Duizend maal dank, ik weet niet waar het voor is ( ben atm dronken ivm examens maar ben er blij meequote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:57 schreef VoreG het volgende:
6/15/2007 9:59:50 AM
"Financial Assistance"
[Team: Orange]
Vregland
Ruler: VoreG
Alliance: FOK
[Team: Orange]
Eu-topos
Ruler: Mortale
Alliance: FOK
$1,199,500
0 Tech
0 Soldiers
Awaiting Approval - Cancel
Veel geld dus vragen omdat je hem erg veel geld bespaartquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:30 schreef DiviFilius het volgende:
Oei, vandaar dat ik een trade heb met een gast met een NS van 37 miljoen en 18 nukes
Ik bespaar hem gewoon veel geld![]()
Niet meer dan 300.000 uitgeven hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:35 schreef Mortale het volgende:
[..]
Duizend maal dank, ik weet niet waar het voor is ( ben atm dronken ivm examens maar ben er blij mee)
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:44 schreef Madine het volgende:
Als je land 'verkoopt', krijg je er dan wel geld voor terug?
Bij 100 miles krijg je waarschijnlijk een verkoop vakjes bij. En lijkt mij logisch dat je er geld voor krijgt.quote:The minimum land required before selling is 100 miles of purchased land.
Ik heb al $3 miljoen voor 21 juni geregeldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:41 schreef Whizzkith het volgende:
Probeer je nog 3x 3 miljoen te ontvangen van vreemden op 21 juni Shawn?En 10 dagen later weer 15 miljoen en je groeit echt als kool
Top,ben je niet allemaal trade bonussen kwijt geraakt?quote:
Nee, want ik was al eens geswitched van groen naar zwart en van zwart naar groen en had daardoor nog maar 1 teambonus. En die gast heeft vandaag de trade opgezegd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:57 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Top,ben je niet allemaal trade bonussen kwijt geraakt?
Dronken of niet, als je iets fout doet riskeer je een ZIquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:35 schreef Mortale het volgende:
Duizend maal dank, ik weet niet waar het voor is ( ben atm dronken ivm examens maar ben er blij mee)
wie nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:12 schreef NordicBlue het volgende:
Als er geld over blijft, ik kan het wel gebruiken
Ik.quote:
Eerder irritant, want ik ben dan bang teveel uit te geven, heb het het liefst zo snel weg naar de volgende persoon, dan ben ik ervan afquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:24 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik.![]()
Het afwachten of je Trade geaccepteerd wordt is zooo, "spannend".![]()
![]()
Als de persoon het doet ben ik klaar met mijn resources setup!![]()
Ja ok klopt maar, ik heb een vrij actief persoon (vandaag nog online geweest) gevonden met genoeg vrije slots. Dus ik hoop morgen al bericht te hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Eerder irritant, want ik ben dan bang teveel uit te geven, heb het het liefst zo snel weg naar de volgende persoon, dan ben ik ervan af
wees blij gekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dank.
maar ongeveer gehalveerd in sterkte.
Wdan?quote:
welk forum is dat dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:35 schreef Sitethief het volgende:
Double-Helix? Heb jij alemaal rotzooi op onze wiki neer gezet?
en dit:
[afbeelding]
Of is dat een of andere klojo??
Is goed dat je dat zegt!!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:38 schreef Madine het volgende:
Wiki is daarstraks ook al verneukt, heb ik het hersteld. Nu weer.
Kan vreemd genoeg ook niet meer inloggen op de wiki.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:39 schreef immortalsean het volgende:
oei, heb net pas de foreign aid geaccepteerd, was ff in de war met het oorspronkelijke plan het om 21:00 te doen ... maar ik heb nu 899,500 van mortale(Eu-topos) gehad, hoeveel moest ik ook alweer doorsturen en naar wie?
je hebt maar $599 doorgestuurd.. je bent drie nullen vergeten...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef immortalsean het volgende:
ok, done ... wachten op de accept.
Kan iemand dit oppakken, op het SOUL forum raken ze een beetje geagiteerd................quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:37 schreef Double-Helix het volgende:
nee man zoits doe ik niet man!
Iemand die daar al een accountje heeft?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kan iemand dit oppakken, op het SOUL forum raken ze een beetje geagiteerd................
whehe lol ... denk dat het komt doordat ik gecopy-paste heb uit jouw post, en dat dat spel de comma niet paktequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef Shawn het volgende:
[..]
je hebt maar $599 doorgestuurd.. je bent drie nullen vergeten...
Die gast (onder Double-Fenix) heeft zich geregistreerd en is dus onberijkbaar om zijn ip te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:44 schreef Shawn het volgende:
http://cybernations.wikia.com/index.php?title=FOK%21-Alliance&action=history
WIKI IP'S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |