Weet ze ook.. hier in NL blijf ik haar wel trouw... maar ze weet dat als ik op vakantie ga, de kans bestaat dat ik achter de vrouwen ga, met gevolgen va dien..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet je haar vanavond maar even vertellen dan.
Waarom heb je dan een relatie?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef 2Mini het volgende:
Niet echt, maar ik ben nog jong.. ik doe en laat wat ik wil.. daarom boeit me vriendin me ook niet echt
ja, alleen gaat de wingman meestal met de vrouwen vandoor, want die kan wel presterenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan voor "Wingman" spelen? ook leuk soms
Waarom heb je dan in godsnaam een vriendin?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben nog jong.. ik doe en laat wat ik wil.. daarom boeit me vriendin me ook niet echt
Is toch stoer.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:30 schreef Copycat het volgende:
Waarom heb je dan een relatie?
Omdat ik 15 ben en ervaring wil op doenquote:
Ik heb eik geen idee. Zelf wil ik eik geen relatie. Maar van het een komt het ander, en ben je in een soort van relatie gegroeidquote:
Newsflash: ook zonder vaste relatie kun je goede seks hebben.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb eik geen idee. Zelf wil ik eik geen relatie. Maar van het een komt het ander, en ben je in een soort van relatie gegroeid
En de sex is goed natuurlijk
Whehe.. ik zie opeens Merel staan in je avatar.. naam van mijn meisjequote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef Armageddon het volgende:
10 tegen 1 dat ze ook an de breezers zit.
Vertel dat haar maar... Ik wil er onderuit, meiden kosten me bakken vol geld.. vooral als je aan ze gebonden zit.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Newsflash: ook zonder vaste relatie kun je goede seks hebben.
Wouter ben jij het?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:45 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Whehe.. ik zie opeens Merel staan in je avatar.. naam van mijn meisje
Zo'n eiland bestaat.. ergens bij Brazilië.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
10 kerels die allemaal al maandenlang vrijgezel zijn? Ik denk niet dat die opeens allemaal gaan neuken daar, tenzij je naar een magisch eiland gaat
Que? Waarom moet je dr broertjes naam roepen?quote:
Dan kosten ze nog veel. Ook al zijn ze geen hoer.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef 2Mini het volgende:
Vertel dat haar maar... Ik wil er onderuit, meiden kosten me bakken vol geld.. vooral als je aan ze gebonden zit.
Ik zie mezelf liever als vrijgezellig.
Ben je nou een vent of een muis?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef 2Mini het volgende:
Vertel dat haar maar... Ik wil er onderuit, meiden kosten me bakken vol geld.. vooral als je aan ze gebonden zit.
Ik zie mezelf liever als vrijgezellig.
Klopt, maar je bent zeg maar geen 140 euro kwijt aan een ketting. Meestal 50 euro aan drankquote:Op maandag 14 mei 2007 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan kosten ze nog veel. Ook al zijn ze geen hoer.
Tsssk een ketting.. mijn vriendin luistert ook gewoon als ze niet aan de ketting zit.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:49 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Klopt, maar je bent zeg maar geen 140 euro kwijt aan een ketting. Meestal 50 euro aan drank
Als ik ergens niet tegen kan dan zijn het meiden die gaan huilen. En dan gaan ze vragen waarom je het uitmaakt... komt je met de reden: Ik wil vrijgezel zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je nou een vent of een muis?
Als je die relatie niet wilt, dan stop je er toch mee?
Hehe, het zijn geen nerds die nog nooit een meid hebben gehad hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
10 kerels die allemaal al maandenlang vrijgezel zijn? Ik denk niet dat die opeens allemaal gaan neuken daar, tenzij je naar een magisch eiland gaat
Trouwens, Kreta is een magisch eiland!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Size does not matter.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:52 schreef J.Grisham het volgende:
... Hebben allemaal een vrij hoog EQ...
Dudequote:Op maandag 14 mei 2007 15:51 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Als ik ergens niet tegen kan dan zijn het meiden die gaan huilen. En dan gaan ze vragen waarom je het uitmaakt... komt je met de reden: Ik wil vrijgezel zijn.
Voor je het weet staat ze volgende week weer bij je op de stoep
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |