En verder ging het over overtollig vel én overtollig vet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef pinquit het volgende:
oh wat heb ik mezelf een heerlijk verwenavondje gegeven![]()
lekker 2 uurtjes in de badkamer doorgebracht met maskertje, douchegelletje, shampootje![]()
![]()
voel me als herboren, heerlijk na 2 weken van klussen en te laat naar bed gaan/te vroeg weer op!!![]()
Je hebt gelijk. Maar toch is dat soms moeilijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt het nu uti wat anderen van je uiterlijk denken Ingrid, niemand is perfect. Als jij ZELF niet tevreden bent, doe er dan wat aan, dat is belangrijker dan wat een ander van je vindt.
Is wat makkelijker gezegd als gedaan,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt het nu uti wat anderen van je uiterlijk denken Ingrid, niemand is perfect. Als jij ZELF niet tevreden bent, doe er dan wat aan, dat is belangrijker dan wat een ander van je vindt.
Ik heb ook geen perfect figuurtje nu, 5 maanden na de bevalling, maar ik vind mezelf toch altijd leuker dan de meestenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Is wat makkelijker gezegd als gedaan,
Ik zit met datzelfde als ingrid, er wat aan doen ja in de hoevele mogelijkheden dat ik kan... en in wat mijn persoonlijke grenzen zijn.
Maar dat maakt niet dat je direct barst van zelfvertrouwen, je een perfect figuurtje hebt etc.![]()
Snap ik, dat wordt steeds makkelijker naarmate je ouder wordt heb ik zelf gemerkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:34 schreef kims_mama het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar toch is dat soms moeilijk.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:54 schreef _evenstar_ het volgende:
soms zou wta extra brutaalheid/verwaandheid wel handig zijn. maar soit komt wel ooit.
Ik heb gewoon een kei lief knap clowntje wat de show zo steelt dat die dikke spekkop en bijzetpicknicktafel wat zich achterwerk heet heulemaal niet opvalt![]()
Dat dus!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef Leah het volgende:
Weet je wat ook een voordeel is van ouder worden? Dat je minder snel oordeelt, zowel over jezelf als over anderen.
Dat deed ik wel eens, toen barstte mijn spiegelbeeld in lachen uitquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:
Gewoon elke dag voor de spiegel even tegen jezelf zeggen"wat ben je toch een lekker wijf!"
Ach... lachen maakt je ook mooiquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat deed ik wel eens, toen barstte mijn spiegelbeeld in lachen uit
Hmm, als je het zo zegt, zit idd wel wat in. Zet het op mn lijstje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, schijt aan de rest in de zin van "als ze me op mijn uiterlijk beoordelen en me daarom niet moeten zijn ze sowieso te dom om een conversatie mee aan te gaan" als je het hebt over kenmerken als iets te dik of een kapsel wat uitgroeit...vind ik alleen maar goed! Dan maar rebels
Kijk, onverzorgheid zoals iemand hierboven zei of asociaal Tokkie-gedrag is wat anders.
Maar altijd als ik vroeger wel eens dacht "wat zal hij of zij van me vinden?" dacht ik meteen daarna dat die persoon dat net zo heeft! En so what als iemand je niet leuk vind, er zijn altijd mensen die je knap of verschrikkelijk zullen vinden, daar is niks aan te doen dus daar maak ik me ook niet druk om.
Gewoon elke dag voor de spiegel even tegen jezelf zeggen"wat ben je toch een lekker wijf!"
Ghehe, ik ben ook blij hoor, dat ik dat nog steeds over mezelf vind...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, nu toch ook! Of doe je soms niet aan zelfbevredigingquote:Op zondag 17 juni 2007 11:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ghehe, ik ben ook blij hoor, dat ik dat nog steeds over mezelf vind...
Als ik een vent was zou ik mezelf een MILF noemen!
Meestal wel hoor, maar soms niet...quote:
Sugar, zie hier een voorbeeld van een te hoge ladder:quote:Op maandag 18 juni 2007 10:39 schreef Sugar het volgende:
De lat hou ik heel laag en als ik daar bewust aan denk, denk ik zelfs aan jouw post, Moonah (welke lat?!).![]()
![]()
Als je een kopjaar erbovenop doet, dan kun je doorstromen naar de hbo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:53 schreef pinquit het volgende:
ik heb met mn ma besloten dat als max naar school gaat, dat ik ook weer een opleiding ga doen!![]()
heb al wel diploma spw3kinderopvang, maar wil juist niet iets wat lijkt op thuis..![]()
dus ik ga lekker even bekijken wat ik wil en wat de mogelijkheden zijn![]()
heb er nu al zin induurt nog 3 jaar, maar das zo voorbij
![]()
ja ik weet het, maar het trekt me niet meer zo. heb nu weer andere intresses qua werk. stom he?! hoop niet dat het over 6 jaar weer anders isquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Als je een kopjaar erbovenop doet, dan kun je doorstromen naar de hbo.
edit: ik ga trouwens komend jaar met de deeltijdpabo starten
Doktersassistente lijkt me idd erg leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar het trekt me niet meer zo. heb nu weer andere intresses qua werk. stom he?! hoop niet dat het over 6 jaar weer anders iszit ik straks met weer een diploma waar ik niks mee doe haha.
ik zou zowiezo HBO kunnen doen, met een toelatingstoets, maar ik denk dat het toch iets te moeilijk wordt. niet dat ik nou zo dom ben, maar ben wel meer van het praktische ipv het theoretische.
zit me nu al lekker te lezen op doktersass. of apothekersass.lijkt me zo tof
ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Als je een kopjaar erbovenop doet, dan kun je doorstromen naar de hbo.
edit: ik ga trouwens komend jaar met de deeltijdpabo starten
Succes ermee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
slapen is een concept dat ik ken uit het verleden
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
slapen is een concept dat ik ken uit het verleden
Dat was mijn gedachte ook, ik ben weer gaan studeren toen de kleine meid een jaar was. Ik doe wel deeltijd(avond) maar ook versneld. Ik werk ook 24 uur per week. Maar mijn idee was ook om af te studeren voor zij naar school gaat. Hoewel ik alweer een nieuwe studie heb gezien die ik er graag achteraan zou plakkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef owlet het volgende:
[..]
ik ook, maar dan de voltijdsopleiding gepropt in twee dagen per week. Ik ben juist expres NU gaan studeren omdat het makkelijker is om een dreumes twee dagen naar een kinderdagverblijf te brengen dan een leerplichtige kleuter een hele dag onder te zien brengen.
Tegen de tijd dat Ronja naar school gaat ben ik afgestudeerd en kan ik hopelijk parttime gaan werken.
Macka! Wat rot zeg, nog een operatie. Wel ontzettend gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Dat probeer ik ook, maar vandaag hadden ze afgesproken om om de beurt te gaan huilen. Wel eten, niet eten, wel huilen, niet huilen, wel in bed, niet in bed etc etc. Dus dat slapen ging vandaag absoluut niet werken. Het is 18.20 en je kunt me echt opvegen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef Mibos het volgende:
KP wel een beetje aan jezelf denken ook hoor. Hoe weinig tijd je ook hebt. Probeer anders in de middag met je twee flensjes mee te slapen.
mijn moeder is door de week vrij en ze heeft me laten weten dat ze het niet vol zou houden om max een paar hele dagen op te vangen, omdat ze het zo vreselijk zwaar vindt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef owlet het volgende:
[..]
ik ook, maar dan de voltijdsopleiding gepropt in twee dagen per week. Ik ben juist expres NU gaan studeren omdat het makkelijker is om een dreumes twee dagen naar een kinderdagverblijf te brengen dan een leerplichtige kleuter een hele dag onder te zien brengen.
Tegen de tijd dat Ronja naar school gaat ben ik afgestudeerd en kan ik hopelijk parttime gaan werken.
Heftig lijkt me dat. Dat is echt zo rete irritant van het onderwijs. Het is gewoon nooit ff rustig beginnen. Je moet altijd meteen aan de bak. Niet alleen de kinderen (dat lukt meestal wel), maar die ouders (pffff...voor iedereen die dit leest..haha) en alle toestand en zorg eromheen is altijd pittig. Spannend om weer te beginnen, hoe ziet plan van aanpak eruit ??quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Moonah het volgende:
Ik ben vandaag gaan kennismaken met mijn nieuwe groepje voor vlg schooljaar. Was mijn eerste activiteit in de klas weer sinds mijn ziekteverlof. Pff, de hectiek viel wel even tegen zeg. Ik merk dat ik er toch best wel tegenop zie. Maar er zit nog 7 weken tussen nu en de start van het nwe schooljaar, plus ik begin op therapeutische basis. Dus laat ik maar gewoon vertrouwen hebben...
Logisch! Alleen voor het geld hoef je het niet te laten, al je andere argumenten kan ik begrijpen maar kinderopvang kost echt weinig tot niets door alle toeslagenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:45 schreef pinquit het volgende:
[..]
mijn moeder is door de week vrij en ze heeft me laten weten dat ze het niet vol zou houden om max een paar hele dagen op te vangen, omdat ze het zo vreselijk zwaar vindt.
Naar kinderopvang denk ik niet eens overklinkt misschien kortzichtig, maar ik vind het gewoon veel te duur voor wat ze nou eigenlijk doen. en heb er slechte ervaringen mee dus.
Maar mams zou het dus wel ok vinden om m van school te halen en de laatste uurtjes van de dag te doen. Dat houdt ze zegmaar wel vol![]()
en mocht dat echt nog niet gaan, dan is er altijd BSO... of mijn eigen oma. maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
Driemaal is scheepsrecht, vast!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:34 schreef Moonah het volgende:
Macka, wat jammer dat die operaties niet het gewenste resultaat hebben zeg.
Spannend, 13 juli.
En van harte met je nieuwe baan!
Even een plastisch antwoord vanaf mijn navel tot aan mijn knie ben ik het huidgevoel/reactie in en uitwendig rechts kwijt. Dus ik weet dat ik op mijn rechterbil zit maar ik voel het niet. De neuroloog deed ook testjes en links zie je dan je spieren reageren en rechts komt er geen reactie of bijna geen reactie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Moonah het volgende:
Mibos, hoezo ben je 'het gevoel rechts kwijt'? Alles???![]()
![]()
Heb je daar twijfels over? Zoals ik jou inschat twijfel ik er helemaal niet aan of het je zal lukken of niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht, vast!
En jij en alle anderen bedankt voor de bemoedigende woorden en de felicitaties
Ik denk dat ik het heel leuk ga vinden om (weer) werkende moeder te zijn. En ik heb goede voorbeelden in Oud. Als een aantal moeders hier werk en zorg kunnen combineren moet het mij toch ook wel lukken.
Oeps...even offtopic hoor. Maar doktersassistente is echt heel leuk! Ik heb zelf net de opleiding afgerond. Dus als je nog iets wil weten, vraag maar raak!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
zit me nu al lekker te lezen op doktersass. of apothekersass.lijkt me zo tof
Nou, dat vind ik eigenlijk geen stomme vraag. Maar wat zal het voor hem ook een opluchting zijn Sugar dat jij je beter voelt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef PM-girl het volgende:
Super Sugar!!(misschien een stomme vraag maar kan S ook genieten van zijn vakantie?)
Jawel, ik heb ook echt wel zin om te beginnen. Maar het is bij ons op school organisatorisch een enorme puinhoop. Het is net wat KP al zei, de kindjes zijn leuk, dat gaat allemaal wel goed, maar het gedoe er omheen. Maar ik doe het rustig aan, de Arbo-arts is ook erg voorzichtig met me (die vindt dat ik structureel te veel hooi op mijn vork wil nemen).quote:Moonah, ik vroeg het me al af, hoe het verder ging met jou en je werk. Zie je het wel zitten, om in augustus weer te beginnen?
Dat laatste dus!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:36 schreef m@x het volgende:
Moonah, fijn dat je de arbo-arts aan 'jouw kant' hebt staan. Hopelijk valt het allemaal mee en is er gedurende je afwezigheid een hoop veranderd/verbeterd (maar de ervaring leert dat dat vaak flink tegenvalt)
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:23 schreef L-E-A het volgende:
[..]
Oeps...even offtopic hoor. Maar doktersassistente is echt heel leuk! Ik heb zelf net de opleiding afgerond. Dus als je nog iets wil weten, vraag maar raak!
hahahahaha...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:55 schreef Vivi het volgende:
Nu heb ik dus helegaar geen zin om met die sloep te gaan overvaren, y'all...wat zouden jullie doen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Storm is leuk!
Ik zou het morgenochtend even aankijken hoor...quote:Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef Vivi het volgende:
Ja we hebben al besloten dat we gewoon gaan en daar wel even zien hoe erg het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |