hoelang is een volle zin? wat is jouw definitie daarvan? En ik ben het met je eens dat sommige posts gewoon overgeslage kunnen worden aangezien die niets toevoegen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:58 schreef Sjoewe het volgende:
Jullie posten nu binnen 5 minuten een pagina vol, 80% van de posts gaat echt HELEMAAL nergens over en haalt de lengte van een volle zin nog niet eens.
Nee, voor studenten was het gratis, maar voor bedrijven daarentegen.. betalen grof geld ervoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Krijgen zij geld eigenlijk van jou?
Maar krijg jij dan wel stagevergoeding?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, voor studenten was het gratis, maar voor bedrijven daarentegen.. betalen grof geld ervoor
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien is deze topictitel ook niet zo handig op dit moment.
Ik dacht dat we besloten hadden dat voortaan een maandelijks belediging te noemen ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar krijg jij dan wel stagevergoeding?
*Eensch isquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Casual-T het volgende:
Remco, enkelt lapo posts mogen niet meer...![]()
Ben het er wel mee eens, laten we het wat rustiger aan gaan doen (deed ik altijd al wel iig), dan houden we dit plekje nog gewoon. 's Ochtends een beetje bijkletsen mag natuurlijk wel nog steeds lijkt me, en voor de rest gewoon een béétje inhoudelijk over stage ook..![]()
sorry, ik had het bericht van de MOD's niet gelezen in het vorige topic!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Casual-T het volgende:
Ben het er wel mee eens, laten we het wat rustiger aan gaan doen (deed ik altijd al wel iig), dan houden we dit plekje nog gewoon. 's Ochtends een beetje bijkletsen mag natuurlijk wel nog steeds lijkt me, en voor de rest gewoon een béétje inhoudelijk over stage ook..![]()
[..]
Inderdaad.
ik stuur even een Topic Reportquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien is deze topictitel ook niet zo handig op dit moment.
oh? wanneer is dat besloten, dat moet ik ff gemist hebben dan. Maar ik krijg nu toch niets meer, dus voor mij maakt het niet meer uit hoe je het noemtquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik dacht dat we besloten hadden dat voortaan een maandelijks belediging te noemen ?
ja hoor..quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar krijg jij dan wel stagevergoeding?
Dat is niet onvergeeflijk wel degelijk redelijk ummnou onredelijk tevens rechtevenredig vervelend..quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik dacht dat we besloten hadden dat voortaan een maandelijks belediging te noemen ?
Eenschquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Casual-T het volgende:
Het belangrijkste is hier om je ei kwijt te raken, niet om welke ranking dan ook de behalen jongens!
[..]
Inderdaad.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:06 schreef denB het volgende:
Ik heb mijn stage zeer fijn gevonden trouwens. Kan niet klagen over de plek(ken) waar ik heb gezeten.
Prima vermaakt.
Mijn eerste stageplaats was een basisschool. Waar overgens weinig te doen viel. Die vond ik via een map met stageplaatsten.
Mijn tweede vond ik middels het mailen van brieven in mijn omg. en hier zit ik op MC Prodcuties
ik weet van niks?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef teardropnl het volgende:
[..]
40?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
topicreport is verstuurd, en ik ben nu ook op de hoogte van de posts van de MOD's![]()
conclusies waren dus af, ga nu bezig met aanbevelingen... na de pauze ook nog even een stukje gewenste situatie doen, dan zijn we al heel veren we blijven netjes binnen de 40 kantjes
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef DaFan het volgende:
Mijn eerste stage was zo saai als het maar kon. Ik had niet eens internet
ik krijg zelfs gratis sigaretten hier...! en word kapot gegooid met gadgets, feestjes en andere troep!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef DaFan het volgende:
Mijn eerste stage was zo saai als het maar kon. Ik had niet eens internet
minimaal 20 en maximaal 40 staat bij ons in de handleiding. maar de bijlagen, inhoudsopgave, inleiding, literatuurlijst en definitielijst etc. tellen niet mee, dus dat scheelt ook veelquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
40?ik ben al blij dat ik in totaal 23 heb
en dan zegt hij tegen mij dat ik spamquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:13 schreef teardropnl het volgende:
Goed ik ben weer aan het werk, hele ochtend nog niets gedaan eigenlijk
Tot later allemaal
ik haakte bij 'opdtadit' al afquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb ff jullie hulp nodig. ik kasn het niet helemaal ontcijferen. Mijn begeleider heeft het volgende staan:
opdtadit prestaties zaken te volbrengen en deze te verantwoorden op inbond erop inzeb kan geld conform ambities/middelen
als iemand het onderstreepte snappend kan maken?
Alvast bedankt,
ik heb inclusief al die zooi 23 pagina'squote:Op donderdag 31 mei 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
minimaal 20 en maximaal 40 staat bij ons in de handleiding. maar de bijlagen, inhoudsopgave, inleiding, literatuurlijst en definitielijst etc. tellen niet mee, dus dat scheelt ook veel
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb ff jullie hulp nodig. ik kasn het niet helemaal ontcijferen. Mijn begeleider heeft het volgende staan:
opdtaditOmdat prestaties zaken te volbrengen en deze te verantwoorden op inbondSinterklaaskapoentje? erop inzebInzet? kan geld conform ambities/middelen
Alvast bedankt,
denk toch echt dat je je begeleider even kan vragen, opdtadit hier zou ik opdracht van maken maar dan klopt de zin volgens mij niet...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
opdtadit prestaties zaken te volbrengen en deze te verantwoorden op inbond erop inzeb kan geld conform ambities/middelen
Alvast bedankt,
ik ook eigenlijk, want ik kan dat echt niet ontcijferen vooralsnogquote:
nou je hebt geluk! vanaf dit topic doen we rustiger aan!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
Ja ik ben even weg en een heel topic gemist, dat is me nog niet overkomen, FOEI!
ik denk dat het opdracht is, ik zie dat er nog iets voorstaat ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk toch echt dat je je begeleider even kan vragen, opdtadit hier zou ik opdracht van maken maar dan klopt de zin volgens mij niet...
zijn er eisen bij jou dan?? minimum/maximum aantal pagina's...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb inclusief al die zooi 23 pagina'sen exclusief 17
dat gebeurt voortaan denk ik ook niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
Ja ik ben even weg en een heel topic gemist, dat is me nog niet overkomen, FOEI!
Ik miste je alquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
ik denk wel dat er eisen zijn, maar geen idee wat die zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zijn er eisen bij jou dan?? minimum/maximum aantal pagina's...
[..]
dat gebeurt voortaan denk ik ook niet meer
Komt dat niet elke week ten sprake, dan is het eerst een dag rustig. Dan lopen de berichtenaantallen weer op tot een hoogtepunt en dan is het weer "heuj, ff rustig aan peepzzz"quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou je hebt geluk! vanaf dit topic doen we rustiger aan!![]()
Helemaal mee eens, en ook een dood aan de fipo´s en alle andere vreemde termen die ik voorbij heb zien komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |