quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Frollo het volgende:
Dan kun je de sticker er na het afrekenen niet makkelijk af pulken, terug de winkel in gaan en op een ander product plakken.
Denk ik
Daar is een tactische oplossing voor. Naar de servicebalie (of klantenservice bij de Hema) gaan en zeggen dat je geen reclame ontvangt. Ze geven je dan praktisch altijd een stickervel mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Frollo het volgende:
Dan kun je de sticker er na het afrekenen niet makkelijk af pulken, terug de winkel in gaan en op een ander product plakken.
Wij hebben ze de laatste tijd standaard in de zak zittenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef Cybje het volgende:
[..]
Daar is een tactische oplossing voor. Naar de servicebalie (of klantenservice bij de Hema) gaan en zeggen dat je geen reclame ontvangt. Ze geven je dan praktisch altijd een stickervel mee.
Heb thuis nog een rolletje liggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef Cybje het volgende:
Kun je mij wat van die 35% stickers geven?
,,,quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:52 schreef ROG het volgende:
Ik ben echt te lui om aan die stickers te denken.
dan vraag je toch evenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:52 schreef ROG het volgende:
[..]
Echt, dan sta ik in de supermarkt; 'o fuck, die shitstickers vergeten.'![]()
Dat is trouwens ook de reden dat vroegah -toen alle producten in de winkels nog geprijsd waren- die kleine oranje prijsstickers uit drie gedeelten bestonden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Frollo het volgende:
Denk ik.
En toch trok je die er makkelijk afquote:Op zondag 13 mei 2007 17:21 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook de reden dat vroegah -toen alle producten in de winkels nog geprijsd waren- die kleine oranje prijsstickers uit drie gedeelten bestonden.
gast...die stickers zijn voor paupers om hun het gevoel te geven dat ze een artikel echt goedkoop krijgen terwijl AH de prijzen daarvoor gewoon verhoogd had. Je treft ook nooit die artikelen die je op dat moment echt nodig hebt in de aanbieding.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:29 schreef pberends het volgende:
Ik vroeg me af waarom Hema kortingstickers en AH-jokers (ook kortingstickers) een stervorm in de sticker zelf hebben. Je moet toch de hele sticker opplakken? Maar waarom brengen ze mensen dan in de verwarring door een stervorm in de sticker zelf te drukken
werk er ook, en dat klopt helemaal. kijk, albert heijn verwacht dat mensen die stickers plakt op dure shit: shampoo, ariel, koffie, taarten, etc. dat doen ze ook. op die producten (zon beetje alles boven de drie euro) zit een winstmarge van gemiddeld 25 procent. de extra verkoop van die producten met de jokeractie is 15 tot 20 procent. ze verkopen dus méér producten met 15 procent winst, hetgeen uiteindelijk meer winst oplevert voor appie heijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:24 schreef sanni het volgende:
[..]
gast...die stickers zijn voor paupers om hun het gevoel te geven dat ze een artikel echt goedkoop krijgen terwijl AH de prijzen daarvoor gewoon verhoogd had. Je treft ook nooit die artikelen die je op dat moment echt nodig hebt in de aanbieding.
Wat moet je anders dan. Je krijgt 3 stickers voor 10% korting. Ik kan ze ook simpelweg niet plakken om een statement te maken, maar dat kost mij alleen maar geld en de Albert Heijn zal weinig van mijn statement merken.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:24 schreef sanni het volgende:
[..]
gast...die stickers zijn voor paupers om hun het gevoel te geven dat ze een artikel echt goedkoop krijgen terwijl AH de prijzen daarvoor gewoon verhoogd had. Je treft ook nooit die artikelen die je op dat moment echt nodig hebt in de aanbieding.
Hm.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Frollo het volgende:
Denk ik.
Inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2007 17:18 schreef Serendips het volgende:
Ik heb echt een pleurishekel aan die stickers.
Waarom kunnen bij de kassa niet gewoon de vijf producten met het hoogste bedrag een korting krijgen? Gewoon. Automatisch.
Nee, 'de klant' zal wel weer hechten aan het psychologische proces van stimulus-respons 'stickertje plakken en korting krijgen'. Zucht.... 'De Klant'....![]()
Das de humor nou juist: je moet die ster niet eraf halen, maar de hele sticker. Waarom ze een stervorm in de sticker zelf doen is me een raadsel. Want die kan je er heel moeilijk afkrijgen.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:14 schreef Étoile het volgende:
[..]
Hm.
Eigk best logisch.
Ik helemaal charijnig bij de appie omdat ik het sterretje niet uit het plaatje gefrot kreeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |