krijg jij nou nooit nachtmerries over wat je morgen weer te wachten staat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar bed, morgen weer om 6 uur op. Hiep hoi!
Tof is dat, hè!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
!
Ja, ik kan ook heel veel filmhoezen zo voor me zien omdat ik jaren in een videotheek heb gewerkt, terwijl ik al die films nooit gezien heb_
Dakannie! Die's al lang dood!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Burdie het volgende:
OMG rtl4: ma tokkie wisselt van gezin met moeder theresa.
Tof ja!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tof is dat, hè!
Ik werd vroeger door mijn broers ook wel eens 'database' genoemd, omdat ik allerlei onzinnige data en feitjes onthield.
Ken je dat filmpje van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen terecht komt. Als ze thuis komt zit ze echt helemaal te freaken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij is dat dezequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen terecht komt. Als ze thuis komt zit ze echt helemaal te freaken.![]()
![]()
Moet je niet op het podium staan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Burdie het volgende:
Jaaaaa, die is tofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen terecht komt. Als ze thuis komt zit ze echt helemaal te freaken.![]()
![]()
Ik ben ook nooit een ster geweest in leren. Maar da's meer omdat ik er altijd weinig aan heb gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof ja!
Ik kan ook wel snel leren op zich, alleen de echt ingewikkelde dingen (en daarom nuttig tijdens toetsen enzo) gaan toch niet meer zo makkelijk de laatste tijd... I'M losing it
Volgende weekquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Moet je niet op het podium staan?
Met een beetje moeite gaat het wel ja, helemaal niks eraan doen werkt niet neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit een ster geweest in leren. Maar da's meer omdat ik er altijd weinig aan heb gedaan.
Ik kan nu wel al mijn tentamens halen als ik alles één keer gelezen heb (niet dat dát zo speciaal is, maar in mijn klas kan niet iedereen dat.)
Ken je dat verhaal van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen grappen moest vertellen? Ze ging niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Moet je niet op het podium staan?
Of mensen die samenvattingen maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met een beetje moeite gaat het wel ja, helemaal niks eraan doen werkt niet neeMaar als ik soms horror-verhalen hoor over mensen die weken van te voren al moeten beginnen met leren, dan ben ik blij
Jaaaaa, die is tofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen grappen moest vertellen? Ze ging niet.![]()
quote:
Dat gaat me ook te ver. Heeft ook weinig zin.quote:
Definieer 'alles'? Alles uit dit topic?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben ik de enige nerd die uit interesse altijd alles als nel leest
[..]
Dat gaat me ook te ver. Heeft ook weinig zin.
Ja ik drukte per ongeluk op invoeren i.p.v. preview.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Definieer 'alles'? Alles uit dit topic?
Of bijvoorbeeld alles uit de krant of een schoolboek?Hoe kun je trouwens dingen als Nel lezen?
Uit interesse is niet erg, daar heb ik juist bewondering voorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben ik de enige nerd die uit interesse altijd alles al snel en vroeg leest m.b.t. studeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |