http://www.nu.nl/news/110(...)bil_van_de_buis.htmlquote:BioStabil van de buis
Uitgegeven: 6 juni 2007 16:53
AMSTERDAM - De televisiereclame waarin Tineke de Nooij voor Tel Sell BV de 'helende' hanger BioStabil 2000 aanprijst, is misleidend. De reclame mag niet meer op televisie verschijnen.
Dit maakte de Reclame Code Commissie woensdag bekend.
In de reclame voor de BioStabil, een hanger die zou zorgen voor een sterk magnetisch veld en spanningen in het lichaam in balans zou brengen, wordt gesproken over 'de wereldwijde gepatenteerde BioStabil'. Maar de aanvraag voor dit wereldwijde patent is nog in behandeling.
Spanningen
Ook wekt de reclame de indruk dat door de hanger spanningen kunnen worden voorkomen of juist worden weggenomen. BioStabil zou de kans op lichamelijke klachten zoals slapeloosheid, hoge bloeddruk en hoofdpijn verminderen.
Dat de hanger deze werking zou hebben is niet voldoende bewezen.
Hey! Idd, snel kopen voordat het niet meer kan!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oef, ben ik blij dat ik er nog snel eentje besteld had voor hij van de buis ging.
mn hele schoonfamilie heb ze bijna allemaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:29 schreef Ericjuh het volgende:
dat zijn zulke zielige meneertjes en mevrouwtjes... maar gelukkig hebben ze biostabil ontdekt![]()
het red zowat alles.. relaties, enz!
Ik heb 'm de laatste tijd zo'n beetje elke dag dat ik de tv aanzette gezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:18 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Nou, die BioStabil heb ik al MAANDEN niet meer gezien (zoniet JAREN)
Iek geloof dat het werkt!quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Kut zigeuner Bruno Santanera.![]()
[afbeelding]
Ze zitten daar allemaalquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Iek geloof dat het werkt!
Die mensen die daar zaten waren ook allemaal familie van haar he
hoeveel mensen dragen niet zo'n...quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:33 schreef thewishmaster het volgende:
Als je werkelijk gelooft dat zo'n Biostabil een genezende werking heeft, ben je toch ook niet helemaal normaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |