1.800.000quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hoeveel moet ik dan doorsturen
rekenen is nooit mn beste kant geweest
Een habor is voor jou NU niet het belangrijkste, kost je 200.000 en je moet minstens 1000 inwoners hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Waar koop ik een harbor dan? Als dat zo belangrijk is
[Carice van Houten-mode]quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:36 schreef Shawn het volgende:
BREAKING NEWS:
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?f=4&t=351
Je hoeft niet per se alles op te maken he?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ow dat wist ik niet... Waar zal ik het geld instekene wat ik van jou kreeg?
Hmm, iig niet in een harbor, wacht maar even op een antwoord van mensen die weten hoe je oorlog moet voeren, ik ben daarin totale noob.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ow dat wist ik niet... Waar zal ik het geld instekene wat ik van jou kreeg?
Wachtwoord invullen dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
verdorie aid doorsturen werkt niet
You have received an error trying to view a page. Here is the detailed error code: You did not enter anything in the password validation field. Please try again.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:38 schreef Mike het volgende:
[..]
[Carice van Houten-mode]
Houdt het dan nooit op????
[/Carice van Houten-mode]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dat werkte
nu nog wachten op de confirmation
Hoeft niet. Iemand die bij de alliantie komt accepteert daarmee automatisch de charter.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef Sitethief het volgende:
Wie is er atm Mininster van Imigratie? http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=16&t=73 en http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=16&t=74 moeten aangepast worden omdat we nu een charter hebben dat ondertekend moet worden.
Ja ten koste van anderenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja dat heeft mij ook een boost gegeven van plek 65 naar 49
Sorry heb ik niets aan. Er zitten meer mensen in de alliantie, die willen ook weleens aid ontvangen. Je mag blij zijn dat ik geen kloot te zeggen heb, want ik had het je terug laten betalen.quote:
Dit is niet echt onze schuldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:38 schreef Mike het volgende:
[Carice van Houten-mode]
Houdt het dan nooit op????
[/Carice van Houten-mode]
Wat loop je te huilen dan? Ik join de alliantie... Shawn helpt me op weg en zegt persoonlijk tegen mij dat ik in ZIJN plan mee moet doen. Ja nou 300K ontvangen als je net begint is toch mooi meegenomen of niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:23 schreef Madine het volgende:
[..]
Sorry heb ik niets aan. Er zitten meer mensen in de alliantie, die willen ook weleens aid ontvangen. Je mag blij zijn dat ik geen kloot te zeggen heb, want ik had het je terug laten betalen.
Je gaat je gang maar... Als jij zo wil doen moet je dat vooral niet laten. Ik vind je alleen een beetje overdrijven. Ik neem een leuk voorstel aan. Als je er van baalt dat je plaatsen gezakt bent moet je met shawn overleggen dat hij niet moet aiden. Dan was het zo gebleven als nu. Jij had precies hetzelfde gedaan dus ik je moet niet zo jammerenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:30 schreef Madine het volgende:
Spijtig dat ik geen war slot meer open heb.
Nee, als de afspraak 3 ton is dan ga ik er niet eigenhandig 4 ton van maken terwijl ik weet dat dat ten koste gaat van een ander.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Jij had precies hetzelfde gedaan dus ik je moet niet zo jammeren
?? Wat eigenhandig 4 ton?? Ik heb er geen 1k bij getoverd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:34 schreef Madine het volgende:
[..]
Nee, als de afspraak 3 ton is dan ga ik er niet eigenhandig 4 ton van maken terwijl ik weet dat dat ten koste gaat van een ander.
Zo ben ik niet... Shawn zei dat op msn.. dat ik 1,999xxx door moest sturen dus dat heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef Timmehhh het volgende:
Je hebt 4 ton gehouden i.p.v 3 ton. Jij hebt dat heus wel in de gaten....
Het gaat zich om het feit dat er sowieso al weinig structuur bestaat in het toekennen van aid. Er zijn landen die vaak en veel aid ontvangen en er zijn landen die iedere keer naast de pot pissen. Terwijl het me de bedoeling lijkt dat we met de aid de gehele alliantie sterker maken en dus ook de kleinere landjes wat slagvaardigheid gunnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:41 schreef Daywalk3r het volgende:
hey kut...
$2,399,500
0 Tech
0 Soldiers
= 4k....??
Oh de tering... Dan heb ik inderdaad 4k opgemaakt.... Najah ik vroeg wat ik door moest sturen en kreeg dat bedrag... Ik heb er zelf zo ook niet opgelet... De rest heb ik in infra e.d. gestoken met hulp van Terecht.
Tsjah rekenen is ook moeilijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:41 schreef Daywalk3r het volgende:
hey kut...
$2,399,500
0 Tech
0 Soldiers
= 4k....??
Oh de tering... Dan heb ik inderdaad 4k opgemaakt.... Najah ik vroeg wat ik door moest sturen en kreeg dat bedrag... Ik heb er zelf zo ook niet opgelet... De rest heb ik in infra e.d. gestoken met hulp van Terecht.
Dat wil ik wel doen, ik heb het niet nagerekend. Shawn is beetje domquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:44 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Tsjah rekenen is ook moeilijk![]()
Wie ontvangt er nu 200.000 dan? Ik stuur die laatste 100.000 dan wel naar die gast toe, over 1 of 2 dagen wanneer mijn aid slots weer open zijn
Ik reageerde zelf ook niet netjes, maar ik wist dus helemaal niet dat ik 4k had... anders had ik wel anders gereageerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:50 schreef Madine het volgende:
Daywalk3r, excuses voor mijn felle reactie. Als het per ongeluk is gegaan dan mag ik jou ook niets verwijten.
ik zal straks ook eens gaan uitdelen ben nu 5 dagen aan het opsparenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:48 schreef Niek. het volgende:
Waar de aid naartoe gaat maakt neit zo bijzonder veel uit, het blijft binnen de alliance, ik heb nu 2keer 300k gehad, ja inderdaad 600k aan aid maar dat heeft me wel enorm op weg geholpen, ik ben nu sneller op een niveau waarop ik straks zelf aid kan gaan uitdelen.
mjah, ik mis dan die 100.000...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Lekiamh... is het dan niet slimmer om het inderdaad slimmer om die 1k aan een paar gasten onderaan de lijst te geven?
Vreemd genoeg blijft er minder dan 200.000 over. Blijkbaar is er ergens anders ook nog iets misgegaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:48 schreef Lekiamh het volgende:
iedereen neemt die 300.000 dan blijft er 200.000 over.
hey, hje hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:52 schreef Madine het volgende:
[..]
Vreemd genoeg blijft er minder dan 200.000 over. Blijkbaar is er ergens anders ook nog iets misgegaan.
En ik was me zo aan het verheugen op een harbor![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Even offtopic... Lachen met die smsjes Niek. Heb het gelezen:D
gewoon vragen... in de TS staat wat iedereen heeft.. Pm ze en regel watquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:07 schreef Finkelstein het volgende:
ik ben zoals bekend net begonnen, en mag over 3 dagen pas naar oranje veranderen, ik heb suiker en wheat, ik zou graag willen:water lumber aluminum cattle spices en pigs. Ik weet niet hoe dit normaal geregeld wordt hier?
Vraag maar raakquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:14 schreef Rayyvin het volgende:
Heb ook maar eens een land aangemaakt. Snap er alleen nog geen reet van.
Welke edit?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Naar Edit gaan en dan teeam Fok joinen
Nu wel, zit niet de hele dag op Cybernations :p Naar wie moet ik het overige deel doorsturen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
shakesbeaR heeft nog steeds zn aid nog niet geacepteerd.......
Edit Nation, in je linker menu.quote:
dat moet je Shawn maar even vragenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:24 schreef Shakes het volgende:
[..]
Nu wel, zit niet de hele dag op Cybernations :p Naar wie moet ik het overige deel doorsturen?
Die vis en kogels zijn de resources die je hebt, namelijk Vis en Lood, meer inwoners krijg je door land en infrastructuur aan te schaffen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef Rayyvin het volgende:
[..]
Wat betekenen die vis en kogels achter mijn resources?
Hoe krijg ik meer inwoners/ geld?
Heb hem via CN maar even pm gestuurd, heb mijn deel op dus de rest staat nu op de bank stof te vangen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:30 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dat moet je Shawn maar even vragen
dat wist ik nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:44 schreef Timmehhh het volgende:
Geen technology in het begin kopen. Alleen als je het meteen aan sterke landen gaat door verkopen.
Ja EU-Topos (1,5 miljoen)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef VoreG het volgende:
Naar wie moet ik het dan doorsturen? EU-Topos of FVL corp?
En ik moet 1,5 milj doorsturen toch?
Graag, heb net wat soldaten aangeschaft en 1 mile maar nog steeds is dat programma te zeuren dat teveel mensen leven op te klein land en ik te weinig soldaten heb.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Die recources is wat je hebt... Jou recources zijn vis en lood.
Meer inwoners krijg je door geld te steken in je infrastructuur en door meer land te kopen waar die mensen op kunnen wonen. Zou ik anders mijn mail adres even pm'en zodat ik je op msn kan helpen?
Niet dat ik er zelf heel veel van snap maar ik kan zo ook mooi leren en ik weet hoe alles zo ongeveer moet nu dus..
kun je geen miles aan land kopenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:46 schreef Rayyvin het volgende:
[..]
Graag, heb net wat soldaten aangeschaft en 1 mile maar nog steeds is dat programma te zeuren dat teveel mensen leven op te klein land en ik te weinig soldaten heb.
Heb nu ook geen geld meer om andere dingen te kopen.
lama zitten, $500 is zonde van je AID slotquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:49 schreef Shakes het volgende:
Ok, had 1,5m op de bank wat ik door wilde sturen (had 1.8m ontvangen - 300k = 1500) echter lukt dat niet. Kon slechts $1,499,500 doorsturen. Morgen ontvangt dus nog iemand 500 van me
Sorry. Weet niet waarom het niet kan maar ik kan niet alles doorsturen.
Details:
6/15/2007 9:47:58 AM
"Financial Assistance"
[Team: Orange]
ShakesbeeR
Ruler: shakes
Alliance: FOK
Vregland
Ruler: VoreG
$1,499,500
0 Tech
0 Soldiers
Awaiting Approval - Cancel
Welkom back dukequote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef Timmehhh het volgende:
Good old Du_ke is ook weer teruggekeerd. Binnengestroomd op de 17de plaats.
1 juliquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:55 schreef Whizzkith het volgende:
Wauw Shawn, je zit al bijna in mijn attack range
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:05 schreef piemelpap het volgende:
door dat marshawn plan ben ik 10 plaatsen gezakt naar #74!
quote:
arme sloebersquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:08 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Nation Strength: 777.241
Efficiency: 259.08
Population Per Mile: 22.48 Population Per Mile.
Military Personnel: 503 Soldiers
Citizens:1,140 Working Citizens
Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $75.91 (A strong economy)
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:09 schreef piemelpap het volgende:
Nation Strength: 53.622
Efficiency: 13.41
Population Per Mile: 43.88 Population Per Mile.
Military Personnel: 56 Soldiers
Citizens: 205 Working Citizens
Morgen alleen maar infra kopen....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:09 schreef piemelpap het volgende:
Nation Strength: 53.622
Efficiency: 13.41
Population Per Mile: 43.88 Population Per Mile.
Military Personnel: 56 Soldiers
Citizens: 205 Working Citizens
Daywalker, does een schatting hoeveel die oorlog je gekost heeft, dwz hoeveel van jou Marshawnplan geld er nu inzit?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee die krijg je er bij
Lees dit even doorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:14 schreef Rayyvin het volgende:
Iemand wil traden met mij, zijn banden en graan voor mijn vis en lood. Verlies ik door deze handel mijn vis en lood nu voor die banden en graan?
Nee traden is handelen, oftewel jullie wisselen de resources uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:14 schreef Rayyvin het volgende:
Iemand wil traden met mij, zijn banden en graan voor mijn vis en lood. Verlies ik door deze handel mijn vis en lood nu voor die banden en graan?
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:17 schreef piemelpap het volgende:
waarom koopt niemand uit de top10 nukes? die dingen kost toch $200,000??
800 soldaten ofzo maar dat is niet zo heel veel... 8176quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Daywalker, does een schatting hoeveel die oorlog je gekost heeft, dwz hoeveel van jou Marshawnplan geld er nu inzit?
nee, uranium maakt ze alleen goedkoper.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:20 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
volgens mij moet je dan toch ook uranium hebben
Vanaf rank 1911 op het moment.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:24 schreef Whizzkith het volgende:
Je hebt wél Uranium nodig, én je moet in de top 5% van het spel zittenDus ergens vanaf rank 1800
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Zeg SiteThief...
AITG Empire ontvangt maar $200.000, DayNation moet hem nog $100.000 terugbetalen.
Kun je niet regelen dat hun 100K naar AITG Empire sturen?
Ik dacht iets van 2k per dag, en 4k als je geen uranium hebt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:27 schreef Whizzkith het volgende:
Onderhoud is helemaal niks vergeleken met de infraonderhoud, dus dat maakt niet zoveel uit
Duizend maal dank, ik weet niet waar het voor is ( ben atm dronken ivm examens maar ben er blij meequote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:57 schreef VoreG het volgende:
6/15/2007 9:59:50 AM
"Financial Assistance"
Vregland
Ruler: VoreG
Eu-topos
Ruler: Mortale
$1,199,500
0 Tech
0 Soldiers
Awaiting Approval - Cancel
Veel geld dus vragen omdat je hem erg veel geld bespaartquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:30 schreef DiviFilius het volgende:
Oei, vandaar dat ik een trade heb met een gast met een NS van 37 miljoen en 18 nukes
Ik bespaar hem gewoon veel geld![]()
Niet meer dan 300.000 uitgeven hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:35 schreef Mortale het volgende:
[..]
Duizend maal dank, ik weet niet waar het voor is ( ben atm dronken ivm examens maar ben er blij mee)
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:44 schreef Madine het volgende:
Als je land 'verkoopt', krijg je er dan wel geld voor terug?
Bij 100 miles krijg je waarschijnlijk een verkoop vakjes bij. En lijkt mij logisch dat je er geld voor krijgt.quote:The minimum land required before selling is 100 miles of purchased land.
Ik heb al $3 miljoen voor 21 juni geregeldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:41 schreef Whizzkith het volgende:
Probeer je nog 3x 3 miljoen te ontvangen van vreemden op 21 juni Shawn?En 10 dagen later weer 15 miljoen en je groeit echt als kool
Top,ben je niet allemaal trade bonussen kwijt geraakt?quote:
Nee, want ik was al eens geswitched van groen naar zwart en van zwart naar groen en had daardoor nog maar 1 teambonus. En die gast heeft vandaag de trade opgezegd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:57 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Top,ben je niet allemaal trade bonussen kwijt geraakt?
Dronken of niet, als je iets fout doet riskeer je een ZIquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:35 schreef Mortale het volgende:
Duizend maal dank, ik weet niet waar het voor is ( ben atm dronken ivm examens maar ben er blij mee)
wie nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:12 schreef NordicBlue het volgende:
Als er geld over blijft, ik kan het wel gebruiken
Ik.quote:
Eerder irritant, want ik ben dan bang teveel uit te geven, heb het het liefst zo snel weg naar de volgende persoon, dan ben ik ervan afquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:24 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik.![]()
Het afwachten of je Trade geaccepteerd wordt is zooo, "spannend".![]()
![]()
Als de persoon het doet ben ik klaar met mijn resources setup!![]()
Ja ok klopt maar, ik heb een vrij actief persoon (vandaag nog online geweest) gevonden met genoeg vrije slots. Dus ik hoop morgen al bericht te hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Eerder irritant, want ik ben dan bang teveel uit te geven, heb het het liefst zo snel weg naar de volgende persoon, dan ben ik ervan af
wees blij gekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dank.
maar ongeveer gehalveerd in sterkte.
Wdan?quote:
welk forum is dat dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:35 schreef Sitethief het volgende:
Double-Helix? Heb jij alemaal rotzooi op onze wiki neer gezet?
en dit:
[afbeelding]
Of is dat een of andere klojo??
Is goed dat je dat zegt!!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:38 schreef Madine het volgende:
Wiki is daarstraks ook al verneukt, heb ik het hersteld. Nu weer.
Kan vreemd genoeg ook niet meer inloggen op de wiki.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:39 schreef immortalsean het volgende:
oei, heb net pas de foreign aid geaccepteerd, was ff in de war met het oorspronkelijke plan het om 21:00 te doen ... maar ik heb nu 899,500 van mortale(Eu-topos) gehad, hoeveel moest ik ook alweer doorsturen en naar wie?
je hebt maar $599 doorgestuurd.. je bent drie nullen vergeten...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef immortalsean het volgende:
ok, done ... wachten op de accept.
Kan iemand dit oppakken, op het SOUL forum raken ze een beetje geagiteerd................quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:37 schreef Double-Helix het volgende:
nee man zoits doe ik niet man!
Iemand die daar al een accountje heeft?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kan iemand dit oppakken, op het SOUL forum raken ze een beetje geagiteerd................
whehe lol ... denk dat het komt doordat ik gecopy-paste heb uit jouw post, en dat dat spel de comma niet paktequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef Shawn het volgende:
[..]
je hebt maar $599 doorgestuurd.. je bent drie nullen vergeten...
Die gast (onder Double-Fenix) heeft zich geregistreerd en is dus onberijkbaar om zijn ip te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef Shawn het volgende:
http://cybernations.wikia.com/index.php?title=FOK%21-Alliance&action=history
WIKI IP'S
Het lijkt me handiger als we eerst zeker weten wie dit doet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef Double-Helix het volgende:
Als ie doorgaat ga ik die gozer ZI'en,serieus
gewoon met de hele Fok!Alliancequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef Double-Helix het volgende:
Als ie doorgaat ga ik die gozer ZI'en,serieus
hehe, ja dan is het flink handig tweetalig te zijn in dit soort situaties.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:03 schreef Double-Helix het volgende:
Als die gozer Thmazight (berber) kan spreken dan is hij mij
Ik ben viertaligquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:04 schreef immortalsean het volgende:
[..]
hehe, ja dan is het flink handig tweetalig te zijn in dit soort situaties.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:09 schreef immortalsean het volgende:
en zo opeens een hele wereldoorlog op gang enzo ... nukes die door de lucht vliegen, kinderen worden vermoord ...
Het IP-adres van die gast schijnt al bekend te zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:13 schreef Ge4ce het volgende:
Iemand die .............. als IP heeft?
Essent Kabelcom BV?
dankjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:28 schreef Mike het volgende:
2 posts met IP-adres verwijderd.
Ja, klopt. Wat verkeerd gelezen. Heb bij twijfel ook er verders niets mee gedaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:27 schreef Madine het volgende:
[..]
Het IP-adres van die gast schijnt al bekend te zijn![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:46 schreef Madine het volgende:
Waar is de Marshawn-aid aanbeland op dit moment?
Eerst de harbor, daarna de banken en de stadions.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:20 schreef Mortale het volgende:
Welke improvement kun je nou het beste kopen? (1ste improvement)
Ja, die kost 200K.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:24 schreef Mortale het volgende:
Grapje zeker, harbor staat er niet tussen :
Komt dat doordat ik te weinig geld heb?
Er is een peace treaty met CHO, maar WeirdMickey is doorgegaan met aanvallen: iedereen boos.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:31 schreef Document1 het volgende:
Kom net uit mn werk... kan iemand me een beknopt overzicht geven?
Nationlink?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Iemand geeft zich uit als FOK!ker en bedreigt grote allianties.
We hebben nog geen idee wie het is...hij/zij gebruikt een naam van iemand van de FOK!alliantie en heeft een IP-adres in de VS.quote:
Kun je me het IP adres even PM-en dan? Of staat ie nog in de wiki?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:36 schreef Mike het volgende:
[..]
We hebben nog geen idee wie het is...hij/zij gebruikt een naam van iemand van de FOK!alliantie en heeft een IP-adres in de VS.
Ik wil hem ook niet zomaar aanvallen, gewoon ff kijken wat voor noob t isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:38 schreef Sitethief het volgende:
Sowieso doen we niet zomaar nations aanvallen, daar gaat het nu juist mis, mensen die denken het wel te weten en maar aanmodderen.
Het is gecheckt met Lord Jason en die was het iig niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:43 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Kun je me het IP adres even PM-en dan? Of staat ie nog in de wiki?
Dan kan ik hem vergelijken met de CHO-member(s) op ons forumOf heeft iemand dat al gedaan?
quote:We will pwn everyone in cybernations. We will ZI ANY alliance no matter the size, attack us if you dare.
Ja, da's ondertussen weer aangepast.quote:
Oh okay, dan gaan we nog ff door.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:08 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar de nacht is nog niet eens begonnen
Hier, de samenvattingspost: [FOK!-Alliance] Political Simulator, doe mee! Deel 23quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef Emimich het volgende:
Dit valt niet meer bij te lezen, wanneer krijgen we samenvattingstopics?
Blablablablabal hier stond niks hop hop hop....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:00 schreef Shawn het volgende:
[..]
lyreland $299.500 => Ruiseartic Republic
($500 tekort)
Cloonaid $500,000 => HighLand => $200.000 => AITG Empire
($100K tekort)
* Shawn goes offline. Tot 23.00 uur
Als het goed is heeft cokedabest vrede aangeboden, het is alleen wel zo dat hij niet de emest schade heeft gedaan. Bewaar alsjeblieft alle war messages.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Blablablablabal hier stond niks hop hop hop....
Die 100k is nog niet terecht he?
Sitethief hoe is dat verder gegaan met die jongens? Wat heb je kunnen regelen?? Kun je me dat pm'en? Ik ben vandaag de hele dag naar de rallysprint in hardenberg.
Vanavond kijk ik weer wat er iskeburt.
Fijne zaterdag voor zover
Met cokedabest vrede sluiten, en even melden wat de schade van hem is, over die andere kerel ben ik nog bezig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:33 schreef Daywalk3r het volgende:
En ik bne nog steeds in oorlog met die 2.. 1 wil peace die ander geloof ik niet.. wat moeddik daar nog mee?
We moeten dus echt meer mensen hebben die daar naar kunnen en mogen kijken, stel je voor dat ie 3 dagen niet online komt lolquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:14 schreef Mike het volgende:
SiteThief heeft in ieder geval een PM gestuurd naar de alliantie van alexthemaster. De andere persoon zal vast aangevallen worden als de minister van oorlog ernaar gekeken heeft.
We dachten hier meer leden te kunnen trekken, niks persoonlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hier staat dus tegenwoordig de Pol Simulator. Ik zocht al in de POL-indexIs er een speciale reden waarom jullie verhuisd zijn?
Alsof dat hier ook maar in de verste verte belangrijk is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:31 schreef Document1 het volgende:
[..]
We moeten dus echt meer mensen hebben die daar naar kunnen en mogen kijken, stel je voor dat ie 3 dagen niet online komt lol![]()
ik geef toe dat het mischien te vroeg is maar met sommige dingen kun je better vroeger beginnen dan te laat.. Als iemand aangevallen word en jij komt 5 uur later online is er al een hoop tijd verspeelt imhoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Alsof dat hier ook maar in de verste verte belangrijk is.
En als ik 3 dagen weg ben, dan wijs ik iemand aan die het tijdelijk overneemt. Voorlopig houden we het even zo, totdat iedereen heeft geleerd de regels te begrijpen en respecteren
Je bent altijd bevoegd op je taken te mandateren aan door jou aangestelde ambtenarenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Alsof dat hier ook maar in de verste verte belangrijk is.
En als ik 3 dagen weg ben, dan wijs ik iemand aan die het tijdelijk overneemt. Voorlopig houden we het even zo, totdat iedereen heeft geleerd de regels te begrijpen en respecteren
Kloptquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:50 schreef Niek. het volgende:
Ik ben er wel voor om meerdere mensen aan te wijzen die toestemming mogen geven voor een oorlog. Hoe zit het trouwens als je word aangevallen? Mag je dan in eerste instantie niets terug doen?
quote:6a. Alliance security is the responsibility of the Secretary of Defence.
6b. The Secretary of Defense must approve of every war and he is the one to be contacted by nations who are at war with member states.
6c. If a member state is attacked, the Council of Five will decide if it is seen as an attack upon the entire Alliance, and in case they do they will issue a declaration of war.
Ik zou zeggen. Ga op zoek naar enkele knechtjes.. dan kunnen we in de toekomst wat sneller reageren.quote:5a. The Council of Five may appoint civil servants to assist them in their duties.
5b. The civil servants of the Council of Five may be authorised to take decisions on behalf of the Council of Five.
5c. The Council of Five is responsible for decisions taken by their civil servants.
dat is die cho gast let maar opquote:
Tijd waarin je wat precies had willen doen dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:20 schreef Document1 het volgende:
[..]
ik geef toe dat het mischien te vroeg is maar met sommige dingen kun je better vroeger beginnen dan te laat.. Als iemand aangevallen word en jij komt 5 uur later online is er al een hoop tijd verspeelt imho![]()
he killed 23childeren in selfdefencequote:
Nergens voor nodig om jezelf zo defensief op te stellen hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tijd waarin je wat precies had willen doen dan?
Dat geldt ook voor Madine.
Snel handelen is bijna nooit de beslissende factor. Synchroon gecoordineerd handelen wel.
Totdat men begrijpt waarom er niet zomaar kan worden aangevallen blijven de zaken zoals ze nu zijn. Want ik voorzie opnieuw een klein oorlogje dat uit de hand loopt als we dat voorlopig niet doen.
Bovendien heb ik reeds kapiteins aangewezen. De kans is groot dat die straks voor hun brigades tegenaanvallen mogen coordineren zonder toestemming, waarna diplomatie volgt. Maar nu nog even niet.
Ik stel me niet defensief op (al zou het me wel sieren, als minister van defensie), ik geef alleen aan dat ik al voor me zie hoe het één grote bende wordt omdat iedereen denkt te kunnen gaan aanvallen als er 1 iemand aanvalt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:59 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om jezelf zo defensief op te stellen hoorDat sommigen bepaalde dingen niet willen begrijpen is wat voor te zeggen, aan de andere kant laat ze lekker in hun sop gaar koken dan is mijn mening, maar als iemand in die 5 uur (spreekwoordlijk) de grond in word gestampt en maar zit te wachten en te wachten op een reactie komt dat jouw eigen posisite ook niet te goeden, ik zoe de reacties al voor me in de trant van: pfff je reageert altijd zo laat en ga zo maar door. Nogmaals met sommige dingen kun je niet vroeg genoeg beginnen naar mijn mening.
Nu mischien een kopje thee?![]()
Ik bedoel met reageren niet reageren op de aanval, maar het reageren op het forum. Iemand die onder vuur ligt wil natuurlijk zo snel mogelijk weten wat te doen. Zeker kleine landjes die nog nooit aangevallen zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tijd waarin je wat precies had willen doen dan?
Dat geldt ook voor Madine.
Snel handelen is bijna nooit de beslissende factor. Synchroon gecoordineerd handelen wel.
Totdat men begrijpt waarom er niet zomaar kan worden aangevallen blijven de zaken zoals ze nu zijn. Want ik voorzie opnieuw een klein oorlogje dat uit de hand loopt als we dat voorlopig niet doen.
Bovendien heb ik reeds kapiteins aangewezen. De kans is groot dat die straks voor hun brigades tegenaanvallen mogen coordineren zonder toestemming, waarna diplomatie volgt. Maar nu nog even niet.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:43 schreef Lekiamh het volgende:
yo Cloonaid, kom eens online...
dan kunnen we het MarShawnplan afronden![]()
Ik ben ICT'er, 3 dage offline is een soort zelfmoord actie voor mijn verslaafde lichaamquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:31 schreef Document1 het volgende:
[..]
We moeten dus echt meer mensen hebben die daar naar kunnen en mogen kijken, stel je voor dat ie 3 dagen niet online komt lol![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben ICT'er, 3 dage offline is een soort zelfmoord actie voor mijn verslaafde lichaam.
Lijkt me prettige werkwijze, idee voor FOK ook?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:03 schreef Whizzkith het volgende:
In de vorige alliance weer ik zat, IRON, was het protocol dat degene die is aangevallen meteen terug aanvalt. Vervolgens melden op het forum, daar wordt dan een groep van 3 mensen verzameld om de agressor de oorlog te verklaren (zonder hem daadwerkelijk aan te vallen). Vervolgens wordt de diplomatieke molen in werking gesteld
Is wellicht een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:42 schreef JAM het volgende:
[..]
Lijkt me prettige werkwijze, idee voor FOK ook?
200Kquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:26 schreef Mortale het volgende:
Iemand al enig idee waarom ik geen harbor kan kopen? Hoeveel moet dat ding kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |