Oh een 5quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef chacama het volgende:
Tja, ze zijn wel erg lief. Heb zelf een 5. Krijg daar met pijn en moeite de maxicosi in. Maar, het gaat. Voorstoel helemaal naar achter en zitting ook en dan staat de riem op de uiterste stand. Ze zit dus ook echt vast. Hoe het zit qua kreukelzone weet ik eigenlijk niet
Je bent lief Moonah..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
En met Kozakken?
Ik lees je weinig. Geen nieuws goed nieuws?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hier wegens drukte en weinig fok!ken overheen gekeken. Afgelopen vrijdag ben ik geopereerd, nu weer kop naar beneden en afwachten. Ik heb nog wat restverschijnselen van de narcose (moe, tintelingen), maar dat trekt wel bij. Gelukkig blijkt mijn nieuwe werkgever een sociale te zijn, dus kan ik morgen gewoon naar het werk om te kijken hoever het lukt. (Wil zelf graag werken, want ik vind het fijn en het houdt me aan de gang.)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:11 schreef Sugar het volgende:
Macka, misschien heb ik er helemaal overheen gelezen, maar jij had toch laatst je 3-maal-is-scheepsrecht-operatie? Is het goed gegaan? Hoop het!
Mibos ik geef alles direct weg aan kennissen, vrienden van kennissen.. iedereen die het nodig heeft eigenlijk. Zodra Milo eruit is gegroeid gaat het op de stapel om weg te doen. Ik heb helemaal geen emotionele band met zijn kleertjes en zowieso weinig met materiele zaken. Misschien is dat juist vreemd, want de meeste verhalen die ik lees is dat de mama's met veel pijn in hun hart de kleertjes wegdoen of met een emotraantje de te kleine kleertjes in een doos op zolder wegbergen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:34 schreef Mibos het volgende:
Vind mijn lief een beetje vreemd wat is jullie mening?
* m@x slaakt een zucht van verlichtingquote:Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Mibos ik geef alles direct weg aan kennissen, vrienden van kennissen.. iedereen die het nodig heeft eigenlijk. Zodra Milo eruit is gegroeid gaat het op de stapel om weg te doen. Ik heb helemaal geen emotionele band met zijn kleertjes en zowieso weinig met materiele zaken. Misschien is dat juist vreemd, want de meeste verhalen die ik lees is dat de mama's met veel pijn in hun hart de kleertjes wegdoen of met een emotraantje de te kleine kleertjes in een doos op zolder wegbergen.
ik krijg nu hulp via thuiszorg. 2 uur per week. Ondersteunend. Zoals bv samen naar de kinderboerderij oid.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef sjak het volgende:
Je kunt met behulp van fysiotherapie ademhalingstrainig krijgen. Maar zo te zien krijg je die al...dat is echt het enige dat goed helpt. Ik heb die oefeningen nu zo'n 23 jaar geleden gehad en heb er nog steeds wat aan zo af en toe. ik was door een aandoening lange tijd erg benauwd en daarna was ik zo bang dat ik niet meer gewoon kon ademenen en dan kreeg ik bij het minste geringste last van hyperventilatie, maar echt na die oefeningen nooit meer last
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |