Is goed dat je dat zegt!!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:38 schreef Madine het volgende:
Wiki is daarstraks ook al verneukt, heb ik het hersteld. Nu weer.
Kan vreemd genoeg ook niet meer inloggen op de wiki.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:39 schreef immortalsean het volgende:
oei, heb net pas de foreign aid geaccepteerd, was ff in de war met het oorspronkelijke plan het om 21:00 te doen ... maar ik heb nu 899,500 van mortale(Eu-topos) gehad, hoeveel moest ik ook alweer doorsturen en naar wie?
je hebt maar $599 doorgestuurd.. je bent drie nullen vergeten...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef immortalsean het volgende:
ok, done ... wachten op de accept.
Kan iemand dit oppakken, op het SOUL forum raken ze een beetje geagiteerd................quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:37 schreef Double-Helix het volgende:
nee man zoits doe ik niet man!
Iemand die daar al een accountje heeft?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kan iemand dit oppakken, op het SOUL forum raken ze een beetje geagiteerd................
whehe lol ... denk dat het komt doordat ik gecopy-paste heb uit jouw post, en dat dat spel de comma niet paktequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef Shawn het volgende:
[..]
je hebt maar $599 doorgestuurd.. je bent drie nullen vergeten...
Die gast (onder Double-Fenix) heeft zich geregistreerd en is dus onberijkbaar om zijn ip te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef Shawn het volgende:
http://cybernations.wikia.com/index.php?title=FOK%21-Alliance&action=history
WIKI IP'S
Het lijkt me handiger als we eerst zeker weten wie dit doet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef Double-Helix het volgende:
Als ie doorgaat ga ik die gozer ZI'en,serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |