Sinds jij uit je modschap ontheven bent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Bupatih het volgende:
Sinds wanneer houden topics op met open zijn als er 300 posts in zitten?
Welke generatie hebben we het precies over? Volgens mij was ik 14/15.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]Hoe kan onze generatie nou computerverslaafd raken? Wij hadden allang een sociaal (seks)leven toen het internet zijn intrede deed
Burdie mist een stofje in haar hersenen en ik slik op onregelmatige tijden ritalin, als dat geen mooie kinderen produceert weet ik het ook niet meerquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
Oh en Burdie ik zlou inderdaad effe naar de dokter gaan
Trouwquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:22 schreef babette21 het volgende:
wat zitten jullie nou triest op die kranten te zeiken? ze zijn GRATIS, je hóeft ze niet te lezen. Als je zo graag literaire hoogstandjes wil neem je toch 'n abonement op 't Parool ofzo![]()
* Bet leest al jaren geen Metro of Spits meer, Bet gaat gewoon altijd met de auto
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef Svensational het volgende:
Heb je nog knutselwerken of overlijdensberichten voor me, Buup?
Ja, maar drie gratis kranten is méér dan voldoende (ik zeg maar geen twee, want Metro en Spits! zijn eigenlijk één pot nat, gezien hun gekopieerde ANP-berichten). Waarom moest die stomme DAG er nog bij komen met die stomme naam en die stomme DAG-woordgrapjes?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:22 schreef babette21 het volgende:
wat zitten jullie nou triest op die kranten te zeiken? ze zijn GRATIS, je hóeft ze niet te lezen. Als je zo graag literaire hoogstandjes wil neem je toch 'n abonement op 't Parool ofzo![]()
* Bet leest al jaren geen Metro of Spits meer, Bet gaat gewoon altijd met de auto
Ik zeik lekker over alles waar ik over wil zeiken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:22 schreef babette21 het volgende:
Die van 1980 (en omstreken)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Welke generatie hebben we het precies over? Volgens mij was ik 14/15.
En dat! Ze willen allemaal zo graag, dan vraag je om gezeik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar drie gratis kranten is méér dan voldoende (ik zeg maar geen twee, want Metro en Spits! zijn eigenlijk één pot nat, gezien hun gekopieerde ANP-berichten). Waarom moest die stomme DAG er nog bij komen met die stomme naam en die stomme DAG-woordgrapjes?
ik was 19 toen ik voor 't eerst online ging.. was op de hbo, bleven we dagelijks tot veel te laat op school omdat nog bijna niemand thuis internet had. allemaal verslaafd aan Ilse Chatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:21 schreef LeBeau het volgende:
Welke generatie hebben we het precies over? Volgens mij was ik 14/15.
Ik heb genoeg overlijdensberichten over. Die heb ik vandaag juist gekregen:quote:
Maar waarom moest jij je daar van Giechel_Ho mee bezig houden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb vandaag post gekregen.Van een FOK!ster.
Nou, ik heb af en toe aardig wat verslavingsverschijnselen (1981), zie hier mijn avondje zeiken op Fok.quote:
Rozen zijn roodquote:
Het is altijd wel handig om snel even het nieuws door te lezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef Bupatih het volgende:
(ik zeg maar geen twee, want Metro en Spits! zijn eigenlijk één pot nat, gezien hun gekopieerde ANP-berichten).
Ik was 17 en volgde lessen op de HAVO toen ik voor het eerst online gingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was 19 toen ik voor 't eerst online ging.. was op de hbo, bleven we dagelijks tot veel te laat op school omdat nog bijna niemand thuis internet had. allemaal verslaafd aan Ilse Chat
maar vroeger was ik wel verslaafd aan de spelletjes die we thuis hadden, hoe simpel ook. ik denk dat m'n pc crashed als ik ze nu nog probeer te starten
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je verwachtte toch geen naam topic he
Ilse Chat! Daar was mijn hele gezin aan verslaafd toen we net internet hadden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was 19 toen ik voor 't eerst online ging.. was op de hbo, bleven we dagelijks tot veel te laat op school omdat nog bijna niemand thuis internet had. allemaal verslaafd aan Ilse Chat
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar vroeger was ik wel verslaafd aan de spelletjes die we thuis hadden, hoe simpel ook. ik denk dat m'n pc crashed als ik ze nu nog probeer te starten
Ja, maar dat maakt een van de twee wel overbodig in mijn ogen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is altijd wel handig om snel even het nieuws door te lezen.
kwam je ook in dequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ilse Chat! Daar was mijn hele gezin aan verslaafd toen we net internet hadden.
Omdat ik hem verraden had in zijn ONZ-topicquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Maar waarom moest jij je daar van Giechel_Ho mee bezig houden?
Bedoel je niet zijn GC-topic?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat ik hem verraden had in zijn ONZ-topic!
Nee, wij kwamen in een of andere box met iets van muziek in de naam ofzo. Met het gezin ook nog op een heuse chatmeet geweestquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
kwam je ook in deSoapbox
(ofzo
![]()
) ??
ik zit trouwens verkeerd te rekenen, was natuurlijk 18![]()
in 't begin niet, maar 't werd steeds populairder en toen mochten er nog maar 30 users tegelijk in ofzo... kwam je "in de wacht" te staan... en dat kon idd eindeloos durenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef MissBliss het volgende:
Oh, Ilsechat
Dat vond ik ook zo tof! Maar was vaak nog een hele toer zo'n chatroom in te komen
Nee.quote:
hoe doe je dat, chatten met het hele gezin??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, wij kwamen in een of andere box met iets van muziek in de naam ofzo. Met het gezin ook nog op een heuse chatmeet geweest! Daarna nooit meer wezen chatten
.
We hadden sowieso twee computers, toen al. En dan steeds iemand anders. En we hadden zelfs een kookwekkertje, en als je aan de computer wilde moest je dat op 30 minuten zetten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe doe je dat, chatten met het hele gezin??
Ik weet nog wel hoe ingewikkeld ik de chat vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef MissBliss het volgende:
Oh, Ilsechat
Dat vond ik ook zo tof! Maar was vaak nog een hele toer zo'n chatroom in te komen
Ja, ik had iets van 2 favo chatrooms, duurde soms eeuwenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
in 't begin niet, maar 't werd steeds populairder en toen mochten er nog maar 30 users tegelijk in ofzo... kwam je "in de wacht" te staan... en dat kon idd eindeloos duren
Que?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Druk bezig met nieuwe grappen jatten, gok ik.
Mijn moeder had voor iedereen een (inbel-)budget vastgesteld... Dus als ik mn half uurtje per week gebruikt had, kon ik er gewoon niet meer opquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hadden sowieso twee computers, toen al. En dan steeds iemand anders. En we hadden zelfs een kookwekkertje, en als je aan de computer wilde moest je dat op 30 minuten zetten.!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Met het gezin ook nog op een heuse chatmeet geweest!
De triestheid.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hadden sowieso twee computers, toen al. En dan steeds iemand anders. En we hadden zelfs een kookwekkertje, en als je aan de computer wilde moest je dat op 30 minuten zetten.!
Oh nee, als 15 jarig meisje duurde het niet lang voor je sjans had hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe ingewikkeld ik de chat vanCompuServe
vond. En hoe lang het duurde voordat ik sjans had met een aardig wat oudere man uit Nijmegen.
Het werd memet de paplepel ingegoten.quote:
Ik bedoelde juist dat het bij mij ook absoluut niet lang duurde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nee, als 15 jarig meisje duurde het niet lang voor je sjans had hoor
Die in GC, dat zeg ik tochquote:
Ik was leonie82, mn fantastische msn-adres stamt ook uit die tijd jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef babette21 het volgende:
bedenk me nu trouwens dat ik op Ilsechat Babette19 was....
toch geinig, we zijn (bijna) 9 jaar verder maar ben maar 2 jaar ouder
oooohquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat het bij mij ook absoluut niet lang duurde.Al was ik toen volgens mij al 18, en hij maar... 24 ofzo.
Ah, ik ook. Was Toos (o.i.d.) haar eigen 'kletshoekje', altijd gezellig met wat vrouwen van in de 40/50.quote:
Bij ons konden we gewoon niet gebeld worden als internet aan stond.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef babette21 het volgende:
bij ons was internet zo sloom dat ik er standaard 'n boek bij pakte. als ik m'n (hot)mail wilde checken moest ik iets van 4 pagina's door, dan was ik zeker een half uur verder. en dan was ik er éindelijk, dan zág ik al dat ik mail had dus was nog maar 1 klikje van de tekst verwijderd....... en dan ging de telefoon en werd er beneden opgenomen en was de verbinding weer verbroken![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef babette21 het volgende:
bij ons was internet zo sloom dat ik er standaard 'n boek bij pakte. als ik m'n (hot)mail wilde checken moest ik iets van 4 pagina's door, dan was ik zeker een half uur verder. en dan was ik er éindelijk, dan zág ik al dat ik mail had dus was nog maar 1 klikje van de tekst verwijderd....... en dan ging de telefoon en werd er beneden opgenomen en was de verbinding weer verbroken![]()
quote:
Aangezien ik zijn GC-topic wél bedoel is het enige juiste antwoord 'Nee'quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef babette21 het volgende:
kon je op ilsechat niet ook iets doen van: /ignore username waardoor je vervelende chatters kon blokken ofzo? dan kwamen die berichten niet meer door (maar de reacties daarop wel, waardoor de verhalen niet echt meer te volgen waren...
ik kende al die tags uit m'n hoofd, maar nu herinner ik me alleen de * babette21 nog (en de ignore dus)
tmf-site/chat kwam ik nooit...
De modem was sowieso een paar minuten aan het krijsen voordat je hem in hoorde bellen. En vaak was het dan zo van "Eeeeeeeeghhhhhhhheeeeeepeeeeeeeeghquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik herken hetHet inbellen duurde sowieso een half uur ofzo en je kon al horen aan de piepjes of het ging lukken of niet. Een half jaar later bleek dat er een draadje verkeerd was aangesloten
En slooooooom
Hotmail was echt het ergst nog idd.
/mequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef babette21 het volgende:
kon je op ilsechat niet ook iets doen van: /ignore username waardoor je vervelende chatters kon blokken ofzo? dan kwamen die berichten niet meer door (maar de reacties daarop wel, waardoor de verhalen niet echt meer te volgen waren...
ik kende al die tags uit m'n hoofd, maar nu herinner ik me alleen de * babette21 nog (en de ignore dus)
tmf-site/chat kwam ik nooit...
Uhuhquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De modem was sowieso een paar minuten aan het krijsen voordat je hem in hoorde bellen. En vaak was het dan zo van "Eeeeeeeeghhhhhhhheeeeeepeeeeeeeegh![]()
![]()
" en dan niks, omdat het inbellen gewoon niet wilde lukken.
Ah, memories.
Best wel ja.quote:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/620/quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Aangezien ik zijn GC-topic wél bedoel is het enige juiste antwoord 'Nee'
Schuif een stel 20+ers een paar herinneringen voor en ze gaan los.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef Burdie het volgende:
Wat gaat het snel hier ineens!
Dank u, dank u.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef Burdie het volgende:
Wat gaat het snel hier ineens!
Neuk die Porkydude van je met een voorbinddildo ofzo!quote:
Ga je mij nu serieus proberen te verbeterenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/620/
Heb jij geen dorst?
Nee (ik heb geen dorst)
Bedoel jij niet het GC-topic?
Nee (ik bedoel niet het GC-topic)
Ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je nu serieus mij proberen te verbeteren?
Moet jij niet al lang weg zijn?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Iedereen vindt het gewoon fijn dat ik er weer ben. Denk ik zo.
Naaien met de naaimachine bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuk die Porkydude van je met een voorbinddildo ofzo!
Dat lukt je vrij aardig danquote:
* Bupatih vindt dat jij inderdaad 100 jaar achter loopt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef babette21 het volgende:
WTF!! als je hier / me (aan elkaar) typt past ie 'm ook gewoon aan?!?
is dat nieuw? of loop ik 100 jaar achter met m'n [/me]-tags????
Euhm ja eigenlijk wel, maar ik voelde me lamlendig en ben maar op bed gaan liggen instead.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Moet jij niet al lang weg zijn?
Wachten tot het 8 uur was, en dan snel op connect klikken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:46 schreef LeBeau het volgende:
En dat terwijl ik eigenlijk alleen tijdens de daluren mocht internetten (! ).
doe nog 's een onderwerp!! doe nog 's een onderwerp!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef LeBeau het volgende:
Schuif een stel 20+ers een paar herinneringen voor en ze gaan los.
Chickenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Iedereen vindt het gewoon fijn dat ik er weer ben. Denk ik zo.
ABBA!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe nog 's een onderwerp!! doe nog 's een onderwerp!![en mij 'n beetje ritalin
]
Maak eens een koddig grapje over 'in bed liggen' en 'standup'. Kom op, je kan het!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Euhm ja eigenlijk wel, maar ik voelde me lamlendig en ben maar op bed gaan liggen instead..
.
Ik ook niet. Ik zat net op www.archive.org naar oude websites te kijken, en het was allemaal ook zo lelijk.quote:
Pfffff....ik moest het al die maanden alleen doen, geen beginnen aanquote:
Waarom denk je dat dat forum The Nineties zo populair was.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Schuif een stel 20+ers een paar herinneringen voor en ze gaan los.
ff zonder gekheid... waarom heeft niemand mij hierover bijgepraat!??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:55 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih vindt dat jij inderdaad 100 jaar achter loopt.
Grappen maak ik niet op commando. Ze moeten me invallen, ik ben een vrouw he!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maak eens een koddig grapje over 'in bed liggen' en 'standup'. Kom op, je kan het!
En gebruik maken van je cache! Offline pagina's opzoeken en dan hopen dat je nog wat dingen kon bekijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wachten tot het 8 uur was, en dan snel op connect klikken.![]()
quote:
Dat zeg ik: de Messias de passie is terug.quote:
Sinds wanneer is hard iets slechts?quote:
Uhuh, standup is ook heel veel meer dan een beetje achter een microfoon gaan staan en grappig gaan staan doen. Alle goede standup comedians hebben hun show woord voor woord, grap voor grap volledig uitgedacht en vooraf getest, herschreven, opnieuw getest, etc. etc. etc. daar zit echt zoooveel werk in, voordat een show een beetje goed is. Natuurlijk kan je er ook gewoon voor gaan zitten, daar ben je per slot artiest voorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zo zou het moeten zijn.
Veel mensen denken dat goede grappen van tijd en plaats onafhankelijk zijn, maar het is juist het tegenovergestelde.De goede grap past juist perféct op één bepaald tijdstip en voor één bepaald publiek.
En is dus niet overal toepasbaar.
Ja, hier ben ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeg ik: de Messias de passie is terug.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeg ik: de Messias de passie is terug.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef Zhenar het volgende:
Bupatih De passie is terug. Deze kan dicht.![]()
Ik vind het ook wel iets te snel gaan nuquote:
... en dat geeft meteen weer aan waarom Jim C. zo ontzettend níet grappig is!! of het zegt iets over dat "één bepaald publiek" maar da's dan ook niet echt iets om trots op te zijn....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef Bupatih het volgende:En zo zou het moeten zijn.
Veel mensen denken dat goede grappen van tijd en plaats onafhankelijk zijn, maar het is juist het tegenovergestelde.De goede grap past juist perféct op één bepaald tijdstip en voor één bepaald publiek.
En is dus niet overal toepasbaar.
Je moet er gewoon weer aan wennenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel iets te snel gaan nu
het is ook nooit goed he?
True, true. Maar dat vind ik ook meteen het jammere bij sommige gasten. Die zetten (als standupper) een leuke show neer, maar als ze onvoorbereid bezig zijn, zijn ze opeens een stuk minder grappig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Uhuh, standup is ook heel veel meer dan een beetje achter een microfoon gaan staan en grappig gaan staan doen. Alle goede standup comedians hebben hun show woord voor woord, grap voor grap volledig uitgedacht en vooraf getest, herschreven, opnieuw getest, etc. etc. etc. daar zit echt zoooveel werk in, voordat een show een beetje goed is. Natuurlijk kan je er ook gewoon voor gaan zitten, daar ben je per slot artiest voormaar zomaar een goede show (of een écht goede grap) uit je mouw schudden, is echt heel erg zeldzaam.
Overigens ben ik meer van het cabaret en korte scetches dan van de standup, dat is niet heel erg mijn ding.
Je leest effe een ander topic en je bent sl een discussie en 2 pagina's verder hier.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef rena het volgende:
[..]
Je moet er gewoon weer aan wennen![]()
Binnenkort post je weer mee als een gek
![]()
De Lama's zijn enorm niet grappigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True, true. Maar dat vind ik ook meteen het jammere bij sommige gasten. Die zetten (als standupper) een leuke show neer, maar als ze onvoorbereid bezig zijn, zijn ze opeens een stuk minder grappig.
Daarom heb ik ook wel 'respect' voor de Lama's.
Die snap ik even niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
... en dat geeft meteen weer aan waarom Jim C. zo ontzettend níet grappig is!! of het zegt iets over dat "één bepaald publiek" maar da's dan ook niet echt iets om trots op te zijn....
Je mag ook geen andere topics volgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je leest effe een ander topic en je bent sl een discussie en 2 pagina's verder hier.
Als je ooit theatersport hebt gezien (en dan een écht goed team) dan vind je de lama's daarna saaiquote:
Nou, ik vraag me af of ik meer om jullie groepje zal lachen dan om de Lama's.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
De Lama's zijn enorm niet grappig.
Ik doe zelf ook aan theatersport (zie ook mijn website!) en dat is veel leuker dan de lama's, omdat je daar in teamverband speelt. En in principe kan je met elk beetje input een leuke scene neerzetten, enkel al door het flink te overdrijven en/of uit z'n verband te trekken.
Ohquote:
Omg, dan hoor ik bij jouw kantquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar inderdaad, misschien zijn zijn grappen wel voor "één bepaald publiek". Een publiek waar jij geen deel van uit maakt / wil maken.
Oh ik wil mijn theatersportgroep ook absoluut niet vergelijken met de lama's. Maar ik vind (okee, het hele geheel is gewoon mijn mening, true) dat als je elkaar leuk naar voren laat komen, in plaats van dat je per sé alle grappen zelf wilt inkoppen, dat je dan leuker spel hebt met elkaar. En dan hoeft het niet eens altijd grappig te zijn, maar kan het ook heel emotioneel of gevoelig of gewoon heel mooi zijn, wat er ontstaat. Het is eigenlijk iets heel anders dan de lama's.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me af of ik meer om jullie groepje zal lachen dan om de Lama's.
En dat theatersport leuker is dan 'de Lama's, omdat bij theatersport in teamverband wordt gespeeld, wil nog niet meteen zeggen dat het gráppiger is, hè. Laat staan dat ik het grappiger vínd.
Ja, ik probeer ook nog een SC te volgen, maar het gaat moeizaamquote:
Ja, dat bedoel ik dus. Die theatersportgroepen kunnen best heel leuk, gezellig, knus, emotioneel en gevoelig zijn, het maakt ze m.i. niet grappiger. Integendeel, ik heb juist een 'hekel' aan gezellige, knusse, emotionele, gevoelige grappenmakers op het toneel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh ik wil mijn theatersportgroep ook absoluut niet vergelijken met de lama's. Maar ik vind (okee, het hele geheel is gewoon mijn mening, true) dat als je elkaar leuk naar voren laat komen, in plaats van dat je per sé alle grappen zelf wilt inkoppen, dat je dan leuker spel hebt met elkaar. En dan hoeft het niet eens altijd grappig te zijn, maar kan het ook heel emotioneel of gevoelig of gewoon heel mooi zijn, wat er ontstaat. Het is eigenlijk iets heel anders dan de lama's..
De lama's zijn echte standuppers, itt goede theatersporters.
Ondertussen nog msn-en is helemaal killingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:13 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik probeer ook nog een SC te volgen, maar het gaat moeizaam![]()
ik ben fan van Boom Chicagoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je ooit theatersport hebt gezien (en dan een écht goed team) dan vind je de lama's daarna saai.
Dat mag. En ik verbeterde mezelf ook, het is mijn mening dat de lama's saai zijn, vergeleken bij een goede theatersportgroepquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Die theatersportgroepen kunnen best heel leuk, gezellig, knus, emotioneel en gevoelig zijn, het maakt ze m.i. niet grappiger. Integendeel, ik heb juist een 'hekel' aan gezellige, knusse, emotionele, gevoelige grappenmakers op het toneel.!
Dus daarom kijk ik liever naar de Lama's dan naar een theatersportgroep.
Zal ik je ook even PM'en?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ondertussen nog msn-en is helemaal killing [afbeelding]
ik wilde je even triggeren, want ik weet dat jij 'm hilarisch vind en ik vind 'm zooooo suf. wat ik eigenlijk wil zeggen: over smaak valt niet te twisten en over humor al helemaal niet. Voorbeeld: jullie zeggen "de lama's zijn niet grappig" maar ik lig meestal wel in 'n scheur... stellen dat iets of iemand (niet) grappig is, is vaak het begin van 'n zinloze discussie; er zijn tig soorten humor en godzijdank vinden we allemaal wat anders leuk....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef Bupatih het volgende:
Die snap ik even niet.Althans, dat eerste gedeelte.
Jim weet juist heel goed wanneer hij wat voor grappen moet maken.
En hij kan ook nog eens héél goed onvoorbereid grappig zijn.
Maar inderdaad, misschien zijn zijn grappen wel voor "één bepaald publiek". Een publiek waar jij geen deel van uit maakt / wil maken.
MSN is overratedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag je vinden hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef babette21 het volgende:
@ C: ik ben bekend met theatersport... wel leuk, maar in alle eerlijkheid vind ik de mensen die aan theatersport doen (vaak) niet zo leuk
Oké, maar sta je er dan nog steeds achter dat in jouw ogen de Lama's 'zo niet grappig zijn' in tegenstelling tot / in vergelijking met jouw theatersportgroep?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat mag. En ik verbeterde mezelf ook, het is mijn mening dat de lama's saai zijn, vergeleken bij een goede theatersportgroep. Ieder zijn ding he?!
.
Ik kan me nog herinneren dat er geen MSN was!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pm's heb ik óók al gehad vandaagquote:
Ik merk hetquote:
Nee, dat heb ik dan weer niet gedaan... Alleen chatten en mailen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat er geen MSN was!
ICQ.
Ik snap het. En ik ben het er ook mee eens. Maar het blijft leuk om over te praten (of om je held te verdedigenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde je even triggeren, want ik weet dat jij 'm hilarisch vind en ik vind 'm zooooo suf. wat ik eigenlijk wil zeggen: over smaak valt niet te twisten en over humor al helemaal niet. Voorbeeld: jullie zeggen "de lama's zijn niet grappig" maar ik lig meestal wel in 'n scheur... stellen dat iets of iemand (niet) grappig is, is vaak het begin van 'n zinloze discussie; er zijn tig soorten humor en godzijdank vinden we allemaal wat anders leuk....
@ C: ik ben bekend met theatersport... wel leuk, maar in alle eerlijkheid vind ik de mensen die aan theatersport doen (vaak) niet zo leuk
Je stelt me teleur.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik dan weer niet gedaan... Alleen chatten en mailen.
mja ik ken (jou niet meegerekend) 3 mensen die aan theatersport doen en 't zijn alle drie aandachtsgeile dramaqueensquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:17 schreef Burdie het volgende:
Dat mag je vinden hoor. En ja, smaak is subjectief.
Je hebt helemaal gelijk, jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, maar sta je er dan nog steeds achter dat in jouw ogen de Lama's 'zo niet grappig zijn' in tegenstelling tot / in vergelijking met jouw theatersportgroep?
Want dáár het ging me juist om. Ik begrijp best dat je het spel van een theatersport leuker vindt, maar maakt dat het geheel ook grappiger?
Leuk en saai zegt weinig tot niks over de grappigheid van iets.
Ik vraag me af of Zhenar aan theatersport doet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik ken (jou niet meegerekend) 3 mensen die aan theatersport doen en 't zijn alle drie aandachtsgeile dramaqueens
En terugkomend op waar ik mee begon: dáárom heb ik 'respect' voor de Lama's. Ze zijn -in mijn ogen- grappig en weten de ene na de andere grap te maken en dat alles terwijl ze geheel onvoorbereid te werk gaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ja.
En ik zou het niet weten eigenlijk.
de lama's gaat voorbij aan één hele basale spelregel van de theatersport: "laat de ander schitteren". Ze maken grappen ten koste van anderen, willen graag zélf inkoppen, etc.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik ken (jou niet meegerekend) 3 mensen die aan theatersport doen en 't zijn alle drie aandachtsgeile dramaqueens
ik vind de Lama's trouwens juist géén stand-up comedy en wel degelijk theatersport
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En terugkomend op waar ik mee begon: dáárom heb ik 'respect' voor de Lama's. Ze zijn -in mijn ogen- grappig en weten de ene na de andere grap te maken en dat alles terwijl ze geheel onvoorbereid te werk gaan.
En dat vind ik dan weer vele malen noemenswaardiger dan een cabaretier die een jaar lang schrijft aan zijn show.
O ja, ik kon daar nooit mee overwegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat er geen MSN was!
ICQ.
Die is tof jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Sucking to hard on your lollipop
Loves gonna get you down [afbeelding]
Leuk liedje, maar waar slaat die tekst eigenlijk op?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Svensational het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Zhenar aan theatersport doet...![]()
Pijpenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Leuk liedje, maar waar slaat die tekst eigenlijk op?!
Haha, ik kan me nog herinneren dat iedereen ineens op msn ging en dat ik hardnekkig aan ICQ volhield, omdat ik het stom vond dat er een goed werkend programma was, en iedereen tóch naar msn ging.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef rena het volgende:
[..]
O ja, ik kon daar nooit mee overwegMsn is tenminste simpel.
![]()
Dat valt volgens mij bést mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
de lama's gaat voorbij aan één hele basale spelregel van de theatersport: "laat de ander schitteren". Ze maken grappen ten koste van anderen, willen graag zélf inkoppen, etc.
Wij zoeken nog spelers op de woensdagavond in Utrecht.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Heb ik 1 x gedaan en ik vond het best leuk.
En ik zou het best meer willen doen ja![]()
klopt, maar da's tv... ze geven wat 't publiek wil: plat vermaak. ze zijn zich enorm bewust van het feit dat het tv-publiek niet hetzelfde is als het theaterpubliek, stellen zich hierop in en zijn juist daardoor zo succesvol. slimme marketing!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef Burdie het volgende:
de lama's gaat voorbij aan één hele basale spelregel van de theatersport: "laat de ander schitteren". Ze maken grappen ten koste van anderen, willen graag zélf inkoppen, etc.
Ik had maar een half uurtje inbeltijd per weekquote:
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ze staan er ook niet alleen he.
Mika!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Svensational het volgende:
Dat is waar. Ik was volgens mij elke keer een half uur bezig om m'n wachtwoord of nummer te herinneren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had maar een half uurtje inbeltijd per week
Gewoon c/pquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die is tof ja![]()
Maar het is "too" niet "to"![]()
Over iemand die te hard op een lolly zuigt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Leuk liedje, maar waar slaat die tekst eigenlijk op?!
Die kon je laten staan gewoonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik was volgens mij elke keer een half uur bezig om m'n wachtwoord of nummer te herinneren.
Was is er mis met bruine ogen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Alleen érg jammer van z'n bruine ogen. Wel mooie krullen.
Tijl is geweldig, jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Zo'n Tijl Beckand is in zijn eentje nog steeds meer ad rem dan iemand die het van z'n voorbereide grapjes moet hebben.
ik heb het ook een keer gedaan, waaronder een spelletje doen waarbij je woorden met een "s" niet mocht zeggen, ik speelde iedereen lekker wegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Heb ik 1 x gedaan en ik vond het best leuk.
En ik zou het best meer willen doen ja![]()
Je hebt helemaal niks gezegd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb het ook een keer gedaan, waaronder een spelletje doen waarbij je woorden met een "s" niet mocht zeggen, ik speelde iedereen lekker weg
Hij is zo heetquote:
Mika en omdat hij homo is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is die man en waarom is ie zo mooi?!??!?![]()
Ik word echt vrolijk van zijn muziek.quote:
Wat voor kleur ogen heeft je paquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd: "mannen met bruine ogen zijn niet te vertrouwen"..
Bij die smilie denk ik eerder aan ADHD.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik word echt vrolijk van zijn muziek. [afbeelding] !
Of komt dat omdat Buup weer terug isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik aan een halfnaakte Zhenar in mijn kamer, onderwijl zijn tampeloeris in het rond slingerend.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij die smilie denk ik eerder aan ADHD.
Niet alleen omdat hij homo is, ook omdat hij mooie bruine ogen en een bos donkere krullen heeft.quote:
wij hebben 't eens met collega's gedaan, beetje workshop-achtig. wel grappig, maar ze hadden bijna alles van de Lama's gejatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef Re het volgende:
ik heb het ook een keer gedaan, waaronder een spelletje doen waarbij je woorden met een "s" niet mocht zeggen, ik speelde iedereen lekker weg
Mijn moeder zei altijd dat vrouwen met blauwe ogen sloeries zijn.quote:
O, is het dan geen jaloeziequote:
Oh, ik doe ook tijdens mijn theatersportworkshops oefeningen die de lama's ook doen. Die kent iedereen tenminstequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hebben 't eens met collega's gedaan, beetje workshop-achtig. wel grappig, maar ze hadden bijna alles van de Lama's gejat
Hij mag alleen wel eens wat minder gebruik maken van z'n falsetto, in sommige nummers is het een beetje too much.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hard gedisstquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd dat vrouwen met blauwe ogen sloeries zijn.![]()
Nah, weet je wat het is... blauwe ogen zijn recessief, dus als ik met een man met bruine ogen kindjes zou krijgen, krijg ik kindjes met bruine ogen en sterven 'mijn' mooie blauwe ogen uiteindelijk uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd dat vrouwen met blauwe ogen sloeries zijn.![]()
Niet echt, maar ik wilde gewoon gemeen doen na die bruine ogen opmerking van je. ;')
Alleen bij 'Over my Shoulder'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij mag alleen wel eens wat minder gebruik maken van z'n falsetto, in sommige nummers is het een beetje too much.
Zingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
what a waste
naam zegt me trouwens niks, wat doet ie?
Ze hebben allemaal wel iets wat ze zo grappig maakt.quote:
Dat vind ik nou echt een kutnummer.quote:
Misschien moet 'ie een keertje leren beltenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij mag alleen wel eens wat minder gebruik maken van z'n falsetto, in sommige nummers is het een beetje too much.
nah, niet helemaal hoor, ligt er helemaal aan wat je ouders voor genen hadden en wat je toekomstige man voor genen heeft, zelfs als je allebei bruine ogen hebt kun je nog kinderen krijgen met blauwe ogenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nah, weet je wat het is... blauwe ogen zijn recessief, dus als ik met een man met bruine ogen kindjes zou krijgen, krijg ik kindjes met bruine ogen en sterven 'mijn' mooie blauwe ogen uiteindelijk uit.
Verder heb ik niets tegen bruine ogen hoor, ik vind blauw alleen mooier, unieker, sprekender..
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een kutnummer.De rest van de CD vind ik super, maar dat is gewoon echt kut.
En daar is z'n falsetto nog geeneens zo hoog, gewoon... echt heel suf.
Ik heb zelf ook een zwak voor blauwe ogen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nah, weet je wat het is... blauwe ogen zijn recessief, dus als ik met een man met bruine ogen kindjes zou krijgen, krijg ik kindjes met bruine ogen en sterven 'mijn' mooie blauwe ogen uiteindelijk uit.
Verder heb ik niets tegen bruine ogen hoor, ik vind blauw alleen mooier, unieker, sprekender..
Je kent Grace Kelly niet wou je zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
what a waste
Finals, CUT!?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet niet wat ik ooit heb gedaan, volgens mij heette/was het ook een workshop, maar ik heb ooit die kerel (Marokkaan?) van die ene echte nep-serie bij BNN keihard laten lachen.!!! Die kwam dus bij mij op school. En we moesten dingetjes opvoeren. Stukjes. En ik speelde Pim Fortuyn. En ik zei/deed iets grappigs.
En toen ging hij keihard lachen.En aan zijn collega's, die in andere klaslokalen bezig waren, vertellen wat ik deed.
Hihihihihi.
[afbeelding]
Dat weet ik ook wel, maar ik wilde het eventjes niet al te ingewikkeld uitleggen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:42 schreef Re het volgende:
[..]
nah, niet helemaal hoor, ligt er helemaal aan wat je ouders voor genen hadden en wat je toekomstige man voor genen heeft, zelfs als je allebei bruine ogen hebt kun je nog kinderen krijgen met blauwe ogen
Love Today is mijn favoriete nummer. Daar krijg ik zo een positief gevoel van.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.Hoewel LICM ook wel een beetje niet zo leuk is.
Oh wacht, zo heet de CDquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.Hoewel LICM ook wel een beetje niet zo leuk is.
Jaaaaaa de mijne ook!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Love Today is mijn favoriete nummer. Daar krijg ik zo een positief gevoel van.
Als ik mezelf zonder gene ophemel dan verwacht ik natuurlijk wel meer reacties.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet alleen omdat hij homo is, ook omdat hij mooie bruine ogen en een bos donkere krullen heeft.
Goh, waar kén ik dat toch van!![]()
Big Girl is pas tofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Love Today is mijn favoriete nummer. Daar krijg ik zo een positief gevoel van.
Ik ben dat mens zo zat, met der ene oog en haar trieste leven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh wacht, zo heet de CD. Ik bedoel Any Other World
!
Weet je ook wie het isquote:
Oh, ik luister niet naar de tekstquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben dat mens zo zat, met der ene oog en haar trieste leven.
En de nieuwe single.quote:
quote:
quote:Nasrdin Dchar
Ook Nasrdin is regelmatig op televisie te zien in commercials (Nike en Coca Cola) en de series waaronder Cut en CutZomer van BNN . Verder speelde hij in de voorstelling ‘Het zijn allemaal flikkers bij de tv’ tijdens ‘Het Hollandse Nieuwe Festival, hij speelde bij het Waterhuis in de voorstelling W3 en in 2005 in hun nieuwe productie ‘De Stem van Tamar’.
Grace kelly of Mika?quote:
Zulks een wandelende encyclopedie, jij!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Grace kelly of Mika?
Mika is de zanger van het nummer 'Grace Kelly'
Grace kelly was een Hollywood filmster die trouwde met de prins van Monaco, Rainier en die toen prinses Gracia genoemd werd
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
what a waste
Allemaal parate kennis.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zulks een wandelende encyclopedie, jij!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Grace kelly of Mika?
Mika is de zanger van het nummer 'Grace Kelly'
Grace kelly was een Hollywood filmster die trouwde met de prins van Monaco, Rainier en die toen prinses Gracia genoemd werd
Nee!quote:
Bron?!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden vroeger de Privé, Weekend én Story in de leesmap dus ik wéét dat soort dingen gewoonZo zag ik van de week Vanessa/Conny Breukhoven in het Vondelpark en ik herkende haar gewoon aan haar geadopteerde dochter, Constanza, daarna zag ik pas Conny en Hans..
Jonger dan m'n vader gewoon. Ik word er akelig van.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:53 schreef LeBeau het volgende:
Gert-Jan Dröge (64) overleden
De tv-presentator, schrijver en acteur Gert-Jan Dröge is op 64-jarige leeftijd overleden. Hij leed aan longkanker en stierf in het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis in Amsterdam.
Dröge werd bekend door zijn ironische society-reportages op televisie. Eerst deed hij dat voor het VPRO-programma Gasthof zur Post Modernen en vanaf 1990 bij de AVRO in Glamourland. Later maakte hij ook programma's bij SBS en Net5.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7A7B2211B3068.html
Je bent wel op je plek in SHO, jij Showslet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Wij hadden vroeger de Privé, Weekend én Story in de leesmap dus ik wéét dat soort dingen gewoonZo zag ik van de week Vanessa/Conny Breukhoven in het Vondelpark en ik herkende haar gewoon aan haar geadopteerde dochter, Constanza, daarna zag ik pas Conny en Hans..
Ik gaf je eerder een link naar z'n website.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef babette21 het volgende:
ik ken geen nummer dat Grace Kelly heet (wel een prinses ja), maar na de vergelijking met de Siccor Sisters denk ik wel te weten welk (enorm leuk!) nummer het is
Mika - Grace Kellyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef babette21 het volgende:
ik ken geen nummer dat Grace Kelly heet (wel een prinses ja), maar na de vergelijking met de Siccor Sisters denk ik wel te weten welk (enorm leuk!) nummer het is
Ik zou 'm eerder met Freddy Mercury vergelijken dan met de Scissor sistersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef babette21 het volgende:
Een fotografisch geheugen is op zich niet ernstigquote:
*Wijst naar ondertitel*quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je bent wel op je plek in SHO, jij Showslet.
Showslet vind ik toch leuker.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een fotografisch geheugen is op zich niet ernstig
Hoewel ik het niet bij álles wat ik lees heb, jammer genoeg, bedrijfseconomische shit blijft niet hangen
[..]
*Wijst naar ondertitel*
Ik heb ook zoiets.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een fotografisch geheugen is op zich niet ernstig
De film is slecht, maar ik vind Georgina altijd wel aardig acteren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:59 schreef babette21 het volgende:
OMG een Engelstalige film met Georgina Verbaan... 3 minuten bezig en nu al tenenkrommend
Nederlands lukt haar nog maar net.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:59 schreef babette21 het volgende:
OMG een Engelstalige film met Georgina Verbaan... 3 minuten bezig en nu al tenenkrommend
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
MB is niet voor niets Godin van SHO.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets.
Zo wist ik bijvoorbeeld de naam van een acteur wiens films ik nog nóóit had gezien, maar wiens kop ik wel herkende uit de Troskompas () van zoveel jaar geleden.
toegegeven, ze heeft leuke rollen op haar naam staan! maar wat ik nu zie is echt erg; niet alleen de rol van Georgina maar die hele film. Het lijkt ook wel of iedereen een ander accent heeftquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
De film is slecht, maar ik vind Georgina altijd wel aardig acteren.
KENT NIEMAND DAN PROFESSOR KNAPKOPquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef Svensational het volgende:
Professor Knapkop, wat een pientere man!
quote:
krijg jij nou nooit nachtmerries over wat je morgen weer te wachten staat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar bed, morgen weer om 6 uur op. Hiep hoi!
Tof is dat, hè!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
!
Ja, ik kan ook heel veel filmhoezen zo voor me zien omdat ik jaren in een videotheek heb gewerkt, terwijl ik al die films nooit gezien heb_
Dakannie! Die's al lang dood!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Burdie het volgende:
OMG rtl4: ma tokkie wisselt van gezin met moeder theresa.
Tof ja!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tof is dat, hè!
Ik werd vroeger door mijn broers ook wel eens 'database' genoemd, omdat ik allerlei onzinnige data en feitjes onthield.
Ken je dat filmpje van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen terecht komt. Als ze thuis komt zit ze echt helemaal te freaken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij is dat dezequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen terecht komt. Als ze thuis komt zit ze echt helemaal te freaken.![]()
![]()
Moet je niet op het podium staan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Burdie het volgende:
Jaaaaa, die is tofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen terecht komt. Als ze thuis komt zit ze echt helemaal te freaken.![]()
![]()
Ik ben ook nooit een ster geweest in leren. Maar da's meer omdat ik er altijd weinig aan heb gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof ja!
Ik kan ook wel snel leren op zich, alleen de echt ingewikkelde dingen (en daarom nuttig tijdens toetsen enzo) gaan toch niet meer zo makkelijk de laatste tijd... I'M losing it
Volgende weekquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Moet je niet op het podium staan?
Met een beetje moeite gaat het wel ja, helemaal niks eraan doen werkt niet neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit een ster geweest in leren. Maar da's meer omdat ik er altijd weinig aan heb gedaan.
Ik kan nu wel al mijn tentamens halen als ik alles één keer gelezen heb (niet dat dát zo speciaal is, maar in mijn klas kan niet iedereen dat.)
Ken je dat verhaal van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen grappen moest vertellen? Ze ging niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Moet je niet op het podium staan?
Of mensen die samenvattingen maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met een beetje moeite gaat het wel ja, helemaal niks eraan doen werkt niet neeMaar als ik soms horror-verhalen hoor over mensen die weken van te voren al moeten beginnen met leren, dan ben ik blij
Jaaaaa, die is tofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen grappen moest vertellen? Ze ging niet.![]()
quote:
Dat gaat me ook te ver. Heeft ook weinig zin.quote:
Definieer 'alles'? Alles uit dit topic?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben ik de enige nerd die uit interesse altijd alles als nel leest
[..]
Dat gaat me ook te ver. Heeft ook weinig zin.
Ja ik drukte per ongeluk op invoeren i.p.v. preview.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Definieer 'alles'? Alles uit dit topic?
Of bijvoorbeeld alles uit de krant of een schoolboek?Hoe kun je trouwens dingen als Nel lezen?
Uit interesse is niet erg, daar heb ik juist bewondering voorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben ik de enige nerd die uit interesse altijd alles al snel en vroeg leest m.b.t. studeren?
Laat niksan het maar niet horen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Overigens ben ik m.b.t. projecten wel meestal behoorlijk lui.
Whihihihihihahahahahoho!!quote:* Keyboard Switch
For a computer programming class, I sat directly across from someone, and our computers were facing away from each other. A few minutes into the class, she got up to leave the room. I reached between our computers and switched the inputs for the keyboards.
She came back and started typing and immediately got a distressed look on her face.
She called the teacher over and explained that no matter what she typed, nothing would happen. The teacher tried everything. By this time I was hiding behind my monitor and quaking red-faced.
I started to type, "Leave me alone!"
They both jumped back, silenced. "What the... " the teacher said.
I typed, "I said leave me alone!"
The kid got real upset. "I didn't do anything to it, I swear!" It was all I could do to keep from laughing out loud. The conversation between them and the computer went on for an amazing five minutes.
Me: "Don't touch me! That hurts!"
Her: "I'm sorry, I didn't mean to hit your keys that hard."
Me: "Who do you think you are anyway?!" Etc.
Finally, I couldn't contain myself any longer and fell out of my chair laughing.
After they had realized what I had done, they both turned beet red.
Funny, I never got more than a C- in that class.
BRON
Damn, die is oudquote:
Weer via die ene vriend gekregen.quote:
Hij was wel grappigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer via die ene vriend gekregen.Ik zal 'm zeggen dat hij ermee moet ophouden!
Het was eigenlijk een klein leugentje, ik kende 'm nog nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer via die ene vriend gekregen.Ik zal 'm zeggen dat hij ermee moet ophouden!
Ik zet gewoon m'n balkondeur openquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef Burdie het volgende:
Het is echt te warm om te slapen.
Heb ik ook, maar dan kijken alle buren naar binnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zet gewoon m'n balkondeur open
Je moet ook wel je gordijnen dicht doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan kijken alle buren naar binnen.
Die kunnen niet dicht als de deur open staat. Deur gaat zegmaar naar binnen open.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet ook wel je gordijnen dicht doen!
Spannend tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die kunnen niet dicht als de deur open staat. Deur gaat zegmaar naar binnen open.
Nee, wat dat betreft zijn m'n geest en zintuigen aardig afgestompt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:06 schreef Re het volgende:
[..]
krijg jij nou nooit nachtmerries over wat je morgen weer te wachten staat?
he-he, gelukkig maar, ik zie het al helemaal vor me, badend in het zweet wakker wordend met allerlei ranzigheid op het netvliesquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft zijn m'n geest en zintuigen aardig afgestompt.Al ziijn er natuurlijk nog wel bepaalde sites die ik gillend wegklik.
Goedemorgen!quote:
Ehm... duhquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:31 schreef MissBliss het volgende:
En dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |