quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar die zich druk maakt om de platheid van iets...
[afbeelding]
Da's wel waarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:35 schreef Bupatih het volgende:
Het stukje is een en al onzin, dus dat kon er ook nog wel bij.
Re hè, geen reet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Reeeetje!!
Ik ben in 1981 geproduceerd EN geboren, jouw ouders waren in 1980 al druk bezig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent van mijn bouwjaar, wij zouden één front moeten vormen!![]()
![]()
![]()
Ik blijf mezelf gewoon voorhouden dat je ze graag feliciteert en zoent.quote:
Ook hoi.quote:
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook hoi.
Las ik het nou goed? Heb jij níét meegedaan met die naaktloperij in A'dam?
Wij vrouwen willen ook weleens "on top"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:38 schreef Bupatih het volgende:
"wij wijven"
"30ers met natte spinnenwebben in hun kut"
En dus niet op deze manierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wij vrouwen willen ook weleens "on top"
Sinds wanneer ben jij terug?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Bupatih het volgende:
Sinds wanneer doe jij je voor als vrouw?
Geitenkaas verschilt toch niet zo gek veel van jouw normale dieet van spermashots?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:10 schreef LeBeau het volgende:
Bij de AH zijn de verse pizza's in de aanbieding. Van de pizza's die je in een supermarkt kunt kopen vind ik de AH verse pizza echt verreweg het beste. Er zijn super veel verschillende soorten... maar bij de AH in Hoek van Holland hebben ze alleen die met geitenkaas, de enige die ik dus NIET lust.
Stelletje kneuzen.![]()
![]()
![]()
Ja, bek dicht en mooi wezen nu maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Mannen geilen altijd op de looks heIk heb godverdomme meer te bieden
Jouw sperma is het enige wat naar geitenkaas smaakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Geitenkaas verschilt toch niet zo gek veel van jouw normale dieet van spermashots?
????quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jouw sperma is het enige wat naar geitenkaas smaakt.
Zul je wel weer een Pro versie nodig hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Kun je meerdere pdf-documenten in 1 pdf-document achter elkaar zetten en zo ook opslaan?
Ja. http://www.pdfsam.org/quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Kun je meerdere pdf-documenten in 1 pdf-document achter elkaar zetten en zo ook opslaan?
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef Svensational het volgende:
Heb je nog knutselwerken of overlijdensberichten voor me, Buup?
Zomaar een wilde gok. Bitter en naar, dat vind ik wel bij je passen. Vanwaar de vraagtekens?quote:
Oooooh, snap dat dan. Giechel_Ho is nu een meisje. Met pronte tietjes. Speel nou even meeheeee!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zomaar een wilde gok. Bitter en naar, dat vind ik wel bij je passen. Vanwaar de vraagtekens?
Dat van de pronte tietjes wil ik nog wel aannemen, de rest...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooh, snap dat dan. Giechel_Ho is nu een meisje. Met pronte tietjes. Speel nou even meeheeee!
Geen meisje en not yet a womanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooh, snap dat dan. Giechel_Ho is nu een meisje. Met pronte tietjes. Speel nou even meeheeee!
Val jij op vrouwelijke mannen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat van de pronte tietjes wil ik nog wel aannemen, de rest...
Nee, ik bedoelde dat ik het wel geloofwaardig vind dat je tietjes pront zijn.quote:
Ik snap best wat jij bedoelde viezerik, maar in het algemeen, geil jij op vrouwelijke mannen? Mannen met handtasjes, "flauwe" handjes, make up/cremepjes enz.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik het wel geloofwaardig vind dat je tietjes pront zijn.
Maar dat is dus blijkbaar ook niet zo.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik snap best wat jij bedoelde viezerik, maar in het algemeen, geil jij op vrouwelijke mannen? Mannen met handtasjes, "flauwe" handjes, make up/cremepjes enz.
Moet ik alles voorkauwen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee (ik val niet op vrouwelijke mannen), ik bedoelde dat ik het wel geloofwaardig vind dat je tietjes pront zijn.
Maar dat is dus blijkbaar ook niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |