Als je maar genoeg drinkt zal erop kruipen ook niet gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam zielig in een hoekje gaan zitten simmen?
Je kunt toch ook nog ladderzat worden? En 'achter de wijven' aan, alleen niet erop kruipen.
Of voor Bobquote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan voor "Wingman" spelen? ook leuk soms
Je bent gewoon zwak... als het zo'n geweldige dame is kan je de verleiding toch wel weerstaan (Klinkt nou net alsof ik temptation island aankondig.. wat een zaadprogramma is dat trouwens..)quote:Op maandag 14 mei 2007 14:10 schreef J.Grisham het volgende:
Oke, het zit zo. Ik ga deze zomer op vakantie met 10 vrienden naar Kreta! Supergaaf dus en heb er mega veel zin in!We zitten elkaar al een aantal maanden op te stoken hoe mooi het wel niet gaat worden, mede ook omdat we alle 10 vrijgezel zijn. Nu heb ik alleen sinds kort een superleuke dame ontmoet en het gaat top tussen ons. Sinds kort dus ook een vaste relatie!
![]()
Erg leuk allemaal, alleen voor de zomervakantie is het wat minder. Ik zie mijn vrienden al elke avond ladderzat worden en achter de mooiste dames aan gaan terwijl ik in een hoekje zit en elk contact met vrouwelijk schoon moet vermijden..
![]()
Opzich niet supererg, heb er nog steeds zin in maar baal stiekem wel een beetje..![]()
Wat voor gevoel zouden jullie hebben?of
![]()
of voor dr love spelen, nadat je eerst zelf kennis met ze hebt gemaakt etcquote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nee oke, zielig in een hoekje zitten is idd een beetje overdrevenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
Je kunt toch ook nog ladderzat worden? En 'achter de wijven' aan, alleen niet erop kruipen.
Heheh, 'Wingman' is idd ook leuk!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aah oke, klinkt goedquote:Op maandag 14 mei 2007 14:15 schreef Skv het volgende:
Geen enkel probleem.
Had afgelopen zomer en het jaar dr voor een vriendin (inmiddels niet meer) en ben met twee goede vrienden samen op vakantie gegaan.
Eerste jaar naar Salou, tweede jaar naar Lloret de Mar.
Zij hebben wel achter de vrouwen aangezeten, maar ook niet in heel ruime mate. Je leert daar zat mensen kennen en bijna iedereen gaat gewoon voor het zuipen/stappen ipv voor de vrouwen.
Beide keren top naar mn zin gehad en niet achter de vrouwen aangezeten. Als je om het meisje geeft gaat dat prima. Heb je echter geen sterke band of weinig vertrouwen, dan ga je wsl. wel vreemd daar..
Ja, maar dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:20 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Aah oke, klinkt goedHet wordt vast en zeker ook wel top, veel vertrouwen in!
Vreemdgaan doe ik niet, ken mn vriendin al langer en vind het top dus
![]()
Klote btw voor je dat het uit is, klinkt alsof je erg lang hebt gehad en er ook erg van baalt..![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:19 schreef 2Mini het volgende:
Boeie... ze gaat toch niet mee? Als je vrienden hun bek kunnen houden, dan is het okay..
Tenminste.. zo handle ik dat
Wat hij zegtquote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
Hey!quote:
Hmz, dit heeft toch niks met heilige boon te makenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef tbs-johny het volgende:
J.Grisham doe's ff niet zo de heilige boon uit hangen
Als je haar echt leuk vindt/echt om haar geeft dan ben je in beschonken toestand ook nog makkelijk bestand tegen andere damesquote:Op maandag 14 mei 2007 14:15 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Nee oke, zielig in een hoekje zitten is idd een beetje overdrevenMaar om nou ladderzat te worden achter de wijven aan te gaan.. Dat doe je dan ook niet echt meer he
Tenzij je in beschonken toestand ook nog bestand bent tegen gebruinde, slanke, lekkere dames
![]()
Dat ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als je haar echt leuk vindt/echt om haar geeft dan ben je in beschonken toestand ook nog makkelijk bestand tegen andere damesEn als je nu al weet van niet, maak het dan gewoon uit voor de vakantie. Dan hoef je ook niet moeilijk te doen.
Met andere woorden: als je je vriendin echt leuk vindt ga je daar echt niet veel moeite mee hebben.
Je hebt helemaal gelijk Elefes!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als je haar echt leuk vindt/echt om haar geeft dan ben je in beschonken toestand ook nog makkelijk bestand tegen andere damesEn als je nu al weet van niet, maak het dan gewoon uit voor de vakantie. Dan hoef je ook niet moeilijk te doen.
Met andere woorden: als je je vriendin echt leuk vindt ga je daar echt niet veel moeite mee hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |