abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:47:43 #1
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50503956
Ik sloot het vorige topic met dit bericht:
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef pinquit het volgende:
oh wat heb ik mezelf een heerlijk verwenavondje gegeven
lekker 2 uurtjes in de badkamer doorgebracht met maskertje, douchegelletje, shampootje

voel me als herboren, heerlijk na 2 weken van klussen en te laat naar bed gaan/te vroeg weer op!!
En verder ging het over overtollig vel én overtollig vet.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_50504630
Laten we het er niet meer over hebben. Maar wel goed dat je het zegt, ik moet nog oefeningen doen.

Lekker hoor, zo'n verwenavondje!
Eva en Maria
  vrijdag 15 juni 2007 @ 23:54:44 #3
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50506400
Lekker he Pinquit!

Hier ook zwaarder dan voor de zwangerschap. Soms zit ik er erg mee, soms totaal niet.
Ik haat sporten, heb er erg slechte ervaringen mee. Heb wel zo'n buikspierapparaatje, maar krijg nog steeds last van mijn nek.
Maar wel vanaaf een broek gekocht in maat 42, ipv 44/46. En die broek viel groot uit.
En klinkt vast heel stom, maar heb me nu al druk gemaakt over de meeting. Of jullie niet zullen denken, pfff wat een dikzak. Of wat een sloom/stop kapsel. (ik laat mn haar groeien, dus het zit gewoon een tijdje niet super)
Weet dat ik niet zo negatief moet denken. En probeer het om te buigen.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:43:11 #4
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50518114
Heerlijk Pinquit!
Ik zou graag eens een keertje weer naar de sauna gaan, wie weet plannen we dat binnenkort eens.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:40:29 #5
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50523321
Wat maakt het nu uit wat anderen van je uiterlijk denken Ingrid, niemand is perfect. Als jij ZELF niet tevreden bent, doe er dan wat aan, dat is belangrijker dan wat een ander van je vindt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 16-06-2007 21:50:45 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:34:17 #6
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50526577
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt het nu uti wat anderen van je uiterlijk denken Ingrid, niemand is perfect. Als jij ZELF niet tevreden bent, doe er dan wat aan, dat is belangrijker dan wat een ander van je vindt.
Je hebt gelijk. Maar toch is dat soms moeilijk.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 19:40:34 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50526746
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt het nu uti wat anderen van je uiterlijk denken Ingrid, niemand is perfect. Als jij ZELF niet tevreden bent, doe er dan wat aan, dat is belangrijker dan wat een ander van je vindt.
Is wat makkelijker gezegd als gedaan,
Ik zit met datzelfde als ingrid, er wat aan doen ja in de hoevele mogelijkheden dat ik kan... en in wat mijn persoonlijke grenzen zijn.

Maar dat maakt niet dat je direct barst van zelfvertrouwen, je een perfect figuurtje hebt etc.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 16 juni 2007 @ 20:39:47 #8
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50528475
bij mij verschilt dat zelfvertrouwen echt per dag ofzo
de ene keer kan het me geen reet schelen hoe ik eruit zie omdat ik weet dat ik leuk ben en de dingen die ik goed wil doen ook goed doe en dan ben ik trots en alles.

maar op zo'n dag als vandaag blijf ik het liefst de hele dag thuis

ik ben gisteren ook weer heerlijk ongesteld geworden (daar zal het ook wel aan liggen haha)
wéér het gevoel alsof mn hele baarmoeder eruit komt zakken als ik 1 keer hoest. gaat dat ooit nog over?
durf mn tampon er bijna niet uit te halen sorrie voor de onsmakelijkheid

hmnou, gelukkig is na de ongesteldheid meestal mn vreetbui ook weg
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:19:19 #9
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50529599
geeft niet Pinquit

Ingrid, maak je niet druk. Er lopen genoeg andere koeien rond. Nee, geintje. Echt hoor, wees trots op jezelf: je hebt een prachtig kind gebaard en het is je aan te zien. Nou en? Je ziet vast gezond uit.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:49:39 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50530532
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Is wat makkelijker gezegd als gedaan,
Ik zit met datzelfde als ingrid, er wat aan doen ja in de hoevele mogelijkheden dat ik kan... en in wat mijn persoonlijke grenzen zijn.

Maar dat maakt niet dat je direct barst van zelfvertrouwen, je een perfect figuurtje hebt etc.
Ik heb ook geen perfect figuurtje nu, 5 maanden na de bevalling, maar ik vind mezelf toch altijd leuker dan de meesten , maar leuke kleding, lekker glosje op je lippen en een lekker luchtje, dat soort dingen, doet al een hele hoop hoor.

Maar goed, ik heb dan ook best veel zelfvertrouwen en ik heb er echt schijt aan wat anderen van mij vinden, al baal ik heus wel van die extra kilo's, maar niet omdat een ander dat zegt dan.

Maar zelfs te dik vind ik mezelf nog leuker dan het gros wat ik op straat zie rondstrompelen

Gewoon lekker verwaand zijn hoor
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:50:29 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50530564
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:34 schreef kims_mama het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Maar toch is dat soms moeilijk.
Snap ik, dat wordt steeds makkelijker naarmate je ouder wordt heb ik zelf gemerkt.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:54:21 #12
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50530686
soms zou wta extra brutaalheid/verwaandheid wel handig zijn. maar soit komt wel ooit.
Ik heb gewoon een kei lief knap clowntje wat de show zo steelt dat die dikke spekkop en bijzetpicknicktafel wat zich achterwerk heet heulemaal niet opvalt
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 16 juni 2007 @ 22:01:06 #13
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50530882
Weet je wat ook een voordeel is van ouder worden? Dat je minder snel oordeelt, zowel over jezelf als over anderen .

Ik kijk echt niet naar figuur ed, wel kan ik mensen een prettige, of minder prettige uitstraling vinden hebben.
Onverzorgd kan ik dan wel weer storend vinden.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 22:03:57 #14
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50530959
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 21:54 schreef _evenstar_ het volgende:
soms zou wta extra brutaalheid/verwaandheid wel handig zijn. maar soit komt wel ooit.
Ik heb gewoon een kei lief knap clowntje wat de show zo steelt dat die dikke spekkop en bijzetpicknicktafel wat zich achterwerk heet heulemaal niet opvalt

Leuke beschrijving.

Maarja, dat moet ik dus nog leren. Soms kijk ik in de spiegel en denk ik wel ziet er leuk uit.

@vivi, schijt aan de rest etc wil ik wel, maar kan ik niet. Ben eik wel heel benieuwd naar je. Ook gezien "ons verleden".
  zaterdag 16 juni 2007 @ 22:41:01 #15
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50532071
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef Leah het volgende:
Weet je wat ook een voordeel is van ouder worden? Dat je minder snel oordeelt, zowel over jezelf als over anderen .
Dat dus!
"Schijt aan de rest" klinkt ook zo rebels...
Maar een portie gezond zelfvertrouwen en weten wat je waard bent maakt het leven wel prettiger.

Pinq, wat lijkt me dat naar zeg, dat je het gevoel hebt dat je baarmoeder eruit valt (of hoe zei je het). Is de boel wel eens gechecked bij je?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:04:38 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50532769
Nou ja, schijt aan de rest in de zin van "als ze me op mijn uiterlijk beoordelen en me daarom niet moeten zijn ze sowieso te dom om een conversatie mee aan te gaan" als je het hebt over kenmerken als iets te dik of een kapsel wat uitgroeit...vind ik alleen maar goed! Dan maar rebels

Kijk, onverzorgheid zoals iemand hierboven zei of asociaal Tokkie-gedrag is wat anders.
Maar altijd als ik vroeger wel eens dacht "wat zal hij of zij van me vinden?" dacht ik meteen daarna dat die persoon dat net zo heeft! En so what als iemand je niet leuk vind, er zijn altijd mensen die je knap of verschrikkelijk zullen vinden, daar is niks aan te doen dus daar maak ik me ook niet druk om.

Gewoon elke dag voor de spiegel even tegen jezelf zeggen"wat ben je toch een lekker wijf!"
pi_50533068
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:

Gewoon elke dag voor de spiegel even tegen jezelf zeggen"wat ben je toch een lekker wijf!"
Dat deed ik wel eens, toen barstte mijn spiegelbeeld in lachen uit
Saartje
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:16:12 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50533096
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 23:15 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Dat deed ik wel eens, toen barstte mijn spiegelbeeld in lachen uit
Ach... lachen maakt je ook mooi
pi_50533265
Is garpje hoor Ook al zit ik niet retestrak in mijn vel, ik ben toch trots op mijn lijf. Er zijn schitterende kindertjes uit gekomen en dat is met wat schade gepaard gegaan, maar het zijn wel aandenkens
Wat dat betreft voel ik me zwaar verheven boven al die 16-jarige latten die het allemaal nog moeten meemaken
Saartje
  zondag 17 juni 2007 @ 00:25:14 #20
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50534847
quote:
Nou ja, schijt aan de rest in de zin van "als ze me op mijn uiterlijk beoordelen en me daarom niet moeten zijn ze sowieso te dom om een conversatie mee aan te gaan" als je het hebt over kenmerken als iets te dik of een kapsel wat uitgroeit...vind ik alleen maar goed! Dan maar rebels

Kijk, onverzorgheid zoals iemand hierboven zei of asociaal Tokkie-gedrag is wat anders.
Maar altijd als ik vroeger wel eens dacht "wat zal hij of zij van me vinden?" dacht ik meteen daarna dat die persoon dat net zo heeft! En so what als iemand je niet leuk vind, er zijn altijd mensen die je knap of verschrikkelijk zullen vinden, daar is niks aan te doen dus daar maak ik me ook niet druk om.

Hmm, als je het zo zegt, zit idd wel wat in. Zet het op mn lijstje. As vrijdag met Djeez erbij gesprek met de psychiater. Hoe het nu verder gaat. Met de spv-er is het nu afgelopen nml.
  zondag 17 juni 2007 @ 11:43:04 #21
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50540096
quote:
Ghehe, ik ben ook blij hoor, dat ik dat nog steeds over mezelf vind...
Als ik een vent was zou ik mezelf een MILF noemen!
  zondag 17 juni 2007 @ 21:58:07 #22
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50557934
Pfff ik heb eindelijk iets te klagen!
Ik heb nooit meer eens de tijd om lekker alles te lezen op mijn dooie gemak en eens een avondje te fokken
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zondag 17 juni 2007 @ 23:59:59 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50563044
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ghehe, ik ben ook blij hoor, dat ik dat nog steeds over mezelf vind...
Als ik een vent was zou ik mezelf een MILF noemen!
Nou ja, nu toch ook! Of doe je soms niet aan zelfbevrediging

(Grapje dus he, dat je niet denkt dat ik daadwerkelijk dat soort intieme vragen stel )
  maandag 18 juni 2007 @ 10:34:03 #24
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50569612
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:59 schreef Vivi het volgende:

Of doe je soms niet aan zelfbevrediging
Meestal wel hoor, maar soms niet...

Sugar, hoe gaat het met jullie en met name met jou? Lukt het om de lat laag te houden? Heb je ook wel een beetje plezier met je kinders, of is het afzien?
  maandag 18 juni 2007 @ 10:39:01 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50569723
Het gaat best goed. Storm heeft zaterdag gelogeerd en was gisteren de hele dag nog bij oma. Maria en ik waren in de Efteling! Ik heb dus best genoten met 'r al.
Nu aan het werk, oma past op en straks kan ik dus weer als moeder aan de bak. Ik ben eigenlijk best trots als ik alles zo alleen aan het rooien ben 's ochtends bijvoorbeeld. Dus het voelt ook wel goed. De lat hou ik heel laag en als ik daar bewust aan denk, denk ik zelfs aan jouw post, Moonah (welke lat?!).

[ Bericht 2% gewijzigd door Sugar op 18-06-2007 11:01:07 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')