Ons uitje naar de Efteling wordt toch veel tofferquote:
Jij kan altijd zo heerlijk reageren op mensen... alsof je net een paar lijntjes coke hebt weggesnovenquote:
Na een paar lijntjes coke reageert men niet meer "heerlijk" op mensenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij kan altijd zo heerlijk reageren op mensen... alsof je net een paar lijntjes coke hebt weggesnoven![]()
Boeiend... aangezien hier niemand ooit coke gebruikt heeft, afgezien vanquote:Op maandag 14 mei 2007 18:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Na een paar lijntjes coke reageert men niet meer "heerlijk" op mensen
L-E-Z-E-Nquote:Op maandag 14 mei 2007 18:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Boeiend... aangezien hier niemand ooit coke gebruikt heeft, afgezien vanjij
, wist er toch niemand dat je van coke een arrogante eikel wordt ipv een vrolijke huppelkut. Maar nu weten ze het dus wel en valt mijn opmerking in het water
![]()
![]()
![]()
Welk uitje? Dat uitje dat maar niet geregeld wordt?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ons uitje naar de Efteling wordt toch veel toffer![]()
Ja, dat was een aanname van mequote:Op maandag 14 mei 2007 18:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
L-E-Z-E-NEr stond "men" niet "ik"
Ja diequote:Op maandag 14 mei 2007 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welk uitje? Dat uitje dat maar niet geregeld wordt?!
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:10 schreef J.Grisham het volgende:
Oke, het zit zo. Ik ga deze zomer op vakantie met 10 vrienden naar Kreta! Supergaaf dus en heb er mega veel zin in!We zitten elkaar al een aantal maanden op te stoken hoe mooi het wel niet gaat worden, mede ook omdat we alle 10 vrijgezel zijn. Nu heb ik alleen sinds kort een superleuke dame ontmoet en het gaat top tussen ons. Sinds kort dus ook een vaste relatie!
![]()
Erg leuk allemaal, alleen voor de zomervakantie is het wat minder. Ik zie mijn vrienden al elke avond ladderzat worden en achter de mooiste dames aan gaan terwijl ik in een hoekje zit en elk contact met vrouwelijk schoon moet vermijden..
![]()
Opzich niet supererg, heb er nog steeds zin in maar baal stiekem wel een beetje..![]()
Wat voor gevoel zouden jullie hebben?of
![]()
Mooie reactiequote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
10 kerels die allemaal al maandenlang vrijgezel zijn? Ik denk niet dat die opeens allemaal gaan neuken daar, tenzij je naar een magisch eiland gaat
Tof! Ik wil mee!quote:
OK!quote:
Neequote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:36 schreef Zhenar het volgende:
Wat is R&P soms toch geinig![]()
[..]
[..]
Mooie reactie![]()
![]()
Het gaat hier ook echt alleen maar over wanneer de volgende meet is, hoe leuk iedereen is, hoe tof Friends wel weer niet is, DVD's, foto's van elkaar.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:18 schreef Re het volgende:
[..]
Weinig mensen om te dissen he, en het kliekje ziet erlkaar elke week ofzo, dan heb je online elkaar ook nix meer te vertellen.... het leven is oneerlijk boohooo
Niet van mijquote:Op maandag 14 mei 2007 19:36 schreef alwaysthebest het volgende:
En dat Buupje er niet meer is lijkt me logisch. Toen 'ie eenmaal terug was was hij volgens ons niet meer zoals vroeger en kreeg 'ie alleen maar geklaag te horen.
Inderdaad, en dat incrowd geneuzel geeft mij het gevoel dat ik buiten de groep valquote:Op maandag 14 mei 2007 19:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het gaat hier ook echt alleen maar over wanneer de volgende meet is, hoe leuk iedereen is, hoe tof Friends wel weer niet is, DVD's, foto's van elkaar.
Niet dat dat ook leuk kan zijn.
Zo wat viel hij tegen zegquote:En dat Buupje er niet meer is lijkt me logisch. Toen 'ie eenmaal terug was was hij volgens ons niet meer zoals vroeger en kreeg 'ie alleen maar geklaag te horen.
Vind je het gek, als 75% van de posts uit het topic van hém warenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:36 schreef alwaysthebest het volgende:
En dat Buupje er niet meer is lijkt me logisch. Toen 'ie eenmaal terug was was hij volgens ons niet meer zoals vroeger en kreeg 'ie alleen maar geklaag te horen.
Dan moet je ook eens meeten hoerrrrrrr!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
Inderdaad, en dat incrowd geneuzel geeft mij het gevoel dat ik buiten de groep val(Jajaaaaaaaaaa wat ook zo is
![]()
Boeiiuuuuuh
) Maar goed....
Dat is waar!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het gaat hier ook echt alleen maar over wanneer de volgende meet is, hoe leuk iedereen is, hoe tof Friends wel weer niet is, DVD's, foto's van elkaar.
je vind het stiemum wel erg hequote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat incrowd geneuzel geeft mij het gevoel dat ik buiten de groep val(Jajaaaaaaaaaa wat ook zo is
![]()
Boeiiuuuuuh
) Maar goed....
[..]
Jij kan ook zo lekker happenquote:Zo wat viel hij tegen zegIk ben blij dat hij weg is
Wat schattigquote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat incrowd geneuzel geeft mij het gevoel dat ik buiten de groep val![]()
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan moet je ook eens meeten hoerrrrrrr!
/poging waagt
ShowChat heeft weer wat meernodig.
In plaats van dat je zelf iets onderneemt om het beter te makenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Svensational het volgende:
ShowChat is ook gewoon kut geworden.
Ik ga hier ook maar weg dan, Buup achterna.
Dat sowiesoquote:Op maandag 14 mei 2007 19:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan moet je ook eens meeten hoerrrrrrr!
/poging waagt
ShowChat heeft weer wat meernodig.
Discussiëren over hoe ShowChat weer dat gevreesde stelletje incrowdgroepje wordt waar niemand bij wilt horen?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:43 schreef Zhenar het volgende:
Wie gaat er in de ShowChatImprovementTaskForce (SCITF)?![]()
Ja joh, loop maar van het probleem weg. Hè. Hè. Hè.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Svensational het volgende:
En wie is er dan bijgekomen de laatste tijd... ik tel er maar 1-tje hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Discussiëren over hoe ShowChat weer dat gevreesde stelletje incrowdgroepje wordt waar niemand bij wilt horen?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef Svensational het volgende:
Nou, om te beginnen zou iedereen eens kunnen stoppen met dat stomme hoi-geroep de hele tijdquote:Op maandag 14 mei 2007 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In plaats van dat je zelf iets onderneemt om het beter te maken![]()
![]()
![]()
1 teveel!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef Re het volgende:
[..]
En wie is er dan bijgekomen de laatste tijd... ik tel er maar 1-tje hoor
inkoppertjequote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, om te beginnen zou iedereen eens kunnen stoppen met dat stomme hoi-geroep de hele tijd.
En oh, alle vroegies verdienen een nekschot.
Maar oh zo waarquote:
Ja, zoietsquote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Discussiëren over hoe ShowChat weer dat gevreesde stelletje incrowdgroepje wordt waar niemand bij wilt horen?![]()
Dan is het hier nóg stillerquote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, om te beginnen zou iedereen eens kunnen stoppen met dat stomme hoi-geroep de hele tijd.
och ga lekker met je eigen vriendje op het andere fora incrowd grapjes maken, want oh oh oh dat is pas grappigquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:43 schreef Zhenar het volgende:
leuke linkjes naar andere topics of naar gekke sites ofzo
Dat is omdat niemand zelf iets te melden heeft, maar wel wil laten weten dat ze meelezen en hopen dat iemand anders wel iets te melden heeftquote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef Svensational het volgende:
ellipsen zijn tofquote:Op maandag 14 mei 2007 19:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De puntjes deden het 'm he
[..]
[buup]koekhappen ja[/buup]
Hey, jij wil toch dat het hier weer tof wordtquote:Op maandag 14 mei 2007 19:51 schreef Re het volgende:
[..]
och ga lekker met je eigen vriendje op het andere fora incrowd grapjes maken, want oh oh oh dat is pas grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |