Ik had maar een half uurtje inbeltijd per weekquote:
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ze staan er ook niet alleen he.
Mika!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Sucking to hard on your lollipop
Loves gonna get you down [afbeelding]
Dat is waar. Ik was volgens mij elke keer een half uur bezig om m'n wachtwoord of nummer te herinneren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had maar een half uurtje inbeltijd per week
Gewoon c/pquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die is tof ja![]()
Maar het is "too" niet "to"![]()
Over iemand die te hard op een lolly zuigt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Leuk liedje, maar waar slaat die tekst eigenlijk op?!
Die kon je laten staan gewoonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik was volgens mij elke keer een half uur bezig om m'n wachtwoord of nummer te herinneren.
Was is er mis met bruine ogen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Alleen érg jammer van z'n bruine ogen. Wel mooie krullen.
Tijl is geweldig, jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Zo'n Tijl Beckand is in zijn eentje nog steeds meer ad rem dan iemand die het van z'n voorbereide grapjes moet hebben.
ik heb het ook een keer gedaan, waaronder een spelletje doen waarbij je woorden met een "s" niet mocht zeggen, ik speelde iedereen lekker wegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Heb ik 1 x gedaan en ik vond het best leuk.
En ik zou het best meer willen doen ja![]()
Je hebt helemaal niks gezegd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb het ook een keer gedaan, waaronder een spelletje doen waarbij je woorden met een "s" niet mocht zeggen, ik speelde iedereen lekker weg
Hij is zo heetquote:
Mika en omdat hij homo is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is die man en waarom is ie zo mooi?!??!?![]()
Ik word echt vrolijk van zijn muziek.quote:
Wat voor kleur ogen heeft je paquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd: "mannen met bruine ogen zijn niet te vertrouwen"..
Bij die smilie denk ik eerder aan ADHD.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik word echt vrolijk van zijn muziek. [afbeelding] !
Of komt dat omdat Buup weer terug isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik aan een halfnaakte Zhenar in mijn kamer, onderwijl zijn tampeloeris in het rond slingerend.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij die smilie denk ik eerder aan ADHD.
Niet alleen omdat hij homo is, ook omdat hij mooie bruine ogen en een bos donkere krullen heeft.quote:
wij hebben 't eens met collega's gedaan, beetje workshop-achtig. wel grappig, maar ze hadden bijna alles van de Lama's gejatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef Re het volgende:
ik heb het ook een keer gedaan, waaronder een spelletje doen waarbij je woorden met een "s" niet mocht zeggen, ik speelde iedereen lekker weg
Mijn moeder zei altijd dat vrouwen met blauwe ogen sloeries zijn.quote:
O, is het dan geen jaloeziequote:
Oh, ik doe ook tijdens mijn theatersportworkshops oefeningen die de lama's ook doen. Die kent iedereen tenminstequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hebben 't eens met collega's gedaan, beetje workshop-achtig. wel grappig, maar ze hadden bijna alles van de Lama's gejat
Hij mag alleen wel eens wat minder gebruik maken van z'n falsetto, in sommige nummers is het een beetje too much.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hard gedisstquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd dat vrouwen met blauwe ogen sloeries zijn.![]()
Nah, weet je wat het is... blauwe ogen zijn recessief, dus als ik met een man met bruine ogen kindjes zou krijgen, krijg ik kindjes met bruine ogen en sterven 'mijn' mooie blauwe ogen uiteindelijk uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd dat vrouwen met blauwe ogen sloeries zijn.![]()
Niet echt, maar ik wilde gewoon gemeen doen na die bruine ogen opmerking van je. ;')
Alleen bij 'Over my Shoulder'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij mag alleen wel eens wat minder gebruik maken van z'n falsetto, in sommige nummers is het een beetje too much.
Zingen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
what a waste
naam zegt me trouwens niks, wat doet ie?
Ze hebben allemaal wel iets wat ze zo grappig maakt.quote:
Dat vind ik nou echt een kutnummer.quote:
Misschien moet 'ie een keertje leren beltenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij mag alleen wel eens wat minder gebruik maken van z'n falsetto, in sommige nummers is het een beetje too much.
nah, niet helemaal hoor, ligt er helemaal aan wat je ouders voor genen hadden en wat je toekomstige man voor genen heeft, zelfs als je allebei bruine ogen hebt kun je nog kinderen krijgen met blauwe ogenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nah, weet je wat het is... blauwe ogen zijn recessief, dus als ik met een man met bruine ogen kindjes zou krijgen, krijg ik kindjes met bruine ogen en sterven 'mijn' mooie blauwe ogen uiteindelijk uit.
Verder heb ik niets tegen bruine ogen hoor, ik vind blauw alleen mooier, unieker, sprekender..
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een kutnummer.De rest van de CD vind ik super, maar dat is gewoon echt kut.
En daar is z'n falsetto nog geeneens zo hoog, gewoon... echt heel suf.
Ik heb zelf ook een zwak voor blauwe ogen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nah, weet je wat het is... blauwe ogen zijn recessief, dus als ik met een man met bruine ogen kindjes zou krijgen, krijg ik kindjes met bruine ogen en sterven 'mijn' mooie blauwe ogen uiteindelijk uit.
Verder heb ik niets tegen bruine ogen hoor, ik vind blauw alleen mooier, unieker, sprekender..
Je kent Grace Kelly niet wou je zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
what a waste
Finals, CUT!?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet niet wat ik ooit heb gedaan, volgens mij heette/was het ook een workshop, maar ik heb ooit die kerel (Marokkaan?) van die ene echte nep-serie bij BNN keihard laten lachen.!!! Die kwam dus bij mij op school. En we moesten dingetjes opvoeren. Stukjes. En ik speelde Pim Fortuyn. En ik zei/deed iets grappigs.
En toen ging hij keihard lachen.En aan zijn collega's, die in andere klaslokalen bezig waren, vertellen wat ik deed.
Hihihihihi.
[afbeelding]
Dat weet ik ook wel, maar ik wilde het eventjes niet al te ingewikkeld uitleggen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:42 schreef Re het volgende:
[..]
nah, niet helemaal hoor, ligt er helemaal aan wat je ouders voor genen hadden en wat je toekomstige man voor genen heeft, zelfs als je allebei bruine ogen hebt kun je nog kinderen krijgen met blauwe ogen
Love Today is mijn favoriete nummer. Daar krijg ik zo een positief gevoel van.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.Hoewel LICM ook wel een beetje niet zo leuk is.
Oh wacht, zo heet de CDquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook.Hoewel LICM ook wel een beetje niet zo leuk is.
Jaaaaaa de mijne ook!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Love Today is mijn favoriete nummer. Daar krijg ik zo een positief gevoel van.
Als ik mezelf zonder gene ophemel dan verwacht ik natuurlijk wel meer reacties.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet alleen omdat hij homo is, ook omdat hij mooie bruine ogen en een bos donkere krullen heeft.
Goh, waar kén ik dat toch van!![]()
Big Girl is pas tofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Love Today is mijn favoriete nummer. Daar krijg ik zo een positief gevoel van.
Ik ben dat mens zo zat, met der ene oog en haar trieste leven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh wacht, zo heet de CD. Ik bedoel Any Other World
!
Weet je ook wie het isquote:
Oh, ik luister niet naar de tekstquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben dat mens zo zat, met der ene oog en haar trieste leven.
En de nieuwe single.quote:
quote:
quote:Nasrdin Dchar
Ook Nasrdin is regelmatig op televisie te zien in commercials (Nike en Coca Cola) en de series waaronder Cut en CutZomer van BNN . Verder speelde hij in de voorstelling ‘Het zijn allemaal flikkers bij de tv’ tijdens ‘Het Hollandse Nieuwe Festival, hij speelde bij het Waterhuis in de voorstelling W3 en in 2005 in hun nieuwe productie ‘De Stem van Tamar’.
Grace kelly of Mika?quote:
Zulks een wandelende encyclopedie, jij!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Grace kelly of Mika?
Mika is de zanger van het nummer 'Grace Kelly'
Grace kelly was een Hollywood filmster die trouwde met de prins van Monaco, Rainier en die toen prinses Gracia genoemd werd
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
what a waste
Allemaal parate kennis.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zulks een wandelende encyclopedie, jij!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Grace kelly of Mika?
Mika is de zanger van het nummer 'Grace Kelly'
Grace kelly was een Hollywood filmster die trouwde met de prins van Monaco, Rainier en die toen prinses Gracia genoemd werd
Nee!quote:
Bron?!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden vroeger de Privé, Weekend én Story in de leesmap dus ik wéét dat soort dingen gewoonZo zag ik van de week Vanessa/Conny Breukhoven in het Vondelpark en ik herkende haar gewoon aan haar geadopteerde dochter, Constanza, daarna zag ik pas Conny en Hans..
Jonger dan m'n vader gewoon. Ik word er akelig van.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:53 schreef LeBeau het volgende:
Gert-Jan Dröge (64) overleden
De tv-presentator, schrijver en acteur Gert-Jan Dröge is op 64-jarige leeftijd overleden. Hij leed aan longkanker en stierf in het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis in Amsterdam.
Dröge werd bekend door zijn ironische society-reportages op televisie. Eerst deed hij dat voor het VPRO-programma Gasthof zur Post Modernen en vanaf 1990 bij de AVRO in Glamourland. Later maakte hij ook programma's bij SBS en Net5.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7A7B2211B3068.html
Je bent wel op je plek in SHO, jij Showslet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Wij hadden vroeger de Privé, Weekend én Story in de leesmap dus ik wéét dat soort dingen gewoonZo zag ik van de week Vanessa/Conny Breukhoven in het Vondelpark en ik herkende haar gewoon aan haar geadopteerde dochter, Constanza, daarna zag ik pas Conny en Hans..
Ik gaf je eerder een link naar z'n website.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef babette21 het volgende:
ik ken geen nummer dat Grace Kelly heet (wel een prinses ja), maar na de vergelijking met de Siccor Sisters denk ik wel te weten welk (enorm leuk!) nummer het is
Mika - Grace Kellyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef babette21 het volgende:
ik ken geen nummer dat Grace Kelly heet (wel een prinses ja), maar na de vergelijking met de Siccor Sisters denk ik wel te weten welk (enorm leuk!) nummer het is
Ik zou 'm eerder met Freddy Mercury vergelijken dan met de Scissor sistersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef babette21 het volgende:
Een fotografisch geheugen is op zich niet ernstigquote:
*Wijst naar ondertitel*quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je bent wel op je plek in SHO, jij Showslet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |