Bed... is dat hip? Dan ben ik het ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef m@x het volgende:
Oh ja, volgens mijn psych heb ik een eetstoornis (binge eating). Nu ben ik hip![]()
Zolang je er grapjes over kan maken is het niet zo confronterend ofzo. Er wordt hard aan gewerktquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef kozakken het volgende:
Oh m@x.... daar is niets hips aan lieverd ......![]()
Tijd voor hard (aan jezelf) werken dus.
En je fiets is al hip genoeg om hip te zijn hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind je lief
En stoer, en retro en dus leuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:51 schreef kozakken het volgende:
Of M@x...Weet ik niet. Misschien omdat ik het zelf nooit als iets heel ergs heb gezien. Als het dan officieel als 'stoornis' wordt bestempeld vind ik het gelijk zo ernstig klinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind je lief
En stoer, en retro en dus leuk![]()
mmmmmmmmmmm, schapenkonten
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
Dat zou ook kunnen. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Aan de ene kant is het wel fijn dat het nu gewoon een naam heeft en er iets aan gedaan kan worden en aan de andere kant maakt het de boel ook weer zo beladen. In ieder geval ga ik samen met de psycholoog aan de slag om er van af te komen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:30 schreef YPPY het volgende:
Misschien juist wel een opluchting dan m@x? Dat het een naam heeft? Ga je nu therapie volgen
ofzo?
ben ook best trots op mezelf! dinsdagavond ga ik beginnen. Weet nog niet precies wat. Wil wel hulp erbij hebben. Verder wil ik 1 keer in de week meedoen aan een groepsles. Denk dat ik voor Body Attack ga, en heel misschien ook nog wel Body Balance, omdat ik geen goede houding heb vind ik.. zit vaak voorover gebogen enzo.. en ik moet het gewoon volhouden. Heb daarom dit keer ook niemand gevraagd die met me meewil. 2 keer eerder gebeurd, en allebei die vriendinnen hielden het niet vol, en daarom had ik ook geen zin meer en ben ik er al snel weer mee gestopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef Smoezie het volgende:
Goed van je, CrazyMoon! Dat je gaat sporten! Wat ga je precies doen? Voor je bovenrug zullen ze je wel speciale oefeningen laten doen, die die spieren daar lekker versterken. En dan de 2e keer in de week cardio ofzo voor je conditie/om af te vallen? Gaan ze een plannetje voor je maken morgen?
En dan volhouden he. Je zult er af en toe echt geen zin in hebben, vooral niet als het buiten slecht weer is, dan heb je veel meer zin om lekker knus in huis te blijven (I know). Maar elke keer als je geweest bent, voel je een enorme kick dat je het toch maar weer gedaan hebt!
Go girl![]()
quote:En ik heb geen berichten gelezen dat er een ferry naar Texel gezonken is en dat er iemand uit het water gevist werd die alleen maar gilde 'mijn háár! mijn háár!' dus het zal haar vast goed gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |