hoelang is een volle zin? wat is jouw definitie daarvan? En ik ben het met je eens dat sommige posts gewoon overgeslage kunnen worden aangezien die niets toevoegen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:58 schreef Sjoewe het volgende:
Jullie posten nu binnen 5 minuten een pagina vol, 80% van de posts gaat echt HELEMAAL nergens over en haalt de lengte van een volle zin nog niet eens.
Nee, voor studenten was het gratis, maar voor bedrijven daarentegen.. betalen grof geld ervoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Krijgen zij geld eigenlijk van jou?
Maar krijg jij dan wel stagevergoeding?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, voor studenten was het gratis, maar voor bedrijven daarentegen.. betalen grof geld ervoor
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien is deze topictitel ook niet zo handig op dit moment.
Ik dacht dat we besloten hadden dat voortaan een maandelijks belediging te noemen ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar krijg jij dan wel stagevergoeding?
*Eensch isquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Casual-T het volgende:
Remco, enkelt lapo posts mogen niet meer...![]()
Ben het er wel mee eens, laten we het wat rustiger aan gaan doen (deed ik altijd al wel iig), dan houden we dit plekje nog gewoon. 's Ochtends een beetje bijkletsen mag natuurlijk wel nog steeds lijkt me, en voor de rest gewoon een béétje inhoudelijk over stage ook..![]()
sorry, ik had het bericht van de MOD's niet gelezen in het vorige topic!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Casual-T het volgende:
Ben het er wel mee eens, laten we het wat rustiger aan gaan doen (deed ik altijd al wel iig), dan houden we dit plekje nog gewoon. 's Ochtends een beetje bijkletsen mag natuurlijk wel nog steeds lijkt me, en voor de rest gewoon een béétje inhoudelijk over stage ook..![]()
[..]
Inderdaad.
ik stuur even een Topic Reportquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien is deze topictitel ook niet zo handig op dit moment.
oh? wanneer is dat besloten, dat moet ik ff gemist hebben dan. Maar ik krijg nu toch niets meer, dus voor mij maakt het niet meer uit hoe je het noemtquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik dacht dat we besloten hadden dat voortaan een maandelijks belediging te noemen ?
ja hoor..quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar krijg jij dan wel stagevergoeding?
Dat is niet onvergeeflijk wel degelijk redelijk ummnou onredelijk tevens rechtevenredig vervelend..quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik dacht dat we besloten hadden dat voortaan een maandelijks belediging te noemen ?
Eenschquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Casual-T het volgende:
Het belangrijkste is hier om je ei kwijt te raken, niet om welke ranking dan ook de behalen jongens!
[..]
Inderdaad.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:06 schreef denB het volgende:
Ik heb mijn stage zeer fijn gevonden trouwens. Kan niet klagen over de plek(ken) waar ik heb gezeten.
Prima vermaakt.
Mijn eerste stageplaats was een basisschool. Waar overgens weinig te doen viel. Die vond ik via een map met stageplaatsten.
Mijn tweede vond ik middels het mailen van brieven in mijn omg. en hier zit ik op MC Prodcuties
ik weet van niks?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef teardropnl het volgende:
[..]
40?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
topicreport is verstuurd, en ik ben nu ook op de hoogte van de posts van de MOD's![]()
conclusies waren dus af, ga nu bezig met aanbevelingen... na de pauze ook nog even een stukje gewenste situatie doen, dan zijn we al heel veren we blijven netjes binnen de 40 kantjes
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef DaFan het volgende:
Mijn eerste stage was zo saai als het maar kon. Ik had niet eens internet
ik krijg zelfs gratis sigaretten hier...! en word kapot gegooid met gadgets, feestjes en andere troep!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef DaFan het volgende:
Mijn eerste stage was zo saai als het maar kon. Ik had niet eens internet
minimaal 20 en maximaal 40 staat bij ons in de handleiding. maar de bijlagen, inhoudsopgave, inleiding, literatuurlijst en definitielijst etc. tellen niet mee, dus dat scheelt ook veelquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
40?ik ben al blij dat ik in totaal 23 heb
en dan zegt hij tegen mij dat ik spamquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:13 schreef teardropnl het volgende:
Goed ik ben weer aan het werk, hele ochtend nog niets gedaan eigenlijk
Tot later allemaal
ik haakte bij 'opdtadit' al afquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb ff jullie hulp nodig. ik kasn het niet helemaal ontcijferen. Mijn begeleider heeft het volgende staan:
opdtadit prestaties zaken te volbrengen en deze te verantwoorden op inbond erop inzeb kan geld conform ambities/middelen
als iemand het onderstreepte snappend kan maken?
Alvast bedankt,
ik heb inclusief al die zooi 23 pagina'squote:Op donderdag 31 mei 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
minimaal 20 en maximaal 40 staat bij ons in de handleiding. maar de bijlagen, inhoudsopgave, inleiding, literatuurlijst en definitielijst etc. tellen niet mee, dus dat scheelt ook veel
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb ff jullie hulp nodig. ik kasn het niet helemaal ontcijferen. Mijn begeleider heeft het volgende staan:
opdtaditOmdat prestaties zaken te volbrengen en deze te verantwoorden op inbondSinterklaaskapoentje? erop inzebInzet? kan geld conform ambities/middelen
Alvast bedankt,
denk toch echt dat je je begeleider even kan vragen, opdtadit hier zou ik opdracht van maken maar dan klopt de zin volgens mij niet...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
opdtadit prestaties zaken te volbrengen en deze te verantwoorden op inbond erop inzeb kan geld conform ambities/middelen
Alvast bedankt,
ik ook eigenlijk, want ik kan dat echt niet ontcijferen vooralsnogquote:
nou je hebt geluk! vanaf dit topic doen we rustiger aan!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
Ja ik ben even weg en een heel topic gemist, dat is me nog niet overkomen, FOEI!
ik denk dat het opdracht is, ik zie dat er nog iets voorstaat ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk toch echt dat je je begeleider even kan vragen, opdtadit hier zou ik opdracht van maken maar dan klopt de zin volgens mij niet...
zijn er eisen bij jou dan?? minimum/maximum aantal pagina's...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb inclusief al die zooi 23 pagina'sen exclusief 17
dat gebeurt voortaan denk ik ook niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
Ja ik ben even weg en een heel topic gemist, dat is me nog niet overkomen, FOEI!
Ik miste je alquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
ik denk wel dat er eisen zijn, maar geen idee wat die zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zijn er eisen bij jou dan?? minimum/maximum aantal pagina's...
[..]
dat gebeurt voortaan denk ik ook niet meer
Komt dat niet elke week ten sprake, dan is het eerst een dag rustig. Dan lopen de berichtenaantallen weer op tot een hoogtepunt en dan is het weer "heuj, ff rustig aan peepzzz"quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou je hebt geluk! vanaf dit topic doen we rustiger aan!![]()
Helemaal mee eens, en ook een dood aan de fipo´s en alle andere vreemde termen die ik voorbij heb zien komenquote:
gelezen..quote:
dat is een topic report, dat gele driehoekje bovenaan het topicquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* Luctor = n00b Maar wat is een TR?
als je niet teveel wil posten, moet je niet 3 keer direct achter elkaar posten he.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en ook een dood aan de fipo´s en alle andere vreemde termen die ik voorbij heb zien komen![]()
er komt ook wat vet boven de broek uitquote:
was me nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is een topic report, dat gele driehoekje bovenaan het topic
I know, meestal posten er wel mensen tussendoor eerdat ik een bericht klaar heb. Maar ik zal het niet meer doen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als je niet teveel wil posten, moet je niet 3 keer direct achter elkaar posten he.
Maar wat hebben jullie voor lunch op jullie stage? (of thuis natuurlijk)
edit: geld ook voor jouw Remcore...![]()
ik kwam er zelf ook net achterquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als je niet teveel wil posten, moet je niet 3 keer direct achter elkaar posten he.
Maar wat hebben jullie voor lunch op jullie stage? (of thuis natuurlijk)
edit: geld ook voor jouw Remcore...![]()
Gelezen en het is mij duidelijkquote:
mijn lunch heb ik intussen op, drie zelf gesmeerde boterhammenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kwam er zelf ook net achtermijn lunch bestaat uit 5 zelfgesmeerde boterhammen, die ik 's ochtends smeer
Honger hebben wij hier niet! Dönner!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
I know, meestal posten er wel mensen tussendoor eerdat ik een bericht klaar heb. Maar ik zal het niet meer doen hoor![]()
Ik ga denk ik Doner halen als lunch, heb er onwijs zin in en honger als een paard! Doner![]()
en ik heb hier toch al een aantal dingetjes geleerd die ik zonder SSC niet zou hebben geleerd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Mij ook. dit topic veel te gezellig om dicht te gaan![]()
Oeh, elaborate.. Ik ga intussen tijd een sigaretje doen, als ik terugkom verwacht een verslag die tevens in de OP kan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en ik heb hier toch al een aantal dingetjes geleerd die ik zonder SSC niet zou hebben geleerd.Dus die kans moeten andere stagiair(e)s in de toekomst ook krijgen
Ik heb even een periode van onthouding gehad na een overdosis Doner maar nu gaat er wel weer eentje in! Doner for lifequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Honger hebben wij hier niet! Dönner!dat is echt de beste uitvinding van de laatste paar jaar (dat wat de turken hebben uitgevonden dan he!)
Mn ouders gaan zo weg, ik denk dat ik misschien wel KFC ga eten!(vanavond dan he!
)
pfft...ik voel me vandaag net een bodemloze put zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn lunch heb ik intussen op, drie zelf gesmeerde boterhammen
na het stappen betaalde ik altijd 4 euro voor een schraal broodje met 2 stukje vlees... Hier betaal je 2,50 euro voor een BROOD met VLEES! Maar een periode van onthoudeng... ;o daat je dat hebt volgehouden...:oquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb even een periode van onthouding gehad na een overdosis Doner maar nu gaat er wel weer eentje in! Doner for life. En hier maar 2 euro, hoeveel betaal je eigenlijk in NL? Ik weet het niet eens meer, maar voor shoarma moest ik altijd 4 euro ofzo betalen. Absurd!
Beetje karig Luctorquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
40?ik ben al blij dat ik in totaal 23 heb
eh niets, wasquote:
jullie zijn met twee hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beetje karig Luctor!
Die van ons is 60, met bijlage iets van 100![]()
Komt goedquote:
als je niet oppast heb je straks meer bijlagen dan gewoon verslagquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beetje karig Luctor!
Die van ons is 60, met bijlage iets van 100![]()
Kloptquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jullie zijn met twee hèEn ik ben niet zo'n goede schrijver als iets kort kan, doe ik het ook kort
volgens mij maakt dat niet uitquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je niet oppast heb je straks meer bijlagen dan gewoon verslag
Wij hebben 59p verslag en bijlagen 62pquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb inclusief al die zooi 23 pagina'sen exclusief 17
Neej hoor, blijft denk ik nu zoquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vandaar dat hij hier niet postquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt! K ook niet, Damzkieee daarentegen spamt alle verslagen vol
![]()
maar een verslag van 100 pagina's hoeft niet gelijk goed te zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met als kanttekening dat ongeveer een kwart vd bijlage een financieel jaarverslag isquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben 59p verslag en bijlagen 62p
kwaliteit voor kwantiteit uiteraardquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar een verslag van 100 pagina's hoeft niet gelijk goed te zijn![]()
bij mij komede de bijlagen digitaal, want een excel-model uitprinten heeft zo weinig toegevoegde waardequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben 59p verslag en bijlagen 62p
Ik typ me een ongelukquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vandaar dat hij hier niet post
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
met als kanttekening dat ongeveer een kwart vd bijlage een financieel jaarverslag is![]()
Helemaal, maar dan ook helemaal mee eenschquote:
*trekt hand terugquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weer!Tijdje druk geweest met lui vragen stellen/ verwerken in veslag. Net ff broodje gehaald hier bij de Shell om de hoek.
Staat Brian van Loo ineens achter me (keeper FC Groningen, ex-keeper Heracles Almelo) Vage kerel trouwens! Wie wil me aanraken?
![]()
@mods: gelezen!
Jullie hadden alleen kwaliteit wanneer ik bij in de projectgroep zat!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ons hele verslag is pure kwaliteit. Als we spul eruit halen gaat dat ten koste van onze beroemde kwaliteit
Ja er was een tijd dat ik teveel doner heb gegeten geloof ik haha, toen kreeg ik het even echt niet meer naar binnen. Hier tegenover zit een "restaurant" en ze hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
na het stappen betaalde ik altijd 4 euro voor een schraal broodje met 2 stukje vlees... Hier betaal je 2,50 euro voor een BROOD met VLEES! Maar een periode van onthoudeng... ;o daat je dat hebt volgehouden...:o
Inhoudelijk posten meneer Cuckoo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jullie hadden alleen kwaliteit wanneer ik bij in de projectgroep zat!![]()
Inhoudelijke post: hoe ziet jullie kantoor er uit?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inhoudelijk posten meneer Cuckoo. -->![]()
We konden pas aan het werk als jij er een keer was, als je niet vergeten was hoelaat de trein ookal weer ging. --> Ik heb ook 1 keer de trein gemist hoor!
ik heb een Hi 20 abonnement, 2 jarig... en heb inderdaad 2 weken terug een blaadje gekregen waarin stond dat je vanaf 1 juni/juli elke weekend gratis mobiel internet had! maar weet niet wat precies de voorwaarden en haken+ogen zijn, want helemaal gratis lijkt me sterk. wilde ik zelf nog even achter aangaan, als het echt klopt, wil ik het wel eens gaan uitproberenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef PieterBas het volgende:
Heeft er toevallig iemand Hi hier als mobiele abonnement? Dan schijn je opeens 1 maand lang elke weekend gratis mobiel internet te hebben?
heb ik ook, alleen ik waag me er niet aan. heb het toch niet nodigquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef PieterBas het volgende:
Heeft er toevallig iemand Hi hier als mobiele abonnement? Dan schijn je opeens 1 maand lang elke weekend gratis mobiel internet te hebben?
het laatste nieuws? daar heb je FOK! toch voor?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik dan zo lees, is dat je in het weekend bijvoorbeeld gratis het laatste nieuws kan bekijken![]()
ik heb een paar (stuk of 10-15) een foto gepost. moet je het maar ff opzoekenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Inhoudelijke post: hoe ziet jullie kantoor er uit?![]()
met 10 man één mic bac op?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:58 schreef denB het volgende:
Net even een big mac op met nog 10 man
Ze keken ons raar aan
als je in de café bent even het sportnieuws bekijken ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het laatste nieuws? daar heb je FOK! toch voor?
en je kan Laura zoeken..quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een Hi 20 abonnement, 2 jarig... en heb inderdaad 2 weken terug een blaadje gekregen waarin stond dat je vanaf 1 juni/juli elke weekend gratis mobiel internet had! maar weet niet wat precies de voorwaarden en haken+ogen zijn, want helemaal gratis lijkt me sterk. wilde ik zelf nog even achter aangaan, als het echt klopt, wil ik het wel eens gaan uitproberen![]()
![]()
op http://www.hi.nl/web/show/id=62423 staat het volgende:
Iedere Hi beller krijgt een cadeautje! Tot en met 1 juli 2007 kun je in het weekend gratis Internet op je mobiel uitproberen. Je hoeft hier helemaal niets voor te doen. Deze actie is alleen geldig in Nederland.
voorwaarden staan op: http://www.hi.nl/web/show/id=108117
wat ik dan zo lees, is dat je in het weekend bijvoorbeeld gratis het laatste nieuws kan bekijken![]()
Ik, klopt.. Zat een brief bij de rekening, gelijk maar ff ingevuldquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef PieterBas het volgende:
Ik schat zo'n 7 bij 3 meter.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Inhoudelijke post: hoe ziet jullie kantoor er uit?![]()
ik heb alleen een foldertje gekregen, geen briefquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik, klopt.. Zat een brief bij de rekening, gelijk maar ff ingevuld![]()
quote:Je hoeft hier helemaal niets voor te doen.
jah natuurlijk.. van dat smsje werd ik ook niet heel wijzer..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je snapt nu wel wat de actie inhoudt??
hebben jullie een secatressequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik schat zo'n 7 bij 3 meter.
2 L vormige bureau's. Roycoooo en ik zitten samen aan 1, en de secretaresse zit alleen aan 1.
Maken van de week wel effe een foto
je blijft studentquote:
naja, foldertje.. Ook goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb alleen een foldertje gekregen, geen briefen volgens Hi hoef je er niks voor te doen, alleen zorgen dat je internetinstellingen goed staan...
[..]
hier hebben we er zelfs twee (deeltijd) Maar daar word je ook niet geil vanquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:06 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
hebben jullie een secatresse![]()
of is het een lelijkerd?
Ja op beidequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:06 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
hebben jullie een secatresse![]()
of is het een lelijkerd?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
jij wil zeggen, dat je echt 1 big mac in 10 stukjes hebt gesneden?
![]()
ik moet ook nog even 'ja' naar 8040 sms-en, dan kan ik ook gratis internetten in het weekendquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
naja, foldertje.. Ook goed!
Ingevuld in de tel., moest je paar smsjes versturen ofzo![]()
Tosti ham kaas tomaat en een losse tomaat want het brood was opquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:08 schreef denB het volgende:
[..]
Nee ieder zijn ding bestelt ofc.
Wat hebben jullie gegeten?
wat ben je op dit moment aan het doen voor je stage dan??quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Sok41 het volgende:
Bleh, ik word er maar stil van.. Durf niet zomaar meer te posten, straks help ik de SC naar de knoppen ;p
Da's minderquote:
4 boterhammen, zelfgesmeerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:08 schreef denB het volgende:
[..]
Nee ieder zijn ding bestelt ofc.
Wat hebben jullie gegeten?
Als we allemaal ons mond houden dan is die SC sowieso aan zijn eindquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Sok41 het volgende:
Bleh, ik word er maar stil van.. Durf niet zomaar meer te posten, straks help ik de SC naar de knoppen ;p
Whehe, t is net wat Cuckoo zegt. Zo is t wel een stukkie minder zonder geouwehoer etc.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben op dit moment heel druk voor m'n stage in andere fora van FOK! aan het posten.. Hehe,quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ben je op dit moment aan het doen voor je stage dan??
je mag wel ouwehoerenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, t is net wat Cuckoo zegt. Zo is t wel een stukkie minder zonder geouwehoer etc.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:13 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment heel druk voor m'n stage in andere fora van FOK! aan het posten.. Hehe,
justemquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
je mag wel ouwehoerenalleen het ging allemaal veel te snel
en dat aftellen naar het wekend en fipo gebeuren enzo kunnen ze niet echt waarderen
![]()
Heel slim, moet toch aan je post komen hequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:13 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment heel druk voor m'n stage in andere fora van FOK! aan het posten.. Hehe,
Okequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
je mag wel ouwehoerenalleen het ging allemaal veel te snel
en dat aftellen naar het weekend en fipo gebeuren enzo kunnen ze niet echt waarderen
![]()
we hebben het er vorige week al over gehadquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oke![]()
Jah maar dat had ik al een week geleden al aangegeven dat t poepvervelend is!![]()
je bedoeld overgeslagen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:17 schreef Casual-T het volgende:
Ben wel blij met deze nieuwe SC stijl, zo worden mijn intelligente posts eindelijk ook eens goed gelezen.![]()
![]()
Inderdaad. bedankt moderators, kom eindelijk is aan werken toequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben echt goed bezig vandaag... heb volgens mij al meer gedaan dan de gisteren eergisteren
Visio noem ik altijd het ondergewaarde kindje in de Office Suite.. hoe vaak zie ik niet mensen kloten in Word om stroomschema te maken.. en dan vraag je.. Heb je geen Visio ofzo? Dan krijg je soms de reactie.. kan je dat eten ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:20 schreef DaFan het volgende:
Houniet is echt de Fok!Goeroe
En Visio is best aardig programma, werkt prima![]()
Al is natuurlijk wel Excel > Office.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:21 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Inderdaad. bedankt moderators, kom eindelijk is aan werken toe
Of dat ze foldertjes ofzo moeten maken en dan in Wordquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Visio noem ik altijd het ondergewaarde kindje in de Office Suite.. hoe vaak zie ik niet mensen kloten in Word om stroomschema te maken.. en dan vraag je.. Heb je geen Visio ofzo? Dan krijg je soms de reactie.. kan je dat eten ofzo?
precies, dat is jammer. alleen niet iedereen gebruikt visio. daarom heeft microsoft er een appart pakket van gemaaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Visio noem ik altijd het ondergewaarde kindje in de Office Suite.. hoe vaak zie ik niet mensen kloten in Word om stroomschema te maken.. en dan vraag je.. Heb je geen Visio ofzo? Dan krijg je soms de reactie.. kan je dat eten ofzo?
inderdaad, dat zie ik op school ook altijd, terwijl een stroomschema uit visio er over het algemeen 10* beter uit ziet dan een uit word...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was mijn tvpquote:
dankzij de mods kan jij weer werkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:21 schreef Sehnsucht het volgende:
Inderdaad. bedankt moderators, kom eindelijk is aan werken toe
je leest t tochquote:
Jajaja, ga nu niet met zn allen roepen dat het je eigen schuld niet is, iedereen was hieraan debet. En het is echt niet alleen het FIPO roepen hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat was mijn tvp![]()
![]()
3e waarschuwing geloof ik?
(Heb paar weken geleden al eens geroepen dat het fipo-en moest gaan stoppen...)
Bepaalde folders maak ik in Photoshopquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:24 schreef DaFan het volgende:
[..]
Of dat ze foldertjes ofzo moeten maken en dan in Word
* DaFan wijst naar Microsoft Publisher
Publiek: Oe, Ah.![]()
en 10 keer zo snel klaar is. De laatste keer heb ik Visio gebruikt om de lay out van een access database te maken.. Docent dacht serieus dat ik dat had gemaakt in Accessquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:26 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
inderdaad, dat zie ik op school ook altijd, terwijl een stroomschema uit visio er over het algemeen 10* beter uit ziet dan een uit word...
gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Zo, net eindgesprek gehad met de docent erbij. Ik heb een 8 gekregen voor m'n stage, mooi resultaat dus
mooi werkquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Zo, net eindgesprek gehad met de docent erbij. Ik heb een 8 gekregen voor m'n stage, mooi resultaat dus
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
dat is mooi, dan denkt hij dat je er heel veel tijd in hebt gestoken: niet dus. maar wel een hoog cijferquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en 10 keer zo snel klaar is. De laatste keer heb ik Visio gebruikt om de lay out van een access database te maken.. Docent dacht serieus dat ik dat had gemaakt in Access![]()
Indd, beetje zelf dicipline hoor.. Neem een voorbeeld aan mij, bloed zweet en tranen is het niet ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
dankzij de mods kan jij weer werkenis dat niet een beetje slecht. je hebt toch alles zelf in de hand
?
Gefeliquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Gefeli Freshquote:
Gefeliciteerd, Goed cijfer, dat heb ik ook gehad...Vandaag laatste dagquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Vergis je niet, ik ga hier ook nog vakantiewerk doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
in de zomervakantie zal het hier dan wel heel erg rustig worden
Ik hoop mijn stage voldoende en vooral op tijd af te sluiten. Anders moet ik wachten tot na de zomervakantiequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gefeli Fresh![]()
Hoop dat ik ook een 8 krijg en mijn 3 openstaande tentamens haal om dan 12 juli mijn papiertje in ontvangst te mogen nemen![]()
maar dan ben je geen stagiair meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:34 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Vergis je niet, ik ga hier ook nog vakantiewerk doen
dan gaat de reeks weer dicht tot een volgend schooljaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
in de zomervakantie zal het hier dan wel heel erg rustig worden
ik ben afstudeerderquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Net ofdat iedereen die in dit topic post ook echt stagiair is![]()
nee, kloptquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Dam, optieven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jajaja, ga nu niet met zn allen roepen dat het je eigen schuld niet is, iedereen was hieraan debet. En het is echt niet alleen het FIPO roepen hoor.
Einde discussie.
quote:
Ja dusquote:
Iedereen die hier een beetje actief is is wel stagiair, op wat mensen na die stagiair waren en soms nog even hallo komen zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Grootte?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Dam, optieven.![]()
Ik heb hier op mijn stage weeeer een andere opdracht gekregen. Moet nu allerlei dingen uitzoeken over een LCD scherm.. Maar wat ze willen kan waarschijnlijk niet omdat ze het goedkoopste hebben uitgezocht
twee Suske & Wiskes en één Donald Duck als... en één garfieldquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:39 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
nog wat interessante literatuur geleend?![]()
We kregen toen het project.. alleen onze Database skills waren niet zo best..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat is mooi, dan denkt hij dat je er heel veel tijd in hebt gestoken: niet dus. maar wel een hoog cijfer![]()
geen geschikte opleiding kunnen vinden op logistiek gebied. en de baan waar ik 1 september begint, bevat ook genoeg mogelijkheden tot verder studeren (uiteindelijk kan ik nog accountant worden) waarbij het bedrijf alle kosten voor haar rekening neemt en ook wat uren investeertquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij ook
![]()
Had je geen zin om verder te studeren Rem?
Ja begrijpelijk, ik had je bericht ook nog niet gelezen toen ik "quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dus
Die crap mag hier voortaan achterwege gelaten worden.
ruzie maken doen we lekker via de PM.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Dam, optieven.![]()
Ik heb hier op mijn stage weeeer een andere opdracht gekregen. Moet nu allerlei dingen uitzoeken over een LCD scherm.. Maar wat ze willen kan waarschijnlijk niet omdat ze het goedkoopste hebben uitgezocht
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef denB het volgende:
[..]
Grootte?
Breedbeeld?
TV of Computer?
Dat soort dingen?
Ik zelf keek naar de MS van mijn TFT
Aah, dan houdt het idd op!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen geschikte opleiding kunnen vinden op logistiek gebied. en de baan waar ik 1 september begint, bevat ook genoeg mogelijkheden tot verder studeren (uiteindelijk kan ik nog accountant worden) waarbij het bedrijf alle kosten voor haar rekening neemt en ook wat uren investeert![]()
de echte oude LCD schermpjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef Goover het volgende:
[..]Ok, de term LCD-scherm is bij nader inzien breder dan ik had verwacht... Zie de OP om wat voor schermpje het gaat
.
Sinds ik hier modereer is het jullie eerste waarschuwing. Maar wel meteen een beslissende want als het over een week nog gaat zoals een paar uur/dagen geleden gaat de SC dicht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, ik had je bericht ook nog niet gelezen toen ik "" poste. Ik wil dit topic nu niet om zeep helpen maar is dit niet al de 3e waarschuwing oid? (Renesite oid had ook al eens gewaarschuwd)
juist, nu kan ik aan het werk, centjes verdienen en uiteindelijk misschien nog accountant wordenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah, dan houdt het idd op!!
Das altijd fijn, beetje doorgroeien, verder ontwikkelen. Niet verkeerd imo![]()
Mooiquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Sinds ik hier modereer is het jullie eerste waarschuwing. Maar wel meteen een beslissende want als het over een week nog gaat zoals een paar uur/dagen geleden gaat de SC dicht.
Maar als jullie doorgaan zoals nu komt het wel goed (op een paar kleine dingetjes na).
25 juni is mijn scriptieverdediging, als ik slaag is de diploma uitreiking op 5 juliquote:
Nee, zo bedoelde ik dat niet. Zij hadden vaker met Visio gewerkt als ik. 'T gaat erom dat ik hier op een afdeling zit waar ik de processen bekijk en dergelijke. 'Zij' zitten in principe bij zo'n accountantskantoor in de buitendienst (zo kan je het wel noemen), waar ze controlewerkzaamheden uitvoeren en dergelijke. Zij moeten nog bedenken welke processen ze gaan gebruiken (vervolgens in kaart brengen en vrijdagmiddag in Visio uitwerken), terwijl ik (toevallig) met zo'n stageopdracht bezig ben (AO ed). We hebben het er afgelopen vrijdag over gehad en ze hebben nu allemaal al wel door welke processen ze kunnen gaan gebruiken (een accountantskantoor heeft ook kosten, zoals energie enzo, dus bijvoorbeeld 'financiele verwerking inkoopfactuur' kunnen ze gebruiken).quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:25 schreef Damzkieee het volgende:
@Casual
En je vertelt je moaties niet effe waar ze dat kunnen vinden?
De gene die ik nu een beetje moet onderzoeken is niet heel oud. Maar zo kan je ze omschrijven jaquote:
Krijg je ook auto vd zaakquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
juist, nu kan ik aan het werk, centjes verdienen en uiteindelijk misschien nog accountant worden![]()
nu nog nietquote:
dat zal toch zeker wel goedkomen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
25 juni is mijn scriptieverdediging, als ik slaag is de diploma uitreiking op 5 juli
wat zijn die kleine dingetjes dan? vind ik namelijk wel handig om te weten, zodat die kleine dingetjes niet uitgroeien tot grote dingetjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Sinds ik hier modereer is het jullie eerste waarschuwing. Maar wel meteen een beslissende want als het over een week nog gaat zoals een paar uur/dagen geleden gaat de SC dicht.
Maar als jullie doorgaan zoals nu komt het wel goed (op een paar kleine dingetjes na).
als de scriptie verdedigbaar geacht wordt (heb ik wel vertrouwen in) dan heb ik ook een goed gevoel over de verdediging zelf, al ben je dan natuurlijk wel zenuwachtigquote:
dat was ik ook toen ik m'n eindproject moest presenteren. stelde opzich niet zoveel voor, maar toch..je diploma hangt ervan af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als de scriptie verdedigbaar geacht wordt (heb ik wel vertrouwen in) dan heb ik ook een goed gevoel over de verdediging zelf, al ben je dan natuurlijk wel zenuwachtig
Ik doe ook ICT maar dan Mederwerker beheer. Ik heb niets geleerd in die 2jaar van deze opleiding.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:52 schreef Sok41 het volgende:
De vraag die door m'n kop blijft spoken; wat doe ik hier, wat leer ik hier.. Ik heb vd m'n diploma nog niet eens en de anderen mensen van ICT-beheer waar ik hier mee zit weten over het algemeen minder dan ik.. Wel leuk hoor beetje heel de dag op fora's hangen maar ik kan net zo goed thuis in m'n nest weg liggen rotten..
Wou ik even typen >.<
het duurt in totaal 1 uur, waarbij je hoogstens 30 minuten binnenzit en in gesprek bent. de eerste 110-15 minuten gebruiken de 3 personen om het cijfer van de scriptie te bepalen en het laatste kwartier wordt gebruik om te bepalen of je geslaagd bentquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat was ik ook toen ik m'n eindproject moest presenteren. stelde opzich niet zoveel voor, maar toch..je diploma hangt ervan af.
volgens mij lees ik hier wat van een mede"assistent-beheer" ICT'er op MBO niv. 3. ik heb toch best veel geleerd op school (Grafisch Lyceum Rotterdam), maar op m'n stage eigenlijk nog meer. volgend jaar ga ik dus verder voor ICT Beheerder op Niv. 4. dan hoop ik ook dat het voor mij wat lastiger word, want ik sta voor elk vak 100% voldoende, en het laagste cijfer wat ik heb is een 5.8 voor maatschappijleer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:01 schreef denB het volgende:
[..]
Ik doe ook ICT maar dan Mederwerker beheer. Ik heb niets geleerd in die 2jaar van deze opleiding.
Alles wat wij kregen wist ik al.
Op mijn stage leer ik ook niets bij, omdat mijn niveau al gemiddeld hoger ligt dan mijn collega's.
Ik hoop in mijn vervolg opleiding: Digitale Onderzoeker meer te leren
BOL4 is bijna het zelfde als BOL3, je zal er weinig van bij leren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:04 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
volgens mij lees ik hier wat van een mede"assistent-beheer" ICT'er op MBO niv. 3. ik heb toch best veel geleerd op school (Grafisch Lyceum Rotterdam), maar op m'n stage eigenlijk nog meer. volgend jaar ga ik dus verder voor ICT Beheerder op Niv. 4. dan hoop ik ook dat het voor mij wat lastiger word, want ik sta voor elk vak 100% voldoende, en het laagste cijfer wat ik heb is een 5.8 voor maatschappijleer.
Reacties als deze:quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat zijn die kleine dingetjes dan? vind ik namelijk wel handig om te weten, zodat die kleine dingetjes niet uitgroeien tot grote dingetjes
quote:[..]
ik ook
Maar dat zijn er maar een paar.. Als jullie zelf ook in de gaten houden hoe het gaat komt het helemaal goedquote:[..]
Lees je inquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:10 schreef teardropnl het volgende:
Wat is er hier aan de hand, ik heb al 5x op refresh gedrukt en nog steeds is er geen reactie
je zou tijdens je stage de hele dag enveloppen moeten vullen en dichtplakkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:08 schreef teardropnl het volgende:
En ik ben er ook weer even
Zojuist echte stage werkzaamheden gekregen zonder dat ik stage loop
Moet enveloppen vullen met facturen en dan dichtplakken, gelukkig geen likrand![]()
Stage werkzaamheden
![]()
Euhm, das toch hetzelfde?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het duurt in totaal 1 uur, waarbij je hoogstens 30 minuten binnenzit en in gesprek bent. de eerste 110-15 minuten gebruiken de 3 personen om het cijfer van de scriptie te bepalen en het laatste kwartier wordt gebruik om te bepalen of je geslaagd bent
we proberen hier een volwaardige SC van te maken, waarbij niet al teveel geouwehoer wordt gepostquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:10 schreef teardropnl het volgende:
Wat is er hier aan de hand, ik heb al 5x op refresh gedrukt en nog steeds is er geen reactie
Ah oke dan snap ik het weer. Denk ik heb wat gemist, maar dan weet ik wat er aan de hand isquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we proberen hier een volwaardige SC van te maken, waarbij niet al teveel geouwehoer wordt gepost
we krijgen een apart cijfer voor de scriptie en de verdediging... een voldoende voor de scriptie hoeft niet te betekenen dat je slaagt en je diploma krijgt! en als je gaat verdedigen is de scriptie al verdedigbaar geacht, dus dan zal het cijfer ook minimaal voldoende zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Euhm, das toch hetzelfde?
Als het cijfer een 6 is ben je geslaagd en als het een 5 is niet?!
Daar wordt je denkt ik best wel gek van, ik heb het nu een uurtje gedaan en ik krijg nu al RSI klachenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:11 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je zou tijdens je stage de hele dag enveloppen moeten vullen en dichtplakken![]()
kejquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Reacties als deze:
[..]
[..]
Maar dat zijn er maar een paar.. Als jullie zelf ook in de gaten houden hoe het gaat komt het helemaal goed
[..]
Lees je in
Dus je bent sowieso geslaagd als je het mag verdedigen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we krijgen een apart cijfer voor de scriptie en de verdediging... een voldoende voor de scriptie hoeft niet te betekenen dat je slaagt en je diploma krijgt! en als je gaat verdedigen is de scriptie al verdedigbaar geacht, dus dan zal het cijfer ook minimaal voldoende zijn.
Maar zoals "Ik ook"quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Reacties als deze:
[..]
[..]
Maar dat zijn er maar een paar.. Als jullie zelf ook in de gaten houden hoe het gaat komt het helemaal goed
[..]
Lees je in
nee, want ik had gepost:quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dus je bent sowieso geslaagd als je het mag verdedigen?
en je mag alleen verdedigen als de scriptie verdedigbaar is geacht (en dus van een voldoende niveau is)quote:een voldoende voor de scriptie hoeft niet te betekenen dat je slaagt en je diploma krijgt!
waarschijnlijk mag je zoiets niet meer zeggen, maar ik ben nog steeds bezig met het verzinnen van een voorbeeldquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar zoals "Ik ook"
wat moet je daar nu van maken dan?
"Ik ook, ik ben het helemaal met je eens wat je net zegt." ?
dan kan ik over 2 weken ook zeggen als ze me met een klotewerkje opzadelenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Daar wordt je denkt ik best wel gek van, ik heb het nu een uurtje gedaan en ik krijg nu al RSI klachen
Ik vind dat ze de volgende keer maar een stagiaire moeten nemen daarvoor
Krijg je niets vanquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Daar wordt je denkt ik best wel gek van, ik heb het nu een uurtje gedaan en ik krijg nu al RSI klachen
Ik vind dat ze de volgende keer maar een stagiaire moeten nemen daarvoor
Ja zeg als ik mezelf in dit hele topic moet gaan inlezen ben ik wel even bezigquote:
Toch denk ik dat je het wel erg bont moet maken wil je niet slagen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, want ik had gepost:
[..]
en je mag alleen verdedigen als de scriptie verdedigbaar is geacht (en dus van een voldoende niveau is)
lezen blijft moeilijkquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:17 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dan kan ik over 2 weken ook zeggen als ze me met een klotewerkje opzadelen![]()
"dat geef je maar aan een stagiair"
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:17 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dan kan ik over 2 weken ook zeggen als ze me met een klotewerkje opzadelen![]()
"dat geef je maar aan een stagiair"
"Ik ook" voegt niks toe aan een discussiequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar zoals "Ik ook"
iddquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je het wel erg bont moet maken wil je niet slagen.
waarom denk je dat er een modje hier aanwezig is?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:18 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ja zeg als ik mezelf in dit hele topic moet gaan inlezen ben ik wel even bezig
Weet je wat voor spammers dit zijn hierzo !![]()
ja inderdaad. als je zover bent gekomen zijn ze liever van je af en laten ze je al gouw slagen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je het wel erg bont moet maken wil je niet slagen.
Dus als je het met iemand eens bent mag je niks zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:19 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"Ik ook" voegt niks toe aan een discussie.
Ik ben zelf ook moderator van een forum..![]()
had ik in de derde met natuurkunde altijd een 5 of 6 en laatste toets een 7, waardoor het bemiddelde precies op een 5,6 uitkwam en dus een 6quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja inderdaad. als je zover bent gekomen zijn ze liever van je af en laten ze je al gouw slagen.
het is net zoals op de middelbare school; ik was (en ben) altijd nog slecht in wiskunde. gemiddelde cijfer voor een toets was iets van een 5 of een 6. vlak voor het eindexamen haalde ik ineens 8 'en.
Alleen "Ik ook" gebruiken vind ik neit eens zo erg. Alleen het plaatsen van een smiley is irritant.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:19 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"Ik ook" voegt niks toe aan een discussie.
Ik ben zelf ook moderator van een forum..![]()
dus als je het eens met iemand bent en iemand anders niet, mag je daar weer tegen in gaan, omdat je het niet met de tweede persoon eens bentquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dus als je het met iemand eens bent mag je niks zeggen
Ik ben niet eens met jouw post, dus dit is een inhoudelijke discussie
daar zit inderdaad wat in, nog niet echt aan gedachtquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja inderdaad. als je zover bent gekomen zijn ze liever van je af en laten ze je al gouw slagen.
Natuurlijk willen ze dat, ze krijgen er immers subsidie voor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
het is net zoals op de middelbare school; ik was (en ben) altijd nog slecht in wiskunde. gemiddelde cijfer voor een toets was iets van een 5 of een 6. vlak voor het eindexamen haalde ik ineens 8 'en.
Pruimtabakquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo ben ik ook weer, gegeten met de baas, dubbelvla gegeten met mn baas...en even gepraat over hoe mn stage tot nu toe gaat: het gaat gooeehoeed! Krijg zelf nog meer geld voor mn stage!
En ik heb nog een vraag... Wie heeft hier wel eens Snus gehad? heb vandaag een doosje in mn handen gedrukt gekregen van iemand om te proberen onder het mom van "je gaat volgend jaar naar zweden, en ook daar moet je onze producten gebruiken..."
Dus... wie kent snus en wat moet ik ermee...?![]()
[afbeelding]
Plaatje voor de duidelijkheid...
is die gore tabak die je achter je tanden moet plakken waar je het gister over had?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo ben ik ook weer, gegeten met de baas, dubbelvla gegeten met mn baas...en even gepraat over hoe mn stage tot nu toe gaat: het gaat gooeehoeed! Krijg zelf nog meer geld voor mn stage!
En ik heb nog een vraag... Wie heeft hier wel eens Snus gehad? heb vandaag een doosje in mn handen gedrukt gekregen van iemand om te proberen onder het mom van "je gaat volgend jaar naar zweden, en ook daar moet je onze producten gebruiken..."
[afbeelding]
amen!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef Sok41 het volgende:
Mag ik er een paar lui even op attenderen dat het nog maar 16 dagen is. 16 Dagen vol verwachting klopt ons hart hoe het dit jaar zal zijn. 16 Dagen en dan als je er bent is het in een klap weer voorbij tot onze grote spijt. Het is nog 16 dagen tot
Defqon 1
ik krijg er steeds meer vertrouwen inquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Natuurlijk willen ze dat, ze krijgen er immers subsidie voor.
ik ken het ook niet.. van http://nl.wikipedia.org/wiki/Snus word ik niet veel duidelijker?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding]
ik weet niet of ik het er gister over heb gehad...? ik ga 1 zakje proberen, als ik over 30 minuten niet meer reageer ben ik waarschijnlijk dood...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
is die gore tabak die je achter je tanden moet plakken waar je het gister over had?
het lijken wel theezakjes.
engels talige wiki heeft info --> http://en.wikipedia.org/wiki/Snusquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ken het ook niet.. van http://nl.wikipedia.org/wiki/Snus word ik niet veel duidelijker?
ja, volgens mij wel hoor...maar goed; sterkte.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het er gister over heb gehad...? ik ga 1 zakje proberen, als ik over 30 minuten niet meer reageer ben ik waarschijnlijk dood...![]()
Je gaat met toch niet vertellen dat je dat niet wist?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
amen!!wordt echt een knalfeest, hopen dat het weer net zo gruwelijk wordt als het feest
![]()
[..]
ik krijg er steeds meer vertrouwen in![]()
Ja da's waar. Je zou het op z'n minst kunnen verwerken in een andere post of kunnen beperken. Maar ik ga er nu geen aandacht meer aan bestedenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar zoals "Ik ook"
wat ga/moet je daar dan?? voor je scriptie??quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe, morgen een ritje naar Bodegraven voor mij alleen![]()
ik wist niet dat ze subsidie kregen voor elke student die slaagt... maar ik snap nu wel dat ze er zelf gebaat bij zijn dat een student slaagt!! (afgezien van degene met erbarmelijke prestatiesquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je gaat met toch niet vertellen dat je dat niet wist?
Tuurlijk willen ze dat je slaagt, anders hadden ze je niet uitgenodigd voor de presentatie!
nou... ik heb er net 1 in mn mond gehad, voelt raar... komt een eigenaardig smaakje vanaf, niet smerig (nog) niet lekker, maar of ik het zou kopen... Denk het niet...! ik maak vanavond wel even een fotosessie van hoe het eruit ziet...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, volgens mij wel hoor...maar goed; sterkte.
R.I.P aan de nabestaanden
Niet? Kijk dat vind ik dan weer minderquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja da's waar. Je zou het op z'n minst kunnen verwerken in een andere post of kunnen beperken. Maar ik ga er nu geen aandacht meer aan besteden
Neej, voor de luitjes hieroquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ga/moet je daar dan?? voor je scriptie??
[..]
Ga je een beamer aansluiten aan het raam?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef denB het volgende:
[..]
Niet? Kijk dat vind ik dan weer minder
He mensen ik ga even een beamer het raam uitgooienaansluiten voor een tv opname voor morgen.
een beamer het raam aansluiten?? is dat een nieuwe uitdrukking??quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef denB het volgende:
[..]
Niet? Kijk dat vind ik dan weer minder
He mensen ik ga even een beamer het raam uitgooienaansluiten voor een tv opname voor morgen.
Jep aansluiten op het raam. Velly special window!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ga je een beamer aansluiten aan het raam?![]()
Wat voor tv opname is er morgen dan?![]()
ik kan me er ook niks bij voorstellen ook hoor. zo'n raar theezakje in je mondquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou... ik heb er net 1 in mn mond gehad, voelt raar... komt een eigenaardig smaakje vanaf, niet smerig (nog) niet lekker, maar of ik het zou kopen... Denk het niet...! ik maak vanavond wel even een fotosessie van hoe het eruit ziet...
Tof programma ^^quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef denB het volgende:
[..]
Jep aansluiten op het raam. Velly special window!
Morgen zijn de opnames van Infothuis Magazine ^^
Die worden altijd op vrijdag opgenomen om ze vervolgens de volgende dag uit te zenden op Infothuis TV
Infothuistv? local? of ben ik gewoon al zo lang weg uit nederland...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef denB het volgende:
[..]
Jep aansluiten op het raam. Velly special window!
Morgen zijn de opnames van Infothuis Magazine ^^
Die worden altijd op vrijdag opgenomen om ze vervolgens de volgende dag uit te zenden op Infothuis TV
is het niet makkelijker om er 1 te installeren, te imagen, en die image ook op de andere laptops te zetten? scheelt een hoop werkquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef Sok41 het volgende:
Gah weer lekker verdomd saai bezig, nieuwe laptops zijn binnen gekomen hier. Stuk voor stuk installeren, komt ookal m'n neus uit.. Achja, m;n volumeknop maar wat opschroeven..
Mja theezakje... Daar is het niet echt mee te vergelijken. Dit is wel dezelfde soort buitenkant, maar de binnenkant is heel anders... Thuis zal ik er eens 1 opensnijden en kijken wat er nou precies inzit enzo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik kan me er ook niks bij voorstellen ook hoor. zo'n raar theezakje in je mond
Te regelen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Kuno: valt er niet wat te regelen dan??![]()
Hallo collega koerierquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, voor de luitjes hiero! ff uitzoeken hoe ik moet rijden
..
Een of ander document wegbrengen![]()
't zijn dell onzin dingen, kan niet helaasquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:47 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
is het niet makkelijker om er 1 te installeren, te imagen, en die image ook op de andere laptops te zetten? scheelt een hoop werk![]()
Tabak zit er in natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mja theezakje... Daar is het niet echt mee te vergelijken. Dit is wel dezelfde soort buitenkant, maar de binnenkant is heel anders... Thuis zal ik er eens 1 opensnijden en kijken wat er nou precies inzit enzo.
[..]
Te regelen?![]()
tuurlijk wel, als je er een installeert met een xp (met volume license key) versie, die installeert met wat je nodig hebt, dan ben je toch zo klaar? volgens mij kan je van een Dell ook gewoon een image maken hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:50 schreef Sok41 het volgende:
[..]
't zijn dell onzin dingen, kan niet helaas
ja tabak, maar het is volgens mij niet zo als het nederlandse pruimtabak, dit is toch wat anders...quote:
Ja is een lokale zender. Verder doet mijn stage bedrijf ook Brabant en Rotterdamquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Infothuistv? local? of ben ik gewoon al zo lang weg uit nederland...![]()
Wij hebben een beamer hier hangen die alleen gebruikt word tijdens kerst...Om een kalender op het raam te projecteren die dan van de straat af te lezen is... GVD een beamer die ik ook heel goed gebruiken kan... hangt daar gewoon voor nop...:(
![]()
middelste rij, de middelste!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
the crew van hier!
[afbeelding]
zoek mij![]()
In het zwart in het midden!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
the crew van hier!
[afbeelding]
zoek mij![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:55 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
met het corrigeren van je eindverslag, bedoel je?
mooi werkquote:
ben je nou de hele dag al bezig op je stage met het corrigeren van zpelvauten ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]23 is literatuurlijst dus die is sowieso al goed
en op die andere bladzijdes staat nog best wel veel
Die ene met die tieten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
the crew van hier!
[afbeelding]
zoek mij![]()
* Goover zoekt een meisje met grote gaten in haar oor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
the crew van hier!
[afbeelding]
zoek mij![]()
nee geen spelfouten gewoon inhoudelijke dingenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ben je nou de hele dag al bezig op je stage met het corrigeren van zpelvauten ?![]()
Ik kan hier geen foto's uploaden... ik word steeds meer van de buitenwereld afgesloten...!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
verteld sta ik
![]()
Nu zijn jullie aan de beurt
Neen dat wil neit werken want ze zijn van voren al pre-installed en ik moet alleen op elke notebook allerlei verschillende programma's installeren. Een image van een ander schiet je niks mee op want ze hebben allemaal een unieke xp-key. Dan kan je in principe wel die image gaan gebruiken alleen dan moet je gaan lopen kutten met een xp-key changer wat toch niet helemaal vloeiend werkt altijd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:53 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
tuurlijk wel, als je er een installeert met een xp (met volume license key) versie, die installeert met wat je nodig hebt, dan ben je toch zo klaar? volgens mij kan je van een Dell ook gewoon een image maken hoor.![]()
Whehe lollersquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Hallo collega koerier![]()
Ik mag morgen waarschijnlijk ook weer een stukkie broemen
ik kan eindelijk het handschrift een beetje lezenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi werkmoest je nog veel verbeteren dan?? en heb je het handschrift kunnen ontcijferen??
ik heb geen foto van mij met de hele crew hier op stage...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
verteld sta ik
![]()
ik kan wel een foto maken met m'n telefoon en even snel uploaden, intressequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
verteld sta ik
![]()
Nope, ik ben in het zwartquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
Nee het blauw, naast het meisje in het zwart.
Ja, het is 1 grote "alto"-bedoening hierquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
[..]
* Goover ziet trouwens meerdere meisjes met de uiterlijke kenmerken die bij Leinonlein kunnen horen![]()
Jaaaquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:00 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik kan wel een foto maken met m'n telefoon en even snel uploaden, intressemaar ik ben wel alleen
![]()
Doen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kan hier geen foto's uploaden... ik word steeds meer van de buitenwereld afgesloten...!![]()
Zal vanavond wel even iets proberen voor morgen!![]()
Bijna goedquote:
kenker, 8 stagiaires. Dat is geen kattenpisquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef denB het volgende:
Heb geen foto met de crew
Zal wel komen als iedereen stopt hiero. We hebben 8 stagaires
Of een andere leuke foto van het werk, ik heb verder ook geen foto´s van hoe het er hier uit ziet. Maakt niet uit, wees creatief en verzin je eigen regels, leeeeef je uuuuit!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
het ging toch om een foto met je collega's Leinonlein??
Mensen kan je ook niet echt met kattenpis vergelijken heh jongenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kenker, 8 stagiaires. Dat is geen kattenpis![]()
Dat zijn duidelijk de hardcore bedrijven jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kenker, 8 stagiaires. Dat is geen kattenpis![]()
mijn werkplek is niet echt leuk, is toen ook al een keer afgekraaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Of een andere leuke foto van het werk, ik heb verder ook geen foto´s van hoe het er hier uit ziet. Maakt niet uit, wees creatief en verzin je eigen regels, leeeeef je uuuuit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |