Ik reageerde zelf ook niet netjes, maar ik wist dus helemaal niet dat ik 4k had... anders had ik wel anders gereageerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:50 schreef Madine het volgende:
Daywalk3r, excuses voor mijn felle reactie. Als het per ongeluk is gegaan dan mag ik jou ook niets verwijten.
ik zal straks ook eens gaan uitdelen ben nu 5 dagen aan het opsparenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:48 schreef Niek. het volgende:
Waar de aid naartoe gaat maakt neit zo bijzonder veel uit, het blijft binnen de alliance, ik heb nu 2keer 300k gehad, ja inderdaad 600k aan aid maar dat heeft me wel enorm op weg geholpen, ik ben nu sneller op een niveau waarop ik straks zelf aid kan gaan uitdelen.
mjah, ik mis dan die 100.000...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Lekiamh... is het dan niet slimmer om het inderdaad slimmer om die 1k aan een paar gasten onderaan de lijst te geven?
Vreemd genoeg blijft er minder dan 200.000 over. Blijkbaar is er ergens anders ook nog iets misgegaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:48 schreef Lekiamh het volgende:
iedereen neemt die 300.000 dan blijft er 200.000 over.
hey, hje hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:52 schreef Madine het volgende:
[..]
Vreemd genoeg blijft er minder dan 200.000 over. Blijkbaar is er ergens anders ook nog iets misgegaan.
En ik was me zo aan het verheugen op een harbor![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Even offtopic... Lachen met die smsjes Niek. Heb het gelezen:D
gewoon vragen... in de TS staat wat iedereen heeft.. Pm ze en regel watquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:07 schreef Finkelstein het volgende:
ik ben zoals bekend net begonnen, en mag over 3 dagen pas naar oranje veranderen, ik heb suiker en wheat, ik zou graag willen:water lumber aluminum cattle spices en pigs. Ik weet niet hoe dit normaal geregeld wordt hier?
Vraag maar raakquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:14 schreef Rayyvin het volgende:
Heb ook maar eens een land aangemaakt. Snap er alleen nog geen reet van.
Welke edit?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Naar Edit gaan en dan teeam Fok joinen
Nu wel, zit niet de hele dag op Cybernations :p Naar wie moet ik het overige deel doorsturen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
shakesbeaR heeft nog steeds zn aid nog niet geacepteerd.......
Edit Nation, in je linker menu.quote:
dat moet je Shawn maar even vragenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:24 schreef Shakes het volgende:
[..]
Nu wel, zit niet de hele dag op Cybernations :p Naar wie moet ik het overige deel doorsturen?
Die vis en kogels zijn de resources die je hebt, namelijk Vis en Lood, meer inwoners krijg je door land en infrastructuur aan te schaffen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef Rayyvin het volgende:
[..]
Wat betekenen die vis en kogels achter mijn resources?
Hoe krijg ik meer inwoners/ geld?
Heb hem via CN maar even pm gestuurd, heb mijn deel op dus de rest staat nu op de bank stof te vangen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:30 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dat moet je Shawn maar even vragen
dat wist ik nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:44 schreef Timmehhh het volgende:
Geen technology in het begin kopen. Alleen als je het meteen aan sterke landen gaat door verkopen.
Ja EU-Topos (1,5 miljoen)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef VoreG het volgende:
Naar wie moet ik het dan doorsturen? EU-Topos of FVL corp?
En ik moet 1,5 milj doorsturen toch?
Graag, heb net wat soldaten aangeschaft en 1 mile maar nog steeds is dat programma te zeuren dat teveel mensen leven op te klein land en ik te weinig soldaten heb.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Die recources is wat je hebt... Jou recources zijn vis en lood.
Meer inwoners krijg je door geld te steken in je infrastructuur en door meer land te kopen waar die mensen op kunnen wonen. Zou ik anders mijn mail adres even pm'en zodat ik je op msn kan helpen?
Niet dat ik er zelf heel veel van snap maar ik kan zo ook mooi leren en ik weet hoe alles zo ongeveer moet nu dus..
kun je geen miles aan land kopenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:46 schreef Rayyvin het volgende:
[..]
Graag, heb net wat soldaten aangeschaft en 1 mile maar nog steeds is dat programma te zeuren dat teveel mensen leven op te klein land en ik te weinig soldaten heb.
Heb nu ook geen geld meer om andere dingen te kopen.
lama zitten, $500 is zonde van je AID slotquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:49 schreef Shakes het volgende:
Ok, had 1,5m op de bank wat ik door wilde sturen (had 1.8m ontvangen - 300k = 1500) echter lukt dat niet. Kon slechts $1,499,500 doorsturen. Morgen ontvangt dus nog iemand 500 van me
Sorry. Weet niet waarom het niet kan maar ik kan niet alles doorsturen.
Details:
6/15/2007 9:47:58 AM
"Financial Assistance"
[Team: Orange]
ShakesbeeR
Ruler: shakes
Alliance: FOK
[Team: Orange]
Vregland
Ruler: VoreG
Alliance: FOK
$1,499,500
0 Tech
0 Soldiers
Awaiting Approval - Cancel
Welkom back dukequote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef Timmehhh het volgende:
Good old Du_ke is ook weer teruggekeerd. Binnengestroomd op de 17de plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |