Hee, een potentieel tech raid slachtoffer...quote:
Kun je voor die tijd ook je geld, soldaten en tech doneren aan een andere (kleine) alliance natie of moet je dan weer wachten tot je kunt rerollen??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mijn economie begint sterk te worden, elke citizen verdient zon 80 euro per dag
jammer dat ik morgne ga rerollen
Hehehe, mijn belastinginkomen is 80 euro per persoonquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mijn economie begint sterk te worden, elke citizen verdient zon 80 euro per dag
jammer dat ik morgne ga rerollen
Dan meot je wachten totdat die weer weg zijn ja, 10 dagen dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kun je voor die tijd ook je geld, soldaten en tech doneren aan een andere (kleine) alliance natie of moet je dan weer wachten tot je kunt rerollen??![]()
Patser!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:06 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Hehehe, mijn belastinginkomen is 80 euro per persoon
Hmmm ja, nadat ik me er een beetje in ben gaan verdiepen kwam ik ook al tot die conclusie.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:25 schreef JAM het volgende:
Oef. Furs en silver. Dat is wel ècht kut gewoon..
Dat is juist vetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:20 schreef Whizzkith het volgende:
Ah shit, er is een aanmelding op het forum verschenen met 30k strength
Ja dat is best gevaarlijk Iddquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:44 schreef Whizzkith het volgende:
Jep. Helaas is hij nogal een rogue. Verschillende wars met nukes erbij met nogal een vaag verhaal er omheen. Ik heb de leider van de alliance die hij heeft aangevallen even ge-pm't voor wat meer informatie..
Het kan in elk geval heel gevaarlijk zijn om hem zomaar bij de alliance te laten
Als alles wel goed zit qua politiek met andere alliances, wanneer hij er wel bij komt, zou het een goede aanwinst zijn ja(Mits hij niet ge-ZI't wordt)
7 dagenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:00 schreef W8ezel het volgende:
Hoelang duurt het voordat een oorlog is geexpired?
en zolang mijn defcon op 5 blijft staan, heeft het geen enkel effect op mijn happiness?quote:
Neequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:04 schreef W8ezel het volgende:
[..]
en zolang mijn defcon op 5 blijft staan, heeft het geen enkel effect op mijn happiness?
Die paar landjes zijn toch al vele dagen inactief. Een tegenaanval zie ik nog niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:05 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Nee
Moet je wel zorgen dat je geen anarchie krijgt he![]()
Kan wel, als je teveel soldaten verliest, dan worden ze opeens een stuk minder happy en daalt je daginkomen p.p. Erg vervelend allemaal...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:04 schreef W8ezel het volgende:
[..]
en zolang mijn defcon op 5 blijft staan, heeft het geen enkel effect op mijn happiness?
ja, ok. Is mij op mn eerste dag CN 1 keer gebeurd en nooit weerquote:Op zondag 3 juni 2007 10:47 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Kan wel, als je teveel soldaten verliest, dan worden ze opeens een stuk minder happy en daalt je daginkomen p.p. Erg vervelend allemaal...![]()
Holy blafquote:Op zondag 3 juni 2007 11:20 schreef Timmehhh het volgende:
OMFG ship it
Your soldiers triumphantly and decisively defeated your enemy in this battle. Your soldiers owe their lives to your hard work as their leader. In your victory your forces captured 8.505 miles of land from Euthanasia. They also destroyed 8.745 infrastructure within Euthanasia. They also stole 5.000 technology from Euthanasia. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.00. Your forces looted $87,859.80 from the nation of Euthanasia.
Ik kan de landveroveringen niet bijhouden met mijn infrastructure aankopenquote:7) Pilsmania 5/11/2007 4:00:19 PM 2,923.321 230.38 268.14 79.81 1
Oke, stoppen dus.quote:To: Appelvla From: _Gonz_ 6/2/2007 4:53:14 PM Subject: Mr. Prime Minister...
A number of your guys are involved in wars on yellow nations. FAN and GOLD are protecting ALL yellow nations as defined by YN5.
I'm asking you nicely to see to it that your nations are peacing out, and paying reps to the yellow unaligned nations they are at war with.
I hear that these days, pink is a great playground for raids. Yellow isn't a very good place for that anymore.
Damn!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:20 schreef Timmehhh het volgende:
They also stole 5.000 technology from Euthanasia. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.00. Your forces looted $87,859.80 from the nation of Euthanasia.
quote:You cannot declare war on Northern Chicago because they already have their hands full with numerous (3) other wars.
I knowquote:Op zondag 3 juni 2007 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
Shawn, sukkelAls je nou even wacht met taxes collecten totdat je de 5.4 miljoen hebt uitgegeven de 5e... Dan heb je alle dagen dat je niet heb gecollect hetzelfde inkomen als dan
wtfquote:Op zondag 3 juni 2007 11:20 schreef Timmehhh het volgende:
OMFG ship it
Your soldiers triumphantly and decisively defeated your enemy in this battle. Your soldiers owe their lives to your hard work as their leader. In your victory your forces captured 8.505 miles of land from Euthanasia. They also destroyed 8.745 infrastructure within Euthanasia. They also stole 5.000 technology from Euthanasia. The value of your equipment abandoned in the battle was $0.00. Your forces looted $87,859.80 from the nation of Euthanasia.
ja en nu? het slachtoffer is gewoon inactief en ik kreeg een pm om te stoppen, maar ik ga geen vergoeding betalen aan een inactief landquote:Op zondag 3 juni 2007 11:54 schreef Whizzkith het volgende:
6/2/2007 6:32:47 PM
"FOK-Gangbang, ooh yeah!"
[Team: Orange]
De Den Hagelarij
Ruler: El Jammos
Alliance: FOK
[Team: Yellow]
Mociso
Ruler: irhymewithbanana
Alliance: None
Currently Fighting
Deze kon ik vinden...En daarbij is ook Boronia betrokken...
Word oranje en kom bij de Fok-alliance!quote:Op zondag 3 juni 2007 14:02 schreef W8ezel het volgende:
Heeft iemand nog een paar resources nodig? Ik heb cattle en uranium en heb gold,iron,lumber,spices nodig. Ik ben in het blauwe team.
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:00 schreef Whizzkith het volgende:
War Search Results
Your search for FOK returned 61 results.
Dat is wel erg
Dat is niet slim van ze... Als er toch een grote alliance achter zitten kunnen wij zeggen dat ze geen toestemmign hadden om aan te vallen, en dus een rogue is. Het is best normaal om de agressor dan een schadevergoeding te laten betalen, en anders hem door de andere alliance als target practice te gebruikenquote:Op zondag 3 juni 2007 15:05 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben tegenwoordig clean maar ik merk dat weinig mensen om goedkeuring vragen![]()
Laat het dus inderdaad duidelijk zijn,zonder goedkeuring geen hulp bij een eventuele oorlog.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:12 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Dat is niet slim van ze... Als er toch een grote alliance achter zitten kunnen wij zeggen dat ze geen toestemmign hadden om aan te vallen, en dus een rogue is. Het is best normaal om de agressor dan een schadevergoeding te laten betalen, en anders hem door de andere alliance als target practice te gebruikenEigen verantwoordelijkheid van ze dus.
Primaquote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Laat het dus inderdaad duidelijk zijn,zonder goedkeuring geen hulp bij een eventuele oorlog.
Prima regeling lijkt me. Alliances sturen toch (bijna) altijd eerst berichten als dat die FAN knakker deed. Ze vallen zelden een hele alliance aan omdat er ééntje in die alliance een van hun aanviel.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Laat het dus inderdaad duidelijk zijn,zonder goedkeuring geen hulp bij een eventuele oorlog.
Waarom zit je dan ook in blauwquote:Op zondag 3 juni 2007 18:54 schreef W8ezel het volgende:
er zijn heul erg weinig blauwe landjes met iron en lumber
![]()
Ben ik mee begonnen. Ik heb geen zin om allemaal nieuwe deals te maken/zoeken.quote:
Owned!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:49 schreef Timmehhh het volgende:
WAR, slachtoffer vecht terug
You have been attacked by AzState. You lost 247 soldiers and 14 tanks. You killed 71 soldiers and 15 tanks. Their forces razed 9.215 miles of your land, stole 3.991 technology, and destroyed 10.726 infrastructure. Their forces looted $0.00 from you and you gained $7,867.94 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Victory. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
en 2 cruise missiles die me 19 infrastructure kosten
About Northern Chicago: ModEdit: Extremely inappropriate bio removed. Knock it off.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef Timmehhh het volgende:
Dit is de balans
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=118543
Check zijn overgebleven supporters
Good job Whizzquote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Whizzkith het volgende:
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?f=6&t=160
Kom maar op met de aanmeldingen
wheehquote:Op zondag 3 juni 2007 21:49 schreef Timmehhh het volgende:
WAR, slachtoffer vecht terug
You have been attacked by AzState. You lost 247 soldiers and 14 tanks. You killed 71 soldiers and 15 tanks. Their forces razed 9.215 miles of your land, stole 3.991 technology, and destroyed 10.726 infrastructure. Their forces looted $0.00 from you and you gained $7,867.94 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Victory. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
en 2 cruise missiles die me 19 infrastructure kosten
5 juniquote:Op zondag 3 juni 2007 23:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Met een 17e plek vind ik dat ik prima vorder. En dan nog wachten tot 5 juni...want dan krijg ik 300k. Holladiee.
je hebt mij ingehaald schavuitquote:Op zondag 3 juni 2007 23:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Met een 17e plek vind ik dat ik prima vorder. En dan nog wachten tot 5 juni...want dan krijg ik 300k. Holladiee.
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je hebt mij ingehaald schavuit
quote:To: El Jammos From: mtsandblom 6/4/2007 3:41:02 AM Subject: What's going on?
Hello, I am a Representitive of the CONFEDORONA Alliance, we are willing to offer you protection and aid in times of war and in times of peace.
Check out our forums at www.confedorona.tk
Please, Consider this message carefully, and reply back to me.
Thank You!
Michael
quote:To: El Jammos From: Lord Hawkman 6/4/2007 3:51:52 AM Subject: Greetings
Greetings and allow me to introduce myself; I am Lord Hawkman of Krekozia and I come to you with an offer, allow me to make this sweet and short for you, I realize that in a time of war ones expenses can be pushed to the limits, that is what I’m here to offer you; soldiers, as many as you require, of course I expect a financial transaction but I would not expect this transaction while you are still locked in war, Krekozia will simply await your victory and within 5 days of said victory expect payment for her minimal effort in aiding you, if you are at all interested simply contact me, and it should be noted that I am also willing to accept technology of lesser value than the soldiers I supply, again however, we can decide this with a quick negotiation of my prices for the day.
Sincerely; Lord Hawkman
lol, en dat moet ons dan "protection" biedenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Sterker nog, ik voel wel iets voor een grote FOK-gangbang op de CONFEDERONA alliance.. Die kunnen we makkelijk hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |