Waar wacht je op?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb wel oil and wine als je interesse hebt.
De boel is al goedgekeurd, wacht op verzendingquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ministerie van Economische zaken
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewforum.php?f=2
Oh ok lol, je hebt het geld dringend nodig om oorlog te voeren ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Frrreek het volgende:
[..]
De boel is al goedgekeurd, wacht op verzending
Heb wat soldaten teveel gekocht, nu is mijn population unhappy. Ik ga er vanuit dat ik niet word aangevallen. Mijn opponent heeft veel soldaten, veel meer dan zijn bevolking. Anarchyquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef Shawn het volgende:
[..]
Oh ok lol, je hebt het geld dringend nodig om oorlog te voeren ofzo?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Heb wat soldaten teveel gekocht, nu is mijn population unhappy. Ik ga er vanuit dat ik niet word aangevallen. Mijn opponent heeft veel soldaten, veel meer dan zijn bevolking. Anarchy
Kun je niet wat landen aanvallen dan om soldaten kwijt te raken of geld binnen te krijgen??quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Heb wat soldaten teveel gekocht, nu is mijn population unhappy. Ik ga er vanuit dat ik niet word aangevallen. Mijn opponent heeft veel soldaten, veel meer dan zijn bevolking. Anarchy
Heeft hij al gedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kun je niet wat landen aanvallen dan om soldaten kwijt te raken of geld binnen te krijgen??![]()
Wij zijn niet zo saai.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:13 schreef Document1 het volgende:
ik snap niet dat jullie niet rustig opbouwen, je bouwt zo'n achterstand op met dat gedoe lol
Waarom zit je in anarchy? Lijkt mij dat je je bevolking blijer moet maken om eruit te komen, en je economie weer te laten groeien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:17 schreef FJD het volgende:
Gaat je economy trouwens vanzelf weer groeienDankzij de anarchy sta ik op 40,- ipv de oorspronkelijke 80,-
Scheelt nogal wat geld zeg maar
Ik heb dat ook gehad, en als ik het goed heb duurt anarchy 3 dagen en dan kun je het weer veranderen. Je komt dan nog niet op hetzelfde niveau als voorheen, in jouw geval zal het iets van 65-70 wezen. Dus als het even kan 3 dagen niet taxen, zodra je anarchy voorbij is je rekeningen betalen en taxenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:17 schreef FJD het volgende:
Gaat je economy trouwens vanzelf weer groeienDankzij de anarchy sta ik op 40,- ipv de oorspronkelijke 80,-
Scheelt nogal wat geld zeg maar
O, ik heb niet goed gelezenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehad, en als ik het goed heb duurt anarchy 3 dagen en dan kun je het weer veranderen. Je komt dan nog niet op hetzelfde niveau als voorheen, in jouw geval zal het iets van 65-70 wezen. Dus als het even kan 3 dagen niet taxen, zodra je anarchy voorbij is je rekeningen betalen en taxen.
misschien moet jij ff ophouden met zeuren het is een spelletje, doe lekker wat je zelf wilt iedere dag saai taxes collecten en dan 10 infra kopenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
kan best zijn ik zit intussen op 65k per dag![]()
Achterstand?? Ik ben gemiddeld nog geen tien soldaten kwijt voor +- 15000 euri's die ik van die inactieve landjes jat. Daarbij nog een handje tech; en hoppa! Desconistan vliegt weer omhoog in de rankings!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:13 schreef Document1 het volgende:
ik snap niet dat jullie niet rustig opbouwen, je bouwt zo'n achterstand op met dat gedoe lol
Daar heb je die nukes ook voor aangeschaftquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:52 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb liever ook geen oorlogen neeAls ik nu een oorlog zoek ben ik wss binnen no time dood met de zwakke alliance waar ik in zit
quote:You have been banned from Cyber Nations.
If you have any questions please visit the official Cyber Nations forums and post any appeals there.
quote:Sorry, we could not find a member called King Billy, are you sure it's correct?
zure sessiequote:Op donderdag 17 mei 2007 14:20 schreef K-Billy het volgende:
Kut, ik ben gebanned. Waarschijnlijk doordat WM mijn huisgenoot is en we dus eenzelfde IP hebben...
Vet arelaxed, ik begon er net in te komen.![]()
Hij doet het weerquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef DiviFilius het volgende:
Ik kan je natie nog steeds vinden hoor
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=133578
King Billy van Billiton ?
Ja, zoiets bedacht ik me. Ik heb alleen geen idee hoe dat zou moeten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:34 schreef Whizzkith het volgende:
Oei dat is zuur ja... Volgens mij heb je nog wel even tijd om contact op te nemen met CN ofzo, en dan zou ik een proxy gebruiken ja
De meeste providers hebben wel een proxy.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:38 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ja, zoiets bedacht ik me. Ik heb alleen geen idee hoe dat zou moeten.
Ik heb water en suiker echt heel erg nodig. Dan krijg ik namelijk twee bonus resources. Ik zoek al dagen naar water en suiker. Enige nadeel is dat ik Pigs en Cattle heb, en jij al Pigs heb via andere trade. Maar, als jij mijn cattle nog krijgt heb jij met Sugar, Spices, Pigs en Cattle, die jij dan allemaal bezit ook de bonus resource Fast Food.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:03 schreef Shakes het volgende:
Iemand water en suiker nodig?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132056
Deal! Doe jij het voorstel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:24 schreef Terecht het volgende:
Frrreek, traden? Ik heb dringend marble nodig!
Ik heb iron en wheat, 2 van de beste resources die je maar kunt wensen
Gaarne. Ruilen voor Marble & Pigs?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:03 schreef Shakes het volgende:
Iemand water en suiker nodig?
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132056
Ik kreeg een wraak aanvalquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:19 schreef Frrreek het volgende:
Waarom zit je in anarchy? Lijkt mij dat je je bevolking blijer moet maken om eruit te komen, en je economie weer te laten groeien.
Weer terug op normaal niveau en omdat ik vandaag precies twee weken bestond ook direct even alle taxes collected. Daarna natuurlijk alles weer uitgegevenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:55 schreef Terecht het volgende:
Ik heb dat ook gehad, en als ik het goed heb duurt anarchy 3 dagen en dan kun je het weer veranderen. Je komt dan nog niet op hetzelfde niveau als voorheen, in jouw geval zal het iets van 65-70 wezen. Dus als het even kan 3 dagen niet taxen, zodra je anarchy voorbij is je rekeningen betalen en taxen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |