het zijn winegums geworden. Niet echt goed en zinnig, maar wel erg lekker (en misselijkmakend)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef PM-girl het volgende:
Evenstar, spannend inderdaad! Alvast succes!
Chacama, dropjes eten misschien?
heb het nu niet meer hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef Moonah het volgende:
Maar wat jammer Pinq, dat je nu inhammen hebt...! Zou het dan de ouderdom zijn???
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef Smoezie het volgende:
En ik heb geen berichten gelezen dat er een ferry naar Texel gezonken is en dat er iemand uit het water gevist werd die alleen maar gilde 'mijn háár! mijn háár!' dus het zal haar vast goed gaan
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:17 schreef Moonah het volgende:
Smoeske, wa bende toch ok een lekker ding gij!
En zwemmen? Is dat niets voor je? Ik heb ook een hekel aan sporten, maar lekker een vaste avond in de week, man laten oppassenquote:Sportieve dames!![]()
Ik ben me ook weer aan het orienteren. Heb een bloedhekel aan vrijwel alle sporten, behalve aan poweryoga. Dat heb ik voor mijn zwangerschap behoorlijk intensief gedaan. Heb ik ook wel weer zin in. Alleen zijn de tijden voor mijn nét ongunstig (als ik weer aan het werk ben).
Ik had het er niet bij gezet, maar ik ben nogal een speciaal geval qua sport en al 4 jaar in een opbouwfase. Ik mag niet over mijn grens gaan. En bij spinning zit die kans er nogal in, tenminste wel bij de lessen die ik wel eens gezien heb. Daarnaast kan ik er niet tegen als iemand tegen mij schreeuwt. (KOM OP, HARDERRRRRRR!)quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Rottdog het volgende:
Cattie, ik heb jaren lang niet gesport en ben toen gaan spinnen vond het eigenlijk wel te doen niet zo fanatiek als de rest maar kon wel de les afmaken.
Zit nu op aquaspinning ook een aanrader om te doen en minder zwaar.
Ja, je had ook kunnen zeggen: Als een hondje tegen een lantaarnpaal piesen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:48 schreef Smoezie het volgende:
(En als je dit allemaal niet bedoelde, dan sorry voor het enorme verhaal)
Jawel..quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:43 schreef Smoezie het volgende:
Dan ga je in elk geval elke week een vast avondje naar de sauna, lekker bubbelen (dàt vind je toch niet yuk?)
quote:Of ben je niet zo van de bloterige?
Ghehe, ik zei vanavond tegen een collega: "Ja, ik ben weer aan het sporten... Nou ja, aan het zoeken."quote:En terwijl je dan lekker aan het uitpuffen en opladen bent, ga je eens verzinnen wat je zoal eens aan sport zou kunnen gaan doen. Denken aan sport is óók al heel goed hoor
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:55 schreef Moonah het volgende:
Smoezie, jij bent een beetje de Emile Ratelband van OUD aan het worden he!??
GMTA. Ik was er al.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:05 schreef Smoezie het volgende:Trut
Kom je mee het Speeltuinbankje tot Dorpspomp bombarderen?
Ik heb het één keer gedaan, en was toen al een paar maanden aan het sporten. Ik vond het wel te doen, aangezien je zelf de zwaarte van de fiets kunt aanpassen zeg maar. Maar wat ik erg vond tegenvallen is de stukken dat je moet staan op de pedalen. Ik had blijkbaar totaal geen spierkracht in mn benen, en kreeg al snel trillende benen. Da's op zich niet erg (is me vertelt door een fitnessinstructeur), maar ik vond het wel erg vervelend, en heb hele stukken toen maar gewoon zittend fietsend gedaan, omdat 'ik er echt de kracht niet meer voor had'quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik moet ook gaan sporten, rennen kan ik niet meer. Armkracht heb ik nu wel met zo'n kindje, maar ik schaam me voor mijn belabberde conditie. Ik wandel wel veel buiten, maar van een conditie kan ik niet meer spreken. Ik las iets over 'spinnen', een soort mega work-out op zo'n fietsfitnessding... ervaringen iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |