Laat niksan het maar niet horen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Overigens ben ik m.b.t. projecten wel meestal behoorlijk lui.
Whihihihihihahahahahoho!!quote:* Keyboard Switch
For a computer programming class, I sat directly across from someone, and our computers were facing away from each other. A few minutes into the class, she got up to leave the room. I reached between our computers and switched the inputs for the keyboards.
She came back and started typing and immediately got a distressed look on her face.
She called the teacher over and explained that no matter what she typed, nothing would happen. The teacher tried everything. By this time I was hiding behind my monitor and quaking red-faced.
I started to type, "Leave me alone!"
They both jumped back, silenced. "What the... " the teacher said.
I typed, "I said leave me alone!"
The kid got real upset. "I didn't do anything to it, I swear!" It was all I could do to keep from laughing out loud. The conversation between them and the computer went on for an amazing five minutes.
Me: "Don't touch me! That hurts!"
Her: "I'm sorry, I didn't mean to hit your keys that hard."
Me: "Who do you think you are anyway?!" Etc.
Finally, I couldn't contain myself any longer and fell out of my chair laughing.
After they had realized what I had done, they both turned beet red.
Funny, I never got more than a C- in that class.
BRON
Damn, die is oudquote:
Weer via die ene vriend gekregen.quote:
Hij was wel grappigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer via die ene vriend gekregen.Ik zal 'm zeggen dat hij ermee moet ophouden!
Het was eigenlijk een klein leugentje, ik kende 'm nog nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer via die ene vriend gekregen.Ik zal 'm zeggen dat hij ermee moet ophouden!
Ik zet gewoon m'n balkondeur openquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef Burdie het volgende:
Het is echt te warm om te slapen.
Heb ik ook, maar dan kijken alle buren naar binnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zet gewoon m'n balkondeur open
Je moet ook wel je gordijnen dicht doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan kijken alle buren naar binnen.
Die kunnen niet dicht als de deur open staat. Deur gaat zegmaar naar binnen open.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet ook wel je gordijnen dicht doen!
Spannend tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die kunnen niet dicht als de deur open staat. Deur gaat zegmaar naar binnen open.
Nee, wat dat betreft zijn m'n geest en zintuigen aardig afgestompt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:06 schreef Re het volgende:
[..]
krijg jij nou nooit nachtmerries over wat je morgen weer te wachten staat?
he-he, gelukkig maar, ik zie het al helemaal vor me, badend in het zweet wakker wordend met allerlei ranzigheid op het netvliesquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft zijn m'n geest en zintuigen aardig afgestompt.Al ziijn er natuurlijk nog wel bepaalde sites die ik gillend wegklik.
Goedemorgen!quote:
Ehm... duhquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:31 schreef MissBliss het volgende:
En dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |