Heb het hem medegedeeld. Gaat lukken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:17 schreef Whizzkith het volgende:
Hij krijgt 2 miljoen van mij en stuurt dit 1.5 mil door naar LuutgaertVerder niks...
Thanks Docuquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef Document1 het volgende:
Eeen tradering opzetten is eigenlijk heel simpel, je moet beginnen met de resources die je zelf hebt en dan kijken welke resources en bonus resources je nodig hebt / wil hebben. Dan maak je daar een lijstje van en ga je mensen zoeken.... oftewel iedereen kapot spammen of ze trades willen die langdurig zijn en welke bonus resources er aan vast hangen, je zou dus een trade forum kunnen opzetten op het alliance forum (heb niet gecheckt of die er was) daar het lijstje publiceren, dan kijken wie er mee kunnen doen... mocht hij niet vol raken dan orange nations zoeken die de resources hebben die je nodig hebt en uitnodigen. Hope this makes sense lol.
Neuh nog niet. Met een beetje geluk haal ik de morgen welquote:
Heb je al wat kunnen regelen met die gele gasten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh nog niet. Met een beetje geluk haal ik de morgen wel.
Ja als ik vrede heb met die TPF dan kappen hun er ook mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je al wat kunnen regelen met die gele gasten?
Heb goede hoopquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:36 schreef Mike het volgende:
Ah mooi...kun je misschien toch nog ontsnappen aan complete destructie.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Klinkt leuk! Ik registreer me!
hihihquote:
Meer lol en prima aid mogelijkheden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoeveel geld krijg ik als ik Fok Alliance join? Invicta biedt mij in eerste instantie 75k, daarna als blijkt dat ik actief ben 150k.
Met de marshawn plan zul je mits je je meld genoeg aid ontvangen en overige landen willen je ook best helpen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoeveel geld krijg ik als ik Fok Alliance join? Invicta biedt mij in eerste instantie 75k, daarna als blijkt dat ik actief ben 150k.
FOK gaat daar meestal wel overheen, een beetje oplettend lid kan al snel zo'n 300k aan aid krijgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat je op het forum of in dit topic een beetje in de gaten moet houden wanneer er aid uitgedeeld wordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoe bedoel je oplettend?
Btw, mijn natie is New Holland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |