hoelang is een volle zin? wat is jouw definitie daarvan? En ik ben het met je eens dat sommige posts gewoon overgeslage kunnen worden aangezien die niets toevoegen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:58 schreef Sjoewe het volgende:
Jullie posten nu binnen 5 minuten een pagina vol, 80% van de posts gaat echt HELEMAAL nergens over en haalt de lengte van een volle zin nog niet eens.
Nee, voor studenten was het gratis, maar voor bedrijven daarentegen.. betalen grof geld ervoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Krijgen zij geld eigenlijk van jou?
Maar krijg jij dan wel stagevergoeding?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, voor studenten was het gratis, maar voor bedrijven daarentegen.. betalen grof geld ervoor
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien is deze topictitel ook niet zo handig op dit moment.
Ik dacht dat we besloten hadden dat voortaan een maandelijks belediging te noemen ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar krijg jij dan wel stagevergoeding?
*Eensch isquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Casual-T het volgende:
Remco, enkelt lapo posts mogen niet meer...![]()
Ben het er wel mee eens, laten we het wat rustiger aan gaan doen (deed ik altijd al wel iig), dan houden we dit plekje nog gewoon. 's Ochtends een beetje bijkletsen mag natuurlijk wel nog steeds lijkt me, en voor de rest gewoon een béétje inhoudelijk over stage ook..![]()
sorry, ik had het bericht van de MOD's niet gelezen in het vorige topic!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Casual-T het volgende:
Ben het er wel mee eens, laten we het wat rustiger aan gaan doen (deed ik altijd al wel iig), dan houden we dit plekje nog gewoon. 's Ochtends een beetje bijkletsen mag natuurlijk wel nog steeds lijkt me, en voor de rest gewoon een béétje inhoudelijk over stage ook..![]()
[..]
Inderdaad.
ik stuur even een Topic Reportquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien is deze topictitel ook niet zo handig op dit moment.
oh? wanneer is dat besloten, dat moet ik ff gemist hebben dan. Maar ik krijg nu toch niets meer, dus voor mij maakt het niet meer uit hoe je het noemtquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik dacht dat we besloten hadden dat voortaan een maandelijks belediging te noemen ?
ja hoor..quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar krijg jij dan wel stagevergoeding?
Dat is niet onvergeeflijk wel degelijk redelijk ummnou onredelijk tevens rechtevenredig vervelend..quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik dacht dat we besloten hadden dat voortaan een maandelijks belediging te noemen ?
Eenschquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Casual-T het volgende:
Het belangrijkste is hier om je ei kwijt te raken, niet om welke ranking dan ook de behalen jongens!
[..]
Inderdaad.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:06 schreef denB het volgende:
Ik heb mijn stage zeer fijn gevonden trouwens. Kan niet klagen over de plek(ken) waar ik heb gezeten.
Prima vermaakt.
Mijn eerste stageplaats was een basisschool. Waar overgens weinig te doen viel. Die vond ik via een map met stageplaatsten.
Mijn tweede vond ik middels het mailen van brieven in mijn omg. en hier zit ik op MC Prodcuties
ik weet van niks?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef teardropnl het volgende:
[..]
40?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
topicreport is verstuurd, en ik ben nu ook op de hoogte van de posts van de MOD's![]()
conclusies waren dus af, ga nu bezig met aanbevelingen... na de pauze ook nog even een stukje gewenste situatie doen, dan zijn we al heel veren we blijven netjes binnen de 40 kantjes
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef DaFan het volgende:
Mijn eerste stage was zo saai als het maar kon. Ik had niet eens internet
ik krijg zelfs gratis sigaretten hier...! en word kapot gegooid met gadgets, feestjes en andere troep!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef DaFan het volgende:
Mijn eerste stage was zo saai als het maar kon. Ik had niet eens internet
minimaal 20 en maximaal 40 staat bij ons in de handleiding. maar de bijlagen, inhoudsopgave, inleiding, literatuurlijst en definitielijst etc. tellen niet mee, dus dat scheelt ook veelquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
40?ik ben al blij dat ik in totaal 23 heb
en dan zegt hij tegen mij dat ik spamquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:13 schreef teardropnl het volgende:
Goed ik ben weer aan het werk, hele ochtend nog niets gedaan eigenlijk
Tot later allemaal
ik haakte bij 'opdtadit' al afquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb ff jullie hulp nodig. ik kasn het niet helemaal ontcijferen. Mijn begeleider heeft het volgende staan:
opdtadit prestaties zaken te volbrengen en deze te verantwoorden op inbond erop inzeb kan geld conform ambities/middelen
als iemand het onderstreepte snappend kan maken?
Alvast bedankt,
ik heb inclusief al die zooi 23 pagina'squote:Op donderdag 31 mei 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
minimaal 20 en maximaal 40 staat bij ons in de handleiding. maar de bijlagen, inhoudsopgave, inleiding, literatuurlijst en definitielijst etc. tellen niet mee, dus dat scheelt ook veel
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb ff jullie hulp nodig. ik kasn het niet helemaal ontcijferen. Mijn begeleider heeft het volgende staan:
opdtaditOmdat prestaties zaken te volbrengen en deze te verantwoorden op inbondSinterklaaskapoentje? erop inzebInzet? kan geld conform ambities/middelen
Alvast bedankt,
denk toch echt dat je je begeleider even kan vragen, opdtadit hier zou ik opdracht van maken maar dan klopt de zin volgens mij niet...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
opdtadit prestaties zaken te volbrengen en deze te verantwoorden op inbond erop inzeb kan geld conform ambities/middelen
Alvast bedankt,
ik ook eigenlijk, want ik kan dat echt niet ontcijferen vooralsnogquote:
nou je hebt geluk! vanaf dit topic doen we rustiger aan!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
Ja ik ben even weg en een heel topic gemist, dat is me nog niet overkomen, FOEI!
ik denk dat het opdracht is, ik zie dat er nog iets voorstaat ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk toch echt dat je je begeleider even kan vragen, opdtadit hier zou ik opdracht van maken maar dan klopt de zin volgens mij niet...
zijn er eisen bij jou dan?? minimum/maximum aantal pagina's...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb inclusief al die zooi 23 pagina'sen exclusief 17
dat gebeurt voortaan denk ik ook niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
Ja ik ben even weg en een heel topic gemist, dat is me nog niet overkomen, FOEI!
Ik miste je alquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
ik denk wel dat er eisen zijn, maar geen idee wat die zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zijn er eisen bij jou dan?? minimum/maximum aantal pagina's...
[..]
dat gebeurt voortaan denk ik ook niet meer
Komt dat niet elke week ten sprake, dan is het eerst een dag rustig. Dan lopen de berichtenaantallen weer op tot een hoogtepunt en dan is het weer "heuj, ff rustig aan peepzzz"quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou je hebt geluk! vanaf dit topic doen we rustiger aan!![]()
Helemaal mee eens, en ook een dood aan de fipo´s en alle andere vreemde termen die ik voorbij heb zien komenquote:
gelezen..quote:
dat is een topic report, dat gele driehoekje bovenaan het topicquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* Luctor = n00b Maar wat is een TR?
als je niet teveel wil posten, moet je niet 3 keer direct achter elkaar posten he.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en ook een dood aan de fipo´s en alle andere vreemde termen die ik voorbij heb zien komen![]()
er komt ook wat vet boven de broek uitquote:
was me nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is een topic report, dat gele driehoekje bovenaan het topic
I know, meestal posten er wel mensen tussendoor eerdat ik een bericht klaar heb. Maar ik zal het niet meer doen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als je niet teveel wil posten, moet je niet 3 keer direct achter elkaar posten he.
Maar wat hebben jullie voor lunch op jullie stage? (of thuis natuurlijk)
edit: geld ook voor jouw Remcore...![]()
ik kwam er zelf ook net achterquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als je niet teveel wil posten, moet je niet 3 keer direct achter elkaar posten he.
Maar wat hebben jullie voor lunch op jullie stage? (of thuis natuurlijk)
edit: geld ook voor jouw Remcore...![]()
Gelezen en het is mij duidelijkquote:
mijn lunch heb ik intussen op, drie zelf gesmeerde boterhammenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kwam er zelf ook net achtermijn lunch bestaat uit 5 zelfgesmeerde boterhammen, die ik 's ochtends smeer
Honger hebben wij hier niet! Dönner!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
I know, meestal posten er wel mensen tussendoor eerdat ik een bericht klaar heb. Maar ik zal het niet meer doen hoor![]()
Ik ga denk ik Doner halen als lunch, heb er onwijs zin in en honger als een paard! Doner![]()
en ik heb hier toch al een aantal dingetjes geleerd die ik zonder SSC niet zou hebben geleerd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Mij ook. dit topic veel te gezellig om dicht te gaan![]()
Oeh, elaborate.. Ik ga intussen tijd een sigaretje doen, als ik terugkom verwacht een verslag die tevens in de OP kan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en ik heb hier toch al een aantal dingetjes geleerd die ik zonder SSC niet zou hebben geleerd.Dus die kans moeten andere stagiair(e)s in de toekomst ook krijgen
Ik heb even een periode van onthouding gehad na een overdosis Doner maar nu gaat er wel weer eentje in! Doner for lifequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Honger hebben wij hier niet! Dönner!dat is echt de beste uitvinding van de laatste paar jaar (dat wat de turken hebben uitgevonden dan he!)
Mn ouders gaan zo weg, ik denk dat ik misschien wel KFC ga eten!(vanavond dan he!
)
pfft...ik voel me vandaag net een bodemloze put zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn lunch heb ik intussen op, drie zelf gesmeerde boterhammen
na het stappen betaalde ik altijd 4 euro voor een schraal broodje met 2 stukje vlees... Hier betaal je 2,50 euro voor een BROOD met VLEES! Maar een periode van onthoudeng... ;o daat je dat hebt volgehouden...:oquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb even een periode van onthouding gehad na een overdosis Doner maar nu gaat er wel weer eentje in! Doner for life. En hier maar 2 euro, hoeveel betaal je eigenlijk in NL? Ik weet het niet eens meer, maar voor shoarma moest ik altijd 4 euro ofzo betalen. Absurd!
Beetje karig Luctorquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
40?ik ben al blij dat ik in totaal 23 heb
eh niets, wasquote:
jullie zijn met twee hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beetje karig Luctor!
Die van ons is 60, met bijlage iets van 100![]()
Komt goedquote:
als je niet oppast heb je straks meer bijlagen dan gewoon verslagquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beetje karig Luctor!
Die van ons is 60, met bijlage iets van 100![]()
Kloptquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jullie zijn met twee hèEn ik ben niet zo'n goede schrijver als iets kort kan, doe ik het ook kort
volgens mij maakt dat niet uitquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je niet oppast heb je straks meer bijlagen dan gewoon verslag
Wij hebben 59p verslag en bijlagen 62pquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb inclusief al die zooi 23 pagina'sen exclusief 17
Neej hoor, blijft denk ik nu zoquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vandaar dat hij hier niet postquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt! K ook niet, Damzkieee daarentegen spamt alle verslagen vol
![]()
maar een verslag van 100 pagina's hoeft niet gelijk goed te zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met als kanttekening dat ongeveer een kwart vd bijlage een financieel jaarverslag isquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben 59p verslag en bijlagen 62p
kwaliteit voor kwantiteit uiteraardquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar een verslag van 100 pagina's hoeft niet gelijk goed te zijn![]()
bij mij komede de bijlagen digitaal, want een excel-model uitprinten heeft zo weinig toegevoegde waardequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben 59p verslag en bijlagen 62p
Ik typ me een ongelukquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vandaar dat hij hier niet post
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
met als kanttekening dat ongeveer een kwart vd bijlage een financieel jaarverslag is![]()
Helemaal, maar dan ook helemaal mee eenschquote:
*trekt hand terugquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weer!Tijdje druk geweest met lui vragen stellen/ verwerken in veslag. Net ff broodje gehaald hier bij de Shell om de hoek.
Staat Brian van Loo ineens achter me (keeper FC Groningen, ex-keeper Heracles Almelo) Vage kerel trouwens! Wie wil me aanraken?
![]()
@mods: gelezen!
Jullie hadden alleen kwaliteit wanneer ik bij in de projectgroep zat!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ons hele verslag is pure kwaliteit. Als we spul eruit halen gaat dat ten koste van onze beroemde kwaliteit
Ja er was een tijd dat ik teveel doner heb gegeten geloof ik haha, toen kreeg ik het even echt niet meer naar binnen. Hier tegenover zit een "restaurant" en ze hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
na het stappen betaalde ik altijd 4 euro voor een schraal broodje met 2 stukje vlees... Hier betaal je 2,50 euro voor een BROOD met VLEES! Maar een periode van onthoudeng... ;o daat je dat hebt volgehouden...:o
Inhoudelijk posten meneer Cuckoo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jullie hadden alleen kwaliteit wanneer ik bij in de projectgroep zat!![]()
Inhoudelijke post: hoe ziet jullie kantoor er uit?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inhoudelijk posten meneer Cuckoo. -->![]()
We konden pas aan het werk als jij er een keer was, als je niet vergeten was hoelaat de trein ookal weer ging. --> Ik heb ook 1 keer de trein gemist hoor!
ik heb een Hi 20 abonnement, 2 jarig... en heb inderdaad 2 weken terug een blaadje gekregen waarin stond dat je vanaf 1 juni/juli elke weekend gratis mobiel internet had! maar weet niet wat precies de voorwaarden en haken+ogen zijn, want helemaal gratis lijkt me sterk. wilde ik zelf nog even achter aangaan, als het echt klopt, wil ik het wel eens gaan uitproberenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef PieterBas het volgende:
Heeft er toevallig iemand Hi hier als mobiele abonnement? Dan schijn je opeens 1 maand lang elke weekend gratis mobiel internet te hebben?
heb ik ook, alleen ik waag me er niet aan. heb het toch niet nodigquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:50 schreef PieterBas het volgende:
Heeft er toevallig iemand Hi hier als mobiele abonnement? Dan schijn je opeens 1 maand lang elke weekend gratis mobiel internet te hebben?
het laatste nieuws? daar heb je FOK! toch voor?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik dan zo lees, is dat je in het weekend bijvoorbeeld gratis het laatste nieuws kan bekijken![]()
ik heb een paar (stuk of 10-15) een foto gepost. moet je het maar ff opzoekenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Inhoudelijke post: hoe ziet jullie kantoor er uit?![]()
met 10 man één mic bac op?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:58 schreef denB het volgende:
Net even een big mac op met nog 10 man
Ze keken ons raar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |