1 |
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:04 schreef Mikkie het volgende:
?thcannav nepalseg tein laameleh uon ej beh ,pmeoS geZ
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Het kan een stuk makkelijker: begin je post met
[ code verwijderd ]
(maar dan zonder spatie tussen de & en #)
nu je ook nog eens verklapt hoe het lezen makkelijker gaat wel ja.quote:
!!leWquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef Etcetera het volgende:
De TT in spiegelbeeld jonges, níét het topic zelf
Dan sla je maar een topic over.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:36 schreef Mikkie het volgende:
Dit ga ik dus echt niet volhouden, dit leest zooooo irritant
nietusquote:
Dubbelquote:
Nou..quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nietusstaat toch in de TT
en anders negeer ik dit topic wel
dat bedacht ik net zelf ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:42 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij vindt voornamelijk Soempie dit nog leuk na twee pagina's
wat doe jij hier dan nogquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou..Is wel goed voor je huiswerk als je een topic niet mee doet.
![]()
naar de dierenarts brengenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef B.ertha het volgende:
Niemand een antwoord? Ik weet niet wat ik moet doen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef Soempie het volgende:
Stelletje spelbrekers![]()
Ik ga! * hoofd in nek gooit en parmantig wegloopt
Ha! Puh!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef Soempie het volgende:
Stelletje spelbrekers![]()
Ik ga! * hoofd in nek gooit en parmantig wegloopt
Weet niet..quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
naar de dierenarts brengenik zou het ook niet kunnen om het beestje om te leggen
Is je vader in de buurt? of de buurman? Die weet er wel raad meequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef B.ertha het volgende:
Niemand een antwoord? Ik weet niet wat ik moet doen
Nee, vader is het niet. Buurman ga ik niet vragen..quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Is je vader in de buurt? of de buurman? Die weet er wel raad mee![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:02 schreef Mikkie het volgende:
Nek omdraaien B., dat beest overleeft het anders nooit.
Nou, ik ging een emmer halen en toen ik terugkwam, was ie wegquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:02 schreef Mikkie het volgende:
Nek omdraaien B., dat beest overleeft het anders nooit.
één, maar katten eten geen vogels die op de grond zitten, dat is hun instinct. Die kunnen namelijk ziek zijn en dan worden ze zelf ziek. Daarbij was hij niet in de buurtquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:04 schreef Etcetera het volgende:
lopen er toevallig katten rond bij julile
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:21 schreef Etcetera het volgende:
ja, heb met het m'n verjaardagsfeestje vorig jaar dit t-shirt cadeau gekregen
m'n vriend heeft 1 daar staat op 'It's not me, it's a hardware problem'
Ik was me klaarmakenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
En toen was het stil
mijn n doet het iet goed
Af en toequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
hebben jullie ook altijd van die rare msn-gesprekken?![]()
neequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
hebben jullie ook altijd van die rare msn-gesprekken?![]()
eehhehhquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:36 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nooit msn gesprekken eigenlijk (dus Tim, ik heb je nog niet toegevoegd omdat ik msn zelden aanzet)
doe 's copypaste
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:46 schreef Etcetera het volgende:
OMFG![]()
![]()
en dat is dus de reden dat ik geen MSN doe
Niet echt, maar ik vermaak me prima.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef Etcetera het volgende:
aan de andere kant, om nou te beweren dat dit nuttig is
oh ja dat zeg ikquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:17 schreef Soempie het volgende:
Gratis luxe pokertafel
![]()
ik ben er niet, ik ben er niet..nog 4 hoofdstukken..![]()
Ga jij ook mee bowlen op de meet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ga eens die 4 hoofdstukken leren, en gauw
![]()
Lijkt me wel leuk. Vanavond even hier slowchatten over de invulling van de dag? Dat wil zeggen hoe laat en waar we met z'n allen gaan afspreken?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ga jij ook mee bowlen op de meet?
Wat ís dat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb het vandaag heel druk gehad op school![]()
[afbeelding]
Dan kan je misschien ook mee bowlenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik krijg heel misschien toch wel vrij voor de 16eMijn baas belde terwijl ik onder de haardroger zat
En mn haar is goed gelukt
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan kan je misschien ook mee bowlen
ehmm... wtfquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Kom er trouwensnet ahcter dat NCIS een spin-off is van JAG![]()
Dat zei ik dat er een cross-over was maar dat is dus de pilot van ncisquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ehmm... wtf![]()
ik wist wel dat het érgens gelinkt was, maar nie dat het een spinoff is
Ik had een pm gestuurd naar Etc dat ik de dubbele aflevering van JAG had gevonden waar ze het laatst over had, en dat via MSN bespreken hoe die over te seinen is het handigste was, verder nietsquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
eehhehh![]()
![]()
't was geen gesprek met Tim..En 't is niet het beste voorbeeld..
Maar je neemt je ooglapje wel mee naar de meet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens is m'n oog bijna helemaal genezen denk ik zo. Al nauwelijks pijn meer, wel af en toe vol met traanvocht en nog erg gevoelig voor zonlicht, maar het gaat al stukken beter
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar je neemt je ooglapje wel mee naar de meet?![]()
Ik denk dat Bison Bowling het meest praktische is (Mariaplaats) of zat er nou ook nog een vlakbij de Winkel van Sinkel?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:33 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb nog niks van Asmo gehoord, wat betreft de meet. Centraal station is inderdaad het handigste - enig idee hoe laat een handige tijd is? En weet iemand een leuke locatie voor het bowlen? Waarschijnlijk moeten we reserveren...
Enfin, ik ben aan het koken - vanavond aardappelschijfjes gebakken en een heuse rollade, om te vieren dat we vandaag 1 jaar voor de Nederlandse wet getrouwd zijn![]()
Volgens Gouden Gids is er Vechtse Banen, Bison en Mitland in Utrecht, waarbij eigenlijk alleen Bison op loopafstand ligt van Utrecht CS. Keuze is snel gemaakt denk ik zoquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat Bison Bowling het meest praktische is (Mariaplaats) of zat er nou ook nog een vlakbij de Winkel van Sinkel?
Daar komt gewoon een ander kwamzalfproduct voor in de plaatsquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:34 schreef Etcetera het volgende:
BioStabil van de buiszo verdorie tijd worden
ik zap er sowieso hard voorbijquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar komt gewoon een ander kwamzalfproduct voor in de plaats![]()
quote:Bisonbowling.nl schreef:
Jarig? Kom met je vriendjes en vriendinnetjes naar Bison Bowling! Op woensdag en zaterdag middag kan je bij ons een cool verjaardagsfeestje vieren!
Gezellig een uur lang Magic Bowlen in het donker met rook en spectaculaire lichten met glaasje fris erbij. Daarna aan tafel voor een heerlijk kindermenu met frietjes, een snack naar keuze en natuurlijk een ijsje toe!
Prijs: ¤ 9,50 per persoon.
Je ouders kunnen voor ¤ 4,50 mee eten.
Ik ga niet de hele tijd met dat ding oplopen, fietsen was ook al gevaarlijk genoegquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:40 schreef iamredleader het volgende:
Ooglapje op, bowlen maar! Ownee, verkeerde baanik zie het al helemaal voor me
Goedquote:
hoeveel heb je niet gelezenquote:
4 hoofdstukken.quote:
Ik ontken alles en die van mij is toch mooierquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Deze dus Bellah
Zou ze hem gejat hebben van sheepof heeft sheep een identiteistcrisis
![]()
Ik kloon heel onopvallend jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er staat niet voor niks een '©sheep' rechts onderin... En kan me niet voorstellen dat sheep zo opvallend kloont.Bovendien had die kloon, geheel in stijl, dan 'Dolly' moeten heten
Wat goed dat je dat na 3 posts al door hebtquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:41 schreef Etcetera het volgende:
oh nee het is ironie
nieuwsgierig?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:43 schreef Etcetera het volgende:
maar nu weet ik het nog niet
vanwaar de ironie
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het is zo'n fijne dag vandaag[afbeelding]
Klinkt best leuk als ik de beschrijving en de beoordelingen leesquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:48 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te twijfelen of ik Een kleine geschiedenis van bijna alles te kopen maar dan wil ik het liefst de hardcover maar die is 40 euroen ik weet niet zeker of ik het leuk ga vinden
Ook van mij!!quote:
Ik was in slaap gevallen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef Etcetera het volgende:
lol
maar dan ben je ja geen klap opgeschoten met je hoofdstukken vanmmidddag
Oke, hij is haar even weg brengen. Dit was echt de raarste ervaring van deze week. Heel gek om je ex met iemand anders te zien.quote:de groeten aan de nieuwe viendin![]()
daar heb ik niks aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klinkt best leuk als ik de beschrijving en de beoordelingen lees
* naam van boek neerkrabbelt
quote:
ironie is toch dat je het niet meentquote:
typischquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook van mij!!![]()
[..]
Ik was in slaap gevallen.![]()
[..]
Oke, hij is haar even weg brengen. Dit was echt de raarste ervaring van deze week. Heel gek om je ex met iemand anders te zien.Maar wel tof.
![]()
Ik raad het aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar heb ik niks aanik wil zelf nog weten of het een leuk boek is wat jullie aanraden
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ironie is toch dat je het niet meent
ja iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik raad het aan.
Nu blij?
Zou zo te zien wel veel eerder de geïllustreerde hardcover nemen, vooral die illustraties lijken me soms wel zo fijn bij zo'n boek.
ik haat ironie/sarcasme en weet ik veel watquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja
Maar dan weet je het dus nog hoor
wat jammer voor jequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik haat ironie/sarcasme en weet ik veel wat
ik raak altijd in de war
Jij weet ook niet wat je wilquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:17 schreef Nesle het volgende:
ik ben mega goed met hw bezig geweest
Heb wiskunde, geschiedenis 1 en 3 helemaal af voor het jaar. Meteen al die vakken geleerd voor de pw-week![]()
18 juni dus ik ben lekker vroegquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil![]()
[..]
en wanneer is die pw-week?
Ik heb altijd geleerd dat 1 en 2 juist wel 3 wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef Nesle het volgende:
[..]
En ik bedoelde natuurlijk geschiedenis 1 en 2 niet 3
Wauwiequote:
Wij ook, maar dan compleet in gala! Zie je het voor je?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:48 schreef Etcetera het volgende:
wij zijn ooit na een wedstrijd in het kinderfeestjesgedeelt van de Mac gaan zittende rest was nogal vol enzo
En jij kruipt meteen achter fok? Romantischquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi!
Terug van het hoofdgerecht, Tinuviel is even een toetje aan het maken![]()
Rollade was![]()
lekker
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:17 schreef Nesle het volgende:
Heb wiskunde, geschiedenis 1 en 3 helemaal af voor het jaar. Meteen al die vakken geleerd voor de pw-week![]()
Ik ben klaar met schoolquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:17 schreef Nesle het volgende:
Sta je daar tussen al die ouders te wachtenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
Dan nog:
Ik mag morgen voor het eerst écht overdag oppassen bij mijn oppaskindjes, tot nu toe alleen 's avonds en de late middag. Morgen dus het dochtertje naar school brengen en ophalen en op het zoontje passen
jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Sta je daar tussen al die ouders te wachten
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef geenaam het volgende:
Ik heb al sinds begin april geen lessen meer..
Lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef iamredleader het volgende:onze honeymoon is geboekt
1085,76 euro aan de vluchten en de ho(s)tels, nu nog de reizen tussen de steden en de maaltijden (deels).
Maar goed, er is nog genoeg over op de spaarrekening plus wat er eventueel tot die tijd nog bijkomt aan spaargeld![]()
Voor de geinteresseerden: we gaan naar Sevilla, Cordoba, Granada en Torremolinos in Spanje![]()
Tevensvoor de avond, we gaan lekker naar bed
![]()
lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef iamredleader het volgende:onze honeymoon is geboekt
1085,76 euro aan de vluchten en de ho(s)tels, nu nog de reizen tussen de steden en de maaltijden (deels).
Maar goed, er is nog genoeg over op de spaarrekening plus wat er eventueel tot die tijd nog bijkomt aan spaargeld![]()
Voor de geinteresseerden: we gaan naar Sevilla, Cordoba, Granada en Torremolinos in Spanje![]()
Tevensvoor de avond, we gaan lekker naar bed
![]()
óf je gaat gewoon naar bed en ziet wel wanneer je wakker wordt. Je bent niet voor niks moequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef Nesle het volgende:
ja dat kan ik wel doen maar ik heb morgen eerste drie uur vrij en dat betekent dat ik 3 uur later naar bed kan
He verdorriequote:
Tofquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net met mn twee vriendinnen besloten dat we een autootje gaan kopen om mee op vakantie te gaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tof![]()
En dan zo'n anwb europa verzekering nemen, hopen dat je autotje kapoet gaat en profiteren van de vervangende auto![]()
Ga je ook mee bowlen op de meet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...even een berichtje vanuit de auto
Ben nu bijna terug in Halifax. Gisteren in Fortress Louisbourg geweest. Dat is echt een vet fort!
Straks of morgen fotos
Je was niet naar The Pigeon Detectivesquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hiya!
Goed zo Mikkie!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben alweer thuis
Wel op 't terras gezeten, maar ondanks veel aandringen mezelf uit de kroeg weten te houden.Ga morgen ook, maar vooral morgen overdag nog superveel te doen!
Als we gaan bowlen ga ik wel mee bowlen jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ga je ook mee bowlen op de meet?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als we gaan bowlen ga ik wel mee bowlen ja
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als we gaan bowlen ga ik wel mee bowlen ja
Sheep komt niet op de meetquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:53 schreef Mikkie het volgende:
Gaat Sheep niet?
Als we 's avonds gaan bowlen kunnen B. en SaskiaR toch zeker mee? Neleos ging geloof ik pas redelijk laat naar de verjaardagquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Dus dan hebben we
Yuri
soempie
tim
neleos
redleader
nembrionic
En dan misschien b.ertha
Kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als we 's avonds gaan bowlen kunnen B. en SaskiaR toch zeker mee? Neleos ging geloof ik pas redelijk laat naar de verjaardag
Slaap lekkerquote:
Iedereen heeft zelf al een plaats behalve ik en B.ertha maar als iedereen om 12 uur weg gaat kunnen we denk ik net zo goed met de laatste trein naar huis. maarja ik zie nog wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, mogelijk dat ik slaapplaatsen kan regelen, moeten we alleen wel om 00:30 (volgens 9292ov) de bus uit Utrecht weg hebben. Laatste bus gaat om 1:02 volgens die site, maar ik weet niet helemaal zeker of dat klopt.
Geen garanties, moet nog navragen, blablabla
Er is een wachtlijst...quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog steeds niet je favo fokker![]()
En bescheiden, vooral.quote:
En aangezien we smiddags beginnen denk ik niet dat we tot laat in de avond door gaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook gewoon met de trein terug, dus een slaapplaats is niet nodig
Zo slow was die nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:15 schreef iamredleader het volgende:
En een ochtendslowsoempnu ga ik aan het werk
Niet officieel, maar 3 minuten in totaal is wat weinigquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet officieel, maar 3 minuten in totaal is wat weinig
I know!quote:
Dan moet ik om 00.23 op de trein, als ik die mis, heb ik een probleem en ik kom maar tot Nijmegen, dus moet iemand me om half 2 's nachts ophalen op Nijmegenquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Iedereen heeft zelf al een plaats behalve ik en B.ertha maar als iedereen om 12 uur weg gaat kunnen we denk ik net zo goed met de laatste trein naar huis. maarja ik zie nog wel.
Ben nu naar bed Slaap lekker iedereen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know!Glád vergeten echt.... ik had met vriendinnen gegeten en zit vervolgens om half 11 totaal rozig op de bank, en ineens: ohja, ik zou naar de Vera ....!
Helemaal niet meer over gehad ook met degene die mee zou gaan
![]()
Hoe waren ze??
Ik moet veel eerder weg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan moet ik om 00.23 op de trein, als ik die mis, heb ik een probleem en ik kom maar tot Nijmegen, dus moet iemand me om half 2 's nachts ophalen op Nijmegen
tis dat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:42 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom net van de dokter, blijkbaar heb ik een ganglion. Klinkt eng he
Is het dus blijkbaar niet. Als de pijn blijft komen of erger wordt, halen ze het weg, anders moet ik ermee leren leven, doet momenteel toch geen pijn meer
Grapjas. Met de bus duurt het 2.20 uur, terwijl de trein er 12 minuten over doetquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef Mikkie het volgende:
Hoe laat moet je dan de trein hebben als je nog met de bus naar huis wilt komen?
Dat moest zondagavond al afquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog een compleet verenigingsblad bouwen in vijf uur, maar ik heb geen zin
Zo klinkt het wel veel engerquote:Met een ganglion kan men een zenuwknoop bedoelen of een holte in een gewrichtskapsel of peesschede die gevuld is met geelachtige glijstof. Een ganglion kan behoorlijk pijn doen en een lelijke zwelling veroorzaken.
Een ganglion komt het meest voor aan de voetrug, in het verloop van de pees van de korte kuitspier. Voor de behandeling van het ganglion zijn vele technieken in gebruik, variërend van het opzettelijk laten knappen van het ganglion door middel van plaatselijke drukverhoging, tot het leegzuigen van het ganglion en het inspuiten met corticosteroïden. Dit zijn meestal maar zeer tijdelijke oplossingen, doordat de oorzaak van het ganglion niet wordt weggenomen en er dus snel een recidief optreedt. De beste behandeling is dan ook het operatief verwijderen van het ganglion, waarbij de peesschede of het gewrichtskapsel zorgvuldig moet worden gesloten.
En dat zit in je hand?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De peesschede (waar de pees doorheen loopt) is opgezet, er zit een soort van cyste op
Best wel schrikken als er opeens een bult zit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik hoop dat ie niet groeit, ik heb al een paar jaar af en toe pijn, maar dat bultje zit er pas een week
Ga eens aan 't werk dan. Ander loop ik over een tijdje voor jan lul die odiom kamer in.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar toen is het er niet meer van gekomen. Maandag druk, dinsdag uren mee bezig geweest, gisteren druk, en vandaag moet 't naar de drukker
Het is (nog) maar een minibultje, kon net zo goed een botje zijn. En nee, was niet eerder geweestquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Best wel schrikken als er opeens een bult zit.Was je er niet eerder voor naar de dokter geweest? Vanwege de pijn...
Dat zei de dokter ook, als het erger wordt, moet dat misschienquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, een vriend van mij heeft dat ook in z'n pols. Is al een keer leeggehaald, en tijdje terug issie poliklinisch geopereerd daarvoor
Je bent wel een beetje een medisch wrak.. of niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:34 schreef B.ertha het volgende:
En hij heeft eindelijk de foto's doorgestuurd van mijn andere probleem
Een beetje wel, ja. Nou je het zegt! Mijn botten zijn niet te breken, maar mijn huid is slecht, mijn maag en mijn gewrichtenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een medisch wrak.. of niet?![]()
![]()
dat lijkt me juist goed.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vandaar ook 'máár' erachter. Dat is ook het enige dat niet slecht is
Schandaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net als PP-ontwijkend gedrag nog maar even een potje Worms gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |