Het lijkt me handiger als we eerst zeker weten wie dit doet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef Double-Helix het volgende:
Als ie doorgaat ga ik die gozer ZI'en,serieus
gewoon met de hele Fok!Alliancequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef Double-Helix het volgende:
Als ie doorgaat ga ik die gozer ZI'en,serieus
hehe, ja dan is het flink handig tweetalig te zijn in dit soort situaties.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:03 schreef Double-Helix het volgende:
Als die gozer Thmazight (berber) kan spreken dan is hij mij
Ik ben viertaligquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:04 schreef immortalsean het volgende:
[..]
hehe, ja dan is het flink handig tweetalig te zijn in dit soort situaties.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:09 schreef immortalsean het volgende:
en zo opeens een hele wereldoorlog op gang enzo ... nukes die door de lucht vliegen, kinderen worden vermoord ...
Het IP-adres van die gast schijnt al bekend te zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:13 schreef Ge4ce het volgende:
Iemand die .............. als IP heeft?
Essent Kabelcom BV?
dankjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:28 schreef Mike het volgende:
2 posts met IP-adres verwijderd.
Ja, klopt. Wat verkeerd gelezen. Heb bij twijfel ook er verders niets mee gedaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:27 schreef Madine het volgende:
[..]
Het IP-adres van die gast schijnt al bekend te zijn![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:46 schreef Madine het volgende:
Waar is de Marshawn-aid aanbeland op dit moment?
Eerst de harbor, daarna de banken en de stadions.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:20 schreef Mortale het volgende:
Welke improvement kun je nou het beste kopen? (1ste improvement)
Ja, die kost 200K.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:24 schreef Mortale het volgende:
Grapje zeker, harbor staat er niet tussen :
Komt dat doordat ik te weinig geld heb?
Er is een peace treaty met CHO, maar WeirdMickey is doorgegaan met aanvallen: iedereen boos.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:31 schreef Document1 het volgende:
Kom net uit mn werk... kan iemand me een beknopt overzicht geven?
Nationlink?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Iemand geeft zich uit als FOK!ker en bedreigt grote allianties.
We hebben nog geen idee wie het is...hij/zij gebruikt een naam van iemand van de FOK!alliantie en heeft een IP-adres in de VS.quote:
Kun je me het IP adres even PM-en dan? Of staat ie nog in de wiki?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:36 schreef Mike het volgende:
[..]
We hebben nog geen idee wie het is...hij/zij gebruikt een naam van iemand van de FOK!alliantie en heeft een IP-adres in de VS.
Ik wil hem ook niet zomaar aanvallen, gewoon ff kijken wat voor noob t isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:38 schreef Sitethief het volgende:
Sowieso doen we niet zomaar nations aanvallen, daar gaat het nu juist mis, mensen die denken het wel te weten en maar aanmodderen.
Het is gecheckt met Lord Jason en die was het iig niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:43 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Kun je me het IP adres even PM-en dan? Of staat ie nog in de wiki?
Dan kan ik hem vergelijken met de CHO-member(s) op ons forumOf heeft iemand dat al gedaan?
quote:We will pwn everyone in cybernations. We will ZI ANY alliance no matter the size, attack us if you dare.
Ja, da's ondertussen weer aangepast.quote:
Oh okay, dan gaan we nog ff door.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:08 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar de nacht is nog niet eens begonnen
Hier, de samenvattingspost: [FOK!-Alliance] Political Simulator, doe mee! Deel 23quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef Emimich het volgende:
Dit valt niet meer bij te lezen, wanneer krijgen we samenvattingstopics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |