je mag wel ouwehoerenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, t is net wat Cuckoo zegt. Zo is t wel een stukkie minder zonder geouwehoer etc.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:13 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment heel druk voor m'n stage in andere fora van FOK! aan het posten.. Hehe,
justemquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
je mag wel ouwehoerenalleen het ging allemaal veel te snel
en dat aftellen naar het wekend en fipo gebeuren enzo kunnen ze niet echt waarderen
![]()
Heel slim, moet toch aan je post komen hequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:13 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment heel druk voor m'n stage in andere fora van FOK! aan het posten.. Hehe,
Okequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
je mag wel ouwehoerenalleen het ging allemaal veel te snel
en dat aftellen naar het weekend en fipo gebeuren enzo kunnen ze niet echt waarderen
![]()
we hebben het er vorige week al over gehadquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oke![]()
Jah maar dat had ik al een week geleden al aangegeven dat t poepvervelend is!![]()
je bedoeld overgeslagen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:17 schreef Casual-T het volgende:
Ben wel blij met deze nieuwe SC stijl, zo worden mijn intelligente posts eindelijk ook eens goed gelezen.![]()
![]()
Inderdaad. bedankt moderators, kom eindelijk is aan werken toequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben echt goed bezig vandaag... heb volgens mij al meer gedaan dan de gisteren eergisteren
Visio noem ik altijd het ondergewaarde kindje in de Office Suite.. hoe vaak zie ik niet mensen kloten in Word om stroomschema te maken.. en dan vraag je.. Heb je geen Visio ofzo? Dan krijg je soms de reactie.. kan je dat eten ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:20 schreef DaFan het volgende:
Houniet is echt de Fok!Goeroe
En Visio is best aardig programma, werkt prima![]()
Al is natuurlijk wel Excel > Office.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:21 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Inderdaad. bedankt moderators, kom eindelijk is aan werken toe
Of dat ze foldertjes ofzo moeten maken en dan in Wordquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Visio noem ik altijd het ondergewaarde kindje in de Office Suite.. hoe vaak zie ik niet mensen kloten in Word om stroomschema te maken.. en dan vraag je.. Heb je geen Visio ofzo? Dan krijg je soms de reactie.. kan je dat eten ofzo?
precies, dat is jammer. alleen niet iedereen gebruikt visio. daarom heeft microsoft er een appart pakket van gemaaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Visio noem ik altijd het ondergewaarde kindje in de Office Suite.. hoe vaak zie ik niet mensen kloten in Word om stroomschema te maken.. en dan vraag je.. Heb je geen Visio ofzo? Dan krijg je soms de reactie.. kan je dat eten ofzo?
inderdaad, dat zie ik op school ook altijd, terwijl een stroomschema uit visio er over het algemeen 10* beter uit ziet dan een uit word...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was mijn tvpquote:
dankzij de mods kan jij weer werkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:21 schreef Sehnsucht het volgende:
Inderdaad. bedankt moderators, kom eindelijk is aan werken toe
je leest t tochquote:
Jajaja, ga nu niet met zn allen roepen dat het je eigen schuld niet is, iedereen was hieraan debet. En het is echt niet alleen het FIPO roepen hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat was mijn tvp![]()
![]()
3e waarschuwing geloof ik?
(Heb paar weken geleden al eens geroepen dat het fipo-en moest gaan stoppen...)
Bepaalde folders maak ik in Photoshopquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:24 schreef DaFan het volgende:
[..]
Of dat ze foldertjes ofzo moeten maken en dan in Word
* DaFan wijst naar Microsoft Publisher
Publiek: Oe, Ah.![]()
en 10 keer zo snel klaar is. De laatste keer heb ik Visio gebruikt om de lay out van een access database te maken.. Docent dacht serieus dat ik dat had gemaakt in Accessquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:26 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
inderdaad, dat zie ik op school ook altijd, terwijl een stroomschema uit visio er over het algemeen 10* beter uit ziet dan een uit word...
gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Freshthinking het volgende:
Zo, net eindgesprek gehad met de docent erbij. Ik heb een 8 gekregen voor m'n stage, mooi resultaat dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |