abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50919131
kims-mama, aerobics/steps doe ik nu ook en 't is echt lekker hoor. niet teveel nadenken en gewoon met z'n allen even flink zweten. veel prettiger dan in je eentje allerlei fitness-apparaten afgaan (vind ik dan). natuurlijk moet je ook daarbij wel voorzichtig aan doen als je rugklachten hebt, maar dat kun je aangeven bij de docent en die zal je dan wat alternatieve oefeningen voordoen voor tijdens de stukjes die niet goed voelen voor je rug. of je kunt het eerst eens aan je huisarts of een fysiotherapeut voorleggen? zwemmen kan vaak wel, misschien is iets in 't zwembad (gewoon zwemmen, of aquarobics / aquaspinning) dan meer iets voor jou?
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:55:08 #152
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_50919346
Is het dan niet verstandiger om naar een gewoon fitnesscentrum te gaan Ingrid? Daar loopt m.i. professionelere begeleiding rond die je kunnen zeggen wat je wel en niet kan met je rug. Het zal waarschijnlijk wel een stuk duurder zijn maar hier heeft de gemeente een soort kortingspas die je kan aanschaffen en waarmee je dan weer korting krijgt bij o.a. sportverenigingen en fitnesscentra.

Ik ga sinds kort op de fiets naar het station. Aangezien Kai en ik straks voornamelijk zijn aangewezen op de fiets en het openbaar vervoer kan het geen kwaad de conditie een beetje op peil te brengen. Ik moet zeggen dat het prima bevalt. Echt sporten zit er niet in. Ik zou niet weten hoe ik dat straks zou moeten doen qua oppas enzo.

Oh ja, volgens mijn psych heb ik een eetstoornis (binge eating). Nu ben ik hip
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_50920444
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef m@x het volgende:

Oh ja, volgens mijn psych heb ik een eetstoornis (binge eating). Nu ben ik hip
Bed... is dat hip? Dan ben ik het ook
Ik heb dan wel geen psych, maar ik zit erop..
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 27 juni 2007 @ 23:17:22 #154
103793 kozakken
Living the life
pi_50920447
Oh m@x.... daar is niets hips aan lieverd ......
Tijd voor hard (aan jezelf) werken dus.

En je fiets is al hip genoeg om hip te zijn hoor.
  woensdag 27 juni 2007 @ 23:17:57 #155
103793 kozakken
Living the life
pi_50920464
Igr... zit je bovenop je psych...?
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:50:54 #156
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50932391
@Bix, Auadinges lijkt me ook wel wat. Ga eens info opzoeken.
@Max, fitness vind ik 10x niks. Maar misschien is dat ook een gedeelte de onzekerheid.
hmmm, denk er nog steeds over na. We hebben net de minimaregeling binnen. Bedoel je dat misschien Max? We kunnen 100 p.p declareren voor oa sportclubs, bibliotheek, bioscoop, pretpark, zomertoer.
Wij gaan zaterdag naar Arrow Rock festival en we zijn van plan om de treinkaartjes te declareren. Nouja, het heeft ook niet zoveel haast. Heb ook het boek van sonja Bakker. Maar wil er het liefst tegelijk aan beginnen. Maar ik let nu wel goed op wat ik eet. En drink.
Pfff, afvallen hoef ik niet perse, maar is wel handig. Wil dus eik gewoon dat mn buik wat "normaler" wordt. En van mijn bovenbenen mag wel wat af.
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:52:49 #157
3142 m@x
pi_50932447
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef kozakken het volgende:
Oh m@x.... daar is niets hips aan lieverd ......
Tijd voor hard (aan jezelf) werken dus.

En je fiets is al hip genoeg om hip te zijn hoor.
Zolang je er grapjes over kan maken is het niet zo confronterend ofzo. Er wordt hard aan gewerkt
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:43:30 #158
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50934072
Max Herkenbaar hoor... Succes!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:51:56 #159
103793 kozakken
Living the life
pi_50936607
Of M@x...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind je lief
En stoer, en retro en dus leuk
pi_50937677
Voor degenen die het zich afvroegen... Vivi is gewoon op de boot gestapt met Lief en Dean, ze hebben het reuze naar hun zin, heur haar zit nog goed. Het enige is dat Texel enorm naar schapenkonten ruikt, zei ze
  donderdag 28 juni 2007 @ 14:21:02 #161
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50937789
Hoe verzint ze het, schapenkonten...

M@x, succes met het aanpakken ervan. Eetstoornissen kunnen erg hardnekkig zijn....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50938894
vivi, hoe weet jij hoe een schapenkont ruikt?
m@x, een eetstoornis suckt! succes met ertegen strijden
Saartje
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:24:58 #163
3142 m@x
pi_50941722
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:51 schreef kozakken het volgende:
Of M@x...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind je lief
En stoer, en retro en dus leuk
Weet ik niet. Misschien omdat ik het zelf nooit als iets heel ergs heb gezien. Als het dan officieel als 'stoornis' wordt bestempeld vind ik het gelijk zo ernstig klinken.

mmmmmmmmmmm, schapenkonten
  donderdag 28 juni 2007 @ 17:30:11 #164
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50943865
Sugar, wat klinkt het goed die week vakantie van S. Super gedaan.

Gefeliciteerd met je baan Macka, tuurlijk gaat dat je lukken om te combineren.

Misschien juist wel een opluchting dan m@x? Dat het een naam heeft? Ga je nu therapie volgen
ofzo?

Ik ben nu aan het hardlopen met mp3's van een Vlaamse radiozender, dat is echt supermotiverend. En het is nog goed voor me ook. Ik vond het moeilijk te gaan nu er zoveel 'hooikoorts' in de lucht zit. Het zijn nu korte stukjes, maar alles is meegenomen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:42:31 #165
103793 kozakken
Living the life
pi_50949835
Yppy.... roep eens (of via PM) welke mp3's bedoel je.
Ik moet ook weer nodig gehermotiveerd worden
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:34:27 #166
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50951524
dan moet ik toch eerst een mp3-speler hebben

M@x, succes. Het is geen pretje. Heb het van dichtbij gezien. Er tegen vechten is toch het beste.

Vivi...schapenkont.....bleggg

Macka gefeliciteerd. Combi....dat gaat ook jou lukken.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben aan het leren om meer te genieten en minder te moeten....
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:40:21 #167
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50951734
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:50:54 #168
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50954377
Vivi

PM-mama meldt dat het heerlijk is om te werken naast het mama-zijn! (maar is nu ook blij met vakantie!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:41:56 #169
3142 m@x
pi_50964614
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:30 schreef YPPY het volgende:
Misschien juist wel een opluchting dan m@x? Dat het een naam heeft? Ga je nu therapie volgen
ofzo?
Dat zou ook kunnen. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Aan de ene kant is het wel fijn dat het nu gewoon een naam heeft en er iets aan gedaan kan worden en aan de andere kant maakt het de boel ook weer zo beladen. In ieder geval ga ik samen met de psycholoog aan de slag om er van af te komen.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:43:50 #170
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_50964688
Succes M@x. Het klinkt toch niet zo goed hoor.....:*

En Ingrid, jij met je nieuwe plan. Zeker ook dat werkgedeelte klinkt goed, dat soort dingen hoef je ook niet allemaal zelf op te lossen. Succes.

Jolie is voor drie dagen uit logeren. Ik heb soms nog erg die rust nodig. Maar toen ze vanochtend naar me zwaaide, moest ik ineens huilen. Niet eens meer omdat ik die rust nodig heb of omdat ik een weekend zonder haar eigenlijk te lang vind. Maar gewoon, omdat het Jolie is.
Ik vond het altijd tuttig en stom van mezelf, dat ik soms moest huilen als ik afscheid nam van haar, soms maar voor een halve dag. Maar nu ik dit weer voel, na bijna een heel jaar....vind ik het helemaal niet meer tuttig en stom, maar vooral fijn.
pi_50964800
Het gevoel komt terug LB, dat is fijn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50964842
ik vind 't ook vooral heel goed klinken Luchtbel!

en m@x, wat rot. kan me wel voorstellen dat je er liever niet zo zwaar over denkt. maar als 't anders niet overgaat, is dit misschien toch de manier. succes!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:57:17 #173
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50965170
LB, wat heerlijk dat je dat gevoel kunt hebben en je er ook gewoon zo bij kan voelen.

Ik betrapte mezelf er afgelopen zaterdag op met Fleur. Was met d'r bij het zomerfestival van Studio100. Ik heb gewoon met tranen in mijn ogen gezeten. Ze was zo aan het genieten. Ik en zij samen. Gewoon weer zoals een jaar terug. Even geen kleine zus die de aandacht opeiste. Nee, gewoon Fleur in haar element.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:59:03 #174
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50965228
Lieve Luchtbel, ik vind het ook vooral fijn dat je je weer zo voelde vandaag. Dat is het ook. Ben blij zoiets van je te lezen.
Enne, een klein beetje tuttig blijf je toch, maar a la.

Max, zoiets heb je zelf ook weleens tegen mij gezegd, dus ik kan me voorstellen dat je het eigenlijk ook wel zelf zo voelde al. Alleen zo'n naam maakt het soms zwaar inderdaad. Ik hoop dat je op een fijne manier kunt loskomen van gestoord eetgedrag. Nu toch alles onder de loep ligt, kan dit er misschien ook wel bij? Sterkte ermee. Ik ken nog een goed boek over eetgedrag, roep maar als je iets wilt weten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50965792
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef Smoezie het volgende:
Goed van je, CrazyMoon! Dat je gaat sporten! Wat ga je precies doen? Voor je bovenrug zullen ze je wel speciale oefeningen laten doen, die die spieren daar lekker versterken. En dan de 2e keer in de week cardio ofzo voor je conditie/om af te vallen? Gaan ze een plannetje voor je maken morgen?
En dan volhouden he. Je zult er af en toe echt geen zin in hebben, vooral niet als het buiten slecht weer is, dan heb je veel meer zin om lekker knus in huis te blijven (I know ). Maar elke keer als je geweest bent, voel je een enorme kick dat je het toch maar weer gedaan hebt!

Go girl
ben ook best trots op mezelf! dinsdagavond ga ik beginnen. Weet nog niet precies wat. Wil wel hulp erbij hebben. Verder wil ik 1 keer in de week meedoen aan een groepsles. Denk dat ik voor Body Attack ga, en heel misschien ook nog wel Body Balance, omdat ik geen goede houding heb vind ik.. zit vaak voorover gebogen enzo.. en ik moet het gewoon volhouden. Heb daarom dit keer ook niemand gevraagd die met me meewil. 2 keer eerder gebeurd, en allebei die vriendinnen hielden het niet vol, en daarom had ik ook geen zin meer en ben ik er al snel weer mee gestopt.
quote:
En ik heb geen berichten gelezen dat er een ferry naar Texel gezonken is en dat er iemand uit het water gevist werd die alleen maar gilde 'mijn háár! mijn háár!' dus het zal haar vast goed gaan
geweldig! zit hier met tranen in mijn ogen doet me helemaal denken aan die reclame van Andrélon
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')