Showslet vind ik toch leuker.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een fotografisch geheugen is op zich niet ernstig
Hoewel ik het niet bij álles wat ik lees heb, jammer genoeg, bedrijfseconomische shit blijft niet hangen
[..]
*Wijst naar ondertitel*
Ik heb ook zoiets.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een fotografisch geheugen is op zich niet ernstig
De film is slecht, maar ik vind Georgina altijd wel aardig acteren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:59 schreef babette21 het volgende:
OMG een Engelstalige film met Georgina Verbaan... 3 minuten bezig en nu al tenenkrommend
Nederlands lukt haar nog maar net.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:59 schreef babette21 het volgende:
OMG een Engelstalige film met Georgina Verbaan... 3 minuten bezig en nu al tenenkrommend
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef alwaysthebest het volgende:
MB is niet voor niets Godin van SHO.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets.
Zo wist ik bijvoorbeeld de naam van een acteur wiens films ik nog nóóit had gezien, maar wiens kop ik wel herkende uit de Troskompas () van zoveel jaar geleden.
toegegeven, ze heeft leuke rollen op haar naam staan! maar wat ik nu zie is echt erg; niet alleen de rol van Georgina maar die hele film. Het lijkt ook wel of iedereen een ander accent heeftquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
De film is slecht, maar ik vind Georgina altijd wel aardig acteren.
KENT NIEMAND DAN PROFESSOR KNAPKOPquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef Svensational het volgende:
Professor Knapkop, wat een pientere man!
quote:
krijg jij nou nooit nachtmerries over wat je morgen weer te wachten staat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar bed, morgen weer om 6 uur op. Hiep hoi!
Tof is dat, hè!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
!
Ja, ik kan ook heel veel filmhoezen zo voor me zien omdat ik jaren in een videotheek heb gewerkt, terwijl ik al die films nooit gezien heb_
Dakannie! Die's al lang dood!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Burdie het volgende:
OMG rtl4: ma tokkie wisselt van gezin met moeder theresa.
Tof ja!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tof is dat, hè!
Ik werd vroeger door mijn broers ook wel eens 'database' genoemd, omdat ik allerlei onzinnige data en feitjes onthield.
Ken je dat filmpje van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen terecht komt. Als ze thuis komt zit ze echt helemaal te freaken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij is dat dezequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen terecht komt. Als ze thuis komt zit ze echt helemaal te freaken.![]()
![]()
Moet je niet op het podium staan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Burdie het volgende:
Jaaaaa, die is tofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen terecht komt. Als ze thuis komt zit ze echt helemaal te freaken.![]()
![]()
Ik ben ook nooit een ster geweest in leren. Maar da's meer omdat ik er altijd weinig aan heb gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof ja!
Ik kan ook wel snel leren op zich, alleen de echt ingewikkelde dingen (en daarom nuttig tijdens toetsen enzo) gaan toch niet meer zo makkelijk de laatste tijd... I'M losing it
Volgende weekquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Moet je niet op het podium staan?
Met een beetje moeite gaat het wel ja, helemaal niks eraan doen werkt niet neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit een ster geweest in leren. Maar da's meer omdat ik er altijd weinig aan heb gedaan.
Ik kan nu wel al mijn tentamens halen als ik alles één keer gelezen heb (niet dat dát zo speciaal is, maar in mijn klas kan niet iedereen dat.)
Ken je dat verhaal van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen grappen moest vertellen? Ze ging niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Moet je niet op het podium staan?
Of mensen die samenvattingen maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met een beetje moeite gaat het wel ja, helemaal niks eraan doen werkt niet neeMaar als ik soms horror-verhalen hoor over mensen die weken van te voren al moeten beginnen met leren, dan ben ik blij
Jaaaaa, die is tofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van die enorm christelijke vrouw die bij wat heidenen grappen moest vertellen? Ze ging niet.![]()
quote:
Dat gaat me ook te ver. Heeft ook weinig zin.quote:
Definieer 'alles'? Alles uit dit topic?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben ik de enige nerd die uit interesse altijd alles als nel leest
[..]
Dat gaat me ook te ver. Heeft ook weinig zin.
Ja ik drukte per ongeluk op invoeren i.p.v. preview.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Definieer 'alles'? Alles uit dit topic?
Of bijvoorbeeld alles uit de krant of een schoolboek?Hoe kun je trouwens dingen als Nel lezen?
Uit interesse is niet erg, daar heb ik juist bewondering voorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben ik de enige nerd die uit interesse altijd alles al snel en vroeg leest m.b.t. studeren?
Laat niksan het maar niet horen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Overigens ben ik m.b.t. projecten wel meestal behoorlijk lui.
Whihihihihihahahahahoho!!quote:* Keyboard Switch
For a computer programming class, I sat directly across from someone, and our computers were facing away from each other. A few minutes into the class, she got up to leave the room. I reached between our computers and switched the inputs for the keyboards.
She came back and started typing and immediately got a distressed look on her face.
She called the teacher over and explained that no matter what she typed, nothing would happen. The teacher tried everything. By this time I was hiding behind my monitor and quaking red-faced.
I started to type, "Leave me alone!"
They both jumped back, silenced. "What the... " the teacher said.
I typed, "I said leave me alone!"
The kid got real upset. "I didn't do anything to it, I swear!" It was all I could do to keep from laughing out loud. The conversation between them and the computer went on for an amazing five minutes.
Me: "Don't touch me! That hurts!"
Her: "I'm sorry, I didn't mean to hit your keys that hard."
Me: "Who do you think you are anyway?!" Etc.
Finally, I couldn't contain myself any longer and fell out of my chair laughing.
After they had realized what I had done, they both turned beet red.
Funny, I never got more than a C- in that class.
BRON
Damn, die is oudquote:
Weer via die ene vriend gekregen.quote:
Hij was wel grappigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer via die ene vriend gekregen.Ik zal 'm zeggen dat hij ermee moet ophouden!
Het was eigenlijk een klein leugentje, ik kende 'm nog nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer via die ene vriend gekregen.Ik zal 'm zeggen dat hij ermee moet ophouden!
Ik zet gewoon m'n balkondeur openquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef Burdie het volgende:
Het is echt te warm om te slapen.
Heb ik ook, maar dan kijken alle buren naar binnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zet gewoon m'n balkondeur open
Je moet ook wel je gordijnen dicht doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan kijken alle buren naar binnen.
Die kunnen niet dicht als de deur open staat. Deur gaat zegmaar naar binnen open.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet ook wel je gordijnen dicht doen!
Spannend tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die kunnen niet dicht als de deur open staat. Deur gaat zegmaar naar binnen open.
Nee, wat dat betreft zijn m'n geest en zintuigen aardig afgestompt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:06 schreef Re het volgende:
[..]
krijg jij nou nooit nachtmerries over wat je morgen weer te wachten staat?
he-he, gelukkig maar, ik zie het al helemaal vor me, badend in het zweet wakker wordend met allerlei ranzigheid op het netvliesquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft zijn m'n geest en zintuigen aardig afgestompt.Al ziijn er natuurlijk nog wel bepaalde sites die ik gillend wegklik.
Goedemorgen!quote:
Ehm... duhquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:31 schreef MissBliss het volgende:
En dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |