abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51327105
Wij hebben er hier ook nog eentje staan , maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om hem weg te doen. Misschien voor tweeduizend euro of zo wel...
pi_51327818
echt te erg, maar heb een traantje weggepinkt ik had "Karel" al 5 jaar en we hebben 5 jaar lief en leed gedeeld voor mij een stukje nostalgie. Mijn moeder heeft er altijd eentje gehad Tot voor kort had zij er ook nog een, maar ze is aangereden en we mogen blij zijn dat ons moedertje nog leeft ...... Vandaar dat hij nu weg is, hij was te onveilig!

Bass-Miss, ik ben jaloers!!

Kareltje

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_51327998
lief

De onze waar we eens goed gaan moeten over nadenken wat we ermee gaan doen...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:21:58 #254
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51328384
Bewaren en met liefde overspoelen. En over 17 jaar aan Fons doneren als een ware en echte oldtimer.
pi_51328886
Zou ik ook wel willen, maar we hebben geen garage...
pi_51329546
Bass-Miss wat is ie mooi
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:50:25 #257
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51329591
Dat zou wel jammer zijn. Zou toch proberen om te kijken wat de mogelijkheden zijn om hem te bewaren. Het is zo'n leuke wagen.
Ik weet dat de Renaultgarage van mijn vader een tijdlang (nee geen 18 jaar) een oude auto (was geloof ik een sportuitvoering) in zijn showroom heeft gehad staan tot de eigenaar er een goed plekje voor kon vinden. Misschien is dat nog een optie.

geheel off topic.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:11:52 #258
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51336556
Macka, misschien heb ik er helemaal overheen gelezen, maar jij had toch laatst je 3-maal-is-scheepsrecht-operatie? Is het goed gegaan? Hoop het!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51336888
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef chacama het volgende:
Tja, ze zijn wel erg lief. Heb zelf een 5. Krijg daar met pijn en moeite de maxicosi in. Maar, het gaat. Voorstoel helemaal naar achter en zitting ook en dan staat de riem op de uiterste stand. Ze zit dus ook echt vast. Hoe het zit qua kreukelzone weet ik eigenlijk niet
Oh een 5 Mijn eerste, eigen autootje was een Renault 5. Heerlijk scheurblikkie. Tja kreukelzone, geen denk ik. Het is nogal een fragiel autootje natuurlijk. Maar ik heb ervan genoten.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:23:41 #260
103793 kozakken
Living the life
pi_51337025
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:11 schreef Moonah het volgende:

[..]
En met Kozakken?
Ik lees je weinig. Geen nieuws goed nieuws?
Je bent lief Moonah..
Uhm... tja.. hoe gaat het eigenlijk met me?
Aan de ene kant heel goed. Ik vind het heerlijk in mijn nieuwe werk en kan daar ook veel beter mezelf zijn en datgene doen waarvan ik denk dat ik er goed in ben. Maar tegelijkertijd is nieuw werk ook zo verschrikkelijk vermoeiend en werpt het me helemaal terug op mezelf: onzeker zijn vanwege het nog niet kennen van de situatie en niet alles volledig onder controle hebben. En laat ik daar nou een verschrikkelijke hekel aan hebben.

Thuis gaat het heel goed. De jongens doen het heerlijk en dat vind ik ook heel fijn. Maar ik kan soms ook danig van slag raken van al dat lawaai, dat gerommel en twee jongetjes die dwars door elkaar heen een soort van achtbaan creeeren van lawaai, rommel en het oneigenlijk gebruik van meubilair. Echte jongetjes dus!
Ik kan er gewoon lang niet altijd goed tegen. En dat vind ik dan weer wat lastig van mezelf. -dat ik daar niet tegen kan-

Ik ben net een vlavlip. Soms dat lekkere vanille, soms dat heerlijke laagje tussensaus en soms gewoon yoghurt.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:00:30 #261
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51338198
Goed te lezen dat je het fijn vindt bij je nieuwe baan Kozakken.
En weet je, die raakt vanzelf wel weer vertrouwd, toch? Onzekerheid daarover hoort er toch bij? Maar dat weet je vast zelf ook wel.
En dat je niet tegen veel rommel/herrie/gedoe/drukte van je mannetjes kunt.... Heel begrijpelijk, zou ik ook niet goed tegen kunnen. Hoeft toch ook niet?

Maar fijn dat je even wat liet horen. Ik mis je inbreng wel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:29:07 #262
103793 kozakken
Living the life
pi_51339339
Dat vind ik leuk om te horen Moonah. Ik voel me soms wat achter de feiten aanlopen, dus lees ik lekker mee en reageer zo af en toe. Het gaat nog niet 100% lekker, maar wel steeds beter. Heel af en toe heb ik toch het gevoel dat het een soort van depressiefachtigietsdingetje is geweest. Maar dat vind ik weer een veel te grote naam voor zo'n klein beestje. De onbestemdheid is gewoon wat vervelend.
Vanavond lekker een fok!avondje

Ik vind het grappig om te merken hoe sommige dingen je weer extra kunnen raken bij die onzekerheid. En ik weet idd ook dat dat tijdelijk is. En ik vind het ook wel weer een mooi leerproces. Teruggeworden worden op wat oude gewoontes die klaarblijkelijk toch weer komen opspelen. Interessant op een beschouwende manier, dat wel.

Het grappige is, dat ze gewoon echt veel lawaai kunnen maken. Die makkers van me. Maar Jonne samen met het buurjongetje is nog veel erger. En dat kwam de eerste paar keren best onverwacht. Toen ik die twee kornuiten alleen had, overviel het me gewoon. Een boel lawaai, springen, energie in een te kleine kamer. Heul bijzonder! Maar vooral ook het feit dat ik gewoon niet wist waar ik kijken moest vanwege alle rotzooi.
Moest daar nog even aan denken omdat je een tijdje terug iets postte over grotere jongetjes en lawaai enzo.
Moon....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51339380
Heui dames, ik hou jullie wel in de gaten hoor stiekem!
Hier alles druk goed, Nune is het zonnetje in huis en haar grote kleine broers halen me het bloed onder de nagels vandaan gaat ook zijn gangetje heur.
Nee serieus, im osten nichts neues
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:31:39 #264
103793 kozakken
Living the life
pi_51339440
Heu!! Nichts neues!! Nune ist so neu
Maar.... hoe gaat het met JOU??
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:41:52 #265
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51339889
Ja Mwana, met jou!
Nune hoort in het babietjestopic.
Maar bij jou geldt dus wel Kein Neues ist gutes Neues?

En Koz, ik zal mij bergen tzt...

En nu ga ik naar mijn grote man, want die ligt zielig ziek te wezen in bed. Mijn écht grote man dus. Have fun met je Fokavondje!
pi_51340608
Ikke doet het ook wel goed. Alleen weer aan het vechten tegen gewichtsverlies (vorige keren ook met de bv) en dus soms iets minder energiek en sprankelend en zo. Magoed, je word gewoon geleefd dat eerste jaar en dat dienen we dus gewoon uit op ons tandvlees.
En nu ga ik een potje meuren onder de deken tot 6:00 (met hopelijk maar 1 nachtvoeding)
Slaap lekker allen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:00:38 #267
103793 kozakken
Living the life
pi_51340683
Slaap lekker mwana..
Fijn dat je even van je liet horen! Hopenlijk meer wanneer je energie wat terug komt!

En nu gaat deze dame ook lekker slapen
-sterkte met je grote man moon -
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:06:01 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_51340905
Kozakken en Mwanatabu, goed om weer eens wat van jullie te horen!
Mwana, succes met het terugkrijgen van je energie en gewicht.
Kozakken, fijn dat de nieuwe baan goed bevalt en dat het steeds beter met je gaat. Dat je jongens druk zijn en jij het soms wat te druk vindt kan ik me goed voorstellen! (Mijn broertje en zusje zijn een tweeling en waren als kleine kinderen extreem duk. Als ze dan ook allebei een vriendje op bezoek hadden, was het alsof er 20 kinderen in huis waren in plaats van 4.)
Weltereusten!
pi_51432526
Schopje:

vraagje van deze mama. Hoe zetten jullie jezelf ertoe om de overtollige babykleertje weg te geven/uit te lenen of iets dergelijks? Heb twee 90liter koffers vol met kleertjes die Kaith nooit heeft gedragen omdat het te klein was maatje 50/56 en soms zelfs 62 en een koffer vol met maatje 62/68/74. Ik heb een nichtje met een probleem. Zwanger en man weggelopen en geen centjes en ga zo maar door alleen ik weet hoe ze is en als ik het uitleen krijg ik het vies/kapot of nooit meer terug. Wil haar wel helpen maar bij mij is alles netjes, schoon gewassen en gestreken dus dan zet ik het persoonlijk liever voor een paar euro op marktplaats bijvoorbeeld dan dat het daar heen gaat. Vind mijn lief een beetje vreemd wat is jullie mening?

[ Bericht 7% gewijzigd door Mibos op 13-07-2007 16:41:18 ]
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:10:51 #270
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51433703
Mibos, ik heb het heel makkelijk wat dat betreft..... bij mij gaan de kleren van Fleur naar Isa (van Sjeen) en die komen dan weer terug voor Maud. En als die ze helemaal heeft ondergespuugd en de vlekken er niet meer uitkunnen dan gooi ik het weg.

Maar, kan me je gevoel wel voorstellen. Is het een optie om een klein pakket samen te stellen voor je nichtje en de andere spulletje te verkopen. Zo kun je zelf bepalen wat jij haar 'gunt' en wat je zelf 'mooi' wilt laten.
pi_51433894
Kijk daar had ik nou nog niet aan gedacht. Soms heb je even een frisse kijk nodig... Thanks dat vind ik wel een compromis en mijn lief ook haha.

Chaca even naar het babietjestopic.
pi_51433914
Mibos, ik kan het ook niet hoor... Ik heb geloof ik 2 dozen, een kist en een paar tassen met kleertjes staan en ik krijg het gewoon niet over mijn hart om ze te verkopen/weg te doen....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51433920
mibos, als je weet dat je nichtje het niet netjes kan houden zou ik het ook niet aan haar uitlenen, maar je kunt een deel natuurlijk wel gewoon schenken zoals chacama ook zegt, en de rest (proberen te) verkopen. met de nadruk op proberen te, want in die kleine maatjes is er ontzettend veel aanbod op marktplaats. iedereen krijgt nog veel of wil alles liever nog nieuw kopen voor die eerste maanden. je kunt ook de rest bewaren voor zwangere vriendinnen in de (nabije?) toekomst, of verwacht je daar niet zoveel van? iemand blij maken met een hele zak vol spullen is erg leuk om te doen hoor!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:18:47 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_51433998
tja, mibos, ik vind het eigenlijk ook een beetje vreemd. als je iemand kan helpen, nog wel je nichtje, dan doe je dat toch? wat maakt het uit dat zij anders met spullen om gaat? ze zal er ongetwijfeld wel heel blij mee zijn?

edit: als het om uitlenen gaat is het wat moeilijker misschien ja, want dan krijg je het niet terug zoals jij het zou willen. ok, das een beetje anders. ik begreep dat het of weggeven was, of verkopen.

kozakken
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:20:52 #275
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51434071
Ik vind het ook wel een klein beetje gek dat je het niet wilt geven aan 'r. Natuurlijk zou ik wel iets bewaren voor de leuk, maar verder zou ik wel blij zijn te kunnen helpen, denk ik. En ik dacht dus ook dat het om weggeven of verkopen ging. Maar je wilt de kleertjes zelf graag nog terug hebben?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51434366
Nou verkopen zal het ook niet worden hoor! Het gaat hier zo. Ja dat heeft ze van die en die gekregen en dat van zus en ja dat mag zeker niet weg en ga zo maar door. Ik ga gewoon een aardig pakketje maken voor haar en de rest gaat weer terug naar zolder.

Ik wil het op zich wel geven maar ik weet hoe ze is (en het is haar tweede) en het lijkt me zo vervelend om dan kleertjes van Kaith te zien achteruit hollen zeg maar.

Sugar het blijft gewoon voor de volgende op zolder staan. Kan altijd nog een meisje worden toch. Ben er nog helemaal niet aan toe om het weg te doen merk ik nu zelf nu ik met twee open koffers hier voor mijn neus zit.
pi_51434414
PS Verkopen is niet de bedoeling hoor maar dat was een voorbeeld.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2007 @ 18:49:41 #278
43556 miss_dynastie
pi_51438582
Ik vind dat niet raar hoor. Je bent er zelf zuinig op geweest en als je dan weet dat een ander er zo mee omgaat, zou ik het ook niet heel graag uitlenen/ weggeven. Zeker niet als je er nog niet aan toe bent, is echt niet zo gek hoor .
pi_51438942
Mijn moeder vindt het nog steeds jammer dat ze bepaalde dingen nooit teruggekregen heeft omdat ze ze graag aan mij wilde geven.
En ik kan me best voorstellen dat als je zelf zuinig op je spullen bent, dat het dan geen fijn gevoel is dat het ergens anders op een wat minder nette manier gebruikt wordt, zeker als je het nog een keer terug zou willen hebben voor een tweede
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 13:13:37 #280
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_51486776
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:11 schreef Sugar het volgende:
Macka, misschien heb ik er helemaal overheen gelezen, maar jij had toch laatst je 3-maal-is-scheepsrecht-operatie? Is het goed gegaan? Hoop het!
Ik had hier wegens drukte en weinig fok!ken overheen gekeken. Afgelopen vrijdag ben ik geopereerd, nu weer kop naar beneden en afwachten. Ik heb nog wat restverschijnselen van de narcose (moe, tintelingen), maar dat trekt wel bij. Gelukkig blijkt mijn nieuwe werkgever een sociale te zijn, dus kan ik morgen gewoon naar het werk om te kijken hoever het lukt. (Wil zelf graag werken, want ik vind het fijn en het houdt me aan de gang.)
Zo ontzettend lief dat je er aan gedacht hebt Sugar
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 15 juli 2007 @ 13:17:59 #281
640 snoopy
peanuts
pi_51486881
Macka, ik hoop dat het dit keer goed gaat komen met je ogen! Sterkte met ondersteboven hangen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 15 juli 2007 @ 14:58:22 #282
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51489649
Wat een fijne werkgever heb je Macka! Succes met het herstellen en ik hoop voor je op een goed resultaat dit keer!

Hoe is het met Linda (en Eva)? Na een flitsende comeback is ze nu alweer eventjes weg? Gaat alles goed?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 16:17:40 #283
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_51492005
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:34 schreef Mibos het volgende:
Vind mijn lief een beetje vreemd wat is jullie mening?
Mibos ik geef alles direct weg aan kennissen, vrienden van kennissen.. iedereen die het nodig heeft eigenlijk. Zodra Milo eruit is gegroeid gaat het op de stapel om weg te doen. Ik heb helemaal geen emotionele band met zijn kleertjes en zowieso weinig met materiele zaken. Misschien is dat juist vreemd, want de meeste verhalen die ik lees is dat de mama's met veel pijn in hun hart de kleertjes wegdoen of met een emotraantje de te kleine kleertjes in een doos op zolder wegbergen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_51494250
Ik heb van Mikael tot nu toe alles bewaard. Nu zijn kleren door zijn kontschuiven beginnen te slijten gooi ik het weg. Maar dat wat ik bewaard heb is voor een tweede, word dat een meisje dan kijk ik wat ik kan bewaren en de rest geef ik weg aan iemand die het op dat moment kan gebruiken. Ik zal dan via de vk vragen of zij nog iemand weet die daar belangstelling voor heeft, want er zijn altijd meiden die het moeilijk hebben en dat soort spul graag willen hebben. Bij de vk hangen ze dan een briefje neer en diegene die wil kan dan gewoon bellen en de spullen op komen halen Vind ik wel een goeie actie
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 15 juli 2007 @ 20:03:45 #285
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_51499245
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Mibos ik geef alles direct weg aan kennissen, vrienden van kennissen.. iedereen die het nodig heeft eigenlijk. Zodra Milo eruit is gegroeid gaat het op de stapel om weg te doen. Ik heb helemaal geen emotionele band met zijn kleertjes en zowieso weinig met materiele zaken. Misschien is dat juist vreemd, want de meeste verhalen die ik lees is dat de mama's met veel pijn in hun hart de kleertjes wegdoen of met een emotraantje de te kleine kleertjes in een doos op zolder wegbergen.
* m@x slaakt een zucht van verlichting

Ik was al bang dat ik een gevoelloos mormel was omdat ik ook geen last had van emotraantjes. Hier zijn de meeste kleertjes ook gewoon weggegeven en verkocht. Het enige wat ik heb bewaard is het eerste pakje wat Kai aan had, het eerste setje kleertjes wat we zelf voor hem hebben gekocht en het uberstoere motorheadshirt wat hij op zijn eerste verjaardag aanhad.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_51514514
Macka ik hoop voor je dat dit nu echt de laatste keer is geweest hoor.

Miss Dynastie zo voelt het inderdaad en Slaapmeisje en Max jullie zijn niet gevoelloos hoor alleen ik heb hier moeite mee. Misschien jullie met iets anders waarmee ik het dan weer niet heb of wel natuurlijk...
  maandag 16 juli 2007 @ 10:40:03 #287
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_51514610
Oh maar het was niet lelijk bedoeld t.o.v. de mama's die er wel moeite mee hebben hoor. Het lijkt eerder normaal te zijn dat je het juist wel moeilijk vindt om afscheid te nemen van dat soort spulletjes.

Macka, als het straks beter gaat met je ogen hebben we een kinderboerderij-date hoor! Fijn dat deze werkgever wel begrip heeft voor de situatie. Hopelijk ben je snel opgeknapt en is het deze keer blijvend
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 16 juli 2007 @ 10:42:51 #288
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_51514696
hey Macka al geopereerd, ik was in de veronderstelling dat dat vandaag was
nou ja ik hoop dat het geslaagd is straks, en succes met naar beneden hangen
pi_51515040
Max jij bent ook heel normaal hoor dat bedoelde ik eigenlijk. Ik bedoelde het ook helemaal niet lelijk...
  maandag 16 juli 2007 @ 11:02:30 #290
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_51515250
Heeft er ook geen moeite mee en heeft alleen het eerste pakje van Zoë nog de rest is weggegeven. Mocht er een tweede komen is het toch uit de mode zo zie ik dat. Dan mag ik gewoon ongegeneerd weer nieuwe kleertjes kopen
  maandag 16 juli 2007 @ 20:09:56 #291
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51532899
Ik geef ook alles weg behalve een paar dingetjes die emotionele waarde hebben..zijn pakje bijvoorbeeld waarin hij naar huis kwam, en een paar shirtjes die ik nog wil bewaren voor een evt. volgende

De rest geef ik weg, fijn toch als je er iemand blij mee kan maken
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 16 juli 2007 @ 20:47:36 #292
593 sjak
Juffie Bloem
pi_51534569
Ik heb tot nu toe alles op zolder gegooid. Binnenkort moet ik het maar eens gaan uitzoeken.
Vivi, wat rot zeg de nasleep van het uitje, ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent.

Ik ben hier een beetje in een "trip down memorylane". Vannacht is het alweer een jaar geleden dat de bevalling begon. Het lijkt zo kort en zo lang geleden, vreemd hoor wat tijd met je doet.
Lekker douchen!
  maandag 16 juli 2007 @ 21:36:36 #293
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51536594
Gek he Sjak! Geniet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_51557222
Suus hoe gaat het met jou?

Sjak Jetske ook al weer bijna en jaar...
pi_51577315
Iemand ervaring met (cronische) hyperventilatie? En dan ook om eraf te komen. Heb nu oefeningen gekregen. Hmm, later meer, tis allang bedtijd zie ik.
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:15:21 #296
593 sjak
Juffie Bloem
pi_51579046
Je kunt met behulp van fysiotherapie ademhalingstrainig krijgen. Maar zo te zien krijg je die al...dat is echt het enige dat goed helpt. Ik heb die oefeningen nu zo'n 23 jaar geleden gehad en heb er nog steeds wat aan zo af en toe. ik was door een aandoening lange tijd erg benauwd en daarna was ik zo bang dat ik niet meer gewoon kon ademenen en dan kreeg ik bij het minste geringste last van hyperventilatie, maar echt na die oefeningen nooit meer last
Lekker douchen!
  woensdag 18 juli 2007 @ 07:53:14 #297
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_51582578
Hé Sjak, ben jij niet een jaar moeder vandaag?
Gefeliciteerd!
pi_51585644
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef sjak het volgende:
Je kunt met behulp van fysiotherapie ademhalingstrainig krijgen. Maar zo te zien krijg je die al...dat is echt het enige dat goed helpt. Ik heb die oefeningen nu zo'n 23 jaar geleden gehad en heb er nog steeds wat aan zo af en toe. ik was door een aandoening lange tijd erg benauwd en daarna was ik zo bang dat ik niet meer gewoon kon ademenen en dan kreeg ik bij het minste geringste last van hyperventilatie, maar echt na die oefeningen nooit meer last
ik krijg nu hulp via thuiszorg. 2 uur per week. Ondersteunend. Zoals bv samen naar de kinderboerderij oid.
Dat gaat via pgb.
Toevallig is ze zelf ook therapeute. Oa voor hyperventilatie. Normaal heb je 4x en ik heb 18x. Wee tniet precies, maar dus per minuut hoeveel je ademhaalt ofzo. Iig dus een groot verschil.
Vandaar de benauwdheid, drukkeng gevoel op de borst, zweetaanvallen ed. En dus bij stress/paniekmomenten. Ik moet nu weer leren ademhalen via de buik, ipv borst.
Verder gaat het best ok. Lekker weer, we kunnen redelijk buiten zitten. (nog bezig in de tuin met laatste dingen aan de berging sleutelen, dus nog rommelig) Met Kim gaat het ook heel goed en daar geniet ik van.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:44:08 #299
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51622016
Fijn dat er vooruitgang in zit Ingrid.

Hier een mama met een knoop in d'r maag. Mijn oppasmoeder is gisteren met hartklachten opgenomen in het ziekenhuis. Gisteren al allerlei onderzoeken en vandaag ook. Ik maak me zorgen. Voor Fleur is het ook niet fijn. Ze vraagt veel naar A. en heeft net een mooie tekening gemaakt. Ze is nu wel daar in huis, want de dochter past nu op.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:55:37 #300
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51629483
Goh, wat spannend Chaca...
En Ingrid, fijn dat ht wel ok gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: