Maroon?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:14 schreef Originele_Naam het volgende:
de strength is niks, ik zeg we volgen de sterkste kleur
Orange it is!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef Whizzkith het volgende:
Ik zou gewoon Orange nemen als ik jullie wasKan ik er straks makkelijker bij
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef du_ke het volgende:
Ik zal m'n huidige aliantie ook verlaten en die van Fok joinen.
wat is de naam van je landquote:Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef du_ke het volgende:
Ik zal m'n huidige aliantie ook verlaten en die van Fok joinen.
dat zei Sargon toch ook?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef Originele_Naam het volgende:
en als we er niet uitkomen gewoon iedereen zijn kleur blijven
Welkom!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:19 schreef du_ke het volgende:
Nation Name: Modderschuit
Ruler: duke81
Mag er dus bij in de OP.
Als we onderling gaan handelen is het wel handig om zoveel mogelijk de zelfde kleur te hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:20 schreef Shawn het volgende:
[..]
dat zei Sargon toch ook?
Alleen de nieuwe leden moesten voor blauw kiezen..
Mij maakt het niets uit hoor, ik wil mijn kleur best veranderen
Toevallig belang bij Cattle en Wheat? Ik namelijk wel bij Iron en Marblequote:Op maandag 7 mei 2007 18:22 schreef Originele_Naam het volgende:
trouwens zou het geen idee zijn als we wachten totdat iedereen op het niveau van 2000 is, dan kunnen we landen met ze 20en tegelijk aanvallen en zo samen groeien
Zorg dat je je even aanmeldt bij de fok alliantie (bij edit my nation, Alliance Affiliation: Specify other en dan FOK intypen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:28 schreef Kn0x het volgende:
*heeft zich aangemeld maar geen idee wat die meot doen*
Blauwquote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef Kn0x het volgende:
Welke kleur moet ik pakken als team?
Als we op iedereen moeten wachten dan kunnen we eeuwen gaan wachtenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:22 schreef Originele_Naam het volgende:
trouwens zou het geen idee zijn als we wachten totdat iedereen op het niveau van 2000 is, dan kunnen we landen met ze 20en tegelijk aanvallen en zo samen groeien
Join de FOK-clan dan verander ik de OP gelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 18:33 schreef Whizzkith het volgende:
Als oranje de Alliance kleur wordt, stap ik vanavond nog over naar de FOK Alliance
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |