Ach een aanvalletje extra kan geen kwaadquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb iemand nodig, of liever twee mensen, die me even assisteren in een oorlogje. Veel tech, veel fun.
Helaas ben ik niet beschikbaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb iemand nodig, of liever twee mensen, die me even assisteren in een oorlogje. Veel tech, veel fun.
De CHO opblazen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:09 schreef Document1 het volgende:
Doen we nog iets speciaals met deeltje 25?
ja in dit deel gaan we de oorlog verklaren aan gold en FAN zodat dit teven het laatste deeltje wordtquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:09 schreef Document1 het volgende:
Doen we nog iets speciaals met deeltje 25?
Explain pleasequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:17 schreef Sitethief het volgende:
Shawn, kun je nog extra cash voor je Marshawnplan gebruiken?
oh zoquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:22 schreef Sitethief het volgende:
Tenzij je deze maand al gedoneerd hebt........
Maak een paar accounts aan op ons forum en doe je voor als leden van FAN, NPO, etc. Hebben we een alibi.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:22 schreef descendent1 het volgende:
Goed plan, we verklaren alle allianties de oorlog en zeggen dat we het op bevel van een andere grote alliantie doen, kijken wat er gebeurt!![]()
Laat maar, te sterk voor mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zie mogelijkheden om goede rellen op te zetten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:38 schreef Mike het volgende:
FOK heeft natuurlijk nog een veel groter potentieel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |