Oh okay, dan gaan we nog ff door.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:08 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar de nacht is nog niet eens begonnen

Hier, de samenvattingspost: [FOK!-Alliance] Political Simulator, doe mee! Deel 23quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef Emimich het volgende:
Dit valt niet meer bij te lezen, wanneer krijgen we samenvattingstopics?

Blablablablabal hier stond niks hop hop hop....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:00 schreef Shawn het volgende:
[..]
lyreland $299.500 => Ruiseartic Republic
($500 tekort)
Cloonaid $500,000 => HighLand => $200.000 => AITG Empire
($100K tekort)
* Shawn goes offline. Tot 23.00 uur

Als het goed is heeft cokedabest vrede aangeboden, het is alleen wel zo dat hij niet de emest schade heeft gedaan. Bewaar alsjeblieft alle war messages.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Blablablablabal hier stond niks hop hop hop....
Die 100k is nog niet terecht he?
Sitethief hoe is dat verder gegaan met die jongens? Wat heb je kunnen regelen?? Kun je me dat pm'en? Ik ben vandaag de hele dag naar de rallysprint in hardenberg.
Vanavond kijk ik weer wat er iskeburt.
Fijne zaterdag voor zover

Met cokedabest vrede sluiten, en even melden wat de schade van hem is, over die andere kerel ben ik nog bezig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:33 schreef Daywalk3r het volgende:
En ik bne nog steeds in oorlog met die 2.. 1 wil peace die ander geloof ik niet.. wat moeddik daar nog mee?

We moeten dus echt meer mensen hebben die daar naar kunnen en mogen kijken, stel je voor dat ie 3 dagen niet online komt lolquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:14 schreef Mike het volgende:
SiteThief heeft in ieder geval een PM gestuurd naar de alliantie van alexthemaster. De andere persoon zal vast aangevallen worden als de minister van oorlog ernaar gekeken heeft.

We dachten hier meer leden te kunnen trekken, niks persoonlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hier staat dus tegenwoordig de Pol Simulator. Ik zocht al in de POL-indexIs er een speciale reden waarom jullie verhuisd zijn?

Alsof dat hier ook maar in de verste verte belangrijk is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:31 schreef Document1 het volgende:
[..]
We moeten dus echt meer mensen hebben die daar naar kunnen en mogen kijken, stel je voor dat ie 3 dagen niet online komt lol![]()

ik geef toe dat het mischien te vroeg is maar met sommige dingen kun je better vroeger beginnen dan te laat.. Als iemand aangevallen word en jij komt 5 uur later online is er al een hoop tijd verspeelt imhoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Alsof dat hier ook maar in de verste verte belangrijk is.
En als ik 3 dagen weg ben, dan wijs ik iemand aan die het tijdelijk overneemt. Voorlopig houden we het even zo, totdat iedereen heeft geleerd de regels te begrijpen en respecteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |