Dit gaat ook over moeilijkheden tussen vaders en hun "offspring"quote:Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hetzelfde kind een aantal jaar later, nog steeds verdrietig.
Het is voor haar broer die in Irak zit.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien is het wel op de begrafenis van haar opa ofzo![]()
Dat kind heeft onder hand zelfmoord gepleegd omdat ze zoveel problemen heeft met d'r vader en jij let alleen op de klerenquote:
Check die filmpjes op youtube.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een poging. Ik moet er wel even inkomen.
Maar hoe hilarisch is Scientology eigenlijk?!![]()
![]()
Ah Gossie!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is voor haar broer die in Irak zit.
Ik heb de comments gelezen
Ik haat workaholicsquote:Op maandag 14 mei 2007 20:06 schreef Re het volgende:
Dizer
die is er echt nooit meer, sinds hij een pakkie aanmoet en belangrijk is is tie foetsie
Daar heeft Svensational toch zo'n hekel aan! YT-linkjes zonder naam.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef MissBliss het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jORLcPbeT1I
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:
We kunnen ook nog een R&P topic openen en daarin klagen over dat de passie weg is uit onze slowchat en dat Dizer altijd zo laat thuis is en dat Babette dan nog geen gifjes van het eten klaar heeft staan en dat Sven ons nooit meer naar iets leuks meeneemt enzo![]()
En dan vragen aan de amateurpsychologen aldaar of ze ons willen helpen![]()
Ze geeft toch een toelichtingquote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heeft Svensational toch zo'n hekel aan! YT-linkjes zonder naam.
Oh, dat eerste liedje ging niet over haar vader. Kneus.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kind heeft onder hand zelfmoord gepleegd omdat ze zoveel problemen heeft met d'r vader en jij let alleen op de kleren[afbeelding]
het is zielug hoor, Irak enzo..quote:Op maandag 14 mei 2007 20:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja, het minste wat je kunt doen is erom lachen hé. Heeft er toch nog iemand plezier van.
Nee, meestal heb ik dan een joint achter de rugquote:Op maandag 14 mei 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij kan altijd zo heerlijk reageren op mensen... alsof je net een paar lijntjes coke hebt weggesnoven![]()
DOEN DOEN DOEN!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:
We kunnen ook nog een R&P topic openen en daarin klagen over dat de passie weg is uit onze slowchat en dat Dizer altijd zo laat thuis is en dat Babette dan nog geen gifjes van het eten klaar heeft staan en dat Sven ons nooit meer naar iets leuks meeneemt enzo![]()
Wacht... dat was zoiets dat ik gewoon had moeten doen ipv alleen het idee te opperen" he?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:
JE KUNT HET NOG DOEN!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wacht... dat was zoiets dat ik gewoon had moeten doen ipv alleen het idee te opperen" he?![]()
Ik ben een passieve SC'er geworden!![]()
![]()
!
Nou enquote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heeft Svensational toch zo'n hekel aan! YT-linkjes zonder naam.
Dat wordt dan weer vakkundig de nek omgedraaid door c-c en consortenquote:
"Ha ha ha je vader" wel, natte windquote:Op maandag 14 mei 2007 20:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat eerste liedje ging niet over haar vader. Kneus. [afbeelding]
nou moet ik het weer doen zekerquote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wacht... dat was zoiets dat ik gewoon had moeten doen ipv alleen het idee te opperen" he?![]()
Ik ben een passieve SC'er geworden!![]()
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |