Weet ze ook.. hier in NL blijf ik haar wel trouw... maar ze weet dat als ik op vakantie ga, de kans bestaat dat ik achter de vrouwen ga, met gevolgen va dien..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet je haar vanavond maar even vertellen dan.
Waarom heb je dan een relatie?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef 2Mini het volgende:
Niet echt, maar ik ben nog jong.. ik doe en laat wat ik wil.. daarom boeit me vriendin me ook niet echt
ja, alleen gaat de wingman meestal met de vrouwen vandoor, want die kan wel presterenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan voor "Wingman" spelen? ook leuk soms
Waarom heb je dan in godsnaam een vriendin?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben nog jong.. ik doe en laat wat ik wil.. daarom boeit me vriendin me ook niet echt
Is toch stoer.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:30 schreef Copycat het volgende:
Waarom heb je dan een relatie?
Omdat ik 15 ben en ervaring wil op doenquote:
Ik heb eik geen idee. Zelf wil ik eik geen relatie. Maar van het een komt het ander, en ben je in een soort van relatie gegroeidquote:
Newsflash: ook zonder vaste relatie kun je goede seks hebben.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb eik geen idee. Zelf wil ik eik geen relatie. Maar van het een komt het ander, en ben je in een soort van relatie gegroeid
En de sex is goed natuurlijk
Whehe.. ik zie opeens Merel staan in je avatar.. naam van mijn meisjequote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef Armageddon het volgende:
10 tegen 1 dat ze ook an de breezers zit.
Vertel dat haar maar... Ik wil er onderuit, meiden kosten me bakken vol geld.. vooral als je aan ze gebonden zit.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Newsflash: ook zonder vaste relatie kun je goede seks hebben.
Wouter ben jij het?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:45 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Whehe.. ik zie opeens Merel staan in je avatar.. naam van mijn meisje
Zo'n eiland bestaat.. ergens bij Brazilië.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
10 kerels die allemaal al maandenlang vrijgezel zijn? Ik denk niet dat die opeens allemaal gaan neuken daar, tenzij je naar een magisch eiland gaat
Que? Waarom moet je dr broertjes naam roepen?quote:
Dan kosten ze nog veel. Ook al zijn ze geen hoer.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef 2Mini het volgende:
Vertel dat haar maar... Ik wil er onderuit, meiden kosten me bakken vol geld.. vooral als je aan ze gebonden zit.
Ik zie mezelf liever als vrijgezellig.
Ben je nou een vent of een muis?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef 2Mini het volgende:
Vertel dat haar maar... Ik wil er onderuit, meiden kosten me bakken vol geld.. vooral als je aan ze gebonden zit.
Ik zie mezelf liever als vrijgezellig.
Klopt, maar je bent zeg maar geen 140 euro kwijt aan een ketting. Meestal 50 euro aan drankquote:Op maandag 14 mei 2007 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan kosten ze nog veel. Ook al zijn ze geen hoer.
Tsssk een ketting.. mijn vriendin luistert ook gewoon als ze niet aan de ketting zit.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:49 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Klopt, maar je bent zeg maar geen 140 euro kwijt aan een ketting. Meestal 50 euro aan drank
Als ik ergens niet tegen kan dan zijn het meiden die gaan huilen. En dan gaan ze vragen waarom je het uitmaakt... komt je met de reden: Ik wil vrijgezel zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je nou een vent of een muis?
Als je die relatie niet wilt, dan stop je er toch mee?
Hehe, het zijn geen nerds die nog nooit een meid hebben gehad hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
10 kerels die allemaal al maandenlang vrijgezel zijn? Ik denk niet dat die opeens allemaal gaan neuken daar, tenzij je naar een magisch eiland gaat
Trouwens, Kreta is een magisch eiland!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Size does not matter.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:52 schreef J.Grisham het volgende:
... Hebben allemaal een vrij hoog EQ...
Dudequote:Op maandag 14 mei 2007 15:51 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Als ik ergens niet tegen kan dan zijn het meiden die gaan huilen. En dan gaan ze vragen waarom je het uitmaakt... komt je met de reden: Ik wil vrijgezel zijn.
Voor je het weet staat ze volgende week weer bij je op de stoep
Daar vallen dronken sletten op vakantie op, op hoge EQ's?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:52 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Hehe, het zijn geen nerds die nog nooit een meid hebben gehad hoorHebben allemaal een vrij hoog EQ en passen dit goed toe op de dames
![]()
Hehe, zouden ze allemaal dronken EN slet zijn daar? NICE!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daar vallen dronken sletten op vakantie op, op hoge EQ's?
Agree -->quote:
Tuurlijk, daar kunnen ze zo goed mee pratenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daar vallen dronken sletten op vakantie op, op hoge EQ's?
Lees je maar even in zou ik zeggen: [Zomer 2007] Kreta: Chersonissos #3 .quote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef J.Grisham het volgende:
Hehe, zouden ze allemaal dronken EN slet zijn daar? NICE!![]()
Knokken in Lloret ?! Klinkt weer lekker aantrekkelijk om daar heen te gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 16:18 schreef Skv het volgende:
Het is inderdaad wel grappig om te zien hoe de verhouding man/vrouw is. In ieder geval in Salou/Lloret.. In Chersonissos zal dat wel niet veel anders zijn. Al die hitsige knulletjes gaan daar naartoe in de hoop heel veel vrouwen te vinden die allemaal geil zijn.
Echter, doordat er zoveel mannen komen zijn alle vrouwen die er rondlopen óf al bezet óf ongeïnteresseerd in van die pauperkerels. Dus gaat iedereen maar zuipen en knokken.Echt top.
Mijn ex-vriendinnetje gaat daar naartoe..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lees je maar even in zou ik zeggen: [Zomer 2007] Kreta: Chersonissos #3 .
Nouja, ik niet.. Maar heb nog een gozer die ik op straat tegen kwam geholpen naar zn hotel te tillen. Die was voor niks van de zijkant op zn knieschijf getrapt, kon niet meer lopen. Later bleek dat die gozer ook op Fok! zat en dat we altijd ruzie hadden.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Knokken in Lloret ?! Klinkt weer lekker aantrekkelijk om daar heen te gaan
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lees je maar even in zou ik zeggen: [Zomer 2007] Kreta: Chersonissos #3 .
PROESTquote:
prachtig zie het helemaal voor mequote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, we waren zelf knetterlam in zwembroek in het bad bier aan het drinken (). De koelkast was namelijk doorgeroest en kapot, dus we hadden het bad vol laten lopen met koud water om treetjes halveliters in te bewaren. Het was toen zo smerig heet (de airco deed het niet meer) dat we er maar bij in waren gaan zitten, toen de bel opeens ging.
En ik mocht/wou/kon niet en die maat van me van snoeilam en wou graag doorzuipen en moest dat wijf ook niet. Dus het ging echt niet.
Met je eigen vriendin telt niet, Aquote:Op maandag 14 mei 2007 16:19 schreef Armageddon het volgende:
Als je goed wil neuken moet je naar de Dominicaanse republiek!
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Armageddon het volgende:
Mijn ervaring is trouwens de volgende. Elkaar maanden gek maken en dan op vakantie alleen maar laveloos rond hangen. Komt geen vrouw aan te pas.
Zal ze niet zo blij mee zijn lijkt me...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet je haar vanavond maar even vertellen dan.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan voor "Wingman" spelen? ook leuk soms
Het is uiteraard volledig jouw zaak, maar mag ik voorstellen dat je dat zelf doet? Lijkt me makkelijker voor alle betrokkenen op de lange duur.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:45 schreef 2Mini het volgende:
Aaargh.. make up your mind!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |