Sugar, zie hier een voorbeeld van een te hoge ladder:quote:Op maandag 18 juni 2007 10:39 schreef Sugar het volgende:
De lat hou ik heel laag en als ik daar bewust aan denk, denk ik zelfs aan jouw post, Moonah (welke lat?!).![]()
![]()
Als je een kopjaar erbovenop doet, dan kun je doorstromen naar de hbo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:53 schreef pinquit het volgende:
ik heb met mn ma besloten dat als max naar school gaat, dat ik ook weer een opleiding ga doen!![]()
heb al wel diploma spw3kinderopvang, maar wil juist niet iets wat lijkt op thuis..![]()
dus ik ga lekker even bekijken wat ik wil en wat de mogelijkheden zijn![]()
heb er nu al zin induurt nog 3 jaar, maar das zo voorbij
![]()
ja ik weet het, maar het trekt me niet meer zo. heb nu weer andere intresses qua werk. stom he?! hoop niet dat het over 6 jaar weer anders isquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Als je een kopjaar erbovenop doet, dan kun je doorstromen naar de hbo.
edit: ik ga trouwens komend jaar met de deeltijdpabo starten
Doktersassistente lijkt me idd erg leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar het trekt me niet meer zo. heb nu weer andere intresses qua werk. stom he?! hoop niet dat het over 6 jaar weer anders iszit ik straks met weer een diploma waar ik niks mee doe haha.
ik zou zowiezo HBO kunnen doen, met een toelatingstoets, maar ik denk dat het toch iets te moeilijk wordt. niet dat ik nou zo dom ben, maar ben wel meer van het praktische ipv het theoretische.
zit me nu al lekker te lezen op doktersass. of apothekersass.lijkt me zo tof
ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Als je een kopjaar erbovenop doet, dan kun je doorstromen naar de hbo.
edit: ik ga trouwens komend jaar met de deeltijdpabo starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |