Ik meld me aanquote:Op maandag 4 juni 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Sterker nog, ik voel wel iets voor een grote FOK-gangbang op de CONFEDERONA alliance.. Die kunnen we makkelijk hebben.
weer geen trade lijersquote:Op maandag 4 juni 2007 13:01 schreef Diverse_Reality het volgende:
Inderdaad tijd voor wat actie... mijn economie stort ineen..
Hmm, hoe lang zal het nog duren voordat wij een enorme alliance op ons dak krijgen. Nog even en we staan bekend als 'rogue-alliance'.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Sterker nog, ik voel wel iets voor een grote FOK-gangbang op de CONFEDERONA alliance.. Die kunnen we makkelijk hebben.
Heb je een contract getekend waarin staat dat je er recht op hebt?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Niet zeuren, gast. De mogelijkheid bestaat, dus waarom zou ik niet om die aid vragen? Dat het nu al 2 weken duurt zegt meer over degenen die wel over de middelen beschikken, maar liever in zichzelf investeren dan aan de rest van de alliantie om zodoende de hele alliantie sterker te maken, nummer 1 en 2 uitgezonderd natuurlijk. Die hebben genoeg gedaan.
Dan ben ik maar een zeurder. Als de feiten maar duidelijk zijn.
Hoe kan je jouw eigen resource nou veranderen?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
verander mijn resources even, i.pv Coal heb ik nu Marble, Uranium heb ik nog steeds
Heb ik gezegd dat ik er recht op hebquote:Op maandag 4 juni 2007 15:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Heb je een contract getekend waarin staat dat je er recht op hebt?![]()
Ich frage euch: Wollt ihr den totalen Krieg? Wollt ihr ihn, wenn nötig, totaler und radikaler, als wir ihn uns heute überhaupt erst vorstellen können?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Hmm, hoe lang zal het nog duren voordat wij een enorme alliance op ons dak krijgen. Nog even en we staan bekend als 'rogue-alliance'.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |