Deal! Doe jij het voorstel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:24 schreef Terecht het volgende:
Frrreek, traden? Ik heb dringend marble nodig!
Ik heb iron en wheat, 2 van de beste resources die je maar kunt wensen
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:03 schreef Shakes het volgende:
Iemand water en suiker nodig?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132056
Ik zou het graag willen, maar ik heb inmiddels een héél leuke tradeoffer ontvangen, dus ik trek mijn aanbod inquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef Frrreek het volgende:
Juist. Overigens uit het vorige topic:
[..]
Deal! Doe jij het voorstel?
Dat wil iedereen welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:18 schreef AgLarrr het volgende:
Iemand die een ton kan missen? Ik wil ff wat neerzetten..
Min. van buitenlandse zakenquote:Dat wil iedereen wel
Wat ben je van plan aan te schaffen dan?
Godverquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen, maar ik heb inmiddels een héél leuke tradeoffer ontvangen, dus ik trek mijn aanbod in.
Laten we niet wachten tot jij er weer bovenop bent. Ik stel een oorlog voor tegen the Confederation of Rising Nations. Om te oefenen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Als ik erweer bovenop ben, gaan we dan eens een dikke alliance war voeren? Gewoon, voor de leuk?
Hmm, bij nader inzien misschien toch niet zo verstandig... Die gasten krijgen financial aid van 'The Goon Order of Neutral Shoving'. En niet zo'n beetje ook. Het zou jammer zijn als FOK met die jongens in oorlog zou geraken..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:05 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Laten we niet wachten tot jij er weer bovenop bent. Ik stel een oorlog voor tegen the Confederation of Rising Nations. Om te oefenen.![]()
Dan moet je hem eerst de oorlog verklaren. Anders zou het gemakkelijk kiezen zijn: je pakt iemand met een redelijke spaarpot en een klein leger.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kun je van een mogelijk slachtoffer zien hoeveel geld deze heeft?
Hoe sterk is ie en hoeveel soldaten heeft ie (nog). Als ie er nog maar heel weinig heeft kun je t er best op wagen. Dan is ie al veel geld nodig om schade te herstellen en soldaten te kopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ja, dat is mooi klote indeed. Nu heb ik er 1 die lange tijd niet actief is en ik heb zijn resources nodig. Dilemma. Waag ik de gok dat hij er nog 7 dagen niet is of dat hij er morgen weer kan zijn, met opgespaard geld? What to do, what to do.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |