quote:
Meer hebben we elkaar niet te melden op zo'n avond.quote:
quote:
quote:
quote:
Om te huilen :'(quote:
quote:
quote:
quote:
Veel verder dan dat komen we niet. En intussen willen we allemaal onszelf wel door de kop schieten! :'(quote:
Iets dat we allemaal al tijden wisten is nu verwoord. En dat doet pijn. Gruwelijk pijnquote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Svensational het volgende:
ShowChat is ook gewoon kut geworden.
Onzin. relaties zijn niet verplicht dus als de lol eraf is kap je ermee. Zo simpel is het. Waarom zou je je leven vergallen met een vrijwillige relatie waaraan je geen plezier beleeft?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef Zhenar het volgende:
Je gaat niet weg, want dat is laf.
De hoop dat alles weer wordt zoals het was, dat je dat oude geluk weer terugvindt, is heel krachtig. Dwaas misschien, maar desondanks krachtig.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:49 schreef Argento het volgende:
[..]
Onzin. relaties zijn niet verplicht dus als de lol eraf is kap je ermee. Zo simpel is het. Waarom zou je je leven vergallen met een vrijwillige relatie waaraan je geen plezier beleeft?
Waarom is het einde onverbiddelijk? Als elke relatie waarmee het even slecht gaat maar meteen beëindigd wordt, dan zouden er nog maar weinig overblijvenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er kan iets leuks gebeuren of iemand kan een briljant idee krijgen waardoor de sjeu weer even terug komt. Maar het einde is onverbiddelijk. Uiteindelijk moet je toch iets nieuws beginnen. Je kan de tijd niet terugdraaien.![]()
Maar dat is niet écht uit elkaar gaan en ook niet écht bij elkaar blijven. Het is alles of niets hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:54 schreef katerwater het volgende:
Ben je bang voor een onzekere toekomst?
Trouwens: uit elkaar gaan hoeft in principe geen slecht gegeven te zijn dat gepaard gaat met elkaar haten of negeren. Je kan ook als vrienden uit elkaar gaan en elke dag met elkaar omgaan of zelfs samenwonen!
Ik ben geen expert maar misschien moeten jullie stoppen met de reallife contactenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De hoop dat alles weer wordt zoals het was, dat je dat oude geluk weer terugvindt, is heel krachtig. Dwaas misschien, maar desondanks krachtig.
Ach, hoe bitterzoet klinken de kritische noten van een kliekjesloze in de oren van het kliekjequote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef Skull-splitter het volgende:
SC is overrated, net als kliekjesvorming
Het is niet de bedoeling dat je de verwijten uit ShowChat hierheen verhuist, dit topic is voor contructieve bijdragenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar misschien moeten jullie stoppen met de reallife contacten
Niet gelijk boos worden als ik een gevoelige snaar raakquote:Op maandag 14 mei 2007 20:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je de verwijten uit ShowChat hierheen verhuist, dit topic is voor contructieve bijdragen![]()
Zijn laatste post zette hij bij onsquote:
quote:
Zo doe ik het IRL ook!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom is het einde onverbiddelijk? Als elke relatie waarmee het even slecht gaat maar meteen beëindigd wordt, dan zouden er nog maar weinig overblijven![]()
Heb je eigenlijk nog contact met die rebound van je? (Shok heette die toch?)quote:Op maandag 14 mei 2007 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Herinner me niet aan die zwarte dag uit mijn virtuele leven. De dag dat de passie gedoofd werd. Je probeert het wel weer op te pikken, maar het zal nooit meer hetzelfde zijn. Nooit meer.
![]()
Niet.quote:Hoe vindt ShowChat haar passie weer terug?
Nee, dat is helaas niets serieus geworden, tussen Shok en mij. Hij was toch iets te onervaren, had niet echt veel te melden. Er waren zelfs dagen dat hij helemaal niets terugzei. En de seks was ook niet je van het.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:11 schreef Zhenar het volgende:
Heb je eigenlijk nog contact met die rebound van je? (Shok heette die toch?)
Of heeft dat alleen maar een vervelende nasmaak achtergelaten?![]()
7 maandenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo doe ik het IRL ook!
Mijn langste relatie tot nu toe duurde 7 maanden
Wat je zegt is zó toepasselijk!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Niet.
Uiteindelijk gaat iedere SC ten onder aan incestueus incrowd-gevoos, intriges tussen users en oude gardes die plotseling niet meer iedere avond van 20 wildvreemden willen horen wat zij die avond eten, en eisen gaan stellen aan andermans postgedrag.
Doe wat noodzakelijk is, laat een gigantische dramabomb vallen, en vanuit de smeulende resten rijzen jullie weer op als een fenix, maar dan met meer onderling gebitch en persoonlijke crisises.
Het klinkt misschien raar uit mijn ShowChatmond, maar ik voel je pijn Cc... ik voel haar in mijn zielquote:Op maandag 14 mei 2007 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is helaas niets serieus geworden, tussen Shok en mij. Hij was toch iets te onervaren, had niet echt veel te melden. Er waren zelfs dagen dat hij helemaal niets terugzei. En de seks was ook niet je van het.
We zien elkaar af en toe nog in het voorbijgaan, maar meestal duikt hij of duik ik schielijk weg.
Het was het gewoon niet, Zhenar. Gelukkig maar ergens, anders had ik die nu ook moeten missen en het is al moeilijk genoeg zo.
![]()
Hoe waar.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Niet.
Uiteindelijk gaat iedere SC ten onder aan incestueus incrowd-gevoos, intriges tussen users en oude gardes die plotseling niet meer iedere avond van 20 wildvreemden willen horen wat zij die avond eten, en eisen gaan stellen aan andermans postgedrag.
Doe wat noodzakelijk is, laat een gigantische dramabomb vallen, en vanuit de smeulende resten rijzen jullie weer op als een fenix, maar dan met meer onderling gebitch en persoonlijke crisises.
Maar hoe creëer je een échte rel?!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hoe waar.Wijze woorden.
TS heeft een rel nodig. Om alles up te spicen.
Klopt, men steekt er de energie niet meer in, of beschikt simpelweg niet over de creativiteitquote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef OldJeller het volgende:
Vroeg werd er nog écht geflamed, niet ordinair schelden, maar goed bedachte posts.. nu is niet meer..
Een marrokaan vermoordenquote:
Zhenar is een aandachtsgeile kneus die de tarrels nog niet van mijn behaarde kont zou mogen knabbelenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:13 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet waar die kut Zhenar over heeft, maar in ShowChat doen we allemaal heel lief tegen elkaar.
Is jouw kont behaard?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar is een aandachtsgeile kneus die de tarrels nog niet van mijn behaarde kont zou mogen knabbelen.
Als je onder 'passie' nietszeggende, saaie users verstaat die alleen minne baggertopics openen en een sneue kloon aanmaken om op die manier 'grappig' te zijn, dan niet nee.quote:
Ja, maar daar worden de emotionele kwellingen van slowchatters niet erkendquote:
Ze nemen je niet meer serieusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar daar worden de emotionele kwellingen van slowchatters niet erkend![]()
We zijn hier niet allemaal zoals jij ouwe jellertquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je onder 'passie' nietszeggende, saaie users verstaat die alleen minne baggertopics openen en een sneue kloon aanmaken om op die manier 'grappig' te zijn, dan niet nee.
Huichelachtige slet!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar is een aandachtsgeile kneus die de tarrels nog niet van mijn behaarde kont zou mogen knabbelen.
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:
We kunnen ook nog een R&P topic openen en daarin klagen over dat de passie weg is uit onze slowchat en dat Dizer altijd zo laat thuis is en dat Babette dan nog geen gifjes van het eten klaar heeft staan en dat Sven ons nooit meer naar iets leuks meeneemt enzo![]()
En dan vragen aan de amateurpsychologen aldaar of ze ons willen helpen![]()
quote:
Het is aan jou de taak dergelijke users de weren met al je macht, je bent immers de toezichthouder van ONZ. FOK! is geen democratie en er wordt niet gemeten met gelijke maten, dus je mag ze er best uittrappen en voorzien van een ban.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:46 schreef remlof het volgende:
[..]
We zijn hier niet allemaal zoals jij ouwe jellert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |