abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50860050
kleintje, en je weeën? ook nog geen storm?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:07:30 #127
3744 Kleintje
op en top!
pi_50861830
nee, was het maar zo... grmbl grmbl
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:20:39 #128
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50862355
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef PM-girl het volgende:
Evenstar, spannend inderdaad! Alvast succes!

Chacama, dropjes eten misschien?
het zijn winegums geworden. Niet echt goed en zinnig, maar wel erg lekker (en misselijkmakend)
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:49:09 #129
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50881147
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef Moonah het volgende:

Maar wat jammer Pinq, dat je nu inhammen hebt...! Zou het dan de ouderdom zijn???
heb het nu niet meer hoor dat is dus die pony geworden van nieuw haar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_50895750
Met deze moeder gaat het wel...
Vooral omdat ik nu echt de knoop heb doorgehakt, ik ga sporten!
Voor morgen een afspraak gemaakt om me in te laten schrijven.
Ik heb de laatste maanden zo'n last van mn bovenrug, en wil daar echt iets mee doen. Dus langzaam aan beginnen en wil toch zo'n 2 keer per week sporten om af te vallen.

Verder denk ik de laatste tijd om weer iets te gaan doen met werken.. ik wil heel graag thuis werken, maar ik weet nog niet wat. Oppasmoeder zie ik niet zitten in ons kleine huisje. Een baan zoeken zat ik ook al over na te denken, maar ik wil ook niet zonder Sarah.. zo moeilijk! Want soms denk ik dat het misschien beter is om haar naar een creche ofzo te brengen, zodat ze ook met andere kindjes leert spelen (maar dat is iets voor een ander topic )
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50912415
Goed van je, CrazyMoon! Dat je gaat sporten! Wat ga je precies doen? Voor je bovenrug zullen ze je wel speciale oefeningen laten doen, die die spieren daar lekker versterken. En dan de 2e keer in de week cardio ofzo voor je conditie/om af te vallen? Gaan ze een plannetje voor je maken morgen?
En dan volhouden he. Je zult er af en toe echt geen zin in hebben, vooral niet als het buiten slecht weer is, dan heb je veel meer zin om lekker knus in huis te blijven (I know ). Maar elke keer als je geweest bent, voel je een enorme kick dat je het toch maar weer gedaan hebt!

Go girl

Oh en voor de dames die zich afvragen of Viev nou wel of niet op die boot is gestapt... dat is ze echt wel hoor, anders was ze gisteravond echt wel mee komen rellen in het Dorpspomp topic dat hier geplaatst werd en inmiddels dicht is, geloof me!
En ik heb geen berichten gelezen dat er een ferry naar Texel gezonken is en dat er iemand uit het water gevist werd die alleen maar gilde 'mijn háár! mijn háár!' dus het zal haar vast goed gaan
Zal ik d'r voor jullie gemoedsrust nog even sms-en of kunnen jullie weer slapen?
  Jubileum moderator woensdag 27 juni 2007 @ 20:31:50 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50912548
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef Smoezie het volgende:

En ik heb geen berichten gelezen dat er een ferry naar Texel gezonken is en dat er iemand uit het water gevist werd die alleen maar gilde 'mijn háár! mijn háár!' dus het zal haar vast goed gaan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:35:52 #133
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50912730
Ik moet ook gaan sporten, rennen kan ik niet meer. Armkracht heb ik nu wel met zo'n kindje, maar ik schaam me voor mijn belabberde conditie. Ik wandel wel veel buiten, maar van een conditie kan ik niet meer spreken. Ik las iets over 'spinnen', een soort mega work-out op zo'n fietsfitnessding... ervaringen iemand?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:39:33 #134
108648 cattie
lieve moeder
pi_50912899
Zo, wat een sportieve aspiraties weer hier! Mijn man "spint" graag en vindt het helemaal geweldig. Ik doe het maar niet, ik zou na 5 minuten dood van de fiets vallen denk ik. Het is in ieder geval (als je niet dood van de fiets valt) heel erg goed voor je conditie!

Door omstandigheden heb ik nu al 4 weken niet meer kunnen sporten (sportschool is verplaatst en nog niet helemaal af) maar volgende week kan ik weer. En hoe erg ik het soms kan haten, ik mis het nu ook wel een beetje. Ik merk dat het voor mijn lichaam heel erg belangrijk is. Ik begin nu eindelijk terug te komen op het niveau van voor de zwangerschap.
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:17:07 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50914653
Smoeske, wa bende toch ok een lekker ding gij!

Sportieve dames!
Ik ben me ook weer aan het orienteren. Heb een bloedhekel aan vrijwel alle sporten, behalve aan poweryoga. Dat heb ik voor mijn zwangerschap behoorlijk intensief gedaan. Heb ik ook wel weer zin in. Alleen zijn de tijden voor mijn nét ongunstig (als ik weer aan het werk ben).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:28:40 #136
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_50915166
Cattie, ik heb jaren lang niet gesport en ben toen gaan spinnen vond het eigenlijk wel te doen niet zo fanatiek als de rest maar kon wel de les afmaken.

Zit nu op aquaspinning ook een aanrader om te doen en minder zwaar.
pi_50915195
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:17 schreef Moonah het volgende:
Smoeske, wa bende toch ok een lekker ding gij!
Look who's talking!
quote:
Sportieve dames!
Ik ben me ook weer aan het orienteren. Heb een bloedhekel aan vrijwel alle sporten, behalve aan poweryoga. Dat heb ik voor mijn zwangerschap behoorlijk intensief gedaan. Heb ik ook wel weer zin in. Alleen zijn de tijden voor mijn nét ongunstig (als ik weer aan het werk ben).
En zwemmen? Is dat niets voor je? Ik heb ook een hekel aan sporten, maar lekker een vaste avond in de week, man laten oppassen , baantjes trekken (er is hier een avond met lekkere muziek tijdens het zwemmen!) en daarna bv lekker een saunaatje pakken is sportief EN pure verwennerij! Is dat niets voor je?
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:32:45 #138
108648 cattie
lieve moeder
pi_50915362
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Rottdog het volgende:
Cattie, ik heb jaren lang niet gesport en ben toen gaan spinnen vond het eigenlijk wel te doen niet zo fanatiek als de rest maar kon wel de les afmaken.

Zit nu op aquaspinning ook een aanrader om te doen en minder zwaar.
Ik had het er niet bij gezet, maar ik ben nogal een speciaal geval qua sport en al 4 jaar in een opbouwfase. Ik mag niet over mijn grens gaan. En bij spinning zit die kans er nogal in, tenminste wel bij de lessen die ik wel eens gezien heb. Daarnaast kan ik er niet tegen als iemand tegen mij schreeuwt. (KOM OP, HARDERRRRRRR!)

Aquaspinning is in het water neem ik aan?
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:37:31 #139
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50915572
Is poweryoga iets waar je wel het gevoel van hebt iets te hebben gedaan? Zwemmen lijkt me dan leuker eigenlijk, dat babyzwemmen werkt tot nu toe ook niet mee aan een conditie
Ik denk er aan om mijn pianolessen weer op te pakken, ook lekker iets voor mijzelf maar ook leuk om kinderliedjes te spelen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:40:29 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50915712
Iiiieeeuw, zwemmen.
Nee, yuk.
Dat verwennen daarentegen klinkt echter beter Smoes!
En PM, poweryoga is heerlijk, vind ik. Het is echt zweten hoor! Toen ik het zo fanatiek deed was ik lekker strak, sterk en lenig.
Hm, dat klinkt goed zeg!
pi_50915832
Dan ga je in elk geval elke week een vast avondje naar de sauna, lekker bubbelen (dàt vind je toch niet yuk? ) Of ben je niet zo van de bloterige? En terwijl je dan lekker aan het uitpuffen en opladen bent, ga je eens verzinnen wat je zoal eens aan sport zou kunnen gaan doen. Denken aan sport is óók al heel goed hoor
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:45:10 #142
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50915906
Ik moet ook gaan sporten, maar durf niet. Vreselijk vind ik het! Heb er alleen maar slechte ervaringen mee. 1x hier naar de sportschool geweest en viel me zo tegen. Er is zeker niks wat je thuis kunt doen en ook echt helpt?
pi_50916074
Wil je afvallen, of wil je bepaalde delen strakker krijgen? Als je wilt afvallen, kan je natuurlijk ook gaan joggen, met je mp3speler op je oren en desnoods als het al donker is, dan ziet niemand je
Als je bv je billen of bovenbenen aan wilt pakken, zijn er hele goede oefeningen die je gewoon thuis kunt doen. Bijvoorbeeld op handen en knieën gaan zitten, je rechterbeen in een hoek houden (gebogen, dus) en dan rechts naar buiten/boven brengen en weer terug. En weer rechts naar buiten/boven en weer terug. Herhaal dat maar eens dertig keer, en dan met links. Dan weer met rechts, je zult merken dat je bips en de buitenkant van je bovenbenen gaan branden!
Ook goed voor je billen is weer op handen en knieën, en dan je rechterbeen naar achter en tegelijkertijd naar boven duwen. Voet haaks houden, dus met je voetzool recht naar boven. En dan herhalen en daarna met je andere been. Je gaat het vanzelf voelen. Succes!

(En als je dit allemaal niet bedoelde, dan sorry voor het enorme verhaal )
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:55:58 #144
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50916414
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:48 schreef Smoezie het volgende:
(En als je dit allemaal niet bedoelde, dan sorry voor het enorme verhaal )
Ja, je had ook kunnen zeggen: Als een hondje tegen een lantaarnpaal piesen!
Maar da's wel een pittige oefening hoor Ingrid!
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:43 schreef Smoezie het volgende:
Dan ga je in elk geval elke week een vast avondje naar de sauna, lekker bubbelen (dàt vind je toch niet yuk? )
Jawel.. Ik vind het altijd vies als ik haren voel....
quote:
Of ben je niet zo van de bloterige?
Sauna, heeeeerlijk!
quote:
En terwijl je dan lekker aan het uitpuffen en opladen bent, ga je eens verzinnen wat je zoal eens aan sport zou kunnen gaan doen. Denken aan sport is óók al heel goed hoor
Ghehe, ik zei vanavond tegen een collega: "Ja, ik ben weer aan het sporten... Nou ja, aan het zoeken."
Hm, klinkt nu niet grappig merk ik, maar we lagen erg dubbel.

Smoezie, jij bent een beetje de Emile Ratelband van OUD aan het worden he!??
pi_50916566
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:55 schreef Moonah het volgende:
Smoezie, jij bent een beetje de Emile Ratelband van OUD aan het worden he!??
Dat neem je terug!
(Ik vind Emile Ratelband de meest enge man die er bestaat. En een vriendin van me is sinds vorige week nog een soort familie van hem geworden, omdat een familielid van haar met hem getrouwd is, kan je het je vóórstellen ). Ze is zwanger trouwens, dat maakt dit verhaal dan nog een BEETJE ontopic

Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Ik ben gewoon een beetje hyper (no reason) en mijn vent is al drie avonden van huis (met legitieme reden) dus vandaar dat ik me heerlijk zit uit te leven in OUD, nu kan het
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:02:27 #146
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50916688
Ik vind hem ook eng hoor. *ril
En leef je maar lekker uit!
Doet je vent ook.... Oh nee, hij had een legitieme reden.
pi_50916828
Trut Kom je mee het Speeltuinbankje tot Dorpspomp bombarderen?
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:07:49 #148
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50916930
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:05 schreef Smoezie het volgende:
Trut Kom je mee het Speeltuinbankje tot Dorpspomp bombarderen?
GMTA. Ik was er al.
Maar ben alweer weg.
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:28:32 #149
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_50917998
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik moet ook gaan sporten, rennen kan ik niet meer. Armkracht heb ik nu wel met zo'n kindje, maar ik schaam me voor mijn belabberde conditie. Ik wandel wel veel buiten, maar van een conditie kan ik niet meer spreken. Ik las iets over 'spinnen', een soort mega work-out op zo'n fietsfitnessding... ervaringen iemand?
Ik heb het één keer gedaan, en was toen al een paar maanden aan het sporten. Ik vond het wel te doen, aangezien je zelf de zwaarte van de fiets kunt aanpassen zeg maar. Maar wat ik erg vond tegenvallen is de stukken dat je moet staan op de pedalen. Ik had blijkbaar totaal geen spierkracht in mn benen, en kreeg al snel trillende benen. Da's op zich niet erg (is me vertelt door een fitnessinstructeur), maar ik vond het wel erg vervelend, en heb hele stukken toen maar gewoon zittend fietsend gedaan, omdat 'ik er echt de kracht niet meer voor had'

Daarnaast had ik ook niet zo'n speciale fietsbroek, waardoor ik ongeveer een week lang enorme zadelpijn heb gehad
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:41:49 #150
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50918666
Tnx Smoezie. Zal er over nadenken. Ik wil van mijn buik af, denk dat dat wel lastig is. En mijn benen mag ook wel wat vanaf. En afvallen dan ook. Las net in het wijkkrantje dat ze hier aerobics/steps in het buurthuis gaan geven. Misschien eens een proefles doen.
Op zich lijkt joggen/hardlopen me ook wel wat, maar lijkt me dan leuker om samen met iemand te doen.
Of misschien na/tijdens de assertiviteitscursus.
Bedenk me net dat ik wel moet oppassen met mijn kloterug. (rugafwijking)
Nouja, ga nu maar eens slapen. Mijn oogjes vallen bijna dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')