Goed puntquote:Op maandag 14 mei 2007 19:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Kan iemand even de quote van Sven posten betreffende youtube e.a. linkjes
Een ellips, dat zijn die drie puntjes achteraan een zin, knurft!quote:
Dus daar dient VWO voorquote:Op maandag 14 mei 2007 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een ellips, dat zijn die drie puntjes achteraan een zin, knurft!![]()
Wat schattigquote:Op maandag 14 mei 2007 19:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Heather Martin - When Are You Coming Home - by Bye2luv
Een poging. Ik moet er wel even inkomen.quote:Scientology vecht conflict met BBC uit op internet
Uitgegeven: 14 mei 2007 12:23
LONDEN - De BBC is ernstig in conflict geraakt met de Scientologykerk. Scientology beschuldigt de Britse omroep er op een dvd van een demonstratie tegen het kerkgenootschap in scène te hebben gezet, en zette een filmpje op Youtube waarin een BBC-verslaggever tegenover een 'Scientoloog' in woede uitbarst.
Tijdens de betoging zijn volgens de kerk "terroristische doodsbedreigingen" geuit. Een woordvoerder van de BBC noemde de beschuldigingen op televisie "totale nonsens".
De ruzie tussen de omroep en het genootschap escaleerde vorige week, nadat BBC-verslaggever John Sweeney voor camera's van beide partijen slaande ruzie kreeg met Scientology-woordvoerder Tommy Davis.
Thetans
Scientology, dat gegrondvest is op de geschriften van de Amerikaanse sciencefictionschrijver L. Ron Hubbard, gelooft dat mensen worden geplaagd door zogenoemde 'thetans', de overblijfselen van de zielen van buitenaardse wezens. Die zouden miljoenen jaren geleden door het wezen 'Xenu' naar de aarde zijn vervoerd, in vulkanen zijn gegooid en met waterstofbommen zijn bestookt.
Volgens Scientology zijn menselijke problemen terug te voeren op die geschiedenis. Om hun lichaam en geest van de thetans te zuiveren, zouden aanhangers van de beweging tal van cursussen moeten volgen, die de beweging voor veel geld aanbiedt. Critici zijn daarom van mening dat Scientology geen kerk is, maar een sekte of een commerciële onderneming.
Woedeuitbarsting
De reporter volgde de kerk voor de documentaire 'Scientology and me'. Die wordt maandag om 21.30 uur (Nederlandse tijd) uitgezonden op BBC 1.
Scientology, dat de Britten volgde met een eigen cameraploeg, plaatste het gewraakte fragment op de populaire internetsite Youtube. Te zien is hoe Sweeney gedurende een halve minuut tegen Davis schreeuwt: "Je was er niet bij aan het begin van het interview. Je weet niet wat je zegt." De BBC antwoordde met een filmpje waarin een Scientology-woordvoerder tekeer gaat tegen Sweeney.
Sweeney's woedeuitbarsting had plaats op de tentoonstelling 'Psychiatrie: industrie des doods' in Los Angeles, waar Scientology de Holocaust volgens Sweeney in de schoenen van de psychiatrie probeert te schuiven.
Gehersenspoeld
De journalist heeft zijn excuses aangeboden. Op de website van de BBC zegt Sweeney dat hij onder grote druk stond. Naar eigen zeggen werd hij bespioneerd, achtervolgd en "gehersenspoeld" toen hij aan de documentaire werkte.
John Travolta
Ook filmster en Scientology-lid John Travolta heeft zich bij de BBC beklaagd over de journalist, zo schrijft de Britse krant Daily Telegraph maandag. De reporter zou hem gevraagd hebben "of ik lid ben van een hersenspoelende sekte". Travolta is diep beledigd en vindt dat de omroep Sweeney "geen forum moet geven voor zijn persoonlijke vooroordelen en animositeiten".
Karin Spaink
Dat Scientology de strijd op internet uitvecht, is opmerkelijk. In het verleden kwam de beweging vaak in het nieuws, omdat het trachtte websites waarop kritiek op Scientology werd geleverd, uit de lucht te laten halen. De Nederlandse publiciste Karin Spaink voerde een jarenlange juridische strijd met Scientology, nadat ze rechtbankstukken over de kerk had gepubliceerd.
Scientology beweerde de auteursrechten op delen van die stukken te bezitten, maar ving bij de rechter uiteindelijk bot.
Leuk compliment!quote:
Wat een klotepogingquote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een poging. Ik moet er wel even inkomen.
Maar hoe hilarisch is Scientology eigenlijk?!![]()
![]()
Misschien is het wel op de begrafenis van haar opa ofzoquote:
Die John T. moet gewoon Grease Lightning doen en verder zijn bek houdenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:
Hm, dat zou wel extreem kei zielig zijn ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien is het wel op de begrafenis van haar opa ofzo![]()
Hetzelfde kind een aantal jaar later, nog steeds verdrietigquote:Op maandag 14 mei 2007 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Leuk compliment!![]()
En dan moet je nu met een eigen linkje komen dat aan de vorige gerelateerd is. Zo gaat datNet als met anekdotes uitwisselen
![]()
Ja, hoe fakequote:
Die kleren!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hetzelfde kind een aantal jaar later, nog steeds verdrietig.
Dizer doet dat straks wel even, die OPquote:Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef Zhenar het volgende:
Eigenlijk is het bergafwaarts gegaan toen we geen OP's meer deden![]()
De OP moet terug!![]()
En Charisma Carpenter ook, maar die is al terug zie ik![]()
![]()
Dit gaat ook over moeilijkheden tussen vaders en hun "offspring"quote:Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hetzelfde kind een aantal jaar later, nog steeds verdrietig.
Het is voor haar broer die in Irak zit.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien is het wel op de begrafenis van haar opa ofzo![]()
Dat kind heeft onder hand zelfmoord gepleegd omdat ze zoveel problemen heeft met d'r vader en jij let alleen op de klerenquote:
Check die filmpjes op youtube.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Ah Gossie!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is voor haar broer die in Irak zit.
Ik heb de comments gelezen
Ik haat workaholicsquote:Op maandag 14 mei 2007 20:06 schreef Re het volgende:
Dizer
die is er echt nooit meer, sinds hij een pakkie aanmoet en belangrijk is is tie foetsie
Daar heeft Svensational toch zo'n hekel aan! YT-linkjes zonder naam.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef MissBliss het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jORLcPbeT1I
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:
We kunnen ook nog een R&P topic openen en daarin klagen over dat de passie weg is uit onze slowchat en dat Dizer altijd zo laat thuis is en dat Babette dan nog geen gifjes van het eten klaar heeft staan en dat Sven ons nooit meer naar iets leuks meeneemt enzo![]()
En dan vragen aan de amateurpsychologen aldaar of ze ons willen helpen![]()
Ze geeft toch een toelichtingquote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heeft Svensational toch zo'n hekel aan! YT-linkjes zonder naam.
Oh, dat eerste liedje ging niet over haar vader. Kneus.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kind heeft onder hand zelfmoord gepleegd omdat ze zoveel problemen heeft met d'r vader en jij let alleen op de kleren[afbeelding]
het is zielug hoor, Irak enzo..quote:Op maandag 14 mei 2007 20:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja, het minste wat je kunt doen is erom lachen hé. Heeft er toch nog iemand plezier van.
Nee, meestal heb ik dan een joint achter de rugquote:Op maandag 14 mei 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij kan altijd zo heerlijk reageren op mensen... alsof je net een paar lijntjes coke hebt weggesnoven![]()
DOEN DOEN DOEN!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:
We kunnen ook nog een R&P topic openen en daarin klagen over dat de passie weg is uit onze slowchat en dat Dizer altijd zo laat thuis is en dat Babette dan nog geen gifjes van het eten klaar heeft staan en dat Sven ons nooit meer naar iets leuks meeneemt enzo![]()
Wacht... dat was zoiets dat ik gewoon had moeten doen ipv alleen het idee te opperen" he?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:
JE KUNT HET NOG DOEN!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wacht... dat was zoiets dat ik gewoon had moeten doen ipv alleen het idee te opperen" he?![]()
Ik ben een passieve SC'er geworden!![]()
![]()
!
Nou enquote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heeft Svensational toch zo'n hekel aan! YT-linkjes zonder naam.
Dat wordt dan weer vakkundig de nek omgedraaid door c-c en consortenquote:
"Ha ha ha je vader" wel, natte windquote:Op maandag 14 mei 2007 20:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat eerste liedje ging niet over haar vader. Kneus. [afbeelding]
nou moet ik het weer doen zekerquote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wacht... dat was zoiets dat ik gewoon had moeten doen ipv alleen het idee te opperen" he?![]()
Ik ben een passieve SC'er geworden!![]()
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |