Pfffff....ik moest het al die maanden alleen doen, geen beginnen aanquote:
Waarom denk je dat dat forum The Nineties zo populair was.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Schuif een stel 20+ers een paar herinneringen voor en ze gaan los.
ff zonder gekheid... waarom heeft niemand mij hierover bijgepraat!??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:55 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih vindt dat jij inderdaad 100 jaar achter loopt.
Grappen maak ik niet op commando. Ze moeten me invallen, ik ben een vrouw he!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maak eens een koddig grapje over 'in bed liggen' en 'standup'. Kom op, je kan het!
En gebruik maken van je cache! Offline pagina's opzoeken en dan hopen dat je nog wat dingen kon bekijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wachten tot het 8 uur was, en dan snel op connect klikken.![]()
quote:
Dat zeg ik: de Messias de passie is terug.quote:
Sinds wanneer is hard iets slechts?quote:
Uhuh, standup is ook heel veel meer dan een beetje achter een microfoon gaan staan en grappig gaan staan doen. Alle goede standup comedians hebben hun show woord voor woord, grap voor grap volledig uitgedacht en vooraf getest, herschreven, opnieuw getest, etc. etc. etc. daar zit echt zoooveel werk in, voordat een show een beetje goed is. Natuurlijk kan je er ook gewoon voor gaan zitten, daar ben je per slot artiest voorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zo zou het moeten zijn.
Veel mensen denken dat goede grappen van tijd en plaats onafhankelijk zijn, maar het is juist het tegenovergestelde.De goede grap past juist perféct op één bepaald tijdstip en voor één bepaald publiek.
En is dus niet overal toepasbaar.
Ja, hier ben ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeg ik: de Messias de passie is terug.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeg ik: de Messias de passie is terug.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef Zhenar het volgende:
Bupatih De passie is terug. Deze kan dicht.![]()
Ik vind het ook wel iets te snel gaan nuquote:
... en dat geeft meteen weer aan waarom Jim C. zo ontzettend níet grappig is!! of het zegt iets over dat "één bepaald publiek" maar da's dan ook niet echt iets om trots op te zijn....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef Bupatih het volgende:En zo zou het moeten zijn.
Veel mensen denken dat goede grappen van tijd en plaats onafhankelijk zijn, maar het is juist het tegenovergestelde.De goede grap past juist perféct op één bepaald tijdstip en voor één bepaald publiek.
En is dus niet overal toepasbaar.
Je moet er gewoon weer aan wennenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel iets te snel gaan nu
het is ook nooit goed he?
True, true. Maar dat vind ik ook meteen het jammere bij sommige gasten. Die zetten (als standupper) een leuke show neer, maar als ze onvoorbereid bezig zijn, zijn ze opeens een stuk minder grappig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Uhuh, standup is ook heel veel meer dan een beetje achter een microfoon gaan staan en grappig gaan staan doen. Alle goede standup comedians hebben hun show woord voor woord, grap voor grap volledig uitgedacht en vooraf getest, herschreven, opnieuw getest, etc. etc. etc. daar zit echt zoooveel werk in, voordat een show een beetje goed is. Natuurlijk kan je er ook gewoon voor gaan zitten, daar ben je per slot artiest voormaar zomaar een goede show (of een écht goede grap) uit je mouw schudden, is echt heel erg zeldzaam.
Overigens ben ik meer van het cabaret en korte scetches dan van de standup, dat is niet heel erg mijn ding.
Je leest effe een ander topic en je bent sl een discussie en 2 pagina's verder hier.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef rena het volgende:
[..]
Je moet er gewoon weer aan wennen![]()
Binnenkort post je weer mee als een gek
![]()
De Lama's zijn enorm niet grappigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True, true. Maar dat vind ik ook meteen het jammere bij sommige gasten. Die zetten (als standupper) een leuke show neer, maar als ze onvoorbereid bezig zijn, zijn ze opeens een stuk minder grappig.
Daarom heb ik ook wel 'respect' voor de Lama's.
Die snap ik even niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
... en dat geeft meteen weer aan waarom Jim C. zo ontzettend níet grappig is!! of het zegt iets over dat "één bepaald publiek" maar da's dan ook niet echt iets om trots op te zijn....
Je mag ook geen andere topics volgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je leest effe een ander topic en je bent sl een discussie en 2 pagina's verder hier.
Als je ooit theatersport hebt gezien (en dan een écht goed team) dan vind je de lama's daarna saaiquote:
Nou, ik vraag me af of ik meer om jullie groepje zal lachen dan om de Lama's.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
De Lama's zijn enorm niet grappig.
Ik doe zelf ook aan theatersport (zie ook mijn website!) en dat is veel leuker dan de lama's, omdat je daar in teamverband speelt. En in principe kan je met elk beetje input een leuke scene neerzetten, enkel al door het flink te overdrijven en/of uit z'n verband te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |