quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:34 schreef Crappery het volgende:
bom chikka wawa betekend poepen op je vriendins buik, met je penis erdoor, en in haar gezicht slaan
Het is weer eens een vrouw die hierover klaagtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
Heerlijk weer hoe wij wijven weer in zo'n truc van een vieze oude geile man trappen"Hoe goed kun jij bom chicka wah wah'en?" "Stuur je zelfgemaakte filmpje nu naar axe!" En al die breezersletjes en 30ers met natte spinnenwebben in hun kut sturen massaal hun geile amateur filmpjes naar axe, alwaar mannen en jongetjes kunnen stemmen op welk filmpje zij het meeste geilen
Daar hoort een geile foto bij
[afbeelding]
hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:34 schreef Crappery het volgende:
bom chikka wawa betekend poepen op je vriendins buik, met je penis erdoor, en in haar gezicht slaan
Giechel_Ho heeft zo'n dingetje tussen z'n benen hangen hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:53 schreef unioz het volgende:
[..]
Het is weer eens een vrouw die hierover klaagt![]()
Dat is wat de meeste vrouwen tegenwoordig als sterke vrouwen ervaren: vrouwen die hun seksuele kant altijd laten zien, zelfs opdringen, en zo "punten scoren." Dat ze hiermee alleen maar doen wat de man wil hebben ze blijkbaar nog niet bedacht. Deze meisjes zijn waarschijnlijk over twee of drie jaar wel te porren om voor twee T-shirts van TMF gepaald te worden door Valerioquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:29 schreef Burdie het volgende:
In die filmpjes lijkt het ook meer op aanranding dan iets wat beide partijen leuk zouden moeten vinden.
Preciesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef Burdie het volgende:
Mja, ik wil ook weer geen Ciska Dresselhuys worden, maar een beetje klasse kan je als meisje best bewaren.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:34 schreef Crappery het volgende:
Dit alles in samenwerking met TMFquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:50 schreef Sargon het volgende:
noe gaat echt nergens over dit, zie alleen maar filmpjes die echt dom zijn
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:17 schreef 0ttie het volgende:
Begin me flink te irriteren als ik tijdens het uitgaan ineens een 15 jarige balletje-in-opleiding keihard bomchickawawaaah hoor schreeuwen als hij een mooie meid ziet dansen.
Zou "Bom chicka wah wah" het nieuwe "pimpen" worden?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:17 schreef 0ttie het volgende:
Begin me flink te irriteren als ik tijdens het uitgaan ineens een 15 jarige balletje-in-opleiding keihard bomchickawawaaah hoor schreeuwen als hij een mooie meid ziet dansen. Is echt weer zo'n TMF hype waar tieners vol intrappen met zijn allen en de irritantheid om zich heen verspreiden als de geur van een natte hond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |