En verder ging het over overtollig vel én overtollig vet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef pinquit het volgende:
oh wat heb ik mezelf een heerlijk verwenavondje gegeven![]()
lekker 2 uurtjes in de badkamer doorgebracht met maskertje, douchegelletje, shampootje![]()
![]()
voel me als herboren, heerlijk na 2 weken van klussen en te laat naar bed gaan/te vroeg weer op!!![]()
Je hebt gelijk. Maar toch is dat soms moeilijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt het nu uti wat anderen van je uiterlijk denken Ingrid, niemand is perfect. Als jij ZELF niet tevreden bent, doe er dan wat aan, dat is belangrijker dan wat een ander van je vindt.
Is wat makkelijker gezegd als gedaan,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt het nu uti wat anderen van je uiterlijk denken Ingrid, niemand is perfect. Als jij ZELF niet tevreden bent, doe er dan wat aan, dat is belangrijker dan wat een ander van je vindt.
Ik heb ook geen perfect figuurtje nu, 5 maanden na de bevalling, maar ik vind mezelf toch altijd leuker dan de meestenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Is wat makkelijker gezegd als gedaan,
Ik zit met datzelfde als ingrid, er wat aan doen ja in de hoevele mogelijkheden dat ik kan... en in wat mijn persoonlijke grenzen zijn.
Maar dat maakt niet dat je direct barst van zelfvertrouwen, je een perfect figuurtje hebt etc.![]()
Snap ik, dat wordt steeds makkelijker naarmate je ouder wordt heb ik zelf gemerkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:34 schreef kims_mama het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar toch is dat soms moeilijk.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:54 schreef _evenstar_ het volgende:
soms zou wta extra brutaalheid/verwaandheid wel handig zijn. maar soit komt wel ooit.
Ik heb gewoon een kei lief knap clowntje wat de show zo steelt dat die dikke spekkop en bijzetpicknicktafel wat zich achterwerk heet heulemaal niet opvalt![]()
Dat dus!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef Leah het volgende:
Weet je wat ook een voordeel is van ouder worden? Dat je minder snel oordeelt, zowel over jezelf als over anderen.
Dat deed ik wel eens, toen barstte mijn spiegelbeeld in lachen uitquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:
Gewoon elke dag voor de spiegel even tegen jezelf zeggen"wat ben je toch een lekker wijf!"
Ach... lachen maakt je ook mooiquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat deed ik wel eens, toen barstte mijn spiegelbeeld in lachen uit
Hmm, als je het zo zegt, zit idd wel wat in. Zet het op mn lijstje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, schijt aan de rest in de zin van "als ze me op mijn uiterlijk beoordelen en me daarom niet moeten zijn ze sowieso te dom om een conversatie mee aan te gaan" als je het hebt over kenmerken als iets te dik of een kapsel wat uitgroeit...vind ik alleen maar goed! Dan maar rebels
Kijk, onverzorgheid zoals iemand hierboven zei of asociaal Tokkie-gedrag is wat anders.
Maar altijd als ik vroeger wel eens dacht "wat zal hij of zij van me vinden?" dacht ik meteen daarna dat die persoon dat net zo heeft! En so what als iemand je niet leuk vind, er zijn altijd mensen die je knap of verschrikkelijk zullen vinden, daar is niks aan te doen dus daar maak ik me ook niet druk om.
Gewoon elke dag voor de spiegel even tegen jezelf zeggen"wat ben je toch een lekker wijf!"
Ghehe, ik ben ook blij hoor, dat ik dat nog steeds over mezelf vind...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, nu toch ook! Of doe je soms niet aan zelfbevredigingquote:Op zondag 17 juni 2007 11:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ghehe, ik ben ook blij hoor, dat ik dat nog steeds over mezelf vind...
Als ik een vent was zou ik mezelf een MILF noemen!
Meestal wel hoor, maar soms niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |