Rozen zijn roodquote:
Het is altijd wel handig om snel even het nieuws door te lezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef Bupatih het volgende:
(ik zeg maar geen twee, want Metro en Spits! zijn eigenlijk één pot nat, gezien hun gekopieerde ANP-berichten).
Ik was 17 en volgde lessen op de HAVO toen ik voor het eerst online gingquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was 19 toen ik voor 't eerst online ging.. was op de hbo, bleven we dagelijks tot veel te laat op school omdat nog bijna niemand thuis internet had. allemaal verslaafd aan Ilse Chat
maar vroeger was ik wel verslaafd aan de spelletjes die we thuis hadden, hoe simpel ook. ik denk dat m'n pc crashed als ik ze nu nog probeer te starten
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je verwachtte toch geen naam topic he
Ilse Chat! Daar was mijn hele gezin aan verslaafd toen we net internet hadden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was 19 toen ik voor 't eerst online ging.. was op de hbo, bleven we dagelijks tot veel te laat op school omdat nog bijna niemand thuis internet had. allemaal verslaafd aan Ilse Chat
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar vroeger was ik wel verslaafd aan de spelletjes die we thuis hadden, hoe simpel ook. ik denk dat m'n pc crashed als ik ze nu nog probeer te starten
Ja, maar dat maakt een van de twee wel overbodig in mijn ogen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is altijd wel handig om snel even het nieuws door te lezen.
kwam je ook in dequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ilse Chat! Daar was mijn hele gezin aan verslaafd toen we net internet hadden.
Omdat ik hem verraden had in zijn ONZ-topicquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Maar waarom moest jij je daar van Giechel_Ho mee bezig houden?
Bedoel je niet zijn GC-topic?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat ik hem verraden had in zijn ONZ-topic!
Nee, wij kwamen in een of andere box met iets van muziek in de naam ofzo. Met het gezin ook nog op een heuse chatmeet geweestquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
kwam je ook in deSoapbox
(ofzo
![]()
) ??
ik zit trouwens verkeerd te rekenen, was natuurlijk 18![]()
in 't begin niet, maar 't werd steeds populairder en toen mochten er nog maar 30 users tegelijk in ofzo... kwam je "in de wacht" te staan... en dat kon idd eindeloos durenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef MissBliss het volgende:
Oh, Ilsechat
Dat vond ik ook zo tof! Maar was vaak nog een hele toer zo'n chatroom in te komen
Nee.quote:
hoe doe je dat, chatten met het hele gezin??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, wij kwamen in een of andere box met iets van muziek in de naam ofzo. Met het gezin ook nog op een heuse chatmeet geweest! Daarna nooit meer wezen chatten
.
We hadden sowieso twee computers, toen al. En dan steeds iemand anders. En we hadden zelfs een kookwekkertje, en als je aan de computer wilde moest je dat op 30 minuten zetten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe doe je dat, chatten met het hele gezin??
Ik weet nog wel hoe ingewikkeld ik de chat vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef MissBliss het volgende:
Oh, Ilsechat
Dat vond ik ook zo tof! Maar was vaak nog een hele toer zo'n chatroom in te komen
Ja, ik had iets van 2 favo chatrooms, duurde soms eeuwenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
in 't begin niet, maar 't werd steeds populairder en toen mochten er nog maar 30 users tegelijk in ofzo... kwam je "in de wacht" te staan... en dat kon idd eindeloos duren
Que?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Druk bezig met nieuwe grappen jatten, gok ik.
Mijn moeder had voor iedereen een (inbel-)budget vastgesteld... Dus als ik mn half uurtje per week gebruikt had, kon ik er gewoon niet meer opquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hadden sowieso twee computers, toen al. En dan steeds iemand anders. En we hadden zelfs een kookwekkertje, en als je aan de computer wilde moest je dat op 30 minuten zetten.!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Met het gezin ook nog op een heuse chatmeet geweest!
De triestheid.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hadden sowieso twee computers, toen al. En dan steeds iemand anders. En we hadden zelfs een kookwekkertje, en als je aan de computer wilde moest je dat op 30 minuten zetten.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |