1.800.000quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hoeveel moet ik dan doorsturen
rekenen is nooit mn beste kant geweest
Een habor is voor jou NU niet het belangrijkste, kost je 200.000 en je moet minstens 1000 inwoners hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Waar koop ik een harbor dan? Als dat zo belangrijk is
[Carice van Houten-mode]quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:36 schreef Shawn het volgende:
BREAKING NEWS:
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?f=4&t=351
Je hoeft niet per se alles op te maken he?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ow dat wist ik niet... Waar zal ik het geld instekene wat ik van jou kreeg?
Hmm, iig niet in een harbor, wacht maar even op een antwoord van mensen die weten hoe je oorlog moet voeren, ik ben daarin totale noob.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ow dat wist ik niet... Waar zal ik het geld instekene wat ik van jou kreeg?
Wachtwoord invullen dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
verdorie aid doorsturen werkt niet
You have received an error trying to view a page. Here is the detailed error code: You did not enter anything in the password validation field. Please try again.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:38 schreef Mike het volgende:
[..]
[Carice van Houten-mode]
Houdt het dan nooit op????
[/Carice van Houten-mode]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dat werkte
nu nog wachten op de confirmation
Hoeft niet. Iemand die bij de alliantie komt accepteert daarmee automatisch de charter.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef Sitethief het volgende:
Wie is er atm Mininster van Imigratie? http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=16&t=73 en http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=16&t=74 moeten aangepast worden omdat we nu een charter hebben dat ondertekend moet worden.
Ja ten koste van anderenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja dat heeft mij ook een boost gegeven van plek 65 naar 49
Sorry heb ik niets aan. Er zitten meer mensen in de alliantie, die willen ook weleens aid ontvangen. Je mag blij zijn dat ik geen kloot te zeggen heb, want ik had het je terug laten betalen.quote:
Dit is niet echt onze schuldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:38 schreef Mike het volgende:
[Carice van Houten-mode]
Houdt het dan nooit op????
[/Carice van Houten-mode]
Wat loop je te huilen dan? Ik join de alliantie... Shawn helpt me op weg en zegt persoonlijk tegen mij dat ik in ZIJN plan mee moet doen. Ja nou 300K ontvangen als je net begint is toch mooi meegenomen of niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:23 schreef Madine het volgende:
[..]
Sorry heb ik niets aan. Er zitten meer mensen in de alliantie, die willen ook weleens aid ontvangen. Je mag blij zijn dat ik geen kloot te zeggen heb, want ik had het je terug laten betalen.
Je gaat je gang maar... Als jij zo wil doen moet je dat vooral niet laten. Ik vind je alleen een beetje overdrijven. Ik neem een leuk voorstel aan. Als je er van baalt dat je plaatsen gezakt bent moet je met shawn overleggen dat hij niet moet aiden. Dan was het zo gebleven als nu. Jij had precies hetzelfde gedaan dus ik je moet niet zo jammerenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:30 schreef Madine het volgende:
Spijtig dat ik geen war slot meer open heb.
Nee, als de afspraak 3 ton is dan ga ik er niet eigenhandig 4 ton van maken terwijl ik weet dat dat ten koste gaat van een ander.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Jij had precies hetzelfde gedaan dus ik je moet niet zo jammeren
?? Wat eigenhandig 4 ton?? Ik heb er geen 1k bij getoverd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:34 schreef Madine het volgende:
[..]
Nee, als de afspraak 3 ton is dan ga ik er niet eigenhandig 4 ton van maken terwijl ik weet dat dat ten koste gaat van een ander.
Zo ben ik niet... Shawn zei dat op msn.. dat ik 1,999xxx door moest sturen dus dat heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef Timmehhh het volgende:
Je hebt 4 ton gehouden i.p.v 3 ton. Jij hebt dat heus wel in de gaten....
Het gaat zich om het feit dat er sowieso al weinig structuur bestaat in het toekennen van aid. Er zijn landen die vaak en veel aid ontvangen en er zijn landen die iedere keer naast de pot pissen. Terwijl het me de bedoeling lijkt dat we met de aid de gehele alliantie sterker maken en dus ook de kleinere landjes wat slagvaardigheid gunnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:41 schreef Daywalk3r het volgende:
hey kut...
$2,399,500
0 Tech
0 Soldiers
= 4k....??
Oh de tering... Dan heb ik inderdaad 4k opgemaakt.... Najah ik vroeg wat ik door moest sturen en kreeg dat bedrag... Ik heb er zelf zo ook niet opgelet... De rest heb ik in infra e.d. gestoken met hulp van Terecht.
Tsjah rekenen is ook moeilijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:41 schreef Daywalk3r het volgende:
hey kut...
$2,399,500
0 Tech
0 Soldiers
= 4k....??
Oh de tering... Dan heb ik inderdaad 4k opgemaakt.... Najah ik vroeg wat ik door moest sturen en kreeg dat bedrag... Ik heb er zelf zo ook niet opgelet... De rest heb ik in infra e.d. gestoken met hulp van Terecht.
Dat wil ik wel doen, ik heb het niet nagerekend. Shawn is beetje domquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:44 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Tsjah rekenen is ook moeilijk![]()
Wie ontvangt er nu 200.000 dan? Ik stuur die laatste 100.000 dan wel naar die gast toe, over 1 of 2 dagen wanneer mijn aid slots weer open zijn
Ik reageerde zelf ook niet netjes, maar ik wist dus helemaal niet dat ik 4k had... anders had ik wel anders gereageerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:50 schreef Madine het volgende:
Daywalk3r, excuses voor mijn felle reactie. Als het per ongeluk is gegaan dan mag ik jou ook niets verwijten.
ik zal straks ook eens gaan uitdelen ben nu 5 dagen aan het opsparenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:48 schreef Niek. het volgende:
Waar de aid naartoe gaat maakt neit zo bijzonder veel uit, het blijft binnen de alliance, ik heb nu 2keer 300k gehad, ja inderdaad 600k aan aid maar dat heeft me wel enorm op weg geholpen, ik ben nu sneller op een niveau waarop ik straks zelf aid kan gaan uitdelen.
mjah, ik mis dan die 100.000...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Lekiamh... is het dan niet slimmer om het inderdaad slimmer om die 1k aan een paar gasten onderaan de lijst te geven?
Vreemd genoeg blijft er minder dan 200.000 over. Blijkbaar is er ergens anders ook nog iets misgegaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:48 schreef Lekiamh het volgende:
iedereen neemt die 300.000 dan blijft er 200.000 over.
hey, hje hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:52 schreef Madine het volgende:
[..]
Vreemd genoeg blijft er minder dan 200.000 over. Blijkbaar is er ergens anders ook nog iets misgegaan.
En ik was me zo aan het verheugen op een harbor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |