haar groeien, dus het zit gewoon een tijdje niet super)
Weet dat ik niet zo negatief moet denken. En probeer het om te buigen.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:43:11 #4
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50518114
Heerlijk Pinquit!
Ik zou graag eens een keertje weer naar de sauna gaan, wie weet plannen we dat binnenkort eens.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:40:29 #5
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50523321
Wat maakt het nu uit wat anderen van je uiterlijk denken Ingrid, niemand is perfect. Als jij ZELF niet tevreden bent, doe er dan wat aan, dat is belangrijker dan wat een ander van je vindt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 16-06-2007 21:50:45 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:34:17 #6
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50526577
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt het nu uti wat anderen van je uiterlijk denken Ingrid, niemand is perfect. Als jij ZELF niet tevreden bent, doe er dan wat aan, dat is belangrijker dan wat een ander van je vindt.
Je hebt gelijk. Maar toch is dat soms moeilijk.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:40:34 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50526746
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt het nu uti wat anderen van je uiterlijk denken Ingrid, niemand is perfect. Als jij ZELF niet tevreden bent, doe er dan wat aan, dat is belangrijker dan wat een ander van je vindt.
Is wat makkelijker gezegd als gedaan,
Ik zit met datzelfde als ingrid, er wat aan doen ja in de hoevele mogelijkheden dat ik kan... en in wat mijn persoonlijke grenzen zijn.

Maar dat maakt niet dat je direct barst van zelfvertrouwen, je een perfect figuurtje hebt etc.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 16 juni 2007 @ 20:39:47 #8
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50528475
bij mij verschilt dat zelfvertrouwen echt per dag ofzo
de ene keer kan het me geen reet schelen hoe ik eruit zie omdat ik weet dat ik leuk ben en de dingen die ik goed wil doen ook goed doe en dan ben ik trots en alles.

maar op zo'n dag als vandaag blijf ik het liefst de hele dag thuis

ik ben gisteren ook weer heerlijk ongesteld geworden (daar zal het ook wel aan liggen haha)
wéér het gevoel alsof mn hele baarmoeder eruit komt zakken als ik 1 keer hoest. gaat dat ooit nog over?
durf mn tampon er bijna niet uit te halen sorrie voor de onsmakelijkheid

hmnou, gelukkig is na de ongesteldheid meestal mn vreetbui ook weg
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:19:19 #9
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50529599
geeft niet Pinquit

Ingrid, maak je niet druk. Er lopen genoeg andere koeien rond. Nee, geintje. Echt hoor, wees trots op jezelf: je hebt een prachtig kind gebaard en het is je aan te zien. Nou en? Je ziet vast gezond uit.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:49:39 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50530532
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Is wat makkelijker gezegd als gedaan,
Ik zit met datzelfde als ingrid, er wat aan doen ja in de hoevele mogelijkheden dat ik kan... en in wat mijn persoonlijke grenzen zijn.

Maar dat maakt niet dat je direct barst van zelfvertrouwen, je een perfect figuurtje hebt etc.
Ik heb ook geen perfect figuurtje nu, 5 maanden na de bevalling, maar ik vind mezelf toch altijd leuker dan de meesten , maar leuke kleding, lekker glosje op je lippen en een lekker luchtje, dat soort dingen, doet al een hele hoop hoor.

Maar goed, ik heb dan ook best veel zelfvertrouwen en ik heb er echt schijt aan wat anderen van mij vinden, al baal ik heus wel van die extra kilo's, maar niet omdat een ander dat zegt dan.

Maar zelfs te dik vind ik mezelf nog leuker dan het gros wat ik op straat zie rondstrompelen

Gewoon lekker verwaand zijn hoor
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:50:29 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50530564
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:34 schreef kims_mama het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Maar toch is dat soms moeilijk.
Snap ik, dat wordt steeds makkelijker naarmate je ouder wordt heb ik zelf gemerkt.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:54:21 #12
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50530686
soms zou wta extra brutaalheid/verwaandheid wel handig zijn. maar soit komt wel ooit.
Ik heb gewoon een kei lief knap clowntje wat de show zo steelt dat die dikke spekkop en bijzetpicknicktafel wat zich achterwerk heet heulemaal niet opvalt
  zaterdag 16 juni 2007 @ 22:01:06 #13
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50530882
Weet je wat ook een voordeel is van ouder worden? Dat je minder snel oordeelt, zowel over jezelf als over anderen .

Ik kijk echt niet naar figuur ed, wel kan ik mensen een prettige, of minder prettige uitstraling vinden hebben.
Onverzorgd kan ik dan wel weer storend vinden.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 22:03:57 #14
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50530959
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 21:54 schreef _evenstar_ het volgende:
soms zou wta extra brutaalheid/verwaandheid wel handig zijn. maar soit komt wel ooit.
Ik heb gewoon een kei lief knap clowntje wat de show zo steelt dat die dikke spekkop en bijzetpicknicktafel wat zich achterwerk heet heulemaal niet opvalt

Leuke beschrijving.

Maarja, dat moet ik dus nog leren. Soms kijk ik in de spiegel en denk ik wel ziet er leuk uit.

@vivi, schijt aan de rest etc wil ik wel, maar kan ik niet. Ben eik wel heel benieuwd naar je. Ook gezien "ons verleden".
  zaterdag 16 juni 2007 @ 22:41:01 #15
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50532071
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef Leah het volgende:
Weet je wat ook een voordeel is van ouder worden? Dat je minder snel oordeelt, zowel over jezelf als over anderen .
Dat dus!
"Schijt aan de rest" klinkt ook zo rebels...
Maar een portie gezond zelfvertrouwen en weten wat je waard bent maakt het leven wel prettiger.

Pinq, wat lijkt me dat naar zeg, dat je het gevoel hebt dat je baarmoeder eruit valt (of hoe zei je het). Is de boel wel eens gechecked bij je?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:04:38 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50532769
Nou ja, schijt aan de rest in de zin van "als ze me op mijn uiterlijk beoordelen en me daarom niet moeten zijn ze sowieso te dom om een conversatie mee aan te gaan" als je het hebt over kenmerken als iets te dik of een kapsel wat uitgroeit...vind ik alleen maar goed! Dan maar rebels

Kijk, onverzorgheid zoals iemand hierboven zei of asociaal Tokkie-gedrag is wat anders.
Maar altijd als ik vroeger wel eens dacht "wat zal hij of zij van me vinden?" dacht ik meteen daarna dat die persoon dat net zo heeft! En so what als iemand je niet leuk vind, er zijn altijd mensen die je knap of verschrikkelijk zullen vinden, daar is niks aan te doen dus daar maak ik me ook niet druk om.

Gewoon elke dag voor de spiegel even tegen jezelf zeggen"wat ben je toch een lekker wijf!"
pi_50533068
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:

Gewoon elke dag voor de spiegel even tegen jezelf zeggen"wat ben je toch een lekker wijf!"
Dat deed ik wel eens, toen barstte mijn spiegelbeeld in lachen uit
Saartje
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:16:12 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50533096
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 23:15 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Dat deed ik wel eens, toen barstte mijn spiegelbeeld in lachen uit
Ach... lachen maakt je ook mooi
pi_50533265
Is garpje hoor Ook al zit ik niet retestrak in mijn vel, ik ben toch trots op mijn lijf. Er zijn schitterende kindertjes uit gekomen en dat is met wat schade gepaard gegaan, maar het zijn wel aandenkens
Wat dat betreft voel ik me zwaar verheven boven al die 16-jarige latten die het allemaal nog moeten meemaken
Saartje
  zondag 17 juni 2007 @ 00:25:14 #20
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50534847
quote:
Nou ja, schijt aan de rest in de zin van "als ze me op mijn uiterlijk beoordelen en me daarom niet moeten zijn ze sowieso te dom om een conversatie mee aan te gaan" als je het hebt over kenmerken als iets te dik of een kapsel wat uitgroeit...vind ik alleen maar goed! Dan maar rebels

Kijk, onverzorgheid zoals iemand hierboven zei of asociaal Tokkie-gedrag is wat anders.
Maar altijd als ik vroeger wel eens dacht "wat zal hij of zij van me vinden?" dacht ik meteen daarna dat die persoon dat net zo heeft! En so what als iemand je niet leuk vind, er zijn altijd mensen die je knap of verschrikkelijk zullen vinden, daar is niks aan te doen dus daar maak ik me ook niet druk om.

Hmm, als je het zo zegt, zit idd wel wat in. Zet het op mn lijstje. As vrijdag met Djeez erbij gesprek met de psychiater. Hoe het nu verder gaat. Met de spv-er is het nu afgelopen nml.
  zondag 17 juni 2007 @ 11:43:04 #21
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50540096
quote:
Ghehe, ik ben ook blij hoor, dat ik dat nog steeds over mezelf vind...
Als ik een vent was zou ik mezelf een MILF noemen!
  zondag 17 juni 2007 @ 21:58:07 #22
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50557934
Pfff ik heb eindelijk iets te klagen!
Ik heb nooit meer eens de tijd om lekker alles te lezen op mijn dooie gemak en eens een avondje te fokken
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zondag 17 juni 2007 @ 23:59:59 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50563044
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ghehe, ik ben ook blij hoor, dat ik dat nog steeds over mezelf vind...
Als ik een vent was zou ik mezelf een MILF noemen!
Nou ja, nu toch ook! Of doe je soms niet aan zelfbevrediging

(Grapje dus he, dat je niet denkt dat ik daadwerkelijk dat soort intieme vragen stel )
  maandag 18 juni 2007 @ 10:34:03 #24
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50569612
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:59 schreef Vivi het volgende:

Of doe je soms niet aan zelfbevrediging
Meestal wel hoor, maar soms niet...

Sugar, hoe gaat het met jullie en met name met jou? Lukt het om de lat laag te houden? Heb je ook wel een beetje plezier met je kinders, of is het afzien?
  maandag 18 juni 2007 @ 10:39:01 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50569723
Het gaat best goed. Storm heeft zaterdag gelogeerd en was gisteren de hele dag nog bij oma. Maria en ik waren in de Efteling! Ik heb dus best genoten met 'r al.
Nu aan het werk, oma past op en straks kan ik dus weer als moeder aan de bak. Ik ben eigenlijk best trots als ik alles zo alleen aan het rooien ben 's ochtends bijvoorbeeld. Dus het voelt ook wel goed. De lat hou ik heel laag en als ik daar bewust aan denk, denk ik zelfs aan jouw post, Moonah (welke lat?!).

[ Bericht 2% gewijzigd door Sugar op 18-06-2007 11:01:07 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 18 juni 2007 @ 10:41:09 #26
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50569767
Super!
Onthoud dit trotse gevoel voor als het een keer wat minder gaat he...!
  maandag 18 juni 2007 @ 15:17:53 #27
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50579101
Doe ik, doe ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:53:10 #28
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50651988
ik heb met mn ma besloten dat als max naar school gaat, dat ik ook weer een opleiding ga doen!

heb al wel diploma spw3kinderopvang, maar wil juist niet iets wat lijkt op thuis..

dus ik ga lekker even bekijken wat ik wil en wat de mogelijkheden zijn

heb er nu al zin in duurt nog 3 jaar, maar das zo voorbij
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:56:54 #29
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50652156
Oh leuk, pinquit! Goed idee!
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:16:08 #30
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_50660615
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:39 schreef Sugar het volgende:
De lat hou ik heel laag en als ik daar bewust aan denk, denk ik zelfs aan jouw post, Moonah (welke lat?!).
Sugar, zie hier een voorbeeld van een te hoge ladder:

En zo liep het af met een te hoog gelegde lat:

Zie hier! Een fijne stabiele ladder, niet te hoog en niet te laag. Especially for you!

En voor een slecht moment onthou je maar dit:
Je kunt beter een keer vallen, dan nooit het gevoel van klimmen te hebben gehad.

Good Luck!
... ♥ ik mis je ♥
pi_50661860
Pinquit, wat goed! Is het geen optie om eerder te beginnen met studeren, of wil je Max niet naar een kinderdagverblijf of gastouder doen?
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:22:25 #32
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50665560
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:53 schreef pinquit het volgende:
ik heb met mn ma besloten dat als max naar school gaat, dat ik ook weer een opleiding ga doen!

heb al wel diploma spw3kinderopvang, maar wil juist niet iets wat lijkt op thuis..

dus ik ga lekker even bekijken wat ik wil en wat de mogelijkheden zijn

heb er nu al zin in duurt nog 3 jaar, maar das zo voorbij
Als je een kopjaar erbovenop doet, dan kun je doorstromen naar de hbo.
edit: ik ga trouwens komend jaar met de deeltijdpabo starten
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:33:16 #33
94046 PM-girl
pi_50666035
Wat leuk Pinquit en PV!

Vivi, hoe is het met jou? Ga je weer bijna werken?
*
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 22:31:13 #34
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_50672690
Wat een goede plannen allemaal; Sugar die de lat niet te hoog gaat leggen, Pinquit die naar een studie gaat zoeken en PV die juf wordt!

Deze moeder heeft het weer voor elkaar, de combinatie nieuwe baan en operatie

Na de vorige operatie leek mijn netvlies eindelijk braaf vast te liggen, maar helaas is het weer losgegaan. Dat bracht teveel onrust in mijn zicht, dus ik loop er nu met een ooglap bij als deeltijdpiraat. (Dat levert wel leuke reacties op van de kinderen in mijn straat.) Het leek dat er weinig meer mogelijk was, maar de chirurg heeft mijn oog vanmiddag bekeken en wil toch een derde keer opereren. Op vrijdag 13 juli. Gelukkig ben ik dus een onverschrokken piraat en nergens bang voor

Zo tussen het ooggedoe door heb ik ook nog een succesvol sollicitatietraject afgelegd, met als resultaat dat ik het komende half jaar vier dagen per week werk als redacteur voor een project van Postbus 51. Start op 2 juli, als mijn dreumesje net een jaar oud is. Eens kijken (huhuh, Bix) of deze werkgever wél sociaal is...
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_50673005
PV en Pinquit wat leuk!!

Jeetje Macka, de 3e operatie.. balen hoor!!
Wel feli met je nieuwe baan!

Deze mamma heeft al een heel tijd last van haar schouder. Zwaar overbelast. Dacht in eerste instantie dat het wel weer over zou gaan, maar helaas het wordt er niet minder op. Tis mijn rechterschouder en ik slaap dus ook op mijn rechter zij en nu doet dat pijn
Mag morgen weer naar de fysio.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50673174
Pinquit en PV, wat goed van jullie

Macka, wat balen van die operatie maar jij komt er vast goed doorheen
En fijn, die nieuwe baan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:45:18 #37
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50673421
Macka, wat naar ... Zoveel moeite na de vorige operatie (op je kop hangen, wow! ) en dan is het niet eens gelukt... sterkte!!! Wat zeg je het dapper trouwens!
En gelukkig ook goed nieuws...ik hoop dat je het daar erg naar je zin zult hebben!

Vicky, jij ook sterkte zeg, klinkt niet lekker... Wat heb je er teveel mee gedaan dat 'ie overbelast is? Lijkt me niet vanzelf komen... beterschap! Gelukkig weer fysio morgen, hopelijk helpt dat je...

Pinquit, leuk leuk! Heb je iets om naar uit te kijken joh. Ik zou ook wel wat willen studeren, maar bij mij denk ik dat dat wel nog héél lang gaat duren ... heel veel plezier met de voorpret in ieder geval!

PV, wat leuk, pabo! Succes!

Pluphy, met je plaatjes van ladders ik vind je een lieverd!

Hier gaat het wel, wel moe dus ik ga nu zo maar naar bed, nadat ik de de was heb afgehaald... voel me nu wat geruster over Julia dus hopelijk kan ik lekker slapen. Dat schoot er nogal bij in de laatste tijd. Dusseh... welterusten allemaal!
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:35:28 #38
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50675859
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

ja ik weet het, maar het trekt me niet meer zo. heb nu weer andere intresses qua werk. stom he?! hoop niet dat het over 6 jaar weer anders is zit ik straks met weer een diploma waar ik niks mee doe haha.
ik zou zowiezo HBO kunnen doen, met een toelatingstoets, maar ik denk dat het toch iets te moeilijk wordt. niet dat ik nou zo dom ben, maar ben wel meer van het praktische ipv het theoretische.

zit me nu al lekker te lezen op doktersass. of apothekersass. lijkt me zo tof
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:34:49 #39
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50682224
Macka, wat jammer dat die operaties niet het gewenste resultaat hebben zeg.
Spannend, 13 juli.
En van harte met je nieuwe baan!
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:56:10 #40
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50682770
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef pinquit het volgende:

[..]

ja ik weet het, maar het trekt me niet meer zo. heb nu weer andere intresses qua werk. stom he?! hoop niet dat het over 6 jaar weer anders is zit ik straks met weer een diploma waar ik niks mee doe haha.
ik zou zowiezo HBO kunnen doen, met een toelatingstoets, maar ik denk dat het toch iets te moeilijk wordt. niet dat ik nou zo dom ben, maar ben wel meer van het praktische ipv het theoretische.

Doktersassistente lijkt me idd erg leuk
pi_50682839
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

ik ook , maar dan de voltijdsopleiding gepropt in twee dagen per week. Ik ben juist expres NU gaan studeren omdat het makkelijker is om een dreumes twee dagen naar een kinderdagverblijf te brengen dan een leerplichtige kleuter een hele dag onder te zien brengen.
Tegen de tijd dat Ronja naar school gaat ben ik afgestudeerd en kan ik hopelijk parttime gaan werken.

Macka! Wat rot zeg, nog een operatie. Wel ontzettend gefeliciteerd met je nieuwe baan!
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:01:06 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50682897
Oh sorry PM girl, overheen gelezen...lief dat je naar me vraagt

Ik wil graag weer gaan werken, alleen loopt mijn contract 15 augustus af en ik weet nu al dat het niet verlengd gaat worden omdat ik dichterbij wil gaan werken ivm met vervoer, kdv enzo..anders ben ik straks de hele dag van hot naar her aan het racen.

Per 3 juli gaat Dean 3 dagen naar het kdv en 1 dag past mijn moeder of een vriendin op, dus ik ben me langzaam aan eens aan het orienteren naar iets leuks in de buurt
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:05:14 #43
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50682996
Ik lees dit topic nu pas. Is dit de plek om je persoonlijke ongemakken neer te zetten en er dan achter te komen dat je echt niet de enige bent? In dat geval: count me in. Merk dat ik dolgelukkig ben als versbakken moeder, maar dat ik (letterlijk en figuurlijk) niet lekker in mijn vel zit (wel ruim, maar niet lekker...). Maar eigenlijk schaam ik me om dat te zeggen, want ik ben hardstikke gelukkig met mijn kleine meid!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_50683105
Oh Memmel, this is the place to be . Herkenbaar! Joh, je had een figuurlijk velletje waar je al je hele leven aan gewend was, en nu heb je opeens een 'moedervel'. Nou, ik vond dat wel érg wennen hoor! En natuurlijk doet dat niets af aan hoe gek je op je meisje bent..
Eva en Maria
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:11:50 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50683176
Mag ik jullie mening eens? Het zit zo: ik werk af en toe nog voor mijn exbaas (vanuit huis) als hij een klusje heeft voor mij (administratief).

We hebben afgesproken dat dinsdag de vaste dag is hiervoor. Nu komt er bij hem voortdurend wat tussen, zijn accu is leeg, zijn telefoongesprek liep uit, er was een ongeluk op de weg blablabla..waardoor hij dus ofwel niet kan op dinsdag, maar dan liever de dag erna, waar ik dus meestal al afspraken heb staan, of hij komt een uur later aankakken waardoor mijn planning in de war loopt (we spreken bijvoorbeeld 10 uur 's ochtends af, zodat ik weet dat Dean dan in bed ligt en hij rustig even wat dingen kan uitleggen hoe en wat).

Nu belt hij dus net WEDEROM, om 10.00 uur, dat hij eraan komt. Want zijn telefoongesprek liep uit
Kijk, ik baal hiervan, want het is

a--> donderdag en niet dinsdag maar ik dacht, oke, laat ik niet moeilijk doen
b--> tegen de tijd dat ie hier is is Dean al weer wakker en wil zijn fles zodat er geen sprake kan zijn van een goede werkbespreking. Waarop hij weer enigszins pissed wordt, wat ik totaal onterecht vind.

ik heb dit al ZO vaak aangegeven maar het schijnt niet echt aan te komen.

Wat zouden jullie doen? (neem wel in acht dat ik dat werk wel nodig heb dus hem wel enigzisn te vriend moet houden).

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 21-06-2007 11:26:03 ]
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 10:20:38 #46
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50683401
Wat een lastige situatie Vivi. Als hij er straks is en je geeft Dean de fles dan heeft ie dat maar te pikken vind ik. En als je merkt dat hij er pissig om wordt, NOG een keer zeggen dat je het prima vind dat hij nu langskomt, maar er dan wel rekening mee moet houden dat je op andere dagen dan de dinsdag toch ook andere bezigheden hebt . Dat klusje kun je dus wel aannemen, maar de deadline zal anders zijn omdat je je tijd en aandacht toch moet verdelen. Een weldenkend mens moet dat toch snappen lijkt me.

Ik kan me trouwens herinneren dat je het hier vaker over gehad hebt. Kun je ondertussen niet om je heen kijken naar ander werk? Dit lijkt me toch een situatie die niet makkelijk op te lossen is en als ik het zo lees dan zal dit altijd een hekel punt blijven.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_50683668
Vivi, lastig om zo afhankelijk van iemand te zijn. Belt hij altijd van te voren? Ik zou denk ik dan aangeven dat je er niet bent en dat hij dus niet langs kan komen. Maar da's wel kinderachtig eigenlijk.

Memmel, geen schuldgevoel hebben hoor! Volgens mij is het een van de grootste fabels rondom de eerste maanden van het moederschap dat je je goed hoort te voelen. Ik durf zo maar te zeggen dat er hier geen of misschien een of twee moeders zijn die zich wél super voelde die periode. Ik niet in ieder geval!

Er gaan nog ontzettend veel hormonen door je lichaam, je bent in elk opzicht veranderd en je hebt er een enorme verantwoordelijkheid bij.
En vlak ook de bevalling niet uit. Zoveel uur zoveel pijn hebben zou bij al het andere dan een bevalling als traumatisch worden gezien. Dat kost, al dan niet onderbewust, echt wel tijd om te verwerken.

Geef jezelf de tijd, probeer het niet weg te stoppen. Het gaat vanzelf beter worden, echt!
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:51:34 #48
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50684227
Vivi, ik denk dat je moet kijken wat jullie wederzijds belang is: hij wil de klus gedaan hebben en jij wilt 'm doen. Ik zou dat ook als insteek gebruiken en zeggen: we hebben elkaar nodig, maar ik ben niet meer zo vrij als vroeger. Als je wilt dat ik je blijf helpen, zullen we een oplossing moeten vinden. Dus of hij komt op de afgesproken tijd (en dan heb jij alle tijd voor hem), of hij komt op een ander tijdstip, maar neemt dan op de koop toe dat jij ook de fles moet geven. Aan hem dan de keuze...want volgens mij heeft ie je wel hard nodig.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_50684479
Vivi niet echt een handige situatie maar ik vind wel dat hij ook rekening met jou moet houden eerlijk gezegd want andersom pas jij je ook aan. Jij zorgt dat Dean slaapt zodat je je handen vrij hebt om met hem te overleggen en daar moet hij respect voor hebben hoor vind ik.

Hier vorige week door de MRI gegaan en gisteren de uitslag gekregen. Die was op zich goed en niet goed. Goed was dat al mijn botten er goed uitzagen en minder goed was dat er een soort zenuw is geraakt en ik daardoor het gevoel rechts kwijt ben. Het zitknobbel/bekkenprobleem gaan ze nu verder bestuderen maar waarschijnlijk wordt het ermee leren leven en met fysio het verlichten en dan over een jaar nog eens kijken. Mijn spieren in mijn rug zijn niet ontspannen en daarom ben ik een plankje zeg maar. Ze denken dat het komt omdat Kaith 10 lang met persweeen heeft vastgezeten en daarom alles tot het uiterste gespannen was. Ik heb ook mijn hele bevalling alleen maar rugweeen gehad en niets in mijn buik/benen gevoeld. Zitten gaat nog steeds niet goed en daarom gaan ze dat nu nog napluizen. Er is al wel gemeld dat een tweede hoogstwaarschijnlijk een ks wordt en anders echt niet meer langer dan uur over het persen mag doen.

Ik rammel al wel weer zachtjes hoor maar wil niet meer bevallen voorlopig. Wel zwanger zijn maar bevallen dat zie ik echt niet meer zitten (pas over 25 jaar haha). Moet van de neuroloog een keertje als we echt aan een tweede willen beginnen een afspraak maken bij de gyn. om alvast te kijken wat de mogelijkheden zijn bij de bevalling. Hij gaat zijn bevindingen ook doorgeven in het dossier. Willen als het goed gaat gaan klussen als Kaith anderhalf is ongeveer want nu duurde het ook 11 maanden eer het raak was. Dus dan is ze twee en een beetje al zou het meteen raak zijn of ouder. Mooi leeftijd verschil. Aan de andere kant hebben we het ook superleuk met zijn drietjes. Dilemma
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:34:21 #50
108648 cattie
lieve moeder
pi_50685554
Heftig hoor Mibos. Heb je al wel eens aan acupunctuur gedacht? Misschien kan dat je spieren helpen ontspannen.
Heel veel sterkte er mee! En dat wel een tweede willen, maar geen tweede bevalling is erg herkenbaar.
pi_50692852
Ja toevallig was ik net bij de fysio en dat staat nu ook op de planning om het te gaan proberen. Het is een spierspanningsprobleem en een kapotte zenuw die te diep zit om te operen helaas.

Zwanger zijn prima maar bevallen niet en ja dat is best lastig zullen we maar zeggen hihi!!!
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:06:06 #52
108648 cattie
lieve moeder
pi_50692975
Ik duim voor je dat de acupunctuur helpt!
Tja, bevallen is wel vrij essentieel ja als je zwanger bent.
pi_50693185
Ikzelf duim ook voor mezelf

Tja anders wordt het zo'n lange dracht he. Worden we straks aangezien als een olifant ofzo...
pi_50693488
Vivi, het is al gezegd. Bespreek de wederzijdse verwachtingen, zodat de samenwerking beter gaat verlopen. Ik zou een gesprek met hem aanvragen, zodat hij weet dat je of het 1 en ander wilt praten. Zo krijgt het een serieus karakter, laat maar zeggen.

Trouwens niet meer dan normaal hoor, dat je ervan baalt. Schiet niet echt op.

Mibos...schijnt wel dat bevallen erbij hoort, joh...bevallen doe je toch ff...

Deze nieuwe moeder is een beetje moe.....
pi_50693938
Vivia lastige situatie. Het lijkt erop dat die man alleen maar rekening met zichzelf houdt.
Is dat diezelfde man die tijdens je zwangerschap ook al zo lastig deed?

Mibos vervelend allemaal. Ik vind het wel knap van je dat je aan een tweede kan denken terwijl de bevalling zoveel problemen met zich heeft meegebracht. Ik hoop voor je dat acupunctuur werkt.

K_P kom je wel een beetje aan slapen toe?
pi_50694004
slapen is een concept dat ik ken uit het verleden
pi_50694031
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Succes ermee.
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:55:27 #58
94046 PM-girl
pi_50694978
Vivi, rot zo zeg, met je baas. Ik zou naar iets leuks op zoek gaan in de buurt en dan misschien stoppen met dat werk, want zo te zien beleef je er afgezien van het geld weinig plezier aan.

Macka, gefeliciteerd met je baan, superleuk!

Memmel, het is ook even een wereldschok he, moeder worden. Ik heb er ook erg moeite mee (gehad) hoor, vooral met het idee naast moeder nog zoveel meer te (moeten) zijn.
Met de tijd wordt het wat rustiger, ik hoop voor jou ook. Geef het de tijd, het is ook nog maar zo kort allemaal!
*
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:56:20 #59
94046 PM-girl
pi_50695015
Mibos, jeetje, wat heftig allemaal zeg. Ik hoop voor je dat acupunctuur zal werken.

KP, kan het me helemaal voorstellen.
*
pi_50695168
Ik hoop het ook hoor eerlijk waar!!!

KP wel een beetje aan jezelf denken ook hoor. Hoe weinig tijd je ook hebt. Probeer anders in de middag met je twee flensjes mee te slapen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:28:19 #61
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50696014
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
herkenbaar...

Sterkte hoor!!! We zullen maar zeggen dat dit de tropenjaren zijn, over een jaar of vier is het weer wat rustiger ...

Mibos, veel sterkte. Acupunctuur, ik vind het knap dat je daaraan begint! het idee alleen al geeft me kriebels...brrr! Maar dat komt ook misschien door vooroordelen hoor.

Vivi, wat een lastige situatie. En jouw baas moet gewoon leren meer punctueel te zijn bij jou, wil hij ook zo min mogelijk last hebben van jouw moeder-zijn... dat ben je nou eenmaal en hij moet blij zijn dat je nog wat werk voor 'm kan doen toch? Maar ja, dat kan ik makkelijk zeggen, misschien kun je dat wel met hem bespreken, succes in ieder geval.
pi_50696692
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef owlet het volgende:

[..]

ik ook , maar dan de voltijdsopleiding gepropt in twee dagen per week. Ik ben juist expres NU gaan studeren omdat het makkelijker is om een dreumes twee dagen naar een kinderdagverblijf te brengen dan een leerplichtige kleuter een hele dag onder te zien brengen.
Tegen de tijd dat Ronja naar school gaat ben ik afgestudeerd en kan ik hopelijk parttime gaan werken.

Macka! Wat rot zeg, nog een operatie. Wel ontzettend gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Dat was mijn gedachte ook, ik ben weer gaan studeren toen de kleine meid een jaar was. Ik doe wel deeltijd(avond) maar ook versneld. Ik werk ook 24 uur per week. Maar mijn idee was ook om af te studeren voor zij naar school gaat. Hoewel ik alweer een nieuwe studie heb gezien die ik er graag achteraan zou plakken . En wie weet willen we in die tijd ook nog wel voor een tweede gaan, nou ja... We zien wel hoe het loopt allemaal, het bevalt heel goed tot nu toe in ieder geval.

Ik heb het alleen nu heel druk omdat ik over twee weken mijn propedeuse hoop te halen en nog heeeeel veel moet doen daarvoor. Veel tentamens en verslagen nog te maken en in te leveren.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_50699359
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef Mibos het volgende:

KP wel een beetje aan jezelf denken ook hoor. Hoe weinig tijd je ook hebt. Probeer anders in de middag met je twee flensjes mee te slapen.
Dat probeer ik ook, maar vandaag hadden ze afgesproken om om de beurt te gaan huilen. Wel eten, niet eten, wel huilen, niet huilen, wel in bed, niet in bed etc etc. Dus dat slapen ging vandaag absoluut niet werken. Het is 18.20 en je kunt me echt opvegen.

Maar goed....morgen weer een dag.
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:19:52 #64
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50702984
Ja KP'tje, met twee flensjes zal er niet veel slaaptijd voor je overblijven voorlopig...

Vief, ik zou helemaal kriegel worden van zo'n baas.
Succes hoor, ik hoop dat je snel iets anders vindt!

Mibos, hoezo ben je 'het gevoel rechts kwijt'? Alles???

Memmel, die roze wolk is heus wel eens grijs hoor...
Speaking of which, Slaapmevrouw, hoe gaat het met jou inmiddels? Combi moederschap met nieuwe baan?

Ik ben vandaag gaan kennismaken met mijn nieuwe groepje voor vlg schooljaar. Was mijn eerste activiteit in de klas weer sinds mijn ziekteverlof. Pff, de hectiek viel wel even tegen zeg. Ik merk dat ik er toch best wel tegenop zie. Maar er zit nog 7 weken tussen nu en de start van het nwe schooljaar, plus ik begin op therapeutische basis. Dus laat ik maar gewoon vertrouwen hebben...
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:45:29 #65
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50706298
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef owlet het volgende:

[..]

mijn moeder is door de week vrij en ze heeft me laten weten dat ze het niet vol zou houden om max een paar hele dagen op te vangen, omdat ze het zo vreselijk zwaar vindt.
Naar kinderopvang denk ik niet eens over klinkt misschien kortzichtig, maar ik vind het gewoon veel te duur voor wat ze nou eigenlijk doen. en heb er slechte ervaringen mee dus.

Maar mams zou het dus wel ok vinden om m van school te halen en de laatste uurtjes van de dag te doen. Dat houdt ze zegmaar wel vol
en mocht dat echt nog niet gaan, dan is er altijd BSO... of mijn eigen oma. maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
pi_50707592
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Moonah het volgende:

Ik ben vandaag gaan kennismaken met mijn nieuwe groepje voor vlg schooljaar. Was mijn eerste activiteit in de klas weer sinds mijn ziekteverlof. Pff, de hectiek viel wel even tegen zeg. Ik merk dat ik er toch best wel tegenop zie. Maar er zit nog 7 weken tussen nu en de start van het nwe schooljaar, plus ik begin op therapeutische basis. Dus laat ik maar gewoon vertrouwen hebben...
Heftig lijkt me dat. Dat is echt zo rete irritant van het onderwijs. Het is gewoon nooit ff rustig beginnen. Je moet altijd meteen aan de bak. Niet alleen de kinderen (dat lukt meestal wel), maar die ouders (pffff...voor iedereen die dit leest..haha) en alle toestand en zorg eromheen is altijd pittig. Spannend om weer te beginnen, hoe ziet plan van aanpak eruit ??
pi_50708310
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:45 schreef pinquit het volgende:

[..]

mijn moeder is door de week vrij en ze heeft me laten weten dat ze het niet vol zou houden om max een paar hele dagen op te vangen, omdat ze het zo vreselijk zwaar vindt.
Naar kinderopvang denk ik niet eens over klinkt misschien kortzichtig, maar ik vind het gewoon veel te duur voor wat ze nou eigenlijk doen. en heb er slechte ervaringen mee dus.

Maar mams zou het dus wel ok vinden om m van school te halen en de laatste uurtjes van de dag te doen. Dat houdt ze zegmaar wel vol
en mocht dat echt nog niet gaan, dan is er altijd BSO... of mijn eigen oma. maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
Logisch! Alleen voor het geld hoef je het niet te laten, al je andere argumenten kan ik begrijpen maar kinderopvang kost echt weinig tot niets door alle toeslagen
Ach, drie jaar de tijd om te bedenken wat je wilt gaan doen en je alvast voor te bereiden is niet verkeerd, toch? Spannend hoor!
pi_50708521
Wij betalen uiteindelijk ook minder dan 100 euro per maand voor 5 dagdelen per week. Is niet veel hoor. Wel spannend allemaal die nieuwe opleidingen. Ik zelf ben bij de LOI opnieuw begonnen met de studie HBO Accountancy, vond/vind dat ik veel te lang uit ben en de vrijstellingen niet aangevraagd. Heerlijk eigenlijk om te kunnen studeren. Hoop begin 2010 klaar te zijn.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 23:30:05 #69
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_50711091
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:34 schreef Moonah het volgende:
Macka, wat jammer dat die operaties niet het gewenste resultaat hebben zeg.
Spannend, 13 juli.
En van harte met je nieuwe baan!
Driemaal is scheepsrecht, vast!
En jij en alle anderen bedankt voor de bemoedigende woorden en de felicitaties
Ik denk dat ik het heel leuk ga vinden om (weer) werkende moeder te zijn. En ik heb goede voorbeelden in Oud. Als een aantal moeders hier werk en zorg kunnen combineren moet het mij toch ook wel lukken.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_50720063
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Moonah het volgende:

Mibos, hoezo ben je 'het gevoel rechts kwijt'? Alles???
Even een plastisch antwoord vanaf mijn navel tot aan mijn knie ben ik het huidgevoel/reactie in en uitwendig rechts kwijt. Dus ik weet dat ik op mijn rechterbil zit maar ik voel het niet. De neuroloog deed ook testjes en links zie je dan je spieren reageren en rechts komt er geen reactie of bijna geen reactie.

Ze strijken met een naaldje over je buik van je zij naar je navel zeg maar en dan links kietelt dat en zie je je huid/spieren reageren en rechts reageert niets meer hierop of af en toe heel licht maar dat is dan wel niet voelbaar.

Dit komt dus door het met de ruggenprik verkeerd prikken en het is afwachten of het nog gaat verbeteren. Nu een jaar bij de neuroloog wegblijven met therapie het verlichten en volgend jaar nog een keer door een scan en beoordelen of er veranderingen in het jaar zijn gekomen.

Hoe gaat het eigenlijk met jou?
pi_50722599
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Driemaal is scheepsrecht, vast!
En jij en alle anderen bedankt voor de bemoedigende woorden en de felicitaties
Ik denk dat ik het heel leuk ga vinden om (weer) werkende moeder te zijn. En ik heb goede voorbeelden in Oud. Als een aantal moeders hier werk en zorg kunnen combineren moet het mij toch ook wel lukken.
Heb je daar twijfels over? Zoals ik jou inschat twijfel ik er helemaal niet aan of het je zal lukken of niet.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:29:34 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50724741
Macka, sterkte met weer een operatie! En je baan klinkt hartstikke leuk, man! Super, veel succes ook daarmee alvast.

Mibos, sterkte met je gezondheid.

Fluf, wat heb je je uitgesloofd!
Het gaat hier echt wonderbaarlijk goed. Met mijzelf (ik kan relativeren, heb goeie dagen achter elkaar...), met de kindjes (slapen rustig door 's nachts, wel nog vroeg op, maar dat geeft niet) en met de lat laag houden ook nog steeds.
De vriendinnen die woensdag en donderdagavond zouden komen eten en een beetje helpen, heb ik afgezegd, want het gaat gewoon lekker. En Maria zou gisteren gaan logeren, maar ik heb haar hier gehouden, veel te fijn bij mij thuis. Ik ben echt blíj!
pi_50725142
Sugar ik word helemaal happy van jou positieve berichtgeving van je gezinnetje. Tijd geleden dat je zo klonk. Knuffel voor jou...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:00:43 #74
94046 PM-girl
pi_50725748
Super Sugar!! (misschien een stomme vraag maar kan S ook genieten van zijn vakantie?)

Moonah, ik vroeg het me al af, hoe het verder ging met jou en je werk. Zie je het wel zitten, om in augustus weer te beginnen?
*
pi_50726534
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef pinquit het volgende:

[..]

Oeps...even offtopic hoor. Maar doktersassistente is echt heel leuk! Ik heb zelf net de opleiding afgerond. Dus als je nog iets wil weten, vraag maar raak!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:33:15 #76
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50726876
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef PM-girl het volgende:
Super Sugar!! (misschien een stomme vraag maar kan S ook genieten van zijn vakantie?)
Nou, dat vind ik eigenlijk geen stomme vraag. Maar wat zal het voor hem ook een opluchting zijn Sugar dat jij je beter voelt.
quote:
Moonah, ik vroeg het me al af, hoe het verder ging met jou en je werk. Zie je het wel zitten, om in augustus weer te beginnen?
Jawel, ik heb ook echt wel zin om te beginnen. Maar het is bij ons op school organisatorisch een enorme puinhoop. Het is net wat KP al zei, de kindjes zijn leuk, dat gaat allemaal wel goed, maar het gedoe er omheen. Maar ik doe het rustig aan, de Arbo-arts is ook erg voorzichtig met me (die vindt dat ik structureel te veel hooi op mijn vork wil nemen).

Mibos, het blijft maar heftig, jouw verhaal.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:36:38 #77
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_50727021
Wow Sugar, dat klinkt erg goed

Macka, alweer een operatie Het zit je niet mee zeg. Sterkte

Moonah, fijn dat je de arbo-arts aan 'jouw kant' hebt staan. Hopelijk valt het allemaal mee en is er gedurende je afwezigheid een hoop veranderd/verbeterd (maar de ervaring leert dat dat vaak flink tegenvalt )
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:40:10 #78
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50727119
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:36 schreef m@x het volgende:
Moonah, fijn dat je de arbo-arts aan 'jouw kant' hebt staan. Hopelijk valt het allemaal mee en is er gedurende je afwezigheid een hoop veranderd/verbeterd (maar de ervaring leert dat dat vaak flink tegenvalt )
Dat laatste dus!
Editje: even wat al te traceerbare details weggehaald..
Maar da's verder offtopic. Ik probeer zo veel mogelijk langs me heen te laten gaan, maar bepaalde dingen (en vooral de sfeer, onrust in het team) daar kom ik niet onderuit.
Maar eerst, vakantie!
Ben al bijna een jaar aan een stuk thuis... met een onderbrekinkje van 3 weken...

[ Bericht 8% gewijzigd door Moonah op 22-06-2007 14:11:56 ]
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:46:22 #79
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50727367
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:23 schreef L-E-A het volgende:

[..]

Oeps...even offtopic hoor. Maar doktersassistente is echt heel leuk! Ik heb zelf net de opleiding afgerond. Dus als je nog iets wil weten, vraag maar raak!
thnx!!
pi_50728486
Moonah ik hou de moed er gewoon in en ik ga over een maandje als het goed is weer twee ochtendjes proberen te werken en dan afwisselen met lopen en dergelijke kijken hoe het gaat. Moet eerlijk zeggen dat ik daar zo onderhand ook wel een beetje behoefte aan krijg. Ik ben accountant en ik doe altijd de financiele afhandeling van faillisementen intern bij de bedrijven totdat ze echt sluiten en dat is een hectisch baan met alleen maar cijfertjes. En ik voel me af en toe dom doordat ik mijn hersens niet meer gebruik op dat gebied. Gebruik mijn hoofd wel maar niet zo intensief dus ik mis iets lijkt het wel. Ik ben op een paar weekjes na ook al een jaar thuis...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:42:12 #81
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_50735546
Mibos, sterkte. Het klinkt echt erg. Bah.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:48:59 #82
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_50741756
Lieve Sugar... Ik ben blij!!!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:00:07 #83
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50742088
Fijn dat het allemaal meevalt Sugar
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:07:22 #84
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50742302
PM-girl, ik vind het ook geen stomme vraag, hoor!
Hij geniet er heel erg van, is echt zeer zware bergwandeltochten aan het maken in Slowakije. Elke dag tot het uiterste en al 3 keer gestorven, smste hij. Dat is voor hem dus echt genieten. Zondag is ie weer terug.

Ha, jullie reacties zijn lief! Dank.

Moonah, lijkt me ook pittig hoor, in het onderwijs terugkomen na ziekte. Succes jij.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:15:57 #85
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50742571
Dat moet toch ook wel een goed gevoel geven Sugar, dat je het in je eentje kunt rooien, of niet?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:55:54 #86
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50755388
Hier even een update van mij. Gisteren (samen met djeez) afspraak met de psychiater gehad.
Over hoe het nu verder gaat. De spv-er kriijg ik nu niet meer, omdat die alleen bij het crisis team zit.
Het was nogal een gedoe om een psycholoog oid te vinden voor verdere gesprekken.
Maar uiteindelijk toch gelukt. En dan 1 die in opleiding is. Die zie ik maandag voor het eerst.

Dan ergens in september begint de assertiviteitscursus. Ik ga dan ook voor een rondleiding naar plan support. Om te kijken of dat geschikt is voor mij.
“Plan-Support is een arbeidsrehabilitatiecentrum en biedt trainingsplekken aan voor mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt.
Het is met name bedoeld voor mensen die door psychische of psychosociale belemmeringen hun arbeidsrol zijn kwijtgeraakt en deze graag weer in willen nemen. Je doet dit door te werken op één van de praktijkplekken. Het zijn trainingsplekken waar je kunt werken met behoud van uitkering. Plan-Support is een onderdeel van DAAT-Drenthe.” ( http://www.plan-support.nl/ )

En de medicatie mag ik nu 1x per dag nemen, 75mg. En dan vanaf januari waarschijnlijk langzaam afbouwen.

Het gaat dus de goede kant op! En nu snel boodschappen doen en dan mislukte schuurtje slopen! Woensdag komt er iemand helpen met de fundering enzo en dan kunnen we de metalen berging in elkaar zetten en is de tuin klaar!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:14:03 #87
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50757006
klinkt positief ingrid!
  maandag 25 juni 2007 @ 19:55:22 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50831919
Klinkt goed Ingrid, zet je tanden erin he!

Ik heb ook weer wat heur

Wij gaan morgen naar Texel voor onze eerste mini-vakantie met mini-me en nu komt er bij Den Helder dus windkracht 8 en windstoten van 100 km enzo.. Tralallaaa.....

Nu heb ik dus helegaar geen zin om met die sloep te gaan overvaren, y'all...wat zouden jullie doen?
  Jubileum moderator maandag 25 juni 2007 @ 19:57:11 #89
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50831971
Viev, ik kan je geen ongelijk geven maar mijn man zegt dan altijd: "als het niet veilig zou zijn zouden ze die boten echt wel uit de vaart halen hoor" en dan zou ik toch meemoeten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 25 juni 2007 @ 19:58:55 #90
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50832031
Ja maahaar! Ze gaan ook een weeralarm afgeven las ik op de FP..en daarbij moeten we ook nog van Zeist naar Den Helder rijden in die T%**&&(*storm....Pffff......we gaan ook eens wat doen hoor
pi_50832236
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:55 schreef Vivi het volgende:

Nu heb ik dus helegaar geen zin om met die sloep te gaan overvaren, y'all...wat zouden jullie doen?
hahahahaha...

Ik zeg: "bij twijfel niet oversteken". Tenzij je Piet Veerman heet.
pi_50832279
Vivi! Mietje!
Storm is leuk!

Zei ik hier met de vorige storm ook, tot er glas rond begon te vliegen en een lek in ons dak maakte...
  maandag 25 juni 2007 @ 20:26:21 #93
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50833120
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Storm is leuk!
  maandag 25 juni 2007 @ 20:26:33 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50833127
Daarom, en het gaat nu natuurlijk niet alleen om mij en mijn aanhangsel..:{

Maar goed, jullie zouden gaan, gewoon?
  maandag 25 juni 2007 @ 20:31:25 #95
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50833328
Tnx Evenstar en Vivi.

Vivi, pfff lastige keuze zeg! Ik zou het voor de zekerheid niet doen. Stel dat er wel wat gebeurd.
pi_50833338
Ik zou niet gaan
  Jubileum moderator maandag 25 juni 2007 @ 20:33:34 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50833424
Ik zou het weer even bekijken morgenochtend Viev, misschien valt die storm alles mee.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_50834768
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:26 schreef Sugar het volgende:

[..]

Hehe.
  maandag 25 juni 2007 @ 21:08:25 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50834797
Ja we hebben al besloten dat we gewoon gaan en daar wel even zien hoe erg het is
  maandag 25 juni 2007 @ 21:13:16 #100
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50835019
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef Vivi het volgende:
Ja we hebben al besloten dat we gewoon gaan en daar wel even zien hoe erg het is
Ik zou het morgenochtend even aankijken hoor...

Ingrid, succes met de plannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')