O ja, ik kon daar nooit mee overwegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat er geen MSN was!
ICQ.
Die is tof jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Sucking to hard on your lollipop
Loves gonna get you down [afbeelding]
Leuk liedje, maar waar slaat die tekst eigenlijk op?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Svensational het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Zhenar aan theatersport doet...![]()
Pijpenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Leuk liedje, maar waar slaat die tekst eigenlijk op?!
Haha, ik kan me nog herinneren dat iedereen ineens op msn ging en dat ik hardnekkig aan ICQ volhield, omdat ik het stom vond dat er een goed werkend programma was, en iedereen tóch naar msn ging.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef rena het volgende:
[..]
O ja, ik kon daar nooit mee overwegMsn is tenminste simpel.
![]()
Dat valt volgens mij bést mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
de lama's gaat voorbij aan één hele basale spelregel van de theatersport: "laat de ander schitteren". Ze maken grappen ten koste van anderen, willen graag zélf inkoppen, etc.
Wij zoeken nog spelers op de woensdagavond in Utrecht.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Heb ik 1 x gedaan en ik vond het best leuk.
En ik zou het best meer willen doen ja![]()
klopt, maar da's tv... ze geven wat 't publiek wil: plat vermaak. ze zijn zich enorm bewust van het feit dat het tv-publiek niet hetzelfde is als het theaterpubliek, stellen zich hierop in en zijn juist daardoor zo succesvol. slimme marketing!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef Burdie het volgende:
de lama's gaat voorbij aan één hele basale spelregel van de theatersport: "laat de ander schitteren". Ze maken grappen ten koste van anderen, willen graag zélf inkoppen, etc.
Ik had maar een half uurtje inbeltijd per weekquote:
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ze staan er ook niet alleen he.
Mika!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Svensational het volgende:
Dat is waar. Ik was volgens mij elke keer een half uur bezig om m'n wachtwoord of nummer te herinneren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had maar een half uurtje inbeltijd per week
Gewoon c/pquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die is tof ja![]()
Maar het is "too" niet "to"![]()
Over iemand die te hard op een lolly zuigt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Leuk liedje, maar waar slaat die tekst eigenlijk op?!
Die kon je laten staan gewoonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik was volgens mij elke keer een half uur bezig om m'n wachtwoord of nummer te herinneren.
Was is er mis met bruine ogen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Alleen érg jammer van z'n bruine ogen. Wel mooie krullen.
Tijl is geweldig, jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Zo'n Tijl Beckand is in zijn eentje nog steeds meer ad rem dan iemand die het van z'n voorbereide grapjes moet hebben.
ik heb het ook een keer gedaan, waaronder een spelletje doen waarbij je woorden met een "s" niet mocht zeggen, ik speelde iedereen lekker wegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Heb ik 1 x gedaan en ik vond het best leuk.
En ik zou het best meer willen doen ja![]()
Je hebt helemaal niks gezegd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb het ook een keer gedaan, waaronder een spelletje doen waarbij je woorden met een "s" niet mocht zeggen, ik speelde iedereen lekker weg
Hij is zo heetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |