Das een andere Dexterquote:Op donderdag 10 mei 2007 06:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dexteren z'n zusje DeeDee
Tevens vroegie
What are yooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuu talking about!quote:
Dexter. De seriemoordenaar / homicide officer. Briljante serie! Zhenar-kijktip-waardig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
What are yooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuu talking about!
Das echt de bestequote:
Ja die ken ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dexter. De seriemoordenaar / homicide officer. Briljante serie! Zhenar-kijktip-waardig!![]()
Ja dat hoordt met dtquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
really??!?!?
maar eh, lollig verhaal, ik zou er 'n strip van maken
Uuhm nee... 1tje voelde ik wel diep gaan en een beetje van.. eeh.. maar geen pijn. Twee ervan voelde ik niet eensquote:
Dat was een grapje. Stomme kaaskopperquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
arm allochtoontje van me
wanneer gaan we weer wat leuks doen?!![]()
ja, de tweede keer, maar de eerste keer nietquote:
pffff kwestie van prioriteitenquote:Weet ik niet. Heb het best wel druk eigenlijk.
Geluksvogel!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm nee... 1tje voelde ik wel diep gaan en een beetje van.. eeh.. maar geen pijn. Twee ervan voelde ik niet eens.
Ga dan mee volgende week maandag naar Walibi. Dan zie je me welquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, de tweede keer, maar de eerste keer niet![]()
(
)
[..]
pffff kwestie van prioriteiten![]()
![]()
Dat had ik ooit toen ik nog op school zat; liep ik een halve dag rond met een verlamde bek, wat op zich niet zo zichtbaar was, tenzij ik lachte, dan lachte mijn bovenlip niet meequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:37 schreef Dizer het volgende:
Fuck wat heb ik een honger zeg. Maar die kuverdoving is nog niet uitgewerkt
.
Wat een latente homoquote:
Die "robot" is wel tofquote:
't Wordt later vast een babe / hunk magnetquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een latente homo![]()
ARGH hij doet ook nog z'n shirt uit!![]()
![]()
![]()
OMG, dat is ook nog eens de echte clip!quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Wordt later vast een babe / hunk magnet
Ja, het is de echte clipquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, dat is ook nog eens de echte clip!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dan weer wel tof van DJVT![]()
danmoetiktochwerrekuhquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:33 schreef Dizer het volgende:
Ga dan mee volgende week maandag naar Walibi. Dan zie je me wel [afbeelding].
quote:
Die bedoelde ik eigenlijk jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dexter. De seriemoordenaar / homicide officer. Briljante serie! Zhenar-kijktip-waardig!![]()
Wie ben jijquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:38 schreef PeRi het volgende:
Hey!
Peeerquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:38 schreef PeRi het volgende:
Hey!
Thx dollquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:28 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Die bedoelde ik eigenlijk ja
Collega had 'm echter niet meer op de harde schijf staan, heb nu wel al 11 afl Heroes
@ Dizer: beterschap met het smoelwerk(ik heb er zelf niet zo'n goeie herinneringen aan, 8 kiezen tegelijk was toch een beetje overkill
(En nee, de tanden waren niet rot ofzo, het was noodzakelijk in een behandeling om een medische fout te corrigeren. Heb nog altijd een mond vol met eigen tanden) )
Ik ook. Maar ik heb vrij genomen. Nou jah.. ik heb gezegd dat ik er dan niet ben. Dat is het voordeel van de hoofd te zijn van een afdelingquote:
Thanksquote:
jaja jij hebt 't allemaal goed voor elkaar, en ik niet.... mag ik de scheermesjes!?!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef Dizer het volgende:
Ik ook. Maar ik heb vrij genomen. Nou jah.. ik heb gezegd dat ik er dan niet ben. Dat is het voordeel van de hoofd te zijn van een afdeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |