Als je maar genoeg drinkt zal erop kruipen ook niet gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam zielig in een hoekje gaan zitten simmen?
Je kunt toch ook nog ladderzat worden? En 'achter de wijven' aan, alleen niet erop kruipen.
Of voor Bobquote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan voor "Wingman" spelen? ook leuk soms
Je bent gewoon zwak... als het zo'n geweldige dame is kan je de verleiding toch wel weerstaan (Klinkt nou net alsof ik temptation island aankondig.. wat een zaadprogramma is dat trouwens..)quote:Op maandag 14 mei 2007 14:10 schreef J.Grisham het volgende:
Oke, het zit zo. Ik ga deze zomer op vakantie met 10 vrienden naar Kreta! Supergaaf dus en heb er mega veel zin in!We zitten elkaar al een aantal maanden op te stoken hoe mooi het wel niet gaat worden, mede ook omdat we alle 10 vrijgezel zijn. Nu heb ik alleen sinds kort een superleuke dame ontmoet en het gaat top tussen ons. Sinds kort dus ook een vaste relatie!
![]()
Erg leuk allemaal, alleen voor de zomervakantie is het wat minder. Ik zie mijn vrienden al elke avond ladderzat worden en achter de mooiste dames aan gaan terwijl ik in een hoekje zit en elk contact met vrouwelijk schoon moet vermijden..
![]()
Opzich niet supererg, heb er nog steeds zin in maar baal stiekem wel een beetje..![]()
Wat voor gevoel zouden jullie hebben?of
![]()
of voor dr love spelen, nadat je eerst zelf kennis met ze hebt gemaakt etcquote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nee oke, zielig in een hoekje zitten is idd een beetje overdrevenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
Je kunt toch ook nog ladderzat worden? En 'achter de wijven' aan, alleen niet erop kruipen.
Heheh, 'Wingman' is idd ook leuk!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aah oke, klinkt goedquote:Op maandag 14 mei 2007 14:15 schreef Skv het volgende:
Geen enkel probleem.
Had afgelopen zomer en het jaar dr voor een vriendin (inmiddels niet meer) en ben met twee goede vrienden samen op vakantie gegaan.
Eerste jaar naar Salou, tweede jaar naar Lloret de Mar.
Zij hebben wel achter de vrouwen aangezeten, maar ook niet in heel ruime mate. Je leert daar zat mensen kennen en bijna iedereen gaat gewoon voor het zuipen/stappen ipv voor de vrouwen.
Beide keren top naar mn zin gehad en niet achter de vrouwen aangezeten. Als je om het meisje geeft gaat dat prima. Heb je echter geen sterke band of weinig vertrouwen, dan ga je wsl. wel vreemd daar..
Ja, maar dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Aah oke, klinkt goedHet wordt vast en zeker ook wel top, veel vertrouwen in!
Vreemdgaan doe ik niet, ken mn vriendin al langer en vind het top dus
![]()
Klote btw voor je dat het uit is, klinkt alsof je erg lang hebt gehad en er ook erg van baalt..![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:19 schreef 2Mini het volgende:
Boeie... ze gaat toch niet mee? Als je vrienden hun bek kunnen houden, dan is het okay..
Tenminste.. zo handle ik dat
Wat hij zegtquote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
Hey!quote:
Hmz, dit heeft toch niks met heilige boon te makenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef tbs-johny het volgende:
J.Grisham doe's ff niet zo de heilige boon uit hangen
Als je haar echt leuk vindt/echt om haar geeft dan ben je in beschonken toestand ook nog makkelijk bestand tegen andere damesquote:Op maandag 14 mei 2007 14:15 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Nee oke, zielig in een hoekje zitten is idd een beetje overdrevenMaar om nou ladderzat te worden achter de wijven aan te gaan.. Dat doe je dan ook niet echt meer he
Tenzij je in beschonken toestand ook nog bestand bent tegen gebruinde, slanke, lekkere dames
![]()
Dat ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als je haar echt leuk vindt/echt om haar geeft dan ben je in beschonken toestand ook nog makkelijk bestand tegen andere damesEn als je nu al weet van niet, maak het dan gewoon uit voor de vakantie. Dan hoef je ook niet moeilijk te doen.
Met andere woorden: als je je vriendin echt leuk vindt ga je daar echt niet veel moeite mee hebben.
Je hebt helemaal gelijk Elefes!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als je haar echt leuk vindt/echt om haar geeft dan ben je in beschonken toestand ook nog makkelijk bestand tegen andere damesEn als je nu al weet van niet, maak het dan gewoon uit voor de vakantie. Dan hoef je ook niet moeilijk te doen.
Met andere woorden: als je je vriendin echt leuk vindt ga je daar echt niet veel moeite mee hebben.
Hmz, niet vreemd gegaan maar wel gekke dingen gedaan?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef Appelperenstroop het volgende:
Afgelopen zomer in Lloret de Mar geweest. Ook vlak voor de zomervakantie relatie gekregen. Ik heb gezegd dat ze me kon vertrouwen. Alles is goed gegaan. Ik ben zowiezo monogaam. Ik heb veel gedronken, en lekker wezen stappen. Gewoon gaan dus, en gewoon doet wat je altijd doet. En als je vrouwelijk contact krijgt en ze wil "meer" gewoon zeggen dat je bezet bent. Voor de rest kan het geen kwaad om te chillen met ze.
Alleen drink niet teveel Ouzo daar. Daar wil je nog wel eens gekke dingen van doen leert de praktijk mij![]()
Haha, zo erg zal het op vakantie ook wel niet wordenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef Copycat het volgende:
Temptation Island is natuurlijk geen voorbeeld waaraan je je moet spiegelen. Daar gaat het tenslotte allemaal om de onweerstaanbare verleiding.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent nog jong zo te merken. Neuk gewoon alles wat los en vast zit.
Een programma wat er op gemaakt is om stelletjes huilend vreemd te doen gaan is nou niet bepaald het méést goede uitgangspunt bij het nemen van beslissingen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Of kijk naar dat achterlijke programma, Temptation Island, daar houdt geen enkel stel het volZelfs na relaties van 3 jaar of meer..
![]()
Hmz, zo jong ben ik niet hoorquote:
Ik denk dat die mensen er ook wel een beetje op uitgezocht wordenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk Elefes!Ik doe het idd ook niet maar hoe vaak zie je wel niet dat het wel gebeurd. Waarom gaan er tijdens de zomervakanties zoveel relaties stuk? Ik denk dat dit er wel gedeeltelijk mee te maken heeft! Hoe belachelijk ik het ook vind
![]()
Of kijk naar dat achterlijke programma, Temptation Island, daar houdt geen enkel stel het volZelfs na relaties van 3 jaar of meer..
![]()
Damn, jij bent slimquote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Op Tv worden zoveel loze dingen getoond, dat die mediatiek ervan zich gaat reflecteren met jou werkelijkheid. Wat niet altijd, waar hoeft te zijn. Probleem is echter dat je er zelf daar door laat leiden en vervolgens al vantevoren eventueel doomscenario's ervan voorstelt. Dat het andere mensen gebeurd hoeft niet automatisch te betekenen dat het jou overkomt.
Hoow mên ik zie het nog zo gebeuren ook bij met mijn vakantiequote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Armageddon het volgende:
Mijn ervaring is trouwens de volgende. Elkaar maanden gek maken en dan op vakantie alleen maar laveloos rond hangen. Komt geen vrouw aan te pas.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Armageddon het volgende:
Mijn ervaring is trouwens de volgende. Elkaar maanden gek maken en dan op vakantie alleen maar laveloos rond hangen. Komt geen vrouw aan te pas.
We hebben één keer meegemaakt dat er een wijf die we wel eens tegenkwamen in discotheek, laveloos in dr pyjama bij ons op de deur stond te rammen. Toen we open deden wist ze met moeite uit te brengen dat ze geneukte wenste te worden.quote:
"Maar dat kan toch helemaal niet joh!"quote:Op maandag 14 mei 2007 14:48 schreef Skv het volgende:
[..]
We hebben één keer meegemaakt dat er een wijf die we wel eens tegenkwamen in discotheek, laveloos in dr pyjama bij ons op de deur stond te rammen. Toen we open deden wist ze met moeite uit te brengen dat ze geneukte wenste te worden.
We hebben haar vriendelijk vertelt dat dat niet ging en dat ze maar moest gaan pitten. Toen maar weer verder zuipen.
Nee, we waren zelf knetterlam in zwembroek in het bad bier aan het drinken (quote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
"Maar dat kan toch helemaal niet joh!"
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef soppig het volgende:
Ga niet lopen uitvreten en ga ook niet stoor bezet daarheen om vervolgens het via de telefoon uit te maken omdat je het niet meer uithoud.
Haha vetquote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, we waren zelf knetterlam in zwembroek in het bad bier aan het drinken (). De koelkast was namelijk doorgeroest en kapot, dus we hadden het bad vol laten lopen met koud water om treetjes halveliters in te bewaren. Het was toen zo smerig heet (de airco deed het niet meer) dat we er maar bij in waren gaan zitten, toen de bel opeens ging.
En ik mocht/wou/kon niet en die maat van me van snoeilam en wou graag doorzuipen en moest dat wijf ook niet. Dus het ging echt niet.
hehe .. ik zei het misschien wat direct.. maar geloof me.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Zo kansloos ben ik nu ook weer niet
![]()
Goed te doen imho.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:04 schreef soppig het volgende:
[..]
hehe .. ik zei het misschien wat direct.. maar geloof me.
aantal dagen zon zee strand (ookwel heel andere wereld om je heen). Mooie meiden en alcohol .. pfooee moeilijk hoor![]()
Niet echt, maar ik ben nog jong.. ik doe en laat wat ik wil.. daarom boeit me vriendin me ook niet echtquote:
Moet je haar vanavond maar even vertellen dan.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben nog jong.. ik doe en laat wat ik wil.. daarom boeit me vriendin me ook niet echt
Weet ze ook.. hier in NL blijf ik haar wel trouw... maar ze weet dat als ik op vakantie ga, de kans bestaat dat ik achter de vrouwen ga, met gevolgen va dien..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet je haar vanavond maar even vertellen dan.
Waarom heb je dan een relatie?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef 2Mini het volgende:
Niet echt, maar ik ben nog jong.. ik doe en laat wat ik wil.. daarom boeit me vriendin me ook niet echt
ja, alleen gaat de wingman meestal met de vrouwen vandoor, want die kan wel presterenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom heb je dan in godsnaam een vriendin?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Is toch stoer.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:30 schreef Copycat het volgende:
Waarom heb je dan een relatie?
Omdat ik 15 ben en ervaring wil op doenquote:
Ik heb eik geen idee. Zelf wil ik eik geen relatie. Maar van het een komt het ander, en ben je in een soort van relatie gegroeidquote:
Newsflash: ook zonder vaste relatie kun je goede seks hebben.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb eik geen idee. Zelf wil ik eik geen relatie. Maar van het een komt het ander, en ben je in een soort van relatie gegroeid
En de sex is goed natuurlijk
Whehe.. ik zie opeens Merel staan in je avatar.. naam van mijn meisjequote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef Armageddon het volgende:
10 tegen 1 dat ze ook an de breezers zit.
Vertel dat haar maar... Ik wil er onderuit, meiden kosten me bakken vol geld.. vooral als je aan ze gebonden zit.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Newsflash: ook zonder vaste relatie kun je goede seks hebben.
Wouter ben jij het?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:45 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Whehe.. ik zie opeens Merel staan in je avatar.. naam van mijn meisje
Zo'n eiland bestaat.. ergens bij Brazilië.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
10 kerels die allemaal al maandenlang vrijgezel zijn? Ik denk niet dat die opeens allemaal gaan neuken daar, tenzij je naar een magisch eiland gaat
Que? Waarom moet je dr broertjes naam roepen?quote:
Dan kosten ze nog veel. Ook al zijn ze geen hoer.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef 2Mini het volgende:
Vertel dat haar maar... Ik wil er onderuit, meiden kosten me bakken vol geld.. vooral als je aan ze gebonden zit.
Ik zie mezelf liever als vrijgezellig.
Ben je nou een vent of een muis?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef 2Mini het volgende:
Vertel dat haar maar... Ik wil er onderuit, meiden kosten me bakken vol geld.. vooral als je aan ze gebonden zit.
Ik zie mezelf liever als vrijgezellig.
Klopt, maar je bent zeg maar geen 140 euro kwijt aan een ketting. Meestal 50 euro aan drankquote:Op maandag 14 mei 2007 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan kosten ze nog veel. Ook al zijn ze geen hoer.
Tsssk een ketting.. mijn vriendin luistert ook gewoon als ze niet aan de ketting zit.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:49 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Klopt, maar je bent zeg maar geen 140 euro kwijt aan een ketting. Meestal 50 euro aan drank
Als ik ergens niet tegen kan dan zijn het meiden die gaan huilen. En dan gaan ze vragen waarom je het uitmaakt... komt je met de reden: Ik wil vrijgezel zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je nou een vent of een muis?
Als je die relatie niet wilt, dan stop je er toch mee?
Hehe, het zijn geen nerds die nog nooit een meid hebben gehad hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
10 kerels die allemaal al maandenlang vrijgezel zijn? Ik denk niet dat die opeens allemaal gaan neuken daar, tenzij je naar een magisch eiland gaat
Trouwens, Kreta is een magisch eiland!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Size does not matter.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:52 schreef J.Grisham het volgende:
... Hebben allemaal een vrij hoog EQ...
Dudequote:Op maandag 14 mei 2007 15:51 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Als ik ergens niet tegen kan dan zijn het meiden die gaan huilen. En dan gaan ze vragen waarom je het uitmaakt... komt je met de reden: Ik wil vrijgezel zijn.
Voor je het weet staat ze volgende week weer bij je op de stoep
Daar vallen dronken sletten op vakantie op, op hoge EQ's?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:52 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Hehe, het zijn geen nerds die nog nooit een meid hebben gehad hoorHebben allemaal een vrij hoog EQ en passen dit goed toe op de dames
![]()
Hehe, zouden ze allemaal dronken EN slet zijn daar? NICE!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daar vallen dronken sletten op vakantie op, op hoge EQ's?
Agree -->quote:
Tuurlijk, daar kunnen ze zo goed mee pratenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daar vallen dronken sletten op vakantie op, op hoge EQ's?
Lees je maar even in zou ik zeggen: [Zomer 2007] Kreta: Chersonissos #3 .quote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef J.Grisham het volgende:
Hehe, zouden ze allemaal dronken EN slet zijn daar? NICE!![]()
Knokken in Lloret ?! Klinkt weer lekker aantrekkelijk om daar heen te gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 16:18 schreef Skv het volgende:
Het is inderdaad wel grappig om te zien hoe de verhouding man/vrouw is. In ieder geval in Salou/Lloret.. In Chersonissos zal dat wel niet veel anders zijn. Al die hitsige knulletjes gaan daar naartoe in de hoop heel veel vrouwen te vinden die allemaal geil zijn.
Echter, doordat er zoveel mannen komen zijn alle vrouwen die er rondlopen óf al bezet óf ongeïnteresseerd in van die pauperkerels. Dus gaat iedereen maar zuipen en knokken.Echt top.
Mijn ex-vriendinnetje gaat daar naartoe..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lees je maar even in zou ik zeggen: [Zomer 2007] Kreta: Chersonissos #3 .
Nouja, ik niet.. Maar heb nog een gozer die ik op straat tegen kwam geholpen naar zn hotel te tillen. Die was voor niks van de zijkant op zn knieschijf getrapt, kon niet meer lopen. Later bleek dat die gozer ook op Fok! zat en dat we altijd ruzie hadden.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Knokken in Lloret ?! Klinkt weer lekker aantrekkelijk om daar heen te gaan
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lees je maar even in zou ik zeggen: [Zomer 2007] Kreta: Chersonissos #3 .
PROESTquote:
prachtig zie het helemaal voor mequote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, we waren zelf knetterlam in zwembroek in het bad bier aan het drinken (). De koelkast was namelijk doorgeroest en kapot, dus we hadden het bad vol laten lopen met koud water om treetjes halveliters in te bewaren. Het was toen zo smerig heet (de airco deed het niet meer) dat we er maar bij in waren gaan zitten, toen de bel opeens ging.
En ik mocht/wou/kon niet en die maat van me van snoeilam en wou graag doorzuipen en moest dat wijf ook niet. Dus het ging echt niet.
Met je eigen vriendin telt niet, Aquote:Op maandag 14 mei 2007 16:19 schreef Armageddon het volgende:
Als je goed wil neuken moet je naar de Dominicaanse republiek!
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Armageddon het volgende:
Zal ze niet zo blij mee zijn lijkt me...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet je haar vanavond maar even vertellen dan.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is uiteraard volledig jouw zaak, maar mag ik voorstellen dat je dat zelf doet? Lijkt me makkelijker voor alle betrokkenen op de lange duur.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:45 schreef 2Mini het volgende:
Aaargh.. make up your mind!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |