M@x, succes daarmee! Ik heb ooit samengewerkt met een dame die Bed had. Therapie kan heel goed werken, heb ik aan haar gemerkt. (Ze volgde groepstherapie bij de Robert Fleury stichting in Gouda)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Aan de ene kant is het wel fijn dat het nu gewoon een naam heeft en er iets aan gedaan kan worden en aan de andere kant maakt het de boel ook weer zo beladen. In ieder geval ga ik samen met de psycholoog aan de slag om er van af te komen.
Juíst. zou ik zeggen. Hoogstwrs hangt eea toch allemaal met elkaar samen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:59 schreef Sugar het volgende:
Nu toch alles onder de loep ligt, kan dit er misschien ook wel bij?
Ik kwakkel al een poosje... ik zal volgende week toch maar eens naar de ha. Kan ik meteen gesprek aanvragen voor mijn voedselallergie.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:01 schreef Vivi het volgende:
Nou, als je van de dingen die je nu opnoemt al de kluts kwijtraakt lijkt me dat niet zo goed
Vanochtend even geweest, volgende week maandag weer voor bloeduitslagen en verder babbelen over hoe en wat.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:23 schreef bixister het volgende:
pv, ik vind het ook alarmerend klinken. net iets meer dan gewoon een beetje labielig. vooral voor jezelf erg vervelend lijkt me. maak die afspraak met je huisarts maar snel, zo doorkwakkelen lijkt me niet goed.
stond in het verkeerde topic, vond ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:25 schreef Rottdog het volgende:
He lady heb je dat positieve verhaal van Luca er tussen uit gehaaald
Wat fijn dat er iemand komt om jou te begeleiden Ingrid! Ik hoop dat het klikt en dat je je er goed bij voelt.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:56 schreef Ingrid19 het volgende:
PV
Hier weer een stap vooruit. Intake van zorgzaak is hier geweest, voor pgb, elke week 2 uur iemand hier. Om mij te begeleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |