Ze zei zeker weer: "Mama!"quote:Op maandag 2 juli 2007 16:13 schreef YPPY het volgende:
Anna is zo'n schatje. Ik ben nu echt trots op haar.
Dankjequote:Op maandag 2 juli 2007 16:21 schreef Kleintje het volgende:
Eenvoor iedereen die het nodig heeft.
Yppy, ik vind jouw onderschrift zo vreselijk mooi....
Hoop dat je snel kan genieten van het uitzicht!
Ik denk iedere x het wordt vast enorm druk als ze meer wakker zijn, gaan kruipen etc. Vind het tot nu toe wel te doen. Heb er gewoon enorm veel plezier in en zit hier enorm te genieten van ze. Ben zo dankbaar dat ze gezond zijn, dat ze het zo goed doen. Ben verliefd, geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef PM-girl het volgende:
KP, fijn dat je gyn tevreden was. En ik geloof dat twee van die hummels verzorgen voorlopig al genoeg sport is toch?
Dankje, ik voel me ietsje beter. Ook met het vooruitzicht dat er vanmiddag goed voor Ken gezorgd gaat worden. Lekker slapen en veel drinken zullen me goed doen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:43 schreef PM-girl het volgende:
He get, beterschap PV!
heb je last van je knip? dat zou dat onaangename luchtje kunnen verklaren, anders is het gewoon wondweefsel. ik ging destijds een paar keer per dag met mijn onderkantje in een sodabadje. dat was wel hygiënisch, maar of het minder ging stinken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:36 schreef Beaker het volgende:
Ik wist helemaal niet dat dit topic er was![]()
Heb eigenlijk weinig te melden, alles gaat hier goed ( na het hele eet gebeuren)
Jet eet, slaapt, eet, slaapt, eet en slaapt![]()
![]()
Ik heb ff een vraag en denk dat ik hem hier wel kan stellen! Ik heb nog steeds 2 hechtingen die vanzelf oplossen, dat is het probleem ook niet. Mijn "knip" is nog aan het helen, maar dat onaangename luchtjeis daar wat aan te doen?
Het vloeien is zo goed als over
....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |