Maroon?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:14 schreef Originele_Naam het volgende:
de strength is niks, ik zeg we volgen de sterkste kleur
Orange it is!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef Whizzkith het volgende:
Ik zou gewoon Orange nemen als ik jullie wasKan ik er straks makkelijker bij
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef du_ke het volgende:
Ik zal m'n huidige aliantie ook verlaten en die van Fok joinen.
wat is de naam van je landquote:Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef du_ke het volgende:
Ik zal m'n huidige aliantie ook verlaten en die van Fok joinen.
dat zei Sargon toch ook?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef Originele_Naam het volgende:
en als we er niet uitkomen gewoon iedereen zijn kleur blijven
Welkom!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:19 schreef du_ke het volgende:
Nation Name: Modderschuit
Ruler: duke81
Mag er dus bij in de OP.
Als we onderling gaan handelen is het wel handig om zoveel mogelijk de zelfde kleur te hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:20 schreef Shawn het volgende:
[..]
dat zei Sargon toch ook?
Alleen de nieuwe leden moesten voor blauw kiezen..
Mij maakt het niets uit hoor, ik wil mijn kleur best veranderen
Toevallig belang bij Cattle en Wheat? Ik namelijk wel bij Iron en Marblequote:Op maandag 7 mei 2007 18:22 schreef Originele_Naam het volgende:
trouwens zou het geen idee zijn als we wachten totdat iedereen op het niveau van 2000 is, dan kunnen we landen met ze 20en tegelijk aanvallen en zo samen groeien
Zorg dat je je even aanmeldt bij de fok alliantie (bij edit my nation, Alliance Affiliation: Specify other en dan FOK intypen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:28 schreef Kn0x het volgende:
*heeft zich aangemeld maar geen idee wat die meot doen*
Blauwquote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef Kn0x het volgende:
Welke kleur moet ik pakken als team?
Als we op iedereen moeten wachten dan kunnen we eeuwen gaan wachtenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:22 schreef Originele_Naam het volgende:
trouwens zou het geen idee zijn als we wachten totdat iedereen op het niveau van 2000 is, dan kunnen we landen met ze 20en tegelijk aanvallen en zo samen groeien
Join de FOK-clan dan verander ik de OP gelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 18:33 schreef Whizzkith het volgende:
Als oranje de Alliance kleur wordt, stap ik vanavond nog over naar de FOK Alliance
[afbeelding]
Ben bang dat ik binnenkort m'n trade met je opzegquote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef BadBadPresident het volgende:
ik heb gems en uranium en ben blauw
meen je dat=quote:Op maandag 7 mei 2007 18:33 schreef Whizzkith het volgende:
Als oranje de Alliance kleur wordt, stap ik vanavond nog over naar de FOK Alliance
[afbeelding]
Heb het toegevoegd in de OP, zeer handig, TYquote:Op maandag 7 mei 2007 18:36 schreef Originele_Naam het volgende:
http://www.crrnstuff.com/2007/03/cybernations-101.html
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:39 schreef BadBadPresident het volgende:
misschien moeten we hier een overzicht maken met wat voor rescources iedereen heeft zodat iedereen kan planne hoe die wilt traden
Ja maar wil je voorlopig geen Cattle en wheat met me tradenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik heb marble en iron alleen heb een paar contracten tot het eind van de maand lopen dan kan ik chil traden
OMG, met stip op nummer 1: Vlatherlands: Whizzkithquote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef Whizzkith het volgende:
JaHeb toch niks meer met IRON
Ik aid liever jullie
fuck doe maar, ik koop morgen van me aid harbour dan kan ik met jou traden, dus wacht effe tot morgenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar wil je voorlopig geen Cattle en wheat met me traden?
die combinatie is grappigquote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef Reya het volgende:
Halland is van mij, ik heb als rescources water en wijn
-quote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef Terecht het volgende:
Zo wat gaat dit topic hard, ben je ff 2 uur aan het squashen is alles alweer volgespamd.
Goede trades vinden is wel lastig trouwens, heb nog niet 1 waardevolle trade gevonden![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Sargon het volgende:
Mensen van de FOK clan!!!!!!!!!!!!
morgen krijgen we 1,6 miljoen aid van een bewonderaar van de clan. Iedereen moet hier van mee profiteren zodat de clan flink wat sterker wordt, Het is dus de bedoeling dat je 2 aid slots vrij hebt. 1 om te ontvangen en 1 om door te sturen naar de volgende clanmember. Het bedrag is nog nader te bepalen voor diegene die zich nu opgeven. (1,6 miljoen/ aantal opgaves Deze lijst zal tevens ook de volgorde zijn van ontvangen en doorgeven. Quote dit en zet je naam in de lijst
Boronia
Republic of Dutchies
Sheneneh
Tsuranie
Tamazgha
Serbia
De Den Hagelarij
Shanora
Cananefatia
Modderschuit
heb je een voorstel gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:43 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
fuck doe maar, ik koop morgen van me aid harbour dan kan ik met jou traden, dus wacht effe tot morgen![]()
De onderste optie aanklikken en dan fok typen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:44 schreef Kn0x het volgende:
Uhm....ik kan de FOK alliantie niet vinden. Ik kan maar een beperkt aantal allianties zien, en de Fok zit daar niet tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |